Sari la conținut

Postări Recomandate

 

Mitas e08 nu prea poti zice ca au crampoane, iar de mersul pe iarba uda si noroi, nu prea poti tine vaca sub control.

pt mine au fost ok! Daca nu apareau atat de prematur crapaturile, sigur as fi luat acelasi tip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut mitas 08, care stau f bine pe sosea si la viteze mari, iar in off sunt acceptabile si pe iarba si pe noroi, dar singura lor MARE problema e ca au aparut FOARTE REPEDE fisuri la crampoane.

Subscriu la cele de mai sus. Sta foarte bine pe asfalt, am trecut noroaie cu ele, macadam, sunt ok. Dar, apar prematur fisuri la baza pseudo cramponului, se uzeaza repede, in 6000km le-am tocit, cred ca mai merg aprox 2000-3000, si le pot arunca. Eu iau in calcul ca circul cu bagaj si pasager, dar si atunci, eu cred ca ar trebui sa tina mai mult. Urmatorul schimb nu stiu ce va fi. Haidenau k60 am avut. Poate Anakee, nu stiu. Am sa fac poze la cauciucuri si le postez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Subscriu la cele de mai sus. Sta foarte bine pe asfalt, am trecut noroaie cu ele, macadam, sunt ok. Dar, apar prematur fisuri la baza pseudo cramponului, se uzeaza repede, in 6000km le-am tocit, cred ca mai merg aprox 2000-3000, si le pot arunca. Eu iau in calcul ca circul cu bagaj si pasager, dar si atunci, eu cred ca ar trebui sa tina mai mult. Urmatorul schimb nu stiu ce va fi. Haidenau k60 am avut. Poate Anakee, nu stiu. Am sa fac poze la cauciucuri si le postez.

Eu imi iau k60 scout. Daca acesta este modelul folosit de tine, as dori ceva impresii. Multumesc! P.s. Anakee sunt excelente pe strada si super ok in offroad...singura lor problema e ca sunt prea scumpe si tin undeva in jurul a 6-7000. Asfaltu' din Romanica si pietrisul le papa destul de prematur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi iau k60 scout. Daca acesta este modelul folosit de tine, as dori ceva impresii. Multumesc! P.s. Anakee sunt excelente pe strada si super ok in offroad...singura lor problema e ca sunt prea scumpe si tin undeva in jurul a 6-7000. Asfaltu' din Romanica si pietrisul le papa destul de prematur.

Tin sa te contrazic cu Anakee. Am avut Anakee 3 si m-au tinut 21.000 daca imi aduc aminte bine si am un mers agresiv, le-am tocit repede in conditia in care unii au scos si 30.000! Acum am k60 scout m+s de un an si 2 luni si 14700 km si din felul in care se prezinta mai tin 3.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama: K60 Scout, instalate in februarie 2015 (aprox), rulaj 12.000 km, ma astept sa ma duca pana la 20.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ma bag si eu in seama: K60 Scout, instalate in februarie 2015 (aprox), rulaj 12.000 km, ma astept sa ma duca pana la 20.000.

cum se comporta pe asfalt? Sunt ok pe curbe?

» Post actualizat in 30 May 2016 08:49

 

Tin sa te contrazic cu Anakee. Am avut Anakee 3 si m-au tinut 21.000 daca imi aduc aminte bine si am un mers agresiv, le-am tocit repede in conditia in care unii au scos si 30.000! Acum am k60 scout m+s de un an si 2 luni si 14700 km si din felul in care se prezinta mai tin 3.000 km

greseala mea...am uitat sa specific ca era vba de anakee 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Aneeke 2: 35.000 km. e adevarat ca la final nu mai era urma de profil. Acum am Aneke 3 si am facut vreo 5.000 km. Prefer Aneke 2 :)

 

K60 scout: la mine profil au avut pana la 10.000. Vorbim aici de 130 sau 140 pe spate? E mare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Aneeke 2: 35.000 km. e adevarat ca la final nu mai era urma de profil. Acum am Aneke 3 si am facut vreo 5.000 km. Prefer Aneke 2 :)

 

K60 scout: la mine profil au avut pana la 10.000. Vorbim aici de 130 sau 140 pe spate? E mare diferenta.

Anakee 2 le-am avut pe un tdm, care este mai greu.

legat de k60 eu am comandat de 130. E mai bun 140pe asfalt ? pt ca in off sigur sunt bune oricum!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata la mine la 6000 km. Nu mai duc mult, nu cred ca ajung 9000km

Ce nu-mi place la guma de fata MitasE08, simt voblaj la viraje mult inclinate. Eu am avut un joc in bucsele de la ghidon, pe care l-am anulat pana la urma, prin blocarea bucselor cu saibe. Prima data am crezut ca de acolo se trage, dar voblajul a ramas. Numai de la cauciuc poate fi, profilul de pe el.

post-89476-0-79048700-1464607678_thumb.jpg

post-89476-0-67648500-1464607679_thumb.jpg

post-89476-0-68707400-1464607680_thumb.jpg

post-89476-0-61417600-1464607681_thumb.jpg

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar voblajul a ramas. Numai de la cauciuc poate fi, profilul de pe el.

 

Sau joc la rulmentii de la jug, sau furca prea moale, sau spite moi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau joc la rulmentii de la jug, sau furca prea moale, sau spite moi

Furca a fost servisata in toamna, la sfarsit de sezon. Voblajul il aveam si inainte de servisare. Mai raman spitele si jugul.

Cum verific jocul la jug?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stie de la ce model de matiz se potriveste termostatul pe transalp?

Sunt 2 feluri de termostat pt. tico/matiz, cel care merge la Transalp e cel mai "scurt", sa zic asa:

 

http://www.epiesa.ro/termostat-daewoo-matiz-klya-0-8/10005/subcat-10195/

 

Se vede in link ca sunt unele mai lungi si unele mai scurte, ceri la piese auto termostat mai scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, si eu m-am pacalit si am luat modelul mai lung. L-am ajustat la polizor :D

Sunt 2 feluri de termostat pt. tico/matiz, cel care merge la Transalp e cel mai "scurt", sa zic asa:

 

http://www.epiesa.ro/termostat-daewoo-matiz-klya-0-8/10005/subcat-10195/

 

Se vede in link ca sunt unele mai lungi si unele mai scurte, ceri la piese auto termostat mai scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca sunt scurte si lungi. Am cumparat de vreo 3-4 ori termostate de Matiz si toate erau "scurte".

Eu ma intreb de ce a fost nevoie sa cumperi 3-4 termostate cand eu am pe Transalp termostatul cu care am cumparat mobra acum 3 ani si probabil este termostatul din fabrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma intreb de ce a fost nevoie sa cumperi 3-4 termostate cand eu am pe Transalp termostatul cu care am cumparat mobra acum 3 ani si probabil este termostatul din fabrica...

 

Doua pentru un Matiz si cate unul pentru ultimele 2 Tenere-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum verific jocul la jug?

 

Sui vaca pe cricul central, pui un coleg sa stea gramada peste spatele motorului in asa fel incat fata sa fie ridicata. apoi prinzi furca de jambe in partea de jos cu ambele maini si o misti zdravan. Daca rulmentii sunt dusi ar trebui sa simti un joc.

Poti sa si rotesti incet ghidonul cat fata e ridicata si daca simti ca "agata" e semn ca trebuie alti rulmenti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...