coach Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 unde are surub de drenaj ca eu nu l-am gasit??? surubul de jos din capul telscopului este ca sa desfaci furca cu totul, ca sa poata iesi tubul din jamba, sa poti schimba simeringul eventual ii scoti capacul de sus si intorci furca ca sa se scurga tot uleiul. apoi pui altul evident cu siringa ca trebuie cantitatea exacta, inchizi capacul si gata La mine urmeaza si operatiunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 La PD 10 nu are, sigur nici la 650 nu are. Trebuie desfacuta furca si scurs uleiul si schimbat tot. Eu am facut asta in toamna, inainte de iernat, dar nu eu, la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 (editat) salut domnilor,rog ajutor,am curatat carburatoarele+sincronizat,reglat culbutori(0.15-admisie,0.20-evacuare),si la pornire,a doua zi,la motorul rece a dat de vreo doua ori rateuri in carburator(nu stiu care cilindru),si nu merge rotund-adica fluctueaza relantiul(chiar si la cald).De tras,trage bine,nu scoate fum.Merci mult si imi cer scuze daca s-a mai scris despre asta,dar nu am avut timpul necesar ptr. a cauta.Este vorba despre un Transalp XL650V. Editat Februarie 9, 2016 de tibiche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Tre reglat si de la surubul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Tre reglat si de la surubul de aer. ai putea,te rog sa-mi spui si unde-l gasesc?thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 unde are surub de drenaj ca eu nu l-am gasit??? surubul de jos din capul telscopului este ca sa desfaci furca cu totul, ca sa poata iesi tubul din jamba, sa poti schimba simeringul eventual ii scoti capacul de sus si intorci furca ca sa se scurga tot uleiul. apoi pui altul evident cu siringa ca trebuie cantitatea exacta, inchizi capacul si gata La mine urmeaza si operatiunea asta Surubul de jos tine loc si de surub pt.drenaj .Probabil ca japonezul nu a vrut sa mai faca doua gauri cu acelasi scop.Daca vrei sa schimbi uleiul fara sa dai telescoapele jos trebuie sa desfaci si capacelul de sus,altfel se face vid si uleiul nu mai curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Pe partea ext a carburilor, spre cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Multumesc pentru raspunsuri, telescoapele sunt demontate, asa ca cel mai usor va fi sa le desfac sus, sa scurg uleiul si sa pun altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Ca sa desfaci capacele de sus trebuie sa le prinzi inapoi in juguri hi hi hi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Multumesc pentru raspunsuri, telescoapele sunt demontate, asa ca cel mai usor va fi sa le desfac sus, sa scurg uleiul si sa pun altul. Trebuie sa schimbi si semeringurile. Chiar daca nu au curs. Nu te zgarci, nu costa o avere, daca tot le-ai dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Acum povestesc din ce am facut eu.Daca tot te apuci de mesterit atunci desfa si surubul de jos.Vezi ca o sa mai iasa un tub si un arc mai mic,nu te speria pt.ca se pun usor inapoi. Eu unul nu am scos [deci nu am schimbat] semeringurile ,chiar daca aveam noi.Am clatit cu gaz la interior si am sters bine cu o bucata de carpa infasurata pe o bagheta din lemn.Faza cu gazul si carpa am repetat-o de mai multe ori pt.ca tot iesea negreala pe carpa.Am pus toate jucariile la locul lor si am turnat 542 cc de ulei ,pus la loc arc,capac si pa.De un an de zile am facut treaba asta si nu am probleme la semeringuri,asa ca treba cu schimbatul semeringurilor, daca nu ai avut probleme, cred ca e relativa [nu din zgarcenie].Spor la mesterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 @pion, nu dezaprob ce ai facut tu, dar asta este tipic romanesc. Normal trbuie sa schimbi si semeringurile, chiar daca nu curg. Totusi sunt ore de functionare la furca si posibil sa iti curga dupa ce ai umblat la ea, chiar daca nu imediat. Alt timp alta distractie, si daca esti si pe drum este si mai fun. P.S, unde ai gasit gaz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Kalator, o sa te contrazic si eu putin. Tot asa sustineam si eu, ca neaparat schimbate si simenrigurile, chiar daca sunt ok, dar pe cand aveam SV ul am servisat furca (pus arcuri progresive si ulei nou) iar mecanicul a spus ca nu are rost sa cheltui bani aiurea si pe simeringuri, ca sunt ok. Am mers pe mana lui si motocicleta a mai mers ani buni cu respectivele simeringuri, fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 (editat) Salutare TransAlpisti ! ma alatur voua cu batranica mea din 87' ...de care sunt tare multumit cam asa arata cand am luat o si cam asa arata acum dupa cateva modificari aduse de mine ( crash baruri homemade , inaltator parbriz homemade , indicator treapta , ceas + termometru , saua coborata ( urmeaza sa o duc la cineva mai priceput ca mine pentru retapitatre dar pana acum e foarte utila isi face treaba exceptand aspectul ) urmeaza suporti pt gentile laterale priza 12 v , suport gps / telefon ...si gata de drum . Editat Februarie 9, 2016 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Referitor la schimbatul-neschimbatul semeringurilor.Daca te uiti prin topicurile dedicate subiectului vei vedea multe cazuri de semeringuri noi care au curs din diverse cauze;puse invers ,ciupite la montaj,proaste din fabrica,"meseriasi"sau diverse alte cauze numai de semeringuri stiute.In concluzie,schimbatul nu garanteaza in totalitatei succesul,asta nu inseamna ca nu o sa schimb niciodata semeringurile.Asa ca fiecare face pe barba lui ,eu sunt adeptul nelegatului la cap daca nu ma doare.Gaz am gasit la benzinarie numai ca am uitat ce denumire sf are acum. » Post actualizat in 10 Feb 2016 09:21Stie cineva -ceva despre anuntul cu pricina http://olx.ro/oferta/vand-far-de-motocicleta-tip-honda-transalp-ID5oBt8.html#93d26dd1bc .Nu dau de vanzator nici la telefon nici pe mail.M-ar interesa farul dar nu stiu ce sa cred despre pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 @pion, pretul mi-se pare exagerat. Vreau sa montez avarii pe mobra. Am nevoie de un buton pentru avarii waterproof. Unde gasesc asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Am o Honda Transalp XL700 din 2011 si as vrea sa schimb rulmentii de la jug si pinion fata cu un dinte in plus De unde as putea sa cumpar piesele respective ? PS: In mod normal pinionul de pe fata cati dinti are ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Am o Honda Transalp XL700 din 2011 si as vrea sa schimb rulmentii de la jug si pinion fata cu un dinte in plus De unde as putea sa cumpar piesele respective ? PS: In mod normal pinionul de pe fata cati dinti are ? Multumesc Salut, aici www.wemoto.ro/bikes/honda/xl_700_vab_transalp_abs/11-12/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Am o Honda Transalp XL700 din 2011 si as vrea sa schimb rulmentii de la jug si pinion fata cu un dinte in plus De unde as putea sa cumpar piesele respective ? PS: In mod normal pinionul de pe fata cati dinti are ? Multumesc Pinionul e cu 15 dinti, foaia cu 47. Setul rulmenti de jug All Balls racing are codul 22-1021. Si pinion si rulmenti gasesti pe motomike sau pe romimoto (e acelasi lucru). pinion - http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/honda-xl-700:61157/article/90193 rulmenti - http://www.romimoto-piese.ro/category/10212000000/search/22-1021/in/all/article/479195 Daca schimbi pinionul sa imi spui care e diferenta, sunt curios si interesat de o asemenea schimbare. Mai ales ma intereseaza cum se modifica viteza de croaziera (a 5-a, 4-5 mii de ture). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Pinionul e cu 15 dinti, foaia cu 47. Setul rulmenti de jug All Balls racing are codul 22-1021. Si pinion si rulmenti gasesti pe motomike sau pe romimoto (e acelasi lucru). pinion - http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/honda-xl-700:61157/article/90193 rulmenti - http://www.romimoto-piese.ro/category/10212000000/search/22-1021/in/all/article/479195 Daca schimbi pinionul sa imi spui care e diferenta, sunt curios si interesat de o asemenea schimbare. Mai ales ma intereseaza cum se modifica viteza de croaziera (a 5-a, 4-5 mii de ture). Am pus eu pinion cu 16 dinti. Diferenta este de 500 de ture in treapta a 5-a. Nu am sesizat sa fi pierdut cuplu, trage la fel de bine, doar in treapta 1 mi se pare ca smuceste daca se merge la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Idem, 16 cu 47,smunceste in treapta1 dar,evident,am castigat 500rpm in minus.Al meu se simte super pe la 3500 4000,ce e peste fiind pt mine deranjant....atat fonic cat si dpdv al vibratiilor.Am scotoiler si lant 525vm cu pinioane jt de aprox30000km si nu da nici un semn de uzura,zgomot etc.Salve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Va multumesc, tocmai ce le-am comandat o sa va scriu dupa ce le montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Vand disc frana spate RMS, nou pentru Honda Transalp xl 650 v. Se potriveste si la alte modele de moto. Honda CB 350 450 NX 650 XL 600 650 700 V Transalp. Pret 320 lei +taxele postale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 A incercat careva bujiile Denso X27EPR-U9 sau NGK DPR9EA-9 sa-mi spuna daca sunt avantaje sau dezavantaje fata de cele standard din pounctul de vedere al unui utilizator. Modelele astea ar trebui sa mearga mai rece. Am incercat si NGK DPR7EA-9 fata de modelul standard pe timp de iarna pentru ca tipul acesta de bujie ar trebui sa mearga mai fierbinte si am fost multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 eu am mers mereu cu DPR8EA9 si nu am simtit nevoia de altceva. vezi sa ai si carburatia ok si nu iti mai face griji de bujii pt cald rece samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.