florică Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Mitas e08 nu prea poti zice ca au crampoane, iar de mersul pe iarba uda si noroi, nu prea poti tine vaca sub control. pt mine au fost ok! Daca nu apareau atat de prematur crapaturile, sigur as fi luat acelasi tip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 ma ajuta si pe mine cineva cu o pompa de apa pentru pd 06? sau de unde as putea sa iau , merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iliutza Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Buna ziua. Ma poate ajuta cineva cu un suport pentru bord si far ( TRANSALP 600 din 92 ). Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 eu am avut mitas 08, care stau f bine pe sosea si la viteze mari, iar in off sunt acceptabile si pe iarba si pe noroi, dar singura lor MARE problema e ca au aparut FOARTE REPEDE fisuri la crampoane. Subscriu la cele de mai sus. Sta foarte bine pe asfalt, am trecut noroaie cu ele, macadam, sunt ok. Dar, apar prematur fisuri la baza pseudo cramponului, se uzeaza repede, in 6000km le-am tocit, cred ca mai merg aprox 2000-3000, si le pot arunca. Eu iau in calcul ca circul cu bagaj si pasager, dar si atunci, eu cred ca ar trebui sa tina mai mult. Urmatorul schimb nu stiu ce va fi. Haidenau k60 am avut. Poate Anakee, nu stiu. Am sa fac poze la cauciucuri si le postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Subscriu la cele de mai sus. Sta foarte bine pe asfalt, am trecut noroaie cu ele, macadam, sunt ok. Dar, apar prematur fisuri la baza pseudo cramponului, se uzeaza repede, in 6000km le-am tocit, cred ca mai merg aprox 2000-3000, si le pot arunca. Eu iau in calcul ca circul cu bagaj si pasager, dar si atunci, eu cred ca ar trebui sa tina mai mult. Urmatorul schimb nu stiu ce va fi. Haidenau k60 am avut. Poate Anakee, nu stiu. Am sa fac poze la cauciucuri si le postez. Eu imi iau k60 scout. Daca acesta este modelul folosit de tine, as dori ceva impresii. Multumesc! P.s. Anakee sunt excelente pe strada si super ok in offroad...singura lor problema e ca sunt prea scumpe si tin undeva in jurul a 6-7000. Asfaltu' din Romanica si pietrisul le papa destul de prematur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Eu imi iau k60 scout. Daca acesta este modelul folosit de tine, as dori ceva impresii. Multumesc! P.s. Anakee sunt excelente pe strada si super ok in offroad...singura lor problema e ca sunt prea scumpe si tin undeva in jurul a 6-7000. Asfaltu' din Romanica si pietrisul le papa destul de prematur. Tin sa te contrazic cu Anakee. Am avut Anakee 3 si m-au tinut 21.000 daca imi aduc aminte bine si am un mers agresiv, le-am tocit repede in conditia in care unii au scos si 30.000! Acum am k60 scout m+s de un an si 2 luni si 14700 km si din felul in care se prezinta mai tin 3.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Ma bag si eu in seama: K60 Scout, instalate in februarie 2015 (aprox), rulaj 12.000 km, ma astept sa ma duca pana la 20.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Ma bag si eu in seama: K60 Scout, instalate in februarie 2015 (aprox), rulaj 12.000 km, ma astept sa ma duca pana la 20.000. cum se comporta pe asfalt? Sunt ok pe curbe? » Post actualizat in 30 May 2016 08:49 Tin sa te contrazic cu Anakee. Am avut Anakee 3 si m-au tinut 21.000 daca imi aduc aminte bine si am un mers agresiv, le-am tocit repede in conditia in care unii au scos si 30.000! Acum am k60 scout m+s de un an si 2 luni si 14700 km si din felul in care se prezinta mai tin 3.000 km greseala mea...am uitat sa specific ca era vba de anakee 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Salut, Aneeke 2: 35.000 km. e adevarat ca la final nu mai era urma de profil. Acum am Aneke 3 si am facut vreo 5.000 km. Prefer Aneke 2 K60 scout: la mine profil au avut pana la 10.000. Vorbim aici de 130 sau 140 pe spate? E mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Salut, Aneeke 2: 35.000 km. e adevarat ca la final nu mai era urma de profil. Acum am Aneke 3 si am facut vreo 5.000 km. Prefer Aneke 2 K60 scout: la mine profil au avut pana la 10.000. Vorbim aici de 130 sau 140 pe spate? E mare diferenta. Anakee 2 le-am avut pe un tdm, care este mai greu.legat de k60 eu am comandat de 130. E mai bun 140pe asfalt ? pt ca in off sigur sunt bune oricum!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Asa arata la mine la 6000 km. Nu mai duc mult, nu cred ca ajung 9000km Ce nu-mi place la guma de fata MitasE08, simt voblaj la viraje mult inclinate. Eu am avut un joc in bucsele de la ghidon, pe care l-am anulat pana la urma, prin blocarea bucselor cu saibe. Prima data am crezut ca de acolo se trage, dar voblajul a ramas. Numai de la cauciuc poate fi, profilul de pe el. Editat Mai 30, 2016 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 dar voblajul a ramas. Numai de la cauciuc poate fi, profilul de pe el. Sau joc la rulmentii de la jug, sau furca prea moale, sau spite moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 deci baieti...daca aveti ceva moale....ma joaca si anume coarnele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Te joaca coarnele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Sau joc la rulmentii de la jug, sau furca prea moale, sau spite moi Furca a fost servisata in toamna, la sfarsit de sezon. Voblajul il aveam si inainte de servisare. Mai raman spitele si jugul. Cum verific jocul la jug? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 care stie de la ce model de matiz se potriveste termostatul pe transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 care stie de la ce model de matiz se potriveste termostatul pe transalp? Toate modelele de Matiz si Tico folosesc acelasi tip de termostat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 rapid, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 care stie de la ce model de matiz se potriveste termostatul pe transalp? Sunt 2 feluri de termostat pt. tico/matiz, cel care merge la Transalp e cel mai "scurt", sa zic asa: http://www.epiesa.ro/termostat-daewoo-matiz-klya-0-8/10005/subcat-10195/ Se vede in link ca sunt unele mai lungi si unele mai scurte, ceri la piese auto termostat mai scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Corect, si eu m-am pacalit si am luat modelul mai lung. L-am ajustat la polizor Sunt 2 feluri de termostat pt. tico/matiz, cel care merge la Transalp e cel mai "scurt", sa zic asa: http://www.epiesa.ro/termostat-daewoo-matiz-klya-0-8/10005/subcat-10195/ Se vede in link ca sunt unele mai lungi si unele mai scurte, ceri la piese auto termostat mai scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 clar al mai scurt, e strans spatiul in carcasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Nu stiam ca sunt scurte si lungi. Am cumparat de vreo 3-4 ori termostate de Matiz si toate erau "scurte". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Nu stiam ca sunt scurte si lungi. Am cumparat de vreo 3-4 ori termostate de Matiz si toate erau "scurte". Eu ma intreb de ce a fost nevoie sa cumperi 3-4 termostate cand eu am pe Transalp termostatul cu care am cumparat mobra acum 3 ani si probabil este termostatul din fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Eu ma intreb de ce a fost nevoie sa cumperi 3-4 termostate cand eu am pe Transalp termostatul cu care am cumparat mobra acum 3 ani si probabil este termostatul din fabrica... Doua pentru un Matiz si cate unul pentru ultimele 2 Tenere-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Cum verific jocul la jug? Sui vaca pe cricul central, pui un coleg sa stea gramada peste spatele motorului in asa fel incat fata sa fie ridicata. apoi prinzi furca de jambe in partea de jos cu ambele maini si o misti zdravan. Daca rulmentii sunt dusi ar trebui sa simti un joc. Poti sa si rotesti incet ghidonul cat fata e ridicata si daca simti ca "agata" e semn ca trebuie alti rulmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.