ioneld Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Ma gandeam sa incerc sa fac un ITP la motoreta mea Simson Sport. Ea din fabrica (asa cred eu) nu are stop de frana pe frana fata si nu are semnale. Stop de frana merge pe frana spate, lumini merg. Frana spate e mai buna ca la Kawa, frana fata are saboti noi care (sper) necesita un rodaj pentru crestere de eficienta. La ITP se poate comenta asupra lipsa de semnale si bec pe frana fata? Aveti o recomandare de o statie ITP cu experienta cu comuniste in Bucuresti (de preferat zona Chitila / Bucuresti noi / Grivita). Incearca la Razvan Mezrea in Mogosoaia 0722478501 , eu acolo faceam la MZul meu Rt 125 din 1960 . Multi nu se baga la astea clasice daca nu cunosc bine legislatia si te pun pe drumuri daca nu are semnale . Normal nu esti obligat sa aduci imbunatatiri {decat daca vrei tu } semnale , oglinzi etc la motocicletele clasice care nu au fost dotate din fabrica cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 M-am mai linisiti, multumesc Am sa fac RCA, sa si sa montez oglinda si o sa fac o incercare. Baneasa, dr. Taberei si Mogosoaia sunt pe raza de actiune cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Semnalizarile sunt obligatorii la orice autovehicul (indiferent de anul fabricatiei), asa te obliga legea..... legea mai spune si ca "orice modificare adusa autovehicolului trebuie omologata"....automat esti obligat sa reomologhezi instalatia electrica a autovehicolului deci costuri suplimentare. Mai e o lege care spunea ca daca autovehicolul nu a fost prevazut cu semnalizari nu esti obligat sa-i montezi (asta stiu ca era valabila acum cativa ani). Una peste alta......costuri suplimentare plecate din buzunarul iubitorilor de retro catre stupida conducere a statului roman (legi votate de catre incompetentii ce-i sustinem punand stampila pe buletinele de vot). @Falkenberg - cam in aceeasi situatie am fost si eu acum ceva vreme. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 am un prieten care acum ceva ani, a fost respins la RAR ca-si montase lampi de mers inapoi pe dacia 1300. Va mai aduceti aminte triplele alea inguste, sub care se montau lampile alea albe inconjurate de o rama nichelata... triple minunate, mie mi-au placut mai mult decat modelul ulterior. omul montase pe masina cutie in 5 trepte; la aia nu s-au uitat, ci doar la faptul ca modificase "aspectul exterior". Sigur, si cutia era o imbunatatire dar, nefiind la vedere n-a adus probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Om trai si om vedea. Ma gandesc, cat timp nu s-au facut modificari ciudate la lumini, nu ar trebui sa fie probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) Semnalizarile sunt obligatorii la orice autovehicul (indiferent de anul fabricatiei), asa te obliga legea..... legea mai spune si ca "orice modificare adusa autovehicolului trebuie omologata"..... Aici este vorba de motocicleta! Da? Care sunt "legile" care confirma cele scrise de tine? De ce una din probele de poligon de la examen este de a merge in linie dreapta cu bratul stang orizontal? Art.44. - (1) În circulatia pe drumurile publice conducatorii de vehicule pot folosi, în conditiile prevazute de regulament, mijloacele de avertizare sonora si luminoasa aflate în dotare si omologate. (omologarea se refera la semnalizari cu luminile rosi, albastre si galbene aflate pe auto cu destinatii speciale, interventii, utilaje agricole, gabarit, lucrari carosabil, etc... evident fiecare cu semnificatia ei) =============== - (3) Conducatorii motocicletelor si mopedelor sunt obligati sa foloseasca luminile de întâlnire pe toata durata deplasarii acestora pe drumurile publice. Art.54. - (1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers....este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure... (nu este specificat modul de semnalizare - trebe doar sa semnalizezi - punct) Art. 53. - Înainte de a schimba directia de mers conducatorul de vehicul trebuie sa îsi anunte intentia în mod clar si vizibil, cu ajutorul luminilor de semnalizare a directiei vehiculului sau, în lipsa acestora, cu bratul. (... restul sunt vorbe!) Editat August 30, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Interesant ar fi normele pentru ITP, acolo trebuie sa scrie una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 eu acum am inmatriculat-o si a luat ITP-ul la RAR Cluj. Fusese radiata de la fisc si de la politie, am avut doar talonul din 1981, nu au fost probleme. La ITP au verificat seriile, franele, oglinda retrovizoare, luminile si claxonul. Nu trebuie semnalizatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Cumpar cilindru de Sport fara aripiare rupte. Nu ma intereseaza cota/starea camasii, pt ca va primi camasa noua. Ofer eventual la schimb ambielajul asta: /index.php?/topic/105936-simson/?p=3533690 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Vand CRIC LATERAL impecabil,probabil de Ij,nu-i cunosc provenienta .l-am avut montat la Simsonul meu.....100 Lei !! Telefon 0740037547 Brasov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Ca tot veni vorba de semnalizari , anul trecut am facut RAR-ul si a trebuit sa am montate semnalizari pe moto (jawa 125 an 60).. Vad ca difera de la judet la altul aceste reglementari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 Difera pentru ca depinde foarte mult de inginerul care se ocupa de vehicul si dosarul respectiv.Eu am fost cu un nipru cu atas la rar Ph si mi-a omologat tot ce nu era conform cu cartea vehicolului. Domnul inginer Dan stia foarte bine despre ce e vorba ,ca nipru are doar o oglinda,ca nu exista lumini de mers inapoi,ca sunt doua modele de roti 18/19,ca atasul e posibil sa nu fie inseriat (mi-a batut serie), ca nu prea tin franele dumnezeieste...stia si nu e motociclist...doar profesionist. Tot de la rar mi-au zis(telefonic la linia de informatii am cerut detalii si o domnisoara mi-a facut legatura cu un inginer) "prezentativa cu motocicleta la forma si dotarile dorite(fara modificari structurale) si noi o omologam". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminv46 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Up. Nimeni interested? Am inceput sa montez alta furca. Porneste la a 2-a pedala dupa o saptamana (prima e necesar pentu soc la keihin). Salut, mai este valabil anuntul? Sunt din Bucuresti, se poate vedea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 AWO RS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Am mers si eu prima data un pic mai mult cu Simson, si am mai gasit o buba. Daca schimb de la 2 la 3, si fac cursa totala cu schimbator, cutie ramana intre viteza 3 si 4. Adica, un fel de neutral. Daca apoi dau in sus, intre in a 4-a, daca dau in jos, intre in a 3-a. Va suna cunoscuta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 cumpar sa sau sei simson sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Exista o abordare oarecum eficienta pentru a porni sport-ul cu un carburator original (rundschieber) carenu este reglata? Motor a functionat cu acest carburator, da am montat un kit de revizie (jiclor mare, ac, cui ponton, garnituri) si de atunci nu mai a mers Mentionez ca in general motoreta pare sa aibe o sensibilitate iesit din comun la setari de la carburator. Adica, diferenta in a porni usor si nu a porni deloc poate sa fie o tura din surub de aer/benzina de sarcina mica. Toate simsoane sport sunt asa? Sau mai am o problema ascuna in alt loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 jicloarele tale ce dimensiune au ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Cel mic 40 (pe asta nu il am schimbat), cel mare 70, cum era si cel cu care a mers motoreta. Nivel in camera de nivel constant cat trebuie sa fie, cu cum il masor? Surub de aer, la cat treuie setat? Corectare - cel mare din kit-ul de revizie are 105. Cel veche - nu se mai stie, e damaged, dar pare mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) jiclorul principal la Sport cu rundschieber este de 100 sau 105 .mi-am comandat si eu un kit de carburator, surub de aer, jiclorul de 45, schieberul. sunt curios cand vin toate astea daca reusesc sa-mi fac carburatorul original. am gasit intr-un manual cum se regleaza carburatorul, nu stiu daca se mai pot aplica indicatiile da acolo, vom vedea 2. Vergaser: awo Sport Typ: 25,5 KN-2-1 - Rundschieber Herteller: BVF Durchlass: 25,5mm, Leerlaufdüse: 45 -jiclorul de mers incet, Nadeldüse: 70 -jiclorul cu ac, Teillastnadel: 3 Nadelstellung: 3 von oben, Hauptdüse: 105- jiclorul principal, Leerlauf: 1,5-2 Umdrehungen offen surubul de aer deschis 1,5-2 ture, Schwimmer: 0 g, Stand: 0 mm vor Oberkante, Filter: Nassluft Editat Septembrie 15, 2013 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Da, 70 - 105 e marcat pe ansamblu jiclor cu emulsator. Am pus piesele vechi inapoi - dar tot nimic. Scanteie am, si am cand trebuie. Am tot verificat asta, si cand mergea (ieri) am verificat si cu stroboscop la turatie mica. Dau ceva pedale, gasesc bujie mai mult sau mai putin uda, din cilindru vine un abur vizibil si foarte inflamabil, arde albastru (testat cu bricheta ), dar motoreta nu face nimic, nici macar un rateu. O sa fac rost de o bugie noua, poate acolo e ceva dubios. Aici se simte cel mai puternic lipsa unui electromotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 De vanzare set de spite pt Simson Sport cromate, folosite cam 2000km in vreo 3 ani. Prezinta puncte de rugina., dar ingrijite o mai duc mult si bine. Fileturile sunt toate perfecte si se invart usor. Sunt 36 de bucati de pe interior, 36 de pe exterior, 72 de nipluri, plus 4 spite de rezerva noi si 3 nipluri noi. Pret 150 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Vinde cineva telescop de furca pt simson sport? Sunt interesat - astept pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Cumpar urgent abzibild pentru aripa spate Simson Sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Prima plimbare cu simsonul de la Ciprian Carburator de minsk , aprindere electronica si piston de dacie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.