Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Ma gandeam sa incerc sa fac un ITP la motoreta mea Simson Sport.

Ea din fabrica (asa cred eu) nu are stop de frana pe frana fata si nu are semnale. Stop de frana merge pe frana spate, lumini merg. Frana spate e mai buna ca la Kawa, frana fata are saboti noi care (sper) necesita un rodaj pentru crestere de eficienta.

 

La ITP se poate comenta asupra lipsa de semnale si bec pe frana fata?

Aveti o recomandare de o statie ITP cu experienta cu comuniste in Bucuresti (de preferat zona Chitila / Bucuresti noi / Grivita).

Incearca la Razvan Mezrea in Mogosoaia 0722478501 , eu acolo faceam la MZul meu Rt 125 din 1960 . Multi nu se baga la astea clasice daca nu cunosc bine legislatia si te pun pe drumuri daca nu are semnale . Normal nu esti obligat sa aduci imbunatatiri {decat daca vrei tu } semnale , oglinzi etc la motocicletele clasice care nu au fost dotate din fabrica cu ele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

M-am mai linisiti, multumesc :)

Am sa fac RCA, sa si sa montez oglinda si o sa fac o incercare. Baneasa, dr. Taberei si Mogosoaia sunt pe raza de actiune cat de cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalizarile sunt obligatorii la orice autovehicul (indiferent de anul fabricatiei), asa te obliga legea..... legea mai spune si ca "orice modificare adusa autovehicolului trebuie omologata"....automat esti obligat sa reomologhezi instalatia electrica a autovehicolului deci costuri suplimentare. Mai e o lege care spunea ca daca autovehicolul nu a fost prevazut cu semnalizari nu esti obligat sa-i montezi (asta stiu ca era valabila acum cativa ani).


Una peste alta......costuri suplimentare plecate din buzunarul iubitorilor de retro catre stupida conducere a statului roman (legi votate de catre incompetentii ce-i sustinem punand stampila pe buletinele de vot).


@Falkenberg - cam in aceeasi situatie am fost si eu acum ceva vreme.


Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten care acum ceva ani, a fost respins la RAR ca-si montase lampi de mers inapoi pe dacia 1300.

Va mai aduceti aminte triplele alea inguste, sub care se montau lampile alea albe inconjurate de o rama nichelata... triple minunate, mie mi-au placut mai mult decat modelul ulterior.

 

omul montase pe masina cutie in 5 trepte; la aia nu s-au uitat, ci doar la faptul ca modificase "aspectul exterior". Sigur, si cutia era o imbunatatire dar, nefiind la vedere n-a adus probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Om trai si om vedea.

Ma gandesc, cat timp nu s-au facut modificari ciudate la lumini, nu ar trebui sa fie probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Semnalizarile sunt obligatorii la orice autovehicul (indiferent de anul fabricatiei), asa te obliga legea..... legea mai spune si ca "orice modificare adusa autovehicolului trebuie omologata".....

Aici este vorba de motocicleta! Da? Care sunt "legile" care confirma cele scrise de tine? De ce una din probele de poligon de la examen este de a merge in linie dreapta cu bratul stang orizontal?

 

Art.44.

- (1) În circulatia pe drumurile publice conducatorii de vehicule pot folosi, în conditiile prevazute de regulament, mijloacele de avertizare sonora si luminoasa aflate în dotare si omologate. (omologarea se refera la semnalizari cu luminile rosi, albastre si galbene aflate pe auto cu destinatii speciale, interventii, utilaje agricole, gabarit, lucrari carosabil, etc... evident fiecare cu semnificatia ei)

===============

- (3) Conducatorii motocicletelor si mopedelor sunt obligati sa foloseasca luminile de întâlnire pe toata durata deplasarii acestora pe drumurile publice.

 

Art.54.

- (1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers....este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure... (nu este specificat modul de semnalizare - trebe doar sa semnalizezi - punct)

 

Art. 53.

- Înainte de a schimba directia de mers conducatorul de vehicul trebuie sa îsi anunte intentia în mod clar si vizibil, cu ajutorul luminilor de semnalizare a directiei vehiculului sau, în lipsa acestora, cu bratul. (... restul sunt vorbe!)

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu acum am inmatriculat-o si a luat ITP-ul la RAR Cluj. Fusese radiata de la fisc si de la politie, am avut doar talonul din 1981, nu au fost probleme.

 

La ITP au verificat seriile, franele, oglinda retrovizoare, luminile si claxonul. Nu trebuie semnalizatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Difera pentru ca depinde foarte mult de inginerul care se ocupa de vehicul si dosarul respectiv.Eu am fost cu un nipru cu atas la rar Ph si mi-a omologat tot ce nu era conform cu cartea vehicolului. Domnul inginer Dan stia foarte bine despre ce e vorba ,ca nipru are doar o oglinda,ca nu exista lumini de mers inapoi,ca sunt doua modele de roti 18/19,ca atasul e posibil sa nu fie inseriat (mi-a batut serie), ca nu prea tin franele dumnezeieste...stia si nu e motociclist...doar profesionist. Tot de la rar mi-au zis(telefonic la linia de informatii am cerut detalii si o domnisoara mi-a facut legatura cu un inginer) "prezentativa cu motocicleta la forma si dotarile dorite(fara modificari structurale) si noi o omologam".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si eu prima data un pic mai mult cu Simson, si am mai gasit o buba. Daca schimb de la 2 la 3, si fac cursa totala cu schimbator, cutie ramana intre viteza 3 si 4. Adica, un fel de neutral. Daca apoi dau in sus, intre in a 4-a, daca dau in jos, intre in a 3-a. Va suna cunoscuta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o abordare oarecum eficienta pentru a porni sport-ul cu un carburator original (rundschieber) carenu este reglata?

Motor a functionat cu acest carburator, da am montat un kit de revizie (jiclor mare, ac, cui ponton, garnituri) si de atunci nu mai a mers :)

 

Mentionez ca in general motoreta pare sa aibe o sensibilitate iesit din comun la setari de la carburator. Adica, diferenta in a porni usor si nu a porni deloc poate sa fie o tura din surub de aer/benzina de sarcina mica. Toate simsoane sport sunt asa? Sau mai am o problema ascuna in alt loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mic 40 (pe asta nu il am schimbat), cel mare 70, cum era si cel cu care a mers motoreta.

Nivel in camera de nivel constant cat trebuie sa fie, cu cum il masor?

Surub de aer, la cat treuie setat?



Corectare - cel mare din kit-ul de revizie are 105. Cel veche - nu se mai stie, e damaged, dar pare mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jiclorul principal la Sport cu rundschieber este de 100 sau 105 .mi-am comandat si eu un kit de carburator, surub de aer, jiclorul de 45, schieberul. sunt curios cand vin toate astea daca reusesc sa-mi fac carburatorul original. am gasit intr-un manual cum se regleaza carburatorul, nu stiu daca se mai pot aplica indicatiile da acolo, vom vedea 2. Vergaser: awo Sport Typ: 25,5 KN-2-1 - Rundschieber Herteller: BVF Durchlass: 25,5mm, Leerlaufdüse: 45 -jiclorul de mers incet, Nadeldüse: 70 -jiclorul cu ac, Teillastnadel: 3 Nadelstellung: 3 von oben, Hauptdüse: 105- jiclorul principal, Leerlauf: 1,5-2 Umdrehungen offen surubul de aer deschis 1,5-2 ture, Schwimmer: 0 g, Stand: 0 mm vor Oberkante, Filter: Nassluft

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, 70 - 105 e marcat pe ansamblu jiclor cu emulsator.

Am pus piesele vechi inapoi - dar tot nimic. Scanteie am, si am cand trebuie. Am tot verificat asta, si cand mergea (ieri) am verificat si cu stroboscop la turatie mica. Dau ceva pedale, gasesc bujie mai mult sau mai putin uda, din cilindru vine un abur vizibil si foarte inflamabil, arde albastru (testat cu bricheta :D ), dar motoreta nu face nimic, nici macar un rateu. O sa fac rost de o bugie noua, poate acolo e ceva dubios. Aici se simte cel mai puternic lipsa unui electromotor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare set de spite pt Simson Sport cromate, folosite cam 2000km in vreo 3 ani. Prezinta puncte de rugina., dar ingrijite o mai duc mult si bine. Fileturile sunt toate perfecte si se invart usor. Sunt 36 de bucati de pe interior, 36 de pe exterior, 72 de nipluri, plus 4 spite de rezerva noi si 3 nipluri noi.

Pret 150 de lei.

 

post-11450-0-52708700-1379410819_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...