ZIDU' Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Salut, Pana la urma am luat amortizoarele spate de la Nelu, iimpreuna cu alte cateva jucarii, Multumesc Iulian pt rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 salut! o problema noua la comunista ij pl2! am instalat tobele noi (originale),un relanti bun nici un sunet ciudat! cand o turez se aude in piston de zici ca bati cu batu intr-o conserva de tabla:D ,(foarte rapid) si vibreaza foarte tare! o,decelerez si se aude normal !!!!,cu tevile vechi (care le-am taiat) nu se aude nimic! ce problema sa aiba?am auzit ,cu aceste tobe se ard de doua ori gazele eliminate! sa fie de la biela (joc)?? Astept pareri:D!! multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Ambielajul sau pistonul ( bucsa uzata / piston uzat / bolt uzat ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 schimbarea tobelor necesita de obicei refacerea reglajelor la carburatie, si poate schimbarea filtrului. Vezi ce culoare are bujia - daca e alba - mai da-I benzina, o liniuta la ac. Daca nu merge bine sau consuma mult - e posibil sa ai nevoie de filtru care se imperecheaza cu tobele tale. Lolo, uzurile nu apar sau dispar de la o toba la alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Salut, m-am apucat de demontat trotineta si vreau sa va intreb cateva lucruri: Ce ulei intra in furca si in amortizoarele spate ?(in toate am gasit un rahat de ulei - cred ca ulei de motor+apa+jeg) Unde gasesc pe la noi si la ce preturi urmatoarele repere: una bucata arc amortizor spate (l-am gasit rupt in trei bucati). kit reparatie amortizoare spate sau piesele separat (bucsa superioara, simering, bucsi prindere amortizor jos si sus) Simeringuri furca Burdufuri protectie lant Cauciucuri scarite si kickstarter Ce ar trebui sa mai verific la suspensii ca sa iasa o treaba buna? Ce grosime trebuie sa aiba ferodourile de pe saboti? Ce rulmenti merg la roti si la prinderea basculei? Cum scot motorul de pe cadru? m-am impotmolit la surubul din spate acre nu are loc sa iasa de capacul din dreapta al motorului. Banuiesc ca trebuie dat jos capacul si apoi are loc sa iasa si asta. Cand am desfacut bascula am vazut niste rulmenti cu ace si nu am avut subler sa-i masor Cred ca am visat rulmenti cu ace. Am desfacut astazi si sunt niste bucse metalice intradevar, dintre care una putin mai uzata. Exista un joc mic acolo. Recomandati schimbarea lor? Daca da, unde gasesc altele? Sau sa caut un strungar? 20140301_141757.jpg Pentru cei care n-au desfacut un amortizor spate, asa arata desfacut: 20140301_152031.jpg Oameni buni, dati-mi o mana de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 pentru alexandrur voi incerca in randurile de mai jos sa iti raspund la toate intrebarile pe care le gasesc in postul de mai sus. ce ulei intra in furca si amortizoarele spate? eu in toate am bagat ulei de motor 10 W40 si am impresia ca functioneasaf bine cu mentiunea k inca nu le-am montat pe ij-ul meu ( acum daca este bine nu stiu voi vedea) arc de amortizor spate pot sa iti dau eu, chit de reparatie amortizoare fata +spate inclusiv acele bucsi, gasesti la gaspar iar pretul nu mi se pare deloc piperat eu e o bucsa daca mai tin minte am dat 2,5 lei. tot la el gasesti si cauciucurile de la scarite si burdufurile de lant, toate la preturi ok insa incearca si cauta in alta parte burdufuri caci cele de la gaspar sunt dintr-un material ce pare a fi plastic si nu prea are deloc maleabilitate e ff tare pt un bursuf de lant. ce mai trebuie sa verifici la suspensie? mai aici lucrurile sint discutabile unii de pe aici zic ca trebuie sa verifici pistoanele de la seringi. diametrele lor dar si diametrele seringilor ca sa nu existe jocuri si alte cele eu zic asa: veridica ca tijele telescoaplor cele ce ies si intra in telescop sa nu aiba rugina si sa nu fiew strambe , ruginite sau mancate de rugina (cariate cum imi place sa spun) deoarece iti vor distruge semeringurile si te vei trezii k iese uleiul afara in rest cam atat la telescoape, eu atat am verificat si sunt multumit de treaba facuta (pana acum). ce grosime trebuie sa aiba ferodourile ? standard nu stiu insa cred k nici sa fie pe fier nu e bine sau sa mai aiba putin pana la el atat cat reglezi frana ok si ai o grosime de minim 0,5 cm de ferodou eu zic ca este ok pana se tocesc bineinteles. la roti ai rulmenti 6203 peste tot iar la bascula ai bucsi din bronz. de scos motorul treuie a dai cutiile laterale jos si vei avea access berechet la motor si suruburile de prindere al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Multam mult! Eu ma gandeam la ulei de suspensii 10W sau 15W dar avand in vedere ce spui tu si ce-am gasit in ele precum si jocurile dintre piston si "seringi" ma gandesc sa fac acelasi lucru. Tu ce cantitate ai pus? Gasisem aici http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=3639 ca merg rulmenti 6202 dar vad ca se refera la modelul '49. Bucsile mele de la bascula sunt din otel, dar dupa cum arata cred ca-s facute pe strung si astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Lolo, uzurile nu apar sau dispar de la o toba la alta Uzurile, intr-adevar, nu apar si dispar din senin numai ca in momentul in care schimbi tobele motorul se aude altfel si asta se datoreaza, de cele mai multe ori, faptului ca tobele sunt pline de ulei si depuneri de calamina. Salut, m-am apucat de demontat trotineta si vreau sa va intreb cateva lucruri: Ce ulei intra in furca si in amortizoarele spate ?(in toate am gasit un rahat de ulei - cred ca ulei de motor+apa+jeg) Unde gasesc pe la noi si la ce preturi urmatoarele repere: una bucata arc amortizor spate (l-am gasit rupt in trei bucati). kit reparatie amortizoare spate sau piesele separat (bucsa superioara, simering, bucsi prindere amortizor jos si sus) Simeringuri furca Burdufuri protectie lant Cauciucuri scarite si kickstarter Ce ar trebui sa mai verific la suspensii ca sa iasa o treaba buna? Ce grosime trebuie sa aiba ferodourile de pe saboti? Ce rulmenti merg la roti si la prinderea basculei? Cum scot motorul de pe cadru? m-am impotmolit la surubul din spate acre nu are loc sa iasa de capacul din dreapta al motorului. Banuiesc ca trebuie dat jos capacul si apoi are loc sa iasa si asta. In fiecare telescop din furca fata trebuie sa ai 150 centimetri cubi de ulei ( NU hidraulic sau de amortizoare ci 75% ulei transformator si 25% ulei grupa 408 pe timpul iernii iar cand temperatura trece de 10 grade poti folosi 100% ulei grupa 408 ). Acelasi lucru trebuie facut si la telescoapele spate numai ca trebuie sa ai, in fiecare amortizor, 60 centimetri cubi de ulei. Arc de telescop spate gasesti la mine. Din kit-ul de reparatie furca fata, pe care il gasesti la Gaspar, n-o sa poti folosi decat bucsile de teflon. Simeringuri pentru telescoape spate, burdufuri pentru lant ( nu sunt de calitate dar sunt noi ) si cauciurile pentru scarite tot la Gaspar le gasesti. Verifica uzura seringilor din telescoape fata/spate ( am scris cate ceva aici : /index.php?/topic/699137-ij-350-renastere/page-6 ). Ferodourile trebuie sa aiba intre 4 si 5 mm grosime dar se pot monta si mai groase, in functie de uzura butucului rotii. Rulmentii pentru roti sunt toti 6203 iar bucsile de la bascula sunt de otel nu de bronz. Motorul se scoate de pe cadru demontand toate cele 4 suruburi din fata iar pe spate ai 2 suruburi, nu doar 1, pe care trebuie doar sa le slabesti. Dupa ce ai slabit cele 2 suruburi din spatele motorului ridici motorul din fata si apoi cu totul. Motorul iese inclinat, de pe furcile cadrului ( in spatele motorului se gasesc 4 furci pe care doar se sprijina ). Verifica uzura bridelor, de pe cadru, prin care trece axul basculei. Ai grija ca nu cumva sa ai ax de bascula de IJ 56 si cadrul sa fie de IJ 56K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Salutare oameni buni. Spuneti-mi si mie va rog daca stiti unde se mai gasesc piese noi de comunista? Ma intereseaza pentru un ij Jupiter. Pe vremuri stiu ca aducea Gaspar, insa daca nu am mai avut comunista nu mai am numarul lui si nici nu stiu daca mai aduce asa ceva tinand cont de piata "exclusivista". Va multumesc anticipat. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Nr lui gaspar:0744472055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Salut Are careva idee de unde pot sa iau mansoane pentru ghidon de ij ? 22 mm respectiv 28 mm acceleratia Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nitusararu Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Salut Are careva idee de unde pot sa iau mansoane pentru ghidon de ij ? 22 mm respectiv 28 mm acceleratia sal am cautat si eu foarte mult si singurul loc unde am gasit este pe site-ul "oldtimergarage" sectiunea izh daca stie cineva in alta parte il rog sa ne dea si noua pontul mai merg si cele de Hoinar dar sunt putin mai scurte si trebuiesc si ceva modificari Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Gasiti aici mansoane de ghidon : http://www.mototechnik.cz/ Pentru comenzi accesati link-ul : /index.php?/topic/708921-comanda-la-cehia-pentru-comuniste/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Am o nelamurire.In talon la moto IJ 56 am roti pe 19 iar atasul este de Jupiter 4 care are roata pe 18.E necesar sa schimb roata la atas sau tre sa duc munca da lamurire cu militienii cand ma opresc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Am o nelamurire.In talon la moto IJ 56 am roti pe 19 iar atasul este de Jupiter 4 care are roata pe 18.E necesar sa schimb roata la atas sau tre sa duc munca da lamurire cu militienii cand ma opresc ? Nu-i bai, meri fara grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 ...Şi poate mai sunt opţiuni pentru a comanda piese şi accesorii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 ...Şi poate mai sunt opţiuni pentru a comanda piese şi accesorii... Fara preturi, cine o sa comande.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Io zic că preţuri sunt. Şi un mail se poate trimite dacă se caută altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Gasiti aici mansoane de ghidon : http://www.mototechnik.cz/ Pentru comenzi accesati link-ul : /index.php?/topic/708921-comanda-la-cehia-pentru-comuniste/ Multumesc Lolo_ID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Am o bascula cu 2 gresoare in dreptul bratelor, de la ce model de IJ este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Daca intereseaza pe cineva pentru piese , nu are acte , scrieti pe PM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Am o bascula cu 2 gresoare in dreptul bratelor, de la ce model de IJ este ? IJ 56, Planeta 2, 3, Jupiter 2, 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Daca intereseaza pe cineva pentru piese , nu are acte , scrieti pe PM . Daca sunt ceva doritori care au nevoie de piese de la aceasta moto sa scrie pe PM oferta piesei dorita ca sa stiu daca merita sa o salvez din mocirla sau o lasam in continuare acolo sa putrezeasca . Omul a cerut initial 7-800 lei pe ea dar a zis ca o lasa la 500 si pe mine ma mai costa 100 lei sa merg sa o aduc . Poze mai sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Va salut. As dori sa stiu cum pot pastra piesele de aluminiu curatate si slefuite in aceasta stare. Exista vreun lac sau ceva de genul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.