vene Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Multumesc! Deci o sa-i dam asa mai departe!(la cati Km. fac eu cu ea si nici nu fac "enduro", ar trebui sa tina). Apropo, dinamul meu, a fost "educat" sa mearga cu "+" la masa, fara sa inversez nimic la legaturi (dupa ce am inercat si asta dar nu a vrut), doar l-am ledat o data ca "motor de cc" cu "+" la masa si am invartit in sensul de mers al motorului, apoi a ramas asa cum am vrut. Nu am inteles exact fenomenul fizic produs (probabil acest magnetism remanent), dar am rezolvat elegant si acum e cum mi-am dorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Problema cu saritul peste treapta a 2-a de viteza am avut-o si eu, la mine a fost de la axul fix (cel cu placile de ambreiaj), avea joc in carter. Am montat niste distantiere intre carter si placa aceea care se monteaza peste si am rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Nu a zis că sare dintr-a II-a ci că nu o poate băga în a II-a din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut ditu Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 am zis in felul urmator:plec de pe loc cu viteza intai cind vreau sa trec in a doua se duce direct intre a doua si treia,mai ridic o data intra a treia dupa care cobor in a doua ,intra si merge perfect.scuze daca nu m-am facut inteles din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 D.p.v. al meu te-ai făcut înţeles din prima, d-aia am presupus că problematică e uzura penei care ţine harta în viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Pot fi multe cauze acolo de trece asa usor de treapta a 2 a, la fel facea si Ij-u meu d'aia am intrat si am expus parerea. Cauza? nu era pus la punct selectorul cu semiluna aia dintata. Nu e nevoie sa fie deviat mult de la punct numai un dinte pus decalat ca selectorul sa faca o cursa mai lunga decat trebuie si sa nu se opreasca fix acolo unde trebuie atunci cand semiluna este la capatul cursei. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Semiluna dinţata nu se poate monta pe verso? Nu ştiu cum e la ij dar la etz se poate monta steluţa invers şi atunci se aiureste poziţia unor viteze. Asta nu explică totuşi revenirea corectă din 3 în 2. Probabil e combinaţie de 2 hibe mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Nu se poate monta invers pt ca e montata pe axul pedalei cu pana si stift, se scoate dupa ax numai daca se vrea schimbata din cauza uzurii sau alte motive. cutia de viteze e gandita cu punct mort (pe liber) intre viteza 1 si 2, cum se intampla acum la colegu o sa ramana pe liber si intre treptele 3 si 4 la trecerea din treapta 2 in 3. Omu poate verifica daca nu e la punct....baga a 1 a si la trecerea in treapta a 2 a sa nu duca pedaua pina la capat, daca intra in a 2 a....aia e. La montajul cutiei eu faceam cel putin 2 probe inainte sa inchid motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Discutii tehnice interesante si utile.Spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Apoi nici la mz nu există motiv să întorci steluţa, totuşi unii insistă şi de aia am întrebat, că eu am găsit 2 cazuri din 5, e plină lumea de cofetari. :-P Spor la reparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut ditu Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Am incercat sa nu duc pedala pana sus cand dau a doua,aceeasi problema.cred totusi ca problema e uzura carterului din stanga si a capacului cutiei.mobra are foarte multi km.kilometrajul nu a mers foartte mult timp.apropo,cine are burghiul acela care vine pe cablul de kilometraj jos la roata,chiar si unul uzat mi-ar fi de ajutor ca model.mobra e varianta cu frana pe disc.acum multi ani l-am dat cuiva sa ii repare dantura si l-a pierdut. » Post actualizat in 13 Mar 2016 16:52 In sfarsit mergeeeeeee!!!!!!functioneaza corect.dupa un week-end intreg de injuraturi,tutun si cafea la greu,merge.sa nu uit si o pisica nimerita de la 20 de metri cu un patent.miorlaia parca era nebuna.deci la capitolul seibi aceastaa cutie nu are nimic in comun cu altele vazute pe viu sau aici pe forum.pe axul central care iese la pinionul de atac am o saiba de 2mm pusa intre ax si rulmentul din carterul din stanga.saiba pe care o stim cu totii intre pinionul de atac si pinionul cu furca pe el nu exista.daca o pun se blocheaza cutia sau s3 invarte foarte greu.la selector(harta)am o saiba de 1mm in stanga iar pe partea cu capacul cutiei o saiba de 0.9mm.doar asa functioneaza corect.asta seara merit o tarie.multumesc tuturor pentru sfaturi. » Post actualizat in 13 Mar 2016 17:09 Am o fisura intre toba si cotul de evacuare si cam da fum pe acolo.dupa plimbare picura ulei pe acolo.asa de prost o fi uleiul de amestec(repsol)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 http://www.izhmoto.ru/10421048104410451054.html niste filme interesante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Cam asa arata placile portocalii de care spuneam. » Post actualizat in 21 Apr 2016 15:25 Cam asa arata placile portocalii de care spuneam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 cristi ph am gasit piesa dar e de pe partea stanga sper sa o gasesc si pe cealalta. Va salut, vreo veste despre piesa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 (editat) ...un nou model de motocicleta: IJ 58 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1790004001233129&set=p.1790004001233129&type=3&theater Editat Mai 1, 2016 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salutare, De mult timp nu am mai intrat pe forum... dar am nevoie de ajutorul si sfaturile voastre. Impreuna cu un prieten vrem sa repunem in functiune un ij 56, an '60. Starea motocicletei este destul de precara dar incetul cu incetul se poate readuce la viata. Motocicleta nu a mai fost pornita de ~ 1 an, ultima data cand s-a incercat pornirea ei se auzeau sunete suspecte... batai ale motorului. Vrem sa incepem prima data prin a desface motorul sa vedem ce balauri gasim. Care sunt costurile unui set motor nou si cu cine pot lua legatura pentru a achizitiona piesele necesare? Va multumesc. » Post actualizat in 02 May 2016 20:13 Salutare, De mult timp nu am mai intrat pe forum... dar am nevoie de ajutorul si sfaturile voastre. Impreuna cu un prieten vrem sa repunem in functiune un ij 56, an '60. Starea motocicletei este destul de precara dar incetul cu incetul se poate readuce la viata. Motocicleta nu a mai fost pornita de ~ 1 an, ultima data cand s-a incercat pornirea ei se auzeau sunete suspecte... batai ale motorului. Vrem sa incepem prima data prin a desface motorul sa vedem ce balauri gasim. Care sunt costurile unui set motor nou si cu cine pot lua legatura pentru a achizitiona piesele necesare? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Gaspar Vasile tel.0744 472 055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Unii spun că piesele noi sunt de proastă calitate,și că mai bine ai căuta piese vechi...originale...bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Prima dată vezi ce-ţi lipseşte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Urmeaza sa il desfacem zilele acestea si sa vedem atunci piesele de care e nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Salut. Imi poate spune cineva ce filet are rezervorul de IJ56? Vreau sa cumpar un robinet de benzina si sa stiu cu ce filet sa caut. Va rog daca se poate sa imi raspundeti strict la intrebare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Nu ma pot abtine.. Dece nu masori cu un subler diametrul interior al gaurii in care intra robinetul..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Nu ma pot abtine.. Dece nu masori cu un subler diametrul interior al gaurii in care intra robinetul..? Pentru ca sunt la cativa kilometri de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) iam man un robinet de minsk cu 20 ron,is foarte bune,si eu ma mir cum de alea-s bune .. crede-ma,am pus si la japoneze,si am cateva in stocul meu de robinete de acasa. nu te mai chaca pe tine man,fa cum iti spun,20 ron nu-i o avere,iti mai raman si bani de-o bere .. Salut. De mult tot incerc sa dau de tine. La japoneza imi trebuie si mie. Pune-mi niste poze te rog cu un robinet sa vad daca imi intra in cat loc am. Am un Kawasaki KZ400J bobber/chopper, cu rezervor de IJ56, robinet de mobra, doar ca fiind scurgerea in jos, imi atinge in carburatoare si nu pot monta furtunul de benzina, de aceia trebe sa vad robinetul ca scurgerea sa fie in lateral. Daca ai pe stoc si merge la mine, iau unul de la tine. Mersi. P.S. Cum am putea vorbi mai multe? Un numar de telefon la care te pot contacta si un interval orar? Editat Mai 10, 2016 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 o ieseala la iarba verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.