Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte corect. Dupa cate vad eu setarea asta a inaltimi se face doar daca vrei sa cobori motocicleta,cea mai inalta optiune fiind standardul si asta la ambele amortizoare.

Eu ca sa ami ridic motocicleta i-am modificat ciolanele alea doua de pe lateral(cushion lever),am facut altele mai mici si sa ridicat considerabil.Acu sper ca nu am afectat cu nimic ciclistica ca nu am avut cum sa o testez.Daca incarc motocicleta cu gentile laterale si top-case+ pasager se lasa tare de tot si asta cand nu aveam modificate ciolanele.Nu am incercat intoarcerea bucsei din pareta de jos a telescopului spate pe care sta arcul care acu ami dau seama ca m-ar putea scoate un pic din impas,dar asta inseamna rigidizarea suspensiei pt.a nu bate amortizorul in cap datorita greutati. Sanatate!

Editat de haldan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La furca de Freewind nu se regleaza nimic. Si daca omul vrea doar sa schimbe uleiul, poate sa-l schimbe linistit asa cum am scris. Evident, asta nu inseamna furca servisata, ci doar ulei schimbat. Asa cum schimbarea uleiului motor nu inseamna motor reconditionat si nici schimbarea lichidului de frana nu inseamna frane reconditionate. Este doar inlocuirea unui consumabil.

 

 

 

orice suspensie se regleaza dragii mei :rolleyes:

 

vascozitatea uleiului influenteaza direct functionarea amortizorului deci iata un reglaj.

cantitatea de ulei/aer de asemenea are un rol de intarire/inmuiere a furcii( pe coloana de aer ramasa se realizeaza amortizarea)

SAG-ul sau incarcarea statica se regleaza prin modificarea tensiunii arcurilor. la suspensia spate e destul de simplu, de obicei se insurubeaza/desurubeaza piulita aceea mare de deasupra arcului. la furca se adauga sau se scot din saibele de preload. acestea sunt dispuse de obicei in pertea se sus intre arc si capacul furcii ;)

 

spor, si daca mai aveti intrebari da-ti un pm ca nu intru foarte des pe aici :friends:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice suspensie se regleaza dragii mei :rolleyes:

 

vascozitatea uleiului influenteaza direct functionarea amortizorului deci iata un reglaj.

cantitatea de ulei/aer de asemenea are un rol de intarire/inmuiere a furcii( pe coloana de aer ramasa se realizeaza amortizarea)

 

Mai bine recunoaste ca te-ai grabit cu postarea, nu inseamna decat ca nu cunosti modelul, nu ca esti mai putin bun in ale mecanicii. Treaba cu vascozitatea/cantitatea uleiului sau adaugat saibe deasupra arcurilor nu se cheama reglaj. Ii poti spune tunning in cel mai bun caz si il faci pe propria raspundere (cum am facut si eu punand ulei de 5 in loc de 15) atata timp cat producatorul nu-ti zice ca pentru setarea X pui saiba B in loc de A si ulei Z in loc de Y.

Reglaj este acela care este reversibil, adica ai un surub / o piulita / un robinet de care invarti intr-o directie pentru un rezultat si in cealalta pentru rezultatul invers.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, unde gasesc un senzor de neutral pentru freewind? Cam face figuri, se aprinde/stinge cand vrea muschiu' lui.

Salut,

senzorul neutru este un plastic cu niste fire si contacte. Nu are ce sa se strice la el ce nu se poate repara. La mine a fost la fel. Cand se incalzea motorul - senzorul de neutru incepea sa palpaie. S-a dat jos cablul de ambreaj din manerul ala de pe capacul de ambreaj, uleiul, capacul de la ambreaj (partea dreapta) se scoate senzorul. Se scoate siliconul din senzor, se refac lipiturile pe contacte firelor (3 fire daca imi amintesc bine)-se pune silicon peste (eu am pus rosu), se curata contactele pe partea cealalta si se monteaza la loc. Preferabil iti cumperi inainte sa te apuci de treaba o garnitura pentru capacul de la ambreaj ca se deterioreaza cand dai jos. (http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/20428/article/140520?show=gallery) 25 ron.

Atentie cand strangi suruburile de la capacul de ambreaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

senzorul neutru este un plastic cu niste fire si contacte. Nu are ce sa se strice la el ce nu se poate repara. La mine a fost la fel. Cand se incalzea motorul - senzorul de neutru incepea sa palpaie. S-a dat jos cablul de ambreaj din manerul ala de pe capacul de ambreaj, uleiul, capacul de la ambreaj (partea dreapta) se scoate senzorul. Se scoate siliconul din senzor, se refac lipiturile pe contacte firelor (3 fire daca imi amintesc bine)-se pune silicon peste (eu am pus rosu), se curata contactele pe partea cealalta si se monteaza la loc. Preferabil iti cumperi inainte sa te apuci de treaba o garnitura pentru capacul de la ambreaj ca se deterioreaza cand dai jos. (http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/20428/article/140520?show=gallery) 25 ron.

Atentie cand strangi suruburile de la capacul de ambreaj.

 

Multumesc mult pentru sfaturi, exact asa o sa fac cand va permite vremea(sper sa permita mai repede). Garnitura o am exact de la romimoto :cheers:

Dupa operatiune voi posta ce? si cum? am gasit si rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine recunoaste ca te-ai grabit cu postarea, nu inseamna decat ca nu cunosti modelul, nu ca esti mai putin bun in ale mecanicii. Treaba cu vascozitatea/cantitatea uleiului sau adaugat saibe deasupra arcurilor nu se cheama reglaj. Ii poti spune tunning in cel mai bun caz si il faci pe propria raspundere (cum am facut si eu punand ulei de 5 in loc de 15) atata timp cat producatorul nu-ti zice ca pentru setarea X pui saiba B in loc de A si ulei Z in loc de Y.

Reglaj este acela care este reversibil, adica ai un surub / o piulita / un robinet de care invarti intr-o directie pentru un rezultat si in cealalta pentru rezultatul invers.

 

 

:)

 

furca de pe freewind nu necesita reglaj diferite de la o zi la alta asa ca producatorul a ales un model mai putin accesorizat pentru a ramane in graficul pietei la vanzare. de asemenea nici un producator nu are nici un interes sa iti dea mura in gura setarile frcii. trebuie sa sapi putin ca sa dai de informatii si ele sunt generale. nu o sa iti spuna nimeni ce saibe si ce ulei a pus pentru o persoana de 77kg echipata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos telescopul pt.a intoarce bucsa pe care sta arcul,iar dupa ce am slabit arcul sa pot scoate bucsa s-o pot intoarce am tras de amortizor si sa auzit un "fasc", sa umezit un pic tija telescopului dar foarte putin.Va rog sa-mi spuneti cine stie e compromis amortizorul sau nu.Pana acum nu am opservat nici un fel de scapari de ulei in privinta lui.Multumesc

Editat de haldan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, ati incercat asa ceva?

Daca da,merita? Se simte vreo imbunatatire a functionarii motorului?

Louis-cod 10004088

Eu ti-as recomanda" metabond" tot pt.benzina, e un aditiv care eu unul l-am incercat si merge. Se simte diferenta in performantele motorului de cum il pui si are dozaj foarte mic la un plin. Uita-te pe you tube ca te convingi acolo.http://www.youtube.com/watch?v=0sCUDEceabs&feature=related

 

Propunere de vreo intalnire anul asta?!

La Colibita.E o zona extra cu tot ce vrei: apa,barci,munte,drumuri pe care freewindul le doreste.Organizarea s-ar putea face foarte simplu,fiind posibilitate de loc pt,cort cazare si masa la masura fiecarui buzunar. De doi ani trec si stau cateva zile acolo cand ma duc in concediu.E un loc care nu-l uiti usor.

Editat de haldan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

La Colibita.E o zona extra cu tot ce vrei: apa,barci,munte,drumuri pe care freewindul le doreste.Organizarea s-ar putea face foarte simplu,fiind posibilitate de loc pt,cort cazare si masa la masura fiecarui buzunar. De doi ani trec si stau cateva zile acolo cand ma duc in concediu.E un loc care nu-l uiti usor.

 

Foarte interesant ! Cine organizeaza anul asta ?

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte interesant ! Cine organizeaza anul asta ?

Deocamdata ramane la stadiul de propunere,ca asta s-a cerut.Sa vedem daca mai vine altcineva cu vreo ideie.Daca se ramane la Colibita atunci vom discuta despre cum voi face organizarea intalnirii.

Editat de haldan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, voi spune prezent indiferent unde organizati.

Ar fi perfect ca anul asta sa ne intalnim si mai multi decat anul trecut.

Eliza si cu mine atat am putut, chiar daca am fost considerati exclusivisti neacceptand alt tip de motociclete.

Imi doresc ca cei ce vor organiza anul asta sa o faca MULT mai bine decat noi!

Respectele mele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe harta goagal si mi-a luat 5 minute sa parcurg cu privirea distanta de la Giurgiu la Colibita :lol: . In pricipiu incepand cu 15 iulie (30 de zile lucratoare), daca nu intervin alte ghidusii, s-ar protrivi cu planurile mele de concediu ca tot aveam de gand sa ma urc pe mobra si sa ma dau jos dupa o saptamana. Pana atunci... in principiu "viu" si eu, evident cu nervu' meu optic. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dupa o cadere usoara pe dreapta in padure mi se pare ca mi sa dereglat ghidonul adica nu mai e aliniat perfect cu roata fata, cum pateam la bicicleta in tinerete... :rolleyes: Oare e posibil sau doar mi se pare?

 

Bafta

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dupa o cadere usoara pe dreapta in padure mi se pare ca mi sa dereglat ghidonul adica nu mai e aliniat perfect cu roata fata, cum pateam la bicicleta in tinerete... :rolleyes: Oare e posibil sau doar mi se pare?

 

Bafta

Asa e.Vezi daca nu e ghidonul indoit sau suporti ghidonului sau sa tras un pic telescoapele din juguri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e.Vezi daca nu e ghidonul indoit sau suporti ghidonului sau sa tras un pic telescoapele din juguri.

Nu are nimic indoit. Nu are vreun surub de reglaj pentru asa ceva? Oricum am observat acuma ca era ghidonul deplasat un pic mai spre dreapta o sa-l reglez ca asta stiu cum, dar reglajul de aliniere cu roata nu stiu cum se face.

 

Bafta.

Editat de cristtt5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratii mei,revin cu o intrebare,cum altcumva!ce rol are Throttle position sensor?m-am uitat eu prin manual dar poate ma lamuriti mai pe romaneste ce rol are!intreb deoarece am observat ca la mine era sarit din mufa,cred ca din cauza ca erau prea tensionate firele ce duc la mufa.nu stiu de cand e sarit dar mai mult ca sigur am mers ceva km asa (poate chiar de cand am luat-o deci vreo 2000+),mai ales ca nu a facut nici o figura mobra ca sa imi atraga atentia!pe net am vazut ca se obisnuieste sa se deconecteze pentru"plus de putere".da' intreb si eu nu bulesc ceva asa? va multumesc anticipat! hai cu primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...