Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu trebuie restaurate, sunt prea multe si nu isi au rostul.

faci ce vrei cu ea daca o ai; macar de este de colectie, multe sunt care nu au nici o treaba, au fost facute sa fie; parerile sunt impartite.

si eu vreau sa o tai pe a mea ca nu mai vreau ce poate ea oferi, fiecare e liber sa faca cum vrea, nu e in vreun club mc sa faca cum zice masculul alfa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva frumos din vremurile de glorie. Ceva asemanator avea un prieten de familie cand eram mic. Tin minte ca trebuia sa ridic privirea ca sa pot privi saua. :D

da uite asa ceva as pastra-o originala; e f frumoasa

merita pastrata si folosita la maxim

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt nou pe acest forum dar am o rugaminte stie cineva sau cunoaste pe cineva care are piese de vinzare pentru jawa cz de 150 model 352 si anume aprindere piston ambielaj ale mele nu sunt originale si din cind in cind ma prinde melancolia de restaurare adresa mea de mail gyuripegaso@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sei ptr. diferite moto am facut eu candva . Foloseam de preferinta tabla originala , curatata , grunduita , vopsita pe care puneam straturi de burete (din comert) iar daca voiam sa fie mai tari , intercalam cate un strat de pasla ; dupa ce aveam forma si grosimea ceruta cumparam vinilin (o culoare pentru lateral . una pentru fata si una pentru bordura . Bordura o faceam din o fasie indoita in care puneam o sfoara . culorile seilor erau asortate cu culoarea moto , cadrul si eventual alte accesorii (EXEMPLU : daca avea dungi albe pe aripi si/sau rezervor , bordura era alba) , totul cu acordul propietarului . Le insaileam si daca nu le trageam eu la masina , mergeam la un cizmar . La asamblare foloseam PRENADEZ si carlige de rufe . Dupa ce scoteam carligele prindeam final cu : capse , nituri ornamentale , suruburi ornamentale sau cheder auto cu structura metalica .

Stiu ca este mai usor de comandat , dar mereu am fost nemultumit de lucratura altora . Chiar daca nu te apuci sa faci macar sper ca ti-am dat ceva idei .

 

LA MULTI ANI CU SANATATE ! Sa-ti mearga moto si sa ai bani de benzina !

 

Cu stima ,

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sei ptr. diferite moto am facut eu candva . Foloseam de preferinta tabla originala , curatata , grunduita , vopsita pe care puneam straturi de burete (din comert) iar daca voiam sa fie mai tari , intercalam cate un strat de pasla ; dupa ce aveam forma si grosimea ceruta cumparam vinilin (o culoare pentru lateral . una pentru fata si una pentru bordura . Bordura o faceam din o fasie indoita in care puneam o sfoara . culorile seilor erau asortate cu culoarea moto , cadrul si eventual alte accesorii (EXEMPLU : daca avea dungi albe pe aripi si/sau rezervor , bordura era alba) , totul cu acordul propietarului . Le insaileam si daca nu le trageam eu la masina , mergeam la un cizmar . La asamblare foloseam PRENADEZ si carlige de rufe . Dupa ce scoteam carligele prindeam final cu : capse , nituri ornamentale , suruburi ornamentale sau cheder auto cu structura metalica .

Stiu ca este mai usor de comandat , dar mereu am fost nemultumit de lucratura altora . Chiar daca nu te apuci sa faci macar sper ca ti-am dat ceva idei .

 

LA MULTI ANI CU SANATATE ! Sa-ti mearga moto si sa ai bani de benzina !

 

Cu stima ,

Liviu

iti multumesc mult d-nu liviu.aceleasi urari de bine.HAI VARA HAI!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

An nou fericit, fara evenimente nedorite si cu sanatate maxima va doresc!

Vin si eu cu o intrebare, la Jawa cu motor de 49 din anii '60, ce ambreiaj se poate pune daca cel vechi e dus? Parca "Babetta" i se spune?!? Am cedat-o unui amic mai in varsta, dornic de munca la un proiect de restaurare! S-a pus pe ea cu ravna dar trebuie sustzinut cu sfaturi si informatzii! Eu incerc sa fac asta cu ajutorul vostru. Multzumim!



Asta e gagica...

post-56732-0-32417900-1357222400_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de la mine una.

 

Salutare la toata lumea. Si eu cumpar un motor (doar motor ,cu 2 pedale, una de pornire si cealalta de schimbator de viteze) complect si daca se poate si functional .A mea a fost complecta candva, dar am avut un "prieten" care m-a lasat fara motor. Mai e si francez dar la cum sta in Cj ,a luat toate naravurile rele de la noi, si acum nu mai recunoaste nimic. Asa sunt unii oameni se cred sfinti dar sunt niste ratati.

Daca are cineva un astfel de motor, astept un semnal pm sau la tel 0744835877.

Toate cele bune.

Editat de sorinmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

An nou fericit, fara evenimente nedorite si cu sanatate maxima va doresc!

Vin si eu cu o intrebare, la Jawa cu motor de 49 din anii '60, ce ambreiaj se poate pune daca cel vechi e dus? Parca "Babetta" i se spune?!? Am cedat-o unui amic mai in varsta, dornic de munca la un proiect de restaurare! S-a pus pe ea cu ravna dar trebuie sustzinut cu sfaturi si informatzii! Eu incerc sa fac asta cu ajutorul vostru. Multzumim!

 

Asta e gagica...

 

Gagica se numeste Jawa 551 Standard (aka Jawetta). Si pe la mine prin ograda a trecut una de-asta. Pacatoase rau la capitolul carburatie. Cu ambreiajul nu am avut probleme.

post-47416-0-65659200-1357917841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor posesorilor de JAWA si cu intarziere va doresc La Multi Ani!

Astazi am fost din intamplare intr-un magazin de electrice unde am gasit o baterie CARANDA cu urmatoarele specificatii 6 Volti si 4,8 Ah.

Intrebarea mea este daca aceasta baterie este buna ptr a fi folosite pe o JAWA 125 din 1963, detinuta de unchiul meu. Va intreb asta ptr ca in momentul in care am gasit bateria l-am sunat pe unchi iar acesta a fost relativ sceptic in privinta amperajului afirmand ca nu e suficient. Am sunat un amic care are o JAWA de 350 OGAR (fosta moto de politie) iar acesta mi-a spsu ca e posibil ca ptr un 125cc sa fie ok amperajul cu conditia ca dinamul sa isi faca treaba bine.

 

Va rog pe voi sa ma ajutati cu pareri sau sfaturi iar daca cineva stie unde pot gasi o baterie de 6V cu amperaj mai mare sa imi dea si mie pontul.

 

Multumesc, astept parerile voastre! Salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Ma intereseaza un robinet combustibil (rezervor) pentru Jawa 350. Multumesc!

Salut,

Eu am cumparat de la Gaspar.

daca ai nevoie de date de contact spune-mi.

Editat de best_biker09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...