Sari la conținut

Accident Mortal Pe Kisselef - Bucuresti - 11.08.2007


H3llriderr
 Share

Postări Recomandate

Daca prietenii care au fost cu el si stiu exact ce s-a intamplat, au taria de a constientiza ca relatarea corecta a celor intamplate poate ajuta pe altii sa nu faca aceleasi greseli, sa relateze lucrurile asa cum au fost. Daca egoismul si vanitatea e mai puternica, vor continua sa sustina un adevar trunchiat sau deformat din care logic, nimeni nu va putea trage nici o concluzie.

Argumente de genul "i-a sunat ceasul" sau "atatea zile a avut" etc. sunt pentru babele din fata cooperativei de la Poplaca !!!! ... dar probabil unii nu au auzit inca de "cauza - efect" si o dau pe ceasul divin pentru toate nenorocirile care se intampla.

 

Pacat, era tanar, avea gustul vitezei si probabil nu a reusit la timp sa faca diferenta intre 4 si 2 roti.

 

R.I.P. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 316
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dumnezeu sa-l ierte ,pacat ,mare pacat ,ca era tanar !!! :lol: :) :moto:

Am trecut ieri unde a decedat baiatul si m-am intristat in ultimu hal ,si ma intrebam cit de repede poate muri un motociclist din simplul fapt ca nu este atent . :nono:

 

Iarasi a mai plecat un frate dintre noi ,dumnezeu sa te ierte si sa-ti fie tarana usora!!!! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voblaj la 60-70 de km/h si la mers linistit cred ca doar cu o motoreta chinezeasca facuta din plastic se poate face dar si aici am serioase dubii. Cu siguranta a fost altceva dar voblaj sub nici o forma.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!

 

 

Din cauza asfaltului super naspa, am cazut cu GSX R-ul la 15-20 km/h, inainte sa opresc la semafor. Mai aveam 2 luni si facem 10 ani de mers pe motor , fara sa cad. Nu vad de ce nu ai cadea la 60 sau 70... mai ales daca esti incepator si dai de o bucata de asfalt cu probleme... Pacat de tineretea lui...

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace :lol:

 

Cum m-am plictisit de motorul meu actual, faceam cercetari sa vad ce-mi pot lua (visul meu ar fi un GSX-R 600). Am un coleg care are un R6 din 2001-2002, si l-am rugat sapt trecuta sa ma lase si pe mine sa ma dau un pic cu el prin parcarea de la srv. Am carnet de 2 ani si nu pot spune ca sunt linistit, deh, toti avem momente cand parca ne impinge cineva sa-i dam gaz, dar R6 m-a speriat. Am ajuns doar la 60 la ora, dar m-a speriat. Trage prea tare, mult prea tare pentru un motor cu care sa mergi in oras zilnic. M-a pus serios pe ganduri daca urmatorul motor o sa fie ceva SS, cred ca o sa ma bag la un touring, nu ma grabeste nimeni sa sar direct pe SS.

 

 

Nu stiu ce viteza avea Mihai, cei care au mers cu el spun de 60-70 sau chiar 85, politia spune de 180. Probabil adevarul este undeva la mijloc, undeva pe la 90-100, mai ales daca s-a speriat si a tras de gaz.

 

Pentru incepatorii care citesc acest topic:

-Invatati sa va pese de viata voastra. Incepeti pe un motor mic, un motor care te iarta cand tragi din greseala de acceleratie.

-Nu va dati mari zmei ca va dati pe viata voastra, iar pixele care pica la fazele astea sunt niste proaste care pica la fel de lejer si daca le scoti la o cola si le aburesti.

-Cumparati-va echipament cat de cat bun. Calitatea echipamentului trebuie sa creasca exponential cu motorul de sub voi. La un R6 as baga minim 3000EUR in echipament!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A trebuit sa moara inca un om pentru ca

- sa se trezeasca incepatorii din betzia vitezanelor

- sa va arate cosmarul nepurtarii echipamentelor

- sa vedeti de ce casca ieftina de tot = probleme garantate.[/

corect!. unul din rolurile sectiunii "accidente" cred eu ca e sa tragem invataminte, sa nu pateasca si altii la fel. din pacate increderea in noi si in noroc, impulsul de moment si ghinionul contrazic asta.

legat de echipament, vorba unui prieten motociclist - "transpiri 1l de apa, nu-i nimic, poti sa bei 2l cand te opresti"

 

si cred ca multi ar aprecia daca se termina cu cearta si se lasa omul sa se odihneasca acolo unde este acu.

multumesc

un om a murit, cred ca celalat rol al post-ului e sa se vorbeasca de lucruri frumoase si amintiri placute despre el. discutiile contradictorii se pot continua la intalniri.

dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

 

stie cineva cand e inmormantarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt de parere ca trebuie cautata cauza accidentului si tras o invatatura din ea. Nu e vorba de invinuit, nici de aratat cu degetul, nici de vorbit rau mortii. Este vorba de a trage invataminte pentru a evita evenimente asemanatoare cu acesta.

 

Eu am facut anul trecut 12000 de km ca incepator pe un SS fara amortizor de ghidon si pe care l-am condus cateva mii bune de km fara strop de ulei in furci (n-am stiut). Nici vorba sa intre in voblaj de nebun la viteza mica pe drum drept fara denivelari. Nici cea mai mica sansa, pur si simplu nu se poate. Am patit voblaje usoare pe motor, insa numai la viteze mari pe drumuri valurite sau la acceleratii extrem de puternice. Cum pe Kisselef nu exista nici urma de denivelare ramane varianta ca a deschis brusc si complet gazul. Nu spun ca ar fi singura posibilitate, dar e cu siguranta cea mai probabila.

 

Inceaptor, motor puternic, lipsa echipament, foarte probabil blana prin oras. Concluzia e clara, n-a avut pic de respect pentru acest sport periculos.

 

Nu e corect ca a trebuit sa plateasca cu viata niste greseli facute clar din necunostinta, dar asta e motociclismul... RIP. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ambidextru : compara motoarele pe care ai mers 9,5 ani cu asta pe care mergi acum si ai sa vezi de ce ti-au crescut sansele sa cazi si chiar ai facut-o .

 

condoleante celor apropiati , pacat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca posesor de r6 2004 (identic cu cel 2003) va spun sigur ca nu avea cum sa intre in voblaj fara sa incerce el vreo "smekerie" (nu ma refer la datu po roata) ...eu am montat acum pe mobra mea un amortizor de ghidon ohlins pt ca o mai simteam cum o lua razna DAR NICIODATA CAND MERGEAM CU 60 KM/HR SI IN LINIE DREAPTA...pur si simplu nu are cum , nu are nici o logica ...cat despre echipament (adik doar casca ca altceva nu avea)din ce stiu eu acea casca probiker costa 29.95 euro NOUA ...oricum aseara la locul accidentul se vorbea de viteza de 60 km/hr acum pe forum sa ajuns la 85 ...

 

In plus:

 

Incepator (3 luni permis)

+

Motocicleta prea puternica pentru el si lipsa obisnuintei cu ea (cateva sapt de la achizitie) => nu a putut s-o tina in linie dreapta

+

Lipsa experienta(liniutele cu masina nu se pun)

+

Lipsa echipament (degeaba ai o casca de 30 euro nelegata, e ca si cum ai fi cu capul gol)

+

viteza (8000 rpm la momentul impactului e destul)

+

anvelope roase (am o retinere la faza asta intrucat in imaginile filmate nu se vad insa atat de roase incat sa explodeze)

=

Toate astea sunt ingredientele unui accident mortal. Cazul lui Robert (TXA) nu a percutat unde trebuie, intrucat ~ aceeasi tipologie a fost si atunci.

 

Pacat de tineretile lor si de familiile lasate indurerate in urma.

 

D-zeu sa-l ierte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

-Cumparati-va echipament cat de cat bun. Calitatea echipamentului trebuie sa creasca exponential cu motorul de sub voi. La un R6 as baga minim 3000EUR in echipament!

 

 

Tu vorbesti mari tampenii, probabil corelate cu experienta ta. :lol: In primul rand, tu si alti incepatori entuziasti ca tine dar fara experienta decat a altora de pe net, vorbiti fara sa stiti si mai si faceti afirmatii categorice. :) Unu la mana: un echipament nu-ti salveaza viata, poate sa fie si imprumutat de la V. Rossi. De ce? Pentru ca leziunile interne care provoaca moartea in cele mai frecvente cazuri, nu pot fii evitate de nici o piele sau protectie kevlar, carbon, abs, bla-bla. La fel si la casca, manusi, cotiere, coloana, etc. Ca sa intelegi, peste o anumita viteza si pana la decelerare toatala a corpului apar forte f. mari asupra organelor interne, iar asta nu se poate evita, doar hazardul te poate scapa relativ teafar. O gramada de baieti au murit cu protectii full si in combinezoane ciumege si tot degeaba. Nu s-au vazut zgarieturi ce-i drept, dar sa nu-i fii vazut la autopsii pe dinauntru.

Doi la mana: daca ai priceput prima parte, tu si altii ca tine trebuie sa realizati ca nimic in afara de voi si de D-zeu daca vrei, nu va poate ocroti mai bine. Nu va mai bazati pe lucruri si idei preconcepute si ireale, de ex. echipament, stare tehnica, etc., caci falsa siguranta te va omori mai repede decat traficul ,,inamic"!

 

Si in al treilea rand, mi se rupe pur si simplu de incepatorii care mor pe barba lor! Cine poola mea ii pune sa-si ia asemenea tampenii de motoare ptr. prima data? Cum cred cretinii ca vor invata ceva pe ele? Eu am inceput de la 80 cmc si tot asa pana la K1 si din prima baniilor si din prisma faptului ca am vrut sa invat, nu sa shochez. No lasa, ca fraierii au shocat. Prima data gagicele, apoi prietenii, apoi colegii, iar acum chiar familiile lor ce-i plang. Cum e vorba: ,,Fiecaruia, ce merita!" Dar oare merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vorbesti mari tampenii, probabil corelate cu experienta ta. :lol: In primul rand, tu si alti incepatori entuziasti ca tine dar fara experienta decat a altora de pe net, vorbiti fara sa stiti si mai si faceti afirmatii categorice. :) Unu la mana: un echipament nu-ti salveaza viata, poate sa fie si imprumutat de la V. Rossi. De ce? Pentru ca leziunile interne care provoaca moartea in cele mai frecvente cazuri, nu pot fii evitate de nici o piele sau protectie kevlar, carbon, abs, bla-bla. La fel si la casca, manusi, cotiere, coloana, etc. Ca sa intelegi, peste o anumita viteza si pana la decelerare toatala a corpului apar forte f. mari asupra organelor interne, iar asta nu se poate evita, doar hazardul te poate scapa relativ teafar. O gramada de baieti au murit cu protectii full si in combinezoane ciumege si tot degeaba. Nu s-au vazut zgarieturi ce-i drept, dar sa nu-i fii vazut la autopsii pe dinauntru.

Doi la mana: daca ai priceput prima parte, tu si altii ca tine trebuie sa realizati ca nimic in afara de voi si de D-zeu daca vrei, nu va poate ocroti mai bine. Nu va mai bazati pe lucruri si idei preconcepute si ireale, de ex. echipament, stare tehnica, etc., caci falsa siguranta te va omori mai repede decat traficul ,,inamic"!

 

Si in al treilea rand, mi se rupe pur si simplu de incepatorii care mor pe barba lor! Cine poola mea ii pune sa-si ia asemenea tampenii de motoare ptr. prima data? Cum cred cretinii ca vor invata ceva pe ele? Eu am inceput de la 80 cmc si tot asa pana la K1 si din prima baniilor si din prisma faptului ca am vrut sa invat, nu sa shochez. No lasa, ca fraierii au shocat. Prima data gagicele, apoi prietenii, apoi colegii, iar acum chiar familiile lor ce-i plang. Cum e vorba: ,,Fiecaruia, ce merita!" Dar oare merita?

 

Duke, take it easy man. Super corect ce ai zis la baieti, da ce (war)rior te-ai facut in dim. asta. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Duke, poti sa ai si echipament antiglont, daca te infigi in pom, cel mult ajungi ca in bancul cu centura - un mort frumos.

Si nu mai dati vina pe casca aia, ca indeplineste conditiile aceluiasi standard ca si un Shoei de 27 de ori mai scump, si anume: ECE 22-05.

Difera eticheta, desenul, aerodinamica, materialele si accesoriile, dar daca dai cu caramida in ele, niciuna nu crapa si amandoua zboara de pe cap daca nu le inchizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :) :moto: CONDOLEANTE!!!

 

ati ajuns sa aberati, un om moare si voi va certati, pacat...

 

Important:

 

-echipamentul de protectie te fereste de zgarieturi, el e facut pentru a te pastra intreg, nu si fara fracturi.

-casca e facuta pentru a te proteja de de mici posibile atingeri, si de a-ti pastra creierii.

-orice motocicleta sportiva cu peste 70 de cai este periculoasa pentru incepatori.

-prietenii nu au cum sa prevada viitorul!

 

 

SI MAI IMPORTANT!!!

 

Ganditi-va de doua ori inainte de a alege o motocicleta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu

[...]

Dar oare merita?

 

Hmm, experienta mea, fiind din cercul meu de cunostinte esti foarte in masura sa vorbesti despre asta.

Daca am fi sa ne luam dupa ce spui tu ar trebui sa nu purtam deloc echipament, deh, lezini interne&shit. Ochelarii de soare sunt suficienti, nu? Uiti de regulile alea nenorocite de circulatie si de restrictiile de viteza! Nu zic ca intr-un echipament bun esti SuperMan, dar ai mai multe sanse sa scapi decat fara echipament si cu o casca proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dumnezeu sa-l ierte pe baiatul asta si sa ne ierte si pe noi ca suntem asa cum suntem. din imagini se vede ca 'prietenii' care erau cu el si plangeau pe margine erau golasi la capitolul echipament. apoi, ca incepator eu zic sa mergi singur si nu in grup. spun eu asta pentru ca poate nu am grup, acum imi dau seama ca e mai bine asa. mergi frate singur un an sau daca iesi cu altii da-ti intalnire undeva, bea un cico, stai la taclale, apoi du-te acasa pe alt drum. motocicleta e un vehicul pentru maximum 2 persoane, vreti in grup, inchiriati un autobuz si mergeti unde vreti. apoi, multi dintre noi folosesc motocicleta doar la plimbari de seara cu prietenii + tricou care se ridica si iti arata sinistru spatele gol la viteza.

 

Da, asa zic si eu: Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca!

Cat despre noi.....cred ca Dumnezeu va avea foarte mult de lucru ca sa ne poata ierta pentru cum si pentru ceea ce suntem.

Despre ceea ce numesti tu "prieteni", ei bine, fac parte din ei, din cei 5 care am privit ingroziti ce si cum se intampla totul. E bine ca ai vazut ca nu aveam echipament. Inseamna ca nu iti joaca feste vederea. Daca ai fi fost acolo, ai fi vazut cu siguranta casti si geci aruncate undeva pe marginea drumului sau puse pe motoare, dar.....e suficient sa vezi niste poze si sa dai verdictul, nu? Ma intreb daca tu ai fi ramas cu geaca pe tine, cu manusile si cu casca in cap in asemenea momente. Probabil ca da.....

Spunea cineva, nu mai stiu cine si nici nu ma strofoc sa dau nume acum, ca incercam sa ascundem adevarul. Nu am ascuns nicio secunda nimic si nici nu am denaturat in vreun fel adevarul. Nu aveam motive sa facem lucrul asta. Am spus exact ceea ce am vazut ca s-a intamplat. Ca voi nu puteti intelege, ca nu va puteti explica (la fel cum nici noi nu o putem face) ceea ce s-a intamplat, este o chestie. Dar de aici pana la a face fel de fel de supozitii de rahat (scuzati-mi expresia) si de a incerca sa catalogati un om sau niste oameni in functie de barfulitele auzite la coltul blocului, la spart seminte......e cale lunga.

Da, Mihai era incepator. Si da, Mihai avea un motor mult prea puternic pentru un incepator. Sfaturile le-a primit si de la prieteni si de la cel cu care a fost sa-si cumpere motorul, dar....pe asta si l-a dorit, pe asta l-a luat. Poate stii cum e sa iti doresti ceva foarte mult si sa nu tii cont de sfaturile celor dragi. Da, Mihai nu avea echipamentul corespunzator pe el, insa, take my word for it, nici 40 geci si nici un Shoei sau Arai sau...ce vreti voi.....nu l-ar fi putut salva. :lol: Chiar si la acea viteza (care, spun pentru a n-spe mia oara, nu a fost "excesiva"), impactul a fost mult prea puternic.

Voi sunteti in continuare liberi sa va dati cu parerea, sa judecati sau sa acuzati.

Din pacate, nimeni si nimic nu ni-l mai poate aduce inapoi pe Mihai, pe acel "om copilaros", cu un suflet minunat, pe acel prieten care stia sa fie alaturi de noi, pe acel om care a reusit sa ne fascineze iremediabil pe toti cu zambetul, caracterul, atitudinea si personalitatea lui, dar, stiti cum e spune: cei buni trebuie sa moara, pentru ca cei multi sa invete. :) :moto: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Asera am fost acolo eu si inca 50-60 de masini pt a aprinde o lumanare la locul tragediei. Am vorbit vrute si nevrute si am inteles in cateva cuvinte care a fost adevarul.

-Motoreta provenea de la cineva care se dadea cu ea pe circuit...am inteles ca roata (cauciucul) spate era tocit in laterale.....nu cunosc detalii ....dar suprafata lui de rulare era f ingusta , avea ceva probleme la amortizoarele fata , iar casca era una f ieftina uramand ca in aceasta saptamana sa vina casca comandata care costa in jur de 400E.

-Echipamentul manusi, jaketa.......si casca....atat era prezent , niciuna dintre ele performante.

-Fizicul lui de maxim 50+ kg si cele insirate mai sus despre motor cat si lipsa minimului de experienta au dus cu siguranta la producerea acestui tragic accident la o viteza care noua ne este greu de crezut ca se poate intampla....si totusi.....s a intamplat.

-Odihneste te in pace Mihaita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :) :moto: :moto: R.I.P :nono: :lol: :D :D

 

Inainte de toate critica este de prisos, singurul lucru pentru care este de blamat este ca pe aceea bestiuta avea o casca nu prea buna si echipament inexistent....nu aveam motorul dar imi luasem deja shoei...acum inainte de a achizitiona jucarica de la un foarte bun prieten mi-am luat combinezon alpinestars si cizme...nu pot spune decat asfalt etern uscat in aripile ingerilor si sa fii odihnit in pace....pacat ca pasiunea pentru 2 roti cauzeaza victime...

Editat de Sorceror
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o data, nu mai dati cu pietre in castile ieftine, gen Probiker.

Daca indeplinesc standardele de securitate asigura protectie suficienta. Nu rezista dovleacu la ce rezista alea.

Se aburesc, fac zgomot, arata naspa, rad copii de ele, dar protejeaza.

Macar sa poarte toti casti de care isi permit...

 

Castile chinezesti care le gasiti in targ sunt niste glume proaste. Alea se sparg si daca le scapati pe jos. Alea NU trebuiesc purtate sub nici o forma.

Editat de Sanchez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat!

 

Procentul mobristilor care mor pe barba lor a crescut exponential in ultima vreme! E normal (si in acelasi timp pacat). Ma uitam ieri la prietena cum tipa dupa unul fara casca pe un scuter articulat printre blocuri... Mi s-a parut ciudat faptul s-a luat de el... "Un' ti-e ma casca?". I-am zis sa nu-si mai usuce gura jeaba. (nu este anolgie directa cu cazul de fata).

 

Pacat de baiat... Stau si ma gandesc care sunt sansele ... Sa pleci in grup si, cineva din grup sa cada pe drum?

MARI!!! De 2 luni mi s-a intamplat deja de 2 ori (odata am cazut chiar eu). Anul trecut inca o data. Pana acum n-a murit nimeni. Am multi prieteni cu motoare... TOTI fac accidente constant. In medie un evenimant pe luna (minor, major... inca nu grav, dar ma astept). Se intampla. Inainte cu ceva timp eram si eu revoltat de lipsa castii de pe cap a diversilor pustani si incercam sa mai fac o critica constructiva. Acum nu. Lasa sa se sparga debla sa curga cacao-tul din ea pe asfalt. Scuteristii manelisti sunt o specie ce se inmulteste foarte tare, si in plus ma pun si pe mine in pericol in trafic(am destule exemple).

 

 

 

 

 

Pacat totusi. 27 de ani... de la caldurile astea s-au faramat soselele. S-au format niste inaltzaturi, anumite bucati avand chiar 25-30 cm inaltime(A se vedea strada de inconjoara piata unirii) Daca dai intr-unul dala... Ales-Bules! Mai periculoase sunt santurile alea longitudinale de la autobuze. Nu stii cum pici... Nici nu ai timp sa constientizezi ca esti in pericol! Soarele bate din fatza si santzul e invizibil. Atatea te pot omora pe strada ...(stateampe loc sa fac stanga de exemplu si un jeep 's-a suit pe' mine acu' cateva zile)!

 

Sunt de o varsta cu el. Si eu am inceput tot pe nava spatiala... Ma regasesc tare mult in el... Dar eu stau acum la serviciu pe scaun ergonomic in fata computerului , bandu-mi cafeaua si el ... Oi fi avut norc? Am motorul parcat aici si ... o sa ma sui pe el, chiar acum... dupa ce voi posta asta. Ma duc in pauza de masa... Am ajuns sa sper sa ma intorc...!!!

 

Inca o data: pacat! M-a intristat foarte tare!. Imi cer scuze ca am refulat aici cateva frustari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E trist k trebuie sa vb despre asa ceva, dar nu putem opri destinul, pt k atunci cand e sa se intample se intampla cu siguranta, indiferent k mergi cu motorul, masina, s-au k stai in fata blocului si spargi seminte.

 

Sambata noaptea am dat si eu o tura pe kiselef, dar cred ca inainte sa se intample tragedia, stiu k era cam ud pe sosea- de la masinile ADP. Nu-l cunosc pe baiat, dar sincer nu are cum sa ma lase indiferent, si eu sunt incepator pe un motor destul de naravas VTR- si ma cam risk cateodata cu el, dar asa cum zicea cineva - cand ti se pune pata pe un lucru nu mai ai stare pana nu il ai. Pacat k s-a mai dus unul dintre noi si tot ce pot sa mai spun :

 

ODIHNEASCA-SE IN PACE! si condoleante familiei si celor dragi lui!

 

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SINCERE CONDOLEANTE FAMILIEI SI PRIETENILOR!

 

Incep prin a spune ca in acest an chiar in ziua de Pasti un prieten foarte bun a decedat in urma unui accident de motocicleta in Azuga pe o strada laterala(nu purta echipament,fara casca , fara nimic), spun asta sa inteleaga toata lumea ca stiu ce inseamna durerea.

 

Acest incident a facut sa-mi doresc sa se intample cat mai putine accidente de acest gen si asa am ajuns sa lupt cat pot pentru "Asociatia Motociclistilor din Romania".

 

Din cate se vede sunt anumite lucruri care trebuiesc puse urgent pe agenda asociatiei:

 

O echipa de specialisti care sa faca o expertixa tehnica la producerea accidentelor in care sunt implicate motociclete. Aceasta echipa sa fie platita de asociatie si de la care sa aflam adevarul despre cum si din ce cauza a avut loc un accident.

O echipa care sa poata face o inspectie tehnica a motocicletelor. (Nu exista la ora actuala un stand de verificare pentru motociclete, nu la RAR)

Aci sa se poata adresa toti motociclisti care cumpara o motoreta si sa stie pe ce da banii si cat il costa sa ajunga la un standard de siguranta optima din punct de vedere tehnic.

Prin aceasta fraza nu o sa fiu iubit de multi care aduc motoare dar trebuie sa-mi asum acest risc. Poti aduce un motor dar nu este normal sa castigi dublu la el si un copil ori un tanar sa moara din aceasta cauza. Nu toti avem prieteni care sunt in masura sa dea sfaturi.

 

Acum putem face multe prin aceasta asociatie dar avem nevoie ca fiecare din noi sa contribuie cum poate la siguranta celor din jur.

Nu trebuie sa privim "asociatia" ca pe ceva care ne ingradeste chiar daca la prima vedere unele actiuni par sa mearga in aceasta directie.

 

Traim intr-un stat democratic si poate singurul lucru castigat este libertatea la opinie exprimata dar asta nu inseamna si civilizatie si poate uneori inteleg tonul agresiv ca pe o repulsie fata de cele intamplate.

 

Acum nu mai ocup acest spatiu pentru acest tpic care are menirea sa exprime regretele pentru cel disparut.

 

Daca va pasa va astept pe www.asociatiamotociclistilor.ro

 

Va multumesc pentru intelegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa a 2a blana cand ii da a 3a are deja aproape 180 , nu prea mai intra in voblaj cu gazu deschis...iar te uiti la filme sf...iar iti place sa carcotesti...mergi la inmormantare si arunca-i o tigara pe el daca tot esti asa vehement...supara-te,fi rau!!

 

 

nu io am spus-o , a zis cineva care a fost acolo , si asa poti s intzelegi si de ce a gresit. k varianta cu mers linistit si asa din senin e cam trasa de par

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici dupa 21 de pagini nu imi explic cum s-a produs accidentul, care ar fi cauza, cum de a ajuns motocicleta in bordura, insa mi se pare tare ciudata toata situatia ce a dus la decesul rider-ului.

Sa speram ca cine are ochii, va vedea ce e de vazut, iar cine are creier, va intelege ce e de inteles. Sa nu fie chiar totul de pomana.

Odihneasca-se in pace, condoleante familiei !

 

It's so good to live to tell the story !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa se odihneasca in pace!

Nu prea postez aici de obicei, nu prea vad rostul, cine are ceva de invatat invata oricum, cine nu... nu.

Poate ca nu a fost vina lui ca s-a intamplat, dar sa ne gandim asa: daca acelasi om avea o Honda CB 500, mai intra oare in voblaj? O mai scapa de sub control atat de usor? Probabil ca nu. Nu mergea cu viteza, sa zicem, dar daca mergea cu un GS 500 cu aceeasi viteza, in acelasi loc, in acelasi stil, se mai intampla grozavia? Eu zic ca nu.

Imi pare tare rau ca a murit, dar chiar a fost pe barba lui, cum s-ar spune. Nu zic ca nu se poate sa incepi pe R6 si sa fie totul OK pana la urma, dar gradul de risc creste proportional cu nervozitatea fierului. Tu vrei sa mergi incet si sa o iei usor pana inveti, dar nu e intotdeauna suficient.

Odihneasca-se in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar daca i-a explodat cauciucul fata se poate sa fi intrat in voblaj? sau nici atunci nu e posibil? Ia explicati-mi si mie cum a vrut el sa se dea pe o roata... poate l-ati vazut voi de acasa, din pat, sau de unde erati... eu l-am vazut ultima oara la 20 m in fata mea... bah da atatea comentarii stupide ... n-a fost nicio tentatva de bravada stupida... hai gata ca m-ati scarbit suficient.

 

 

Pe vremea cand aveam doar 3-5 luni de experienta mi s-a intamplat de cateva ori sa schimb aiurea viteza (dat drumul la ambreiaj prea brusc) si sa am parte de zmucituri sanatoase (si transpiratii reci dupa aceea). Insa eu aveam pe-atunci un GS 500 care m-a iertat (cu o singura exceptie) de fiecare data. Sunt convins ca daca faceam cel mult 30% din greselile pe care le-am facut pe GS, pe un R6 sau un RR, nu mai scriam pe aici (sau as fi scris cu ceva greutate).

 

Raspunzand la intrebarea ta, un inceput de wheelie pe R6 cred poate fi declansat (involuntar) de un schimb de viteza mai brutal.

 

Dumnezeu sa-l ierte pe Mihai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...