Cristi! Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Multumim frumos pentru tutorial ! Am mai condus cross si enduro dar asta de viteza e altceva ,o sa o luam foarte incet pana ne "imprietenim" . Sper sa nu am evenimente Editat Aprilie 12, 2012 de Cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_eugen Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 luni am dat sala , ieri traseul , am luat , am terminat la TEO , recomand . Si Teo si Louis au acelasi poligon , examenul se da la ambele deodata . Motoarele la Louis sunt putin mai bune , dar eu la Teo am luat cu voucer de 325 ron + taxele aferente ... asa ca nu consider ca mi-am luat teapa de nici un fel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_smg Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Salut pe toata lumea si multumesc pentru Tutorial, din pacate la scoala nu se invata nici macar 10% din ce cuprinde acest tutorial. Toate bune si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 hei...nu am inteles ceva din tutorialul acesta.....cu inclinarea in curbe....sa imping ghidonul cu dreapta dak virez dreapta.....poi dak imping cu dreapta nu se duce in stanga....? :-? Si cu push steering asta cum e?cum functioneaza???va rog ajutati ma,scoateti ma din bezna ca numai vad nimic...va rog.ast opiniile pro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktln Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 @CataGrecu: se numeste countersteering. Ca sa iei o curba prima data trebuie sa inclini motocicleta in directia curbei. Tu cand impingi ghidonul cu mana dreapta roata fata ti se duce putin spre stanga si forta centrifuga te "arunca"/inclina spre dreapta, astfel putand sa iei virajul mai precis si mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 si inca ceva....am obs cauciucul spate e pus in sens contrar sagetilor de pe el....ruleza in sens invers decat cel indicat...este vro prbl?dak da e grav,se poate merge asa?? @CataGrecu: se numeste countersteering. Ca sa iei o curba prima data trebuie sa inclini motocicleta in directia curbei. Tu cand impingi ghidonul cu mana dreapta roata fata ti se duce putin spre stanga si forta centrifuga te "arunca"/inclina spre dreapta, astfel putand sa iei virajul mai precis si mai rapid. Aaaaaa am inteles ceva....ms mult acu ramane sa vad si dak imi iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) si inca ceva....am obs cauciucul spate e pus in sens contrar sagetilor de pe el....ruleza in sens invers decat cel indicat...este vro prbl?dak da e grav,se poate merge asa?? mmm gandeste-te ca santurile alea de pe cauciuc sunt facute sa impinga apa, peste care treci, inafara.. acum daca cauciucul e pus invers... toata apa aia o sa fie impinsa din exterior spre interior.. si s-a compromis aderenta pe suprafata uda... Rain groove The rain groove is a design element of the tread pattern specifically arranged to channel water away from the footprint. Rain grooves are circumferential in most truck tires. Many high performance passenger tires feature rain grooves that are angled from the center toward the sides of the tire.[citation needed] Some tire manufacturers claim that their tread pattern is designed to actively pump water out from under the tire by the action of the tread flexing. Editat Iulie 31, 2012 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 mmm gandeste-te ca santurile alea de pe cauciuc sunt facute sa impinga apa, peste care treci, inafara.. acum daca cauciucul e pus invers... toata apa aia o sa fie impinsa din exterior spre interior.. si s-a compromis aderenta pe suprafata uda... Mmdaaa asta cam asa e....bn ca nui alt risc!!!!dar sincer inca nu ma vad iesid pe umezeala...iar dak cumva ma va prinde ploaia cred ca nu voi depasii 50.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) cauciucul spate trebuie pus conform sagetilor, cel mult cel fata trebuie pus invers asta daca nu scrie pe el "front only" si atunci trebuie pus tot in sensul sagetilor. ca regula generala, pentru cel spate cind te uiti din spatele motocicletei trebuie sa vezi paternul ceva de genul unui "A", adica cu virful in sus, la cel fata cind te uiti din fata motocicletei trebuie sa vezi paternul ca un "V" adica cu virful in jos. Editat August 1, 2012 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 cauciucul spate trebuie pus conform sagetilor, cel mult cel fata trebuie pus invers asta daca nu scrie pe el "front only" si atunci trebuie pus tot in sensul sagetilor. ca regula generala, pentru cel spate cind te uiti din spatele motocicletei trebuie sa vezi paternul ceva de genul unui "A", adica cu virful in sus, la cel fata cind te uiti din fata motocicletei trebuie sa vezi paternul ca un "V" adica cu virful in jos. Ms de pont q prima okazie o sa ma uit la ele sa vad dak obs A ul si V ul.......apoi o sa merg imediat la u service sa mil schimbe!! Inca ceva...cum pot sami dau seama...ca incepator si necunoscator...cand treb sa schimb cauciucurile,cand sunt uzate,dak mai merg sau nu??ms mult si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alc26 Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Off topic: incearca, te rog, sa scrii normal. Limbajul de mess e destul de obositor de citit. De altfel, dupa cum vezi, restul baietilor ti-au raspuns cu o scriere normala. On topic: orice cauciuc are un semn de uzura pe zona de rulare. Daca l-ai atins cu restul profilului, cauciucul trebuie schimbat. De asemenea, ai in vedere si data fabricatiei. Cauciucul, ca orice material, imbatraneste si isi pierde din calitati si, implicit, performante. Evident, un alt criteriu de schimbare este cel legat de deformari legate de vreun soc suferit(galme, ciupituri, etc) sau de uzura neuniforma (acolo e important de investigat si cauza care poate tine de anumite probleme ale motocicletei). Sper ca te-ai lamurit cat de cat. Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Off topic: incearca, te rog, sa scrii normal. Limbajul de mess e destul de obositor de citit. De altfel, dupa cum vezi, restul baietilor ti-au raspuns cu o scriere normala. On topic: orice cauciuc are un semn de uzura pe zona de rulare. Daca l-ai atins cu restul profilului, cauciucul trebuie schimbat. De asemenea, ai in vedere si data fabricatiei. Cauciucul, ca orice material, imbatraneste si isi pierde din calitati si, implicit, performante. Evident, un alt criteriu de schimbare este cel legat de deformari legate de vreun soc suferit(galme, ciupituri, etc) sau de uzura neuniforma (acolo e important de investigat si cauza care poate tine de anumite probleme ale motocicletei). Sper ca te-ai lamurit cat de cat. Cheers Sorry pentru asta!!!dar scriu de pe telefon....iti dai seama cum e...o sa scriu complet!!! Iar cu schimbatul cauciucurilor....cat de cat e ok,dar voi cere si parerea unui specialist,adik ca il voi duce la cineva sa vada!!!yaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Cum spune colegul Xorx mai sus ,ia-te dupa sageata care indica sensul ....chestia cu V-ul e relativa . Eu am PilotRoad2 si fata are V-ul cu varful in jos ...pare ca e pus invers la prima vedere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 ca sa nu mai existe dubii, in poze sunt se vede cum e paternul la cauciucul fata si la cauciucul spate. Asta in caz ca nu are sageti pe el, daca sunt sageti se respecta marcajele constructorului. http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-g-650-gs/bmw-g-650-gs-front-and-rear.jpg @claman vezi daca ai pe cel fata o sageata desenata pe care scrie front use only. Daca e asa trebuie pus cu rotirea in sensul sagetii, daca pe sageata scrie rear use only cind se monteaza pe fata se pune sageata invers, daca nu are nici un marcaj atunci se pune conform desenului (ca in poze) Treaba e f simpla, fata are rol important la frinare, iar la frinare este ca si cum se invirte roata invers deplasarii, din cauza asta se pune cauciucul cu patern invers decit cel spate care are rol important in propulsie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 "Our Apologies! The page you are looking for can't be found. Try the webBikeWorld search box above and enjoy the ride!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 au furat pagina extraterestrii... astea erau pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 au furat pagina extraterestrii... astea erau pozele Hahha am vazut ca nu era nimik;) au furat pagina extraterestrii... astea erau pozele uite aici poza guma spate pus contrar sensului sagetilor de pe el.....ce zici??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 ca sa nu mai existe dubii, in poze sunt se vede cum e paternul la cauciucul fata si la cauciucul spate. Asta in caz ca nu are sageti pe el, daca sunt sageti se respecta marcajele constructorului. http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-g-650-gs/bmw-g-650-gs-front-and-rear.jpg @claman vezi daca ai pe cel fata o sageata desenata pe care scrie front use only. Daca e asa trebuie pus cu rotirea in sensul sagetii, daca pe sageata scrie rear use only cind se monteaza pe fata se pune sageata invers, daca nu are nici un marcaj atunci se pune conform desenului (ca in poze) Treaba e f simpla, fata are rol important la frinare, iar la frinare este ca si cum se invirte roata invers deplasarii, din cauza asta se pune cauciucul cu patern invers decit cel spate care are rol important in propulsie. E pus bine la mine ,cred ca m-am exprimat gresit ..are forma exact "A" cum te uiti din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 @claman vezi daca ai pe cel fata o sageata desenata pe care scrie front use only. Daca e asa trebuie pus cu rotirea in sensul sagetii, daca pe sageata scrie rear use only cind se monteaza pe fata se pune sageata invers, daca nu are nici un marcaj atunci se pune conform desenului (ca in poze) Eu am cauciuc care se monteaza si pe fata si pe spate, iar sensurile de rotatie DIFERA, si chiar scrie asa cum spui: rear user sageata intr-o directie, front user sageata in cealalta directie. La mine cauciucurile sunt perechi si e ciudat sa vezi ca "V"ul e intr-o directie pe fata si invers pe spate .. e confuz. Insa stiu ca sunt motate corect, asa cum scrie pe cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 deci pana la urma trebuie pus dupa directia sagetii........in fata am la fel sageata pe care scrie direction,la fel ca pe spate.cu prima ocazie o sa l schimb!!! Multumesc mult pt sfaturi!! cred ca nu e locul potrivit..dar what ever...,,nu gasesc un raspuns potrivit inca.... Am si eu urmatoarea problema...mi am cumparat un zx4r din Grecia.....acte originale grecesti doar talonul.....la vama nu ma intrebat nimeni nimic de viata sau de moto.....am adusa intro dubita....toate bune ......pana acum,ma intrebam daca pot pastra numerele de grecia...sa fac un itp si asigurare si sai dau drumu' pe sosea!! O scurta precizare:PE TOATA DURATA SEDERII MELE IN GRECIA AM AVUT ACTE....PERMIS DE MUNCA,DE SEDERE,,,,AM DOMICILIU SI IN GRECIA.....de aceea talonul este pe numele meu cu adresa de grecia...acolo lam gasit pe om mam hotarat sa iau motorul si hai sa facem toate cele necesare.....sa dus omu a platit nu stiu cela primarie sau unde a platit,cu acele acte am mers la o banca unde am platit eu apoi alte taxe...apoi cu toate cele am mers la politie.aici am depus toate actele si in zece minute vine gaboru la noi,imi da talonul cel nou,abia scos la masinarie...era cald...si ne zice la revedere!!!super tare asta...mentionez ca in max 2 ore moto a fost al meu!!!nu stiu ala sa fi avut itp sau asigurare...habar nu am!!! De aceea am pus in discutie aceasta tema,sa stiu daca pot face acest lucru,dar ca sa nu fie nevoie sa ma deplasez in Grecia pentru nu stiu ce alte acte sau formalitati!!! De aceea va rog mult toti care stiu cate ceva sau au auzit de acest lucru,va rog sa va da ti cu parerea sau sa ma informati si indrumati in legatura cu aceastea!! App:sunt incepator,abia am luat permisul si sunt nerabdator sa intru in trafic. De aceea ma puteti contacta telefonic pentru o explicatie mai buna sau pentru a stabili o intalnire in care sa dezbatem acest lucru:0760\479120 Va multumesc si asfalt uscat va doresc.Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hard_rock Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 filmulet pentru incepatori va urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Scoala de moto din romania este un gunoi. Doar faptul ca va invata sa franati cu spatele (lucru care va va duce la o cazatura garantata in caz de pericol!) ar trebui sa va puna pe ganduri. Daca esti incepator si nu numai ar trebui sa citesti tutorialul de mai jos. Iti va lua cateva minute, dar iti va scadea sansele de a face un accident drastic si iti va darui nenumarati ani de distractie garantata pe motorul tau. Cum se merge pe motocicleta Super acest manualul, pica bine fiind incepator, abia am luat carnetul si sper in scurt timp sa fie si motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 (editat) Scoala de moto din romania este un gunoi. Este sigur ca in 2003 a fost de tot risul, si totusi ma intreb de ce? Instructorul meu a fost cica un mare campion, avea o grota (locatia grotei - sub podul Baneasa) din care iesea/urla numai cind se oprea motorul la un jaf de bicla. S-a mers numai cu a-2-a in cerc, pe o raza de 5-6m, cu 2 zile inainte de examen, ne-a explicat cu se desfasoara examenul de poligon si ce manevre trebuiesc facute. Nu mai stiu daca am mers vreodata pe motocicleta cu care se dadea examenul propriuzis, dar daca retin bine, a fost chiar in ziua de examen la Ilioara. Totusi un genteleman, din toata grupa pe mine m-a "incurajat", tu sigur n-o sa iei permisul - nu te agita! Din 8 prieteni cu care am facut scoala, am fost singurul (din pacate) care a luat sala, din toata grupa ..... nu stiu, oricum foarte putini, momentele cind il vedeai pe instructorul adevarat au fost in zilele de plata. Cred c-a crapat de ciuda, cind in aceeasi zi am luat si poligonul, mi-au spus si prietenii, am fost galben la fata tot examenul (gindindu-ma la cum naiba tin in friu motocicleta de examen, care n-avea nimic in comun cu cele pe care cica am invatat, mult mai grea, inalta, puternica, etc.). Aviz incepatorilor, acum exista cursuri de perfectionare, unde am inteles ca chiar te invata sa-ti conduci moto, si n-ai sa arunci banii - o sa-i poti doar cistiga incontinuare. Hai cu vremea frumoasa! Editat Ianuarie 27, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius.p Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Salutare! Non nout si eu pe aici si citesc tot ce se poate peste o luna ma apuc de scoala. Am si eu o rugaminte: am citit topicul asta de la pagina 1 la 14 complet si toata lumea zice cat e de folositor doar ca mie nu-mi merg linkurile, nici cel de pe pagina 1 nici al doilea care apare pe la pag 3-4 in postul care scrie ca trebuie sa fi inregistrat ca sa-l vezi. Acum vad ca de multicel nu s-a mai scris nimic si poate s-a stricat dar va rog si eu daca puteti sa-l refaceti sa vada si "proaspetii boboci de mobra" ce si cum P.S. Daca nu merge si nu merge poate are cineva salvat pe vreun colt de hdd si se milostiveste sa-mi trimita si mie, dau o acadea. Editat Aprilie 4, 2013 de marius.p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) filmulet pentru incepatori va urma Dragut. Ref stat pe loc la semafor - unii recomanda sa stai in 1-a cu ambreiajul tras, in caz ca tre sa pleci de-acolo repede (cel din spate da semne ca nu ar opri/naiba stie ce se mai intampla prin intersectie). Eu unul cand opresc si sunt primul la semafor incerc sa stau intre benzi, in caz ca ala din spate doarme poate trece pe langa mine Editat Aprilie 5, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.