Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Stie careva ceva de reglarea supapelor la Busa pe la 30.000 km? Am auzit un zvon cum ca ar fi indicat sa se faca pe la 30.000 ?! Adevarat sau doar...zvon ? :love:

Din cate stiu eu, la fiecare 20.000 km trebuie reglate(aliniate) clapetele si schimbate bujiile. Totul dureaza 10 minute.

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie careva ceva de reglarea supapelor la Busa pe la 30.000 km? Am auzit un zvon cum ca ar fi indicat sa se faca pe la 30.000 ?! Adevarat sau doar...zvon ? :love:

este adevarat, scrie si in manualul de reparatie.

partea care mi s-a parut interesanta e ca spun ei sa fie facuta la x km<nu stiu daca 30000 sau mai putin>sau la 2 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faceti gasca si vreti e o pensiune modesta in 2 Mai am gasit pe cineva.

E o casa lunga... camerele au intrari separate.

Ca si configuratie: 4 camere de cate 3 paturi si 1camere cu 2 paturi duble, bucatarie, baie/dush, curte in fata pensiunii. E modesta ptr oameni fara mari pretentii.

Camera costa 50ron/zi ca tot e criza... Bucataria e utilata poate fi folosita.

Motoarele merg bagate toate in curte, exista zona cimentata si zona de graatare/campare in fata.

In caz de ploaie exista in fata pensiunii o zona acoperita/umbrar de-a lungul casei, cu masa comuna... la care se poate sta pana seara tarziu...

Gratarele pot fi facute la 2 pasi pe zona de campare.

Daca va hotarati... sa-mi ziceti si va fac rost de un nr de telefon unde puteti sa sunati.

 

Cele bune.

 

Ps: Daca sunteti mai mult de 16... mai exista 2 camere la o vecina cu acces dintr-o curte in alta... deci mai merg 4 persoane.

 

God Speed... hai faceti voi cartile in continuare ca eu am incercat ce am putut. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, multumesc tuturor!!

O sa dau si eu de baut la mare! promit! :P

Am avut parte de-o surpriza neplacuta azi... Nu mi-a pornit fata... :)( pun contactul, ridic cricul, trag ambreiajul, astept sa termine pompa de incarcat, iar cand dau la automat, porneste din nou pompa si nu face nimic altceva... daca tin apasat pe butonul de pornire in continuare (5-6 sec), se aprinde F1....

Nu-mi dati vesti proaste tocmai azi...

Sa ne vedem cu bine la mare.. sper s-o fac sa mearga pana atunci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, multumesc tuturor!!

O sa dau si eu de baut la mare! promit! :(

Am avut parte de-o surpriza neplacuta azi... Nu mi-a pornit fata... :P( pun contactul, ridic cricul, trag ambreiajul, astept sa termine pompa de incarcat, iar cand dau la automat, porneste din nou pompa si nu face nimic altceva... daca tin apasat pe butonul de pornire in continuare (5-6 sec), se aprinde F1....

Nu-mi dati vesti proaste tocmai azi...

Sa ne vedem cu bine la mare.. sper s-o fac sa mearga pana atunci...

din ce spui tu e posibil sa fie una din urmatoarele variante

- releu pornire dus

-borna<papuc>slabit la electromotor , la releu de pornire sau la baterie dar asta e putin probabil<trebuia sa se stinga bordul>

-electromotor belit

cam asta ar trebuii sa fie in mare<treci la verificari acum>dar pt mare o poti pornii impinsa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, multumesc tuturor!!

O sa dau si eu de baut la mare! promit! :P

Am avut parte de-o surpriza neplacuta azi... Nu mi-a pornit fata... :)( pun contactul, ridic cricul, trag ambreiajul, astept sa termine pompa de incarcat, iar cand dau la automat, porneste din nou pompa si nu face nimic altceva... daca tin apasat pe butonul de pornire in continuare (5-6 sec), se aprinde F1....

Nu-mi dati vesti proaste tocmai azi...

Sa ne vedem cu bine la mare.. sper s-o fac sa mearga pana atunci...

LA ULTI ANI ! prima oara si am patit-o si eu cu F1 si aveam o mufa de la injectie scoasa, emil mi-a spus cand iti apare F1 e vb despre injectie....ceva nu e inregula cu ea, ori o mufa scoasa ori ceva, salta rezervoru si vezi sa fie toate mufele bagate la loc cum trebuie...spor la reparat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, multumesc tuturor!!

O sa dau si eu de baut la mare! promit! :P

Am avut parte de-o surpriza neplacuta azi... Nu mi-a pornit fata... :)( pun contactul, ridic cricul, trag ambreiajul, astept sa termine pompa de incarcat, iar cand dau la automat, porneste din nou pompa si nu face nimic altceva... daca tin apasat pe butonul de pornire in continuare (5-6 sec), se aprinde F1....

Nu-mi dati vesti proaste tocmai azi...

Sa ne vedem cu bine la mare.. sper s-o fac sa mearga pana atunci...

Ce moto ai, busa noua sau cea veche?

 

Scuze !

 

LA MULTI ANI SI SANATATE!

 

PS.Cind aud de probleme,tehnice ma activez ....

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e busa noua, aproape 9000 km...

mufe verificate, cabluri - la fel... am verificat si contactul de pe cric si cel de la ambreiaj...

ieri mi-a facut prima figura, in sensul ca in momentul in care am apasat butonul de pornire, s-a auzit pompa de injectie, insa n-a cuplat imediat, ci a trebuit sa mai apas o data butonul si-a luat-o; am plecat de la munca, nu mi-a facut nicio figura, iar azi, cand sa plec, pauza.. n-a mai vrut deloc...

 

Multumesc pentru urari tuturor!!

 

@scamosu... stiu ca F1 e de la injectie.... am zis, se aprinde F1 in momentul in care tin apasat butonul, baga pompa de injectie prea mult probabil, benzina nu arde, iar calculatorul "vede" chestia asta ca o problema de injectie.. (banuiesc)

Editat de BOA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar alarma (Scorpio), al carei releu de blocare motor e montat pe releul de la pompa de injectie, cel din stanga motocicletei, aflat sub saua pasagerului... am verificat si chestia asta, daca e de-acolo, si nu e...

Editat de BOA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, multumesc tuturor!!

O sa dau si eu de baut la mare! promit! :P

Am avut parte de-o surpriza neplacuta azi... Nu mi-a pornit fata... :)( pun contactul, ridic cricul, trag ambreiajul, astept sa termine pompa de incarcat, iar cand dau la automat, porneste din nou pompa si nu face nimic altceva... daca tin apasat pe butonul de pornire in continuare (5-6 sec), se aprinde F1....

Nu-mi dati vesti proaste tocmai azi...

Sa ne vedem cu bine la mare.. sper s-o fac sa mearga pana atunci...

Imi pare rau pt. ce ti s-a intimplat, vezi sa nu fie ceva legat de alarma si LA MULTI ANI ! Adi cu care te-ai intilnit in Ploiesti [busa rosie]. BAFTA. [apropos, am dat cifra zero de la kilometraj peste cap, am fost pina la RAR si sa-mi montez crash pad-urile, adica cam 19 km]....deci dau si eu de baut pt. primii km. pe busa.

Editat de BATRINUL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pt. ce ti s-a intimplat, vezi sa nu fie ceva legat de alarma si LA MULTI ANI ! Adi cu care te-ai intilnit in Ploiesti [busa rosie]. BAFTA. [apropos, am dat cifra zero de la kilometraj peste cap, am fost pina la RAR si sa-mi montez crash pad-urile, adica cam 19 km]....deci dau si eu de baut pt. primii km. pe busa.

Si cum e ? O mai vinzi ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar alarma (Scorpio), al carei releu de blocare motor e montat pe releul de la pompa de injectie, cel din stanga motocicletei, aflat sub saua pasagerului... am verificat si chestia asta, daca e de-acolo, si nu e...

Cine ti-a montat alarma... e mare Ass... ca sa zic asa...

Motorul ti-l poat salta pe sus daca ajung sa taie un singur fir cu un patent cu cioc... asa ca nu avea rost sa monteze alarma pe releul pompei de injectie :))

FI e prescurtarea la fuel injection... nu e F1... Schema electrica arata ca releul trebuie sa fie alimentat cu 10A... Bateria cred ca are 10... de aia cand apesi startul, toti consumatorii sunt taiati si curentul din ea e folosit doar ca sa porneasca motorul.

 

Parerea mea e ca daca a legat alarma pe releul pompei de injectie care e alimentata cu 12V 10A... bateria nu mai are amperajul necesar ca sa porneasca motorul.

Asa ca ia incearca tu sa-ti incarci bateria un pic, avand in vedere ca in ultimele zile a fost cam frig...

Probabil ca ar trebui sa iti alimentezi alarma de la alta sursa independenta de cea a motocicletei.(loc gasesti in fata in ciocul de jos al carenelor laterale... chiar langa radiatorul de ulei... totul e sa faci o cutie etansa in care sa plasezi bateria suplimentara :P )

 

Cele bune.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...