Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

:D nu te gandi ca tipa ca sirena de pompieri....

tipa si ea un pic acolo...de intimidare asa.. :D

nu stiu cat de eficienta ar fi...in fata unora perseverenti...

....

azi stau cuminte.....

maine bag o tura scurta.....

mai vrea cineva??? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai eu nu pot decat sa va zic ca la motoarele voastre ar fi cazul sa va indreptati catre alarme premium. Am vazut multe magarii facute de catre alarmele "eftine".

Nu cred ca vreti sa riscati nici o compomnenta electrica sau electronica, ustura rau la buzunar.

 

Eu lucrez destul de mult cu Suzuki (pe langa F650 :P) si stiu bine preturile la piese OEM :)

 

Sa aveti o zi buna,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, Nasule ! Povestim cand avem vreme despre asta ! Sar'na mult de tot!

 

Da, Tudor, asa-i ! :)

 

nasu si-a/mi-a pus pe 954 & busa si alarma si xenon... cu toata increderea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu cand te apuci de treaba ca acum trece pedeapsa :)

 

 

 

pe 25 scap de patinoar (o sa fiu ca n concediu cu un singur job, hehe), o luam in carca si hop cu ea la tine la garaj. am planuri mari pt. ea nasule, o desfacere/refacere semicompleta. la vara am in plan un minim de 10mii de km, din care macar 3-4mii prin alpi. ahhhh, innebunesc.

 

mai aduc si 600f u aia neagra sa o punem un pic la punct inainte de sezon.

 

pam pam!

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se mai baga bai nene astia da la concurentza pa acilia ( a se citi zzr 1400)

omule eu recomand 2ct-uri sunt foarte bune la drumuri lungi ,dar mers touring nu foarte raicing.

 

 

 

da man te astept si cu a ta si cealalta!

mai ales ca acum am si remorca transportul nu mai este o problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In atentia posesorilor de Suzuki Gsxr 1000K7/11 si Hayabusa 02/07 si 08/11 B-king

Am posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele

functii:

1.Rescrierea hartilor de injectie

2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar)

3.Scoaterea restrictiei de viteza

4.Implementarea functiei de quick-shifter

5.Crestera limitei de turatii

6.Posibilitatea limitary turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri

7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator

8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno )

9.Se poate anula functia de PAIR

10.Se poate anula ISC valve

11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori.

12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire

13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc

14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI

15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea

16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna

17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste)

Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate..

Este de mentinut unele dintre aceste functii comorta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere..

Ex: Daca o sa creasca limita de turatii cu 2000 la motor nimeni nu o sa stie daca se crapa sau nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

De vreo cateva zile sunt posesorul unei motociclete Kawasaki ZX14R

Stiu ca sunt off-topic, dar avand in vedere ca imi place foarte mult si Hayabusa, dar datorita unei imprejurari financiare fericite am ales ZZR-ul, indraznesc sa va solicit ceva sfaturi:

 

Vreau sa il pregatesc pentru sezon si pentru ca a fost adus din SUA si are vreo 7000 de km(4800 mile), iar fostul stapan nu isi mai aduce aminte cand i-a schimbat uleiul (carte de service nu are), as vrea sa ii fac revizia tehnica;

So....ce imi recomandati in materie de ulei, solutii de curatat si gresat lantul

 

Altceva....

....am pe fata cauciuc original BT(uzat tare), iar pe spate Avon Storm av56 de 200/50(mai merge vreo 3-4mii km)

 

Stiu ca e recomndat sa ai cauciucurile de acelasi fel, deci de unde imi recomandati sa achizitionez un Avon pentru fata?

Si cand va fi sa le schimb pe amandoua odata, ce tip de cauciucuri imi recomandati pe viitor avand in vedere ca nu ma dau in vant dupa circuit, ci sunt adeptul calatoriilor lungi?

 

Si inca ceva..... nu am crashpad-uri. Ce imi recomndati? ...si de unde ?

 

Multumesc

Esti potera de-a Carturarului, care va sa zica ! :)

 

Mesaj completat

cum se mai baga bai nene astia da la concurentza pa acilia ( a se citi zzr 1400)

omule eu recomand 2ct-uri sunt foarte bune la drumuri lungi ,dar mers touring nu foarte raicing.

 

 

da man te astept si cu a ta si cealalta!

mai ales ca acum am si remorca transportul nu mai este o problema!

Nici nu se pune problema de asa ceva la ei .... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Glumeam, man ...

Vezi ca mai este un sinistrat cu zzr pe-aici ...Carturaru'... cauta-l pe forum si povestiti . E baiat bun !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

total offtopic...

imi vand caprita...

KTM 525 EXC FACTORY RACING, 2005,

9300 KM, 308 ORE FUNCTIONARE, INMATRICULAT - ITP VALABIL,

CAM TOATE OPTIONALELE KTM - FOLOSIT LA NIVEL HOBBY

2950 EURO NEG.

 

daca doriti, stiti, auziti..... :)

post-11437-1297273373_thumb.jpg

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manusi Alpinestars,preturi bune,la aproximativ jumatate din pretul de magazin,diverse modele si culori pe stoc.Sunt aduse din state pe calea apei la reduceri de iarna.Noi,ambalaj original cu tipla pe ele.GPX 250 lei,SPX 280lei,S1 la 320 lei,SP2 380lei,GP PRO 420 lei.ILa aceste preturi pentru posesorii de busa se face discount.Intrebati de stoc la 0764689200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SP2 la 280 de lei.Stocul este plecat in deplasare.Cred ca este mai bine sa le vezi live cand am drum si in cazul in care nu se dau ca deja piata si-a luat elan mai ales ca se dau si in rate sau pe datorie la cunoscuti sau diverse combinatii.Cred ca esti curios sa vezi daca sunt diferente de calitate sau originalitate.Le-am incercat si eu pe cele de la Elf de aproape 700 ron si pe cele trimise de amicul meu si care se dau la 100 euro si nu este nici macar o diferenta-piele,calitate,feeling.La etichete scrie clar ca sunt facute in China.Poate doar sexul animalului din a carui piele au fost facute sa difere,dar mie mi-a fost greu sa imi dau seama.Crezi ca ne putem da seama dupa etichete?Daca exista falsuri sau copii fidele as fii curios sa vad pana unde a mers ingeniozitatea galbejitilor.Cred ca ai aceiasi curiozitate.Sa stii ca si eu am devenit sceptic la ce este ieftin.Am avut grija mare sa nu le incurc pe cele scumpe(ale mele) importate de o firma si cu adaosul de rigoare cu cele ieftine trimise de la reduceri pe calea apei de catre un amic marinar,desi inca ma gandesc daca nu le-am amestecat.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In atentia posesorilor de Suzuki Gsxr 1000K7/11 si Hayabusa 02/07 si 08/11 B-king

Am posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele

functii:

1.Rescrierea hartilor de injectie

2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar)

3.Scoaterea restrictiei de viteza

4.Implementarea functiei de quick-shifter

5.Crestera limitei de turatii

6.Posibilitatea limitary turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri

7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator

8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno )

9.Se poate anula functia de PAIR

10.Se poate anula ISC valve

11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori.

12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire

13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc

14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI

15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea

16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna

17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste)

Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate..

Este de mentinut unele dintre aceste functii comorta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere..

Ex: Daca o sa creasca limita de turatii cu 2000 la motor nimeni nu o sa stie daca se crapa sau nu!

 

Ca de obicei, TNG vine cu o oferta incredibila. Bravos, poate reusim sa ne sincronizam pe la sfarsitul lui aprilie cand ajung in tara sa mesterim cate ceva la mobra. Sa ne vedem cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume buna !

ma poate ajuta cineva cu cateva piese de busa 2008?

anume, carena fata, jamba stg, cadru de far?

nu doresc sa fie neaparat noi dar sa fie in stare ff buna.

am un client ce are nevoie de aceste piese .

in speranta ca voi gasii pe la careva dintre voi,

va multumesc aniticipat.

 

ps: astept raspunsurile pe PM

 

pot sa montez alarme MOTO cu sau fara pager fara sa tai sau sa lipesc ceva la instalatia motocicletei.

alarma este clasica, si se monteaza cu ajutorului unui KIT special individual ptr fiecare tip de moto.

ptr busa alarma este PATROL LINE modelul ZW 1829a

 

detalii pe PM, deocamdata :)

Editat de dublu JACK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabone, mama, ia trimite-mi si mie un PM cu alarma aia. Ma intereseaza doar ea pr-zis, nu si montatul.

Mesaj completat

Caut si crashpad-uri pentru fata ...Ceva idei mai ieftinioare, dar care sa-si faca treaba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...