Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

lansarea lor a fost intr-o cursa de 24 h pe o hayabusa si kawasaki acum ceva timp si au iesit foarte bine

http://www.telegraph.co.uk/motoring/5257743/Tyre-test-Pirelli-Angel-ST.html

asa arata dupa 250km parcursi

 

 

post-33534-0-62460900-1357472413_thumb.jpgpost-33534-0-49199600-1357472412_thumb.jpg

 

 

Georgica mergi pe ce-ti spune inima ,michelin pilot road 3 sau 2ct :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo de Mchelin Power Pure.

Eu am avut pe xx (fata si spate), m-au tinut 7.000 km, din astia 4.000 i-am facut cu nevasta + bagaje (30-40kg).

 

Deci tin...

 

Da intradevar Michelin face neste cauciucuri dubiose (si eu am avut explozie cu 2ct), am incercat si alceva si tot la Michelin m-am intors. Cred ca tine de bulan :) , daca te duci la biserica te tin ;

 

Parerea mea e ca Power Pure este compromisul ideal. Daca aveam sportiva nu puneam asa ceva, daca aveam touring nu puneam asa ceva....plm

 

Tin mai bine la rece fata de 2ct, in rest sunt identice, inclusiv la anduranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma tenteaza,dar astept reactii de la cei care le-au folosit...

Pe GSXR exploatare umana, pe stada, am auzit lucruri bune.

Grip bun, durarbile in timp.Acum busa este mai grea,daca pun si pasagerul nu stiu cat va dura.

geo eu am avut pe mobra pirelli angel st am fost foarte multumit de el si am facut vre-o 13000 de km cu ele cu pasager....intradevar spatele a ajuns la sarme dar am fost supermultumit de ele si pe vreme uscata si pe ploaie....cred ca si robert a folosit pe busa lui angel st...eu nam gasit angel st ultima oara (intradevar am vrut an de fabricatie 2012 si imi dadeau toti doar sf lu 2011) l erecomand cu incredere si urmatorul set daca gasesc angel st ma intorc la ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,cand ne decidem ce vrem,poate facem o lista cu doritori,si cerem o oferta de pret la vanzatori,negociem si un discount...

Dar na..acum greu cu alegerea...

 

Cata vreme nu luam michelin, cred ca ajungem la o concluzie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de-ntrebare,dar cel mai simplu,aflu-asa...Busa ,are ghidon de 1" (inci),nu ?

 

Scuze de-ntrebare,dar cel mai simplu,aflu-asa...Busa ,are ghidon de 1" (inci),nu ?

 

Nu! Am semighidoanele originale in casa, am masurat acum cu ruleta (nu am subler) si au 22-23mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu inca stau si imi frec barbia ca nu stiu.

 

Mi-a fost recomandat pana acum: Pure, One, M5 si Pilot Road 3.

 

Mergand pe incredere ma simt directionat catre Pilot Road 3, deoarece cel care a recomandat modelul ma cunoaste si la experienta lui cu siguranta are o concluzie mai buna decat mine.

 

Dar daca nu va grabiti sa cumparati acum in 2,3 zile, poate facem 3x.

 

As vrea sa ma sfatuiesc si cu prietenul meu despre Angel, sa vad ce avantaje dezavantaje ar fi pentru mine si stilul meu de condus.

 

Intrebare, daca nu abuzez de rabdarea voastra (caz in care imi retrag intrebarea cu scuzele de rigoare :) ):

Cine poate determina o antiteza intre: Pilot Road 3, M5 si Angel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angel am si eu, si dupa 7000km parcursi cu pasager ..... acum incepe parca sa dispara coama de pe mijloc dar nu se pune problema de uzura ....am mers si pe ploaie torentiala , si autostrada si drum national, si o singura data am simtit ca a fugit spatele pe umed,temperatura joasa si nu pot zice ca am incalzit cauciucul ca sa iau mai aplecat curba ... personal sunt foarte multumit si cand am cumparat setul am oscilat intre Angel si Road 3 care se zice ca prezinta aceleasi caracteristici ba dimpotriva persoana care mi-a recomandat Road 3 a zis ca a fi mai profi ....acum ...eu sunt multumit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu incredere Pirelli Angel ST, am schimbat spatele la 12 km, iar fata mai merge cel putin 2 sezoane as zice. Regim de mers normal, singur pe motor. Daca vreti careva fata, sa ziceti.

 

Urasc iarna...

Editat de DucatiMeccanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu incredere Pirelli Angel ST, am schimbat spatele la 12 km, iar fata mai merge cel putin 2 sezoane as zice. Regim de mers normal, singur pe motor. Daca vreti careva fata, sa ziceti.

 

Urasc iarna...

 

cu scuzele de rigoare (am vazut multi sensibili pe aici pe forum :) )

 

fata mai merge 2 sezoane?; este imposibil

 

Cauciucul fata nu se uzeaza ca cel spate, se deformeaza..daca astepti sa se tocesca fata(asta insemna uzura din ce spui tu), stai 4 sezoane sigur.Dar el se uzeaza (adica nu mai e bun) inainte de spate...

 

acu' fara nici o suparare (sau jignire) Angel sau Road 3 sunt cauciucuri de touring.

busa e sport-touring (mai sport ca xx sau zzr) deci....curaj la cauciucuri mai moi, daca ai busa ai si bani no?

 

power pure nu e cauciuc sport (nu ca am ceva cu michelin).

daca te uiti la la toti producatorii, ce zic ei: "sport de strada", sunt cauciucuri de sport touring, nici un racer adevarat nu o sa puna pe r1 sau gixer power pure( de exemplu), doar "coca-racereri" sau habarnistii. plm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti zic, ca eu merg mai mult touring ce cauciuc recomanzi?

 

Andi asteptam, nu-i graba. Eu am folosit pana acum pr2 si pilot power 2ct de la michelin si nu am fost prea incantat de ele, Poate pr3 e altceva.

 

La stilul meu de mers cred ca se preteaza angel st sau sportsmart de la dunlop

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot pe turing ma incadrez,asa ca Angel este si pentru mine o alegere.

Cat despre relatia hayabusa/bani sa stii ca nu toti posesori de busa se scalda in bani.Eu unul muncesc din greu pentru fiecare surub al ei,

sau piesele pe care le iau.Este destul de greu sa dai 1200 ron pe un set de gume cand salariul este 2000,sa nu mai spun ca majoritatea dintre noi avem si familii,copii etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...

 

problema nu cred ca e de bani, eu unu gandesc altfel.

multi facem intre 5.000 si 10.000 km pe an, de ce sa nu te bucuri "la maxim" de km astia...

+ exista posibiliatatea sa gasesti un racer pe drum si nu vrei sa te faci de cacao.

 

Castigul asta de la uzura nu se justifica, adica sa cumperi gume touring ca se uzeza mai greu. chiar daca mergi touring tot nu justifica....plm parerea mea

 

 

p.s nu pun etichete. oricum o sa mi targa unu una peste bot...presimt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu, eu nu ma anturez cu racerii, am trecut, de ceva vreme, peste faza asta.

Vreau sa-mi iau cauciucuri, potrivite, nevoilor mele, nu petru ca, sunt cele mai tari

 

Asa, imi cumparam D211 si nu mai scriam aici.

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va ganditi numai cat o sa tina gumele, dar la franare de urgenta sau joaca pe viraje ?

serios, care ai avut gume gen Angel si apoi ai schimbat cu ceva mai soft ? dar invers ?

am avut pe Busa ; Angel, PP 2 ct, M5, Rosso, Pure. M5 si Rosso as pune oricand, Angel niciodata. Angel au tinut un pic mai mult decat celelalte dar nu dif mare.

Am mers in regim turing dar si cu momente de 'joaca'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu la concluzia mai bine compozit mai moale cu tinuta de drum si aderenta mult superioara,dar si durata de viata mai scurta,decat compozit mai tare cu durata de viata mai lunga dar aderenta si comportament pe sosea net inferioare. De aceea am optat pt dunlop sport qualifier. Diferenta fata de angel st e evidenta.

 

Am ajuns si eu la concluzia mai bine compozit mai moale cu tinuta de drum si aderenta mult superioara,dar si durata de viata mai scurta,decat compozit mai tare cu durata de viata mai lunga dar aderenta si comportament pe sosea net inferioare. De aceea am optat pt dunlop sportmax qualifier. Diferenta fata de angel st e evidenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bau!!

m-am intors din tarile reci!!

v-am spus parerea mea despre angel...si restul gumelor touring!!

un set de gume sport tine clar un sezon...7-8 mii km!! asta inseamna ca o sa ai o guma aderenta si de fabricatie recenta....nu ca una touring pe care s-o tii 3-4 ani!!

eu o sa pun tot rosso 2!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand as vrea sa-mi cer scuze ca in locul numelui de fiecare data ma adresez prin mentionarea usernameului, dar cum inca nu am avut placerea sa va cunosc personal, consider eu ca este de inteles.

 

In al doilea rand, ma bucur ca exista un forum si cu atat de multi impatimiti de motoare de la care pot sa primesc recenzii nepartinitoare (nu de magazin ma refer) cu experienta direct in trafic, iar mai ales traficul nostru cu tot ce are bun... sau rau.

 

@Saracie:

Atunci cand ai folosit M5, cati km ai adunat pe acest set?

(mi-a placut cum ai adaugat la tinuta de drum "momente de 'joaca'", sa fiu sincer... si eu am momente cand ma joc, recunosc... :), dar cine nu o face, iar aici tipul mobrei de sub fiecare nu este relevant).

 

In comparatie cu M5, cat a tinut setul Rosso si care ai considerat ca sunt mai potrivite pentru tine?

(nici nu stiam de existenta acestui tip, dar voi incerca sa citesc putin despre acesta post comment);

 

@DucatiMeccanica:

Ai punctat foarte bine problema, in opinia mea.

Siguranta ce o confera un echipament potrivit, indiferent daca tine de o casca, manusi sau un set potrivit de cauciucuri, trebuie sa fie considerata ca o prioritate zero.

Insa nu ai mentionat cam ce viata si in ce regim ar tine un set Dunlop Sport Qualifier. Daca acest comfort tine cateva sute de km, atunci este putin peste mana, iar aici nu ma refer neaparat la bani, ci ma refer la "deranjul" de a merge sa schimbi cauciucurile la fiecare 500 - 1000 de km. (Poate exagerez cu 500-1000, dar trebuie sa fie luat doar ca un exemplu). Daca in schimb ar tine un sezon, este deja altceva.

 

Eu spre exemplu la o schimbare de cauciuri, trebuie sa-mi pun sotia sa ia in masina cauciucurile, iar alaturi de mine pe motor sa bata drumul pana la Bucuresti sa deranjez un prieten (de al carui bun simt nu as vrea sa profit).

 

Iar tot aici, si stiu ca ma repet cu aceeasi comparatie (este singurul cauciuc despre care pot sa emit o parere, deoarece am mers pe el):

Daca cumva ai avut inainte si M5 care ar fi diferenta de aderenta intre M5 si Dunlop Sport Qualifier

(ma refer: o impresie efectiva la drum)?

Editat de AndiOliver
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...