Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

asa....

M5, Power pure, Qualifier 2, Rosso 2, SportAttack...sunt toate din gama zisa sport a celor mai cunoscuti producatori de anvelope...Metz, Michelin, Dunlop, Pirelli si Conti.

toate tin pe Busa...in functie de abuz...7-8 mii.

Racetec, Power One, D211 sau GP, Supercorsa si RaceAttack sunt din gama race . Cu astea n-o sa prea treci de 3000 km pe busa....plus ca intram in alta discutie mult mai ampla si mai comica...despre temperatura mult mai inalta la care sunt aderente...care se poate obtine destul de greu pe strada, aderenta pe ploaie si ciclurile de incalzire mult mai putine!!!

Z6, Road 3, RoadSmart, Angel si StreetAttack...sunt touring....mai putin aderente si cu viata de peste 10-12 mii pe busa.

 

Diferenta de aderenta n-o sa ti-o spuna nimeni. Review-urile in mare parte sunt platite si opiniile utilizatorilor sunt pur personale. De exemplu toata lumea mi-a zis ca SportAttack sunt naspa si "de lemn" pe cand faimosul PP 2ct...e super.....pe cand mie nu mi-a placut Michelin deloc si Conti a fost OK!!

.....

asa ca......

......

Mai avem sa incepem o discutie despre uleiuri....si am pus-o grav!!!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In sfarsit am inteles si eu ceva clar despre ele prin faptul ca le-ai catalogat pe cele trei segmente (pentru mine race si sport era acelasi segment doar cu nume diferite si probabil de aici confuzia. Apoi credeam ca orice race ori sport inseamna sub 3.000 km, iar aici intrasem in ceata deoarece stiam ca M5 este mult peste 3.000km si asta din experienta mea).

Acum este clar pentru mine unde stau eu: In gama "asa zisa sport", mai inteleg si pe baza a ce criterii am primit recomandarile ce le-am primit.

Deci mai ramane sa fac doar o diferenta mica intre M5 si Rosso 2 si am ajuns la un rezultat. Dar postul tau @octavius a facut in sfarsit lumina, multumesc.

 

Aveam de gand sa pornesc o discutie si despre uleiuri, inclusiv placute de frana, insa am sa mai astept sa fiu sigur ca ati mai uitat ca v-am pus la incercare rabdarea :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SportAttack sunt naspa si "de lemn" pe cand faimosul PP 2ct...e super.....pe cand mie nu mi-a placut Michelin deloc si Conti a fost OK!!

 

am mers si eu cu ambele....

 

conti e mult mai sport ca 2 ct se incalzeste imediat, ai incredere mai mare sa faci nebunii. dar, are o forma de (cuvant urat) tb sa tragi de mobra sa o inclini.

eu daca ar fi sa aleg intre ele as alege 2ct....

 

in plus la mine sportattack s a dus in 5mi.

 

da treba e subiectiva la motore, la femei si la cauciucuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AndiOliver clasificarea corecta data de @octavius cred ca te va lamuri. Din pacate am pus Dunlop pe motocicleta abia la sfarsitul sezonului trecut, nu am apucat sa fac decat cateva sute km cu el, e prea devreme sa-ti spun cat va tine. Spatele e Pirelli Diablo SuperCorsa deci ma astept la maxim 1 sezon - cred ca sunt prea optimist(la mine acesta insemnand 15.000 km). Asta daca sunt mai finut cu mana in gaz.Intr-adevar, pentru a beneficia de potentialul unor cauciucuri race, acestea trebuiesc aduse la temperatura ideala de functionara mai intai. Acesti parametri ii obtinem mai degraba vara, primavara si toamna fiind necesari mai multi km de rulaj pt a atinge acea temperatura (deci mers babeste la fiecare inceput de iesire).

Totusi de luat in considerare ca abia dupa 12.500 km si-a aratat Angel ST sarmele pe spate...depinde deci si de stilul de condus si pretentiile fiecaruia dintre noi. Daca cineva are mila cu acceleratia, nu depaseste viteza de croaziera, merge la drumuri lungi, atunci clar Angel ST ii va fi prieten mai bun si la buzunar si in rest.

Editat de DucatiMeccanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ideea era sa ne stragem mai multi, sa alegem un tip de cauciuc si sa incercam obtinerea unui dicount, la mai multe seturi.

 

Eu, dupa cum zis, cata vreme nu e michelin ma inscriu.

 

Prefer totusi unul din modelele angel, rosso 2, sau sport smart

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incercat pe pielea mea gume noi touring de 2 ori-Pilot Sport si Dunlop D209,gume pe care le- am tinut 6kkm si le-am aruncat repede ca aveam impresia de patinat ambreiaj,dar de fapt era guma.De vreo 2 sezoane merg pe gume moi:Supercorsa Pro,Dunlop gp sau d,Metzeler Racetek.Tin 3-4kkm,dar te tin pe sosea atat pe curbe,umezeala,dar si franare de urgenta.Motocicleta cu acest tip de guma se schimba radical,ciclistica e alta,motoreta e alta.Recomand sa incercati,dar recomand si gume date pe circuit la care uzura este pe banda extrem laterala unde busa nu va rula never ever pe strada cu niciunul dintre noi mai ales ca noi nu putem aduce o guma la temperatura recomandata doar pein rulaj,fara preincalzire in stand.Nu recomand insa gumele pirogravate:sunt destule pe net.Incercati si mai vorbim dupa.Apropo de plimbat:toata noaptea m-am plimbat cu moto de era sa cad din pat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emil, alea de zici tu sunt bune de-o tura in jurul casei. Se duc repede si la o tura de cateva zile nu sti ce vreme te asteapta. Pleci pe soare si dai de ploaie torentiala si cu gumele cu lipici tre sa te opresti, iar la drum lung nu vrei asta, nu?

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani, tuturor! In weekend am dat si eu o mica tura cu ,,pasarea" mea, vremea a fost superba iar motorul s-a comportat minunat. A pornit imediat si aderenta pe sosea era foarte buna. In ultimii doi ani am folosit Angel ST pe Busa si sunt foarte multumit. Eu merg tare si nu am avut niciodata probleme de aderenta si nici nu am schimbat guma sub 10.000 km. Anul trecut am pus pe Fazerul meu Michelin Pilot road 3 de care am fost foarte incantat, asa ca anul asta le voi pune si pe Busa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, e o "mica eroare"cu insusirile cauciucurilor race.

 

"Trebuiesc incalzite ca sa ajunga laderente". Corect, dar eroarea, din necunoasterea practica, adica doar citind pe net, este ca un cauciuc race de compozitie mediu, soft, chiar si hard la unele modele, este mai aderent la temperatura ambianta fatza de un cauciuc stradal. El trebuie incalzit la minim 80grC ca sa fie lipicios in conditii de curse, trak-day. Exemplu simplu: nu toata lumea are incalzitoare la circuit, de aceea cauciucurile se incalzesc parcurgind 1 2 3 ture de pista mai incet decit tare. Dar, la timpii parcursi pe pista in turele de incalzire, viteza si stresul anvelopelor e mult mai mare decit la o utilizare stradala normala, unde chiar sI cei ce zic ca "se joaca",ei de fapt merg mai incet decit cei ce-si incalzesc cauciucurile pe pista. In turele de incalzire se merge si cu genunchiul la 5cm de asfalt, din prima tura. Cei ce au fost macar ca spectatori la track-day-uri, stiu ce vreau sa spun. Pe liniile drepte, cu cauciucurile race reci, se da blana maxima tocmai ca sa se incalzeasca repede. Un cauciuc stradal, in aceleasi conditii, ar derapa instant la full gaz intr-a 2-a.

 

Eu si alti cunoscuti, am testat anvelope race pe strada. Multe dintre ele au aderentza mult mai buna pe strada la temperatura ambianta 5-30grC decit un cauciuc stradal normal. Ce-am testat eu? Racetec K2, K1, Bridgestone Type3, Type 2, Dunlop GP Racer Soft, Pireli Supercorsa SC 2, SC1. Recent, un incepator mi-a ascultat sfatul si si-a luat Bridgestone R10, mie mi se pare cel mai reusit cauciuc race care poate fi folosit 100% pe strada, e extraordinar de aderent. Atentie, cauciucurile astea nu tin nici macart un sezon daca motoreta sta in soare, apa, Si cele stradale crapa daca sint lasate in soare, apa.Cel mai bun compromis la Buse e tot un cauciuc stradal pt spate si un cauciuc race mai moale pt fatza. Daca-ti fuge spatele, o mai redresezi, daca fuge fatza, nu prea mai ai cum s-o salvezi. Cauciucurile costa bani, dar o trinta costa infinit mai mult, Luati-o ca pe un CASCO.



Pe ploaie torentiala merg numai incepatorii si masochistii. Daca ploua , mergi mai incet. Nu e un motiv sa puneti opinci la motoreta, numai pt motivul ca va prinde vreodata ploaia. Nici macar aici nu se cunoaste adevarul 100%. Un cauciuc moale , chiar dac anu are atitea santuri pe el, tot e mai aderent decit un cauciuc tare si plin de santuri late si adinci. Pt mers pe ploaia, exista Pireli Wet, care, culmea, sint foarte moi.



Credeti-l pe Emylyo, ca si el nu credea cind i s-a sugerat asa ceva.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum banuiam ....parerile despre gume si aderenta pe uscat si ploaie sunt impartite!!

...

daca te dai doar prin jurul casei si ajungi cumva si pe circuit, are rost sa pui cauciucuri race, ai si cum sa le schimbi des (daca ai bani :-L)...si poti si sa stai in casa sau la beri daca ploua!!....

daca vrei sa faci excursii prin europa...sau prin lume (cum invidiez eu grav un prieten care vara asta a ajuns cu o busa la Casablanca si Marrakesh :eek:)...nu prea ai cum. nu ai cum nici sa-ti pui doua sau trei seturi de gume intr-o excursie si nici sa stai juma de zi sub un pod ca ploua torential!!

....

fiecare isi alege guma dupa cum crede ca merge mai bine....nu exista un adevar universal valabil. ideea e sa reusesti sa gasesti ceva care sa intruneasca mult mai multe calitati decat dezavantaje, in raport cu stilul tau de mers!!

...

bafta!!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca ai dreptate, dar citi cititori de pe forumul asta merg prin europa pe motociclete de viteza? 1,2,3,..., 10? Cei care o fac, folosesc alte motorete decit cele de viteza. Aici sint mii de detinatori de sportive, mult mai mult de 10 Buse. Nu am sa sustin ever sa puneti cauciucuri race ca sa mergeti la Viena, Milano, Paris. Si cauciucurile enumerate de mine mai sus, daca nu te apleci mai mult de 20-30grade pe viraje, tin foarte bine si pe ploaie. Tu mergi la 40grade aplecat , pe ploaie torentiala? Evident ca nu. Eu am incercat gumele race pe ploaie (nu torentiala), si am testat sa vad cit tin, si tin la fel de bine ca orice guma stradala, chiar mai bine , Ple ploaia torentiala, am mers o singura data, de la Comarnic la Predeal. Problema nu a fost aderentza, ci frigul, neavind nici un fel de echipament de ploaie la mine. Oricum, ne depaseau masinile, atit de tare ploua si noi mergeam incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Cel mai bun compromis la Buse e tot un cauciuc stradal pt spate si un cauciuc race mai moale pt fatza.

 

asta stie ce zice!

schimbi gumelele la 5mii -7mii si esti fericit. oricum se schimba ambele gume odata .

la plecari in tari staine sau concedii (cu nevasta si bagaje) bagi gume touring, la forje bagi gumele "da curse". oricum marea majoritate facem o tura lunga cu nevata si 4-6 forje cu baietii.

 

gumele de touring le ti frumos la caldurica si le folosti 3 ani.

 

concluzia e ca tb sa ai 2 randuri de gume :crack:

Editat de free fly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare stie ce zice in conditiile lui de utilizare.

da @Jagi ploaia este un motiv foarte bun de ales gume la moto. cum am zis - daca alergi in jurul casei nu merita sa iei in considerare elementul ploaie dar cand esti la sute sau chiar mii de km ai nevoie de o guma buna la toate.

Apreciez efortul de a explica care e treaba cu gumele race dar cati de aici folosesc circuitul sau merg la limita aderentei ? poate intrebam si cati folosesc motocicletele in regim turing ? nu, nu-i masochist cel care merge pe ploaie, poate este doar nevoit, dar...

de doua ori am facut schimb pe ploaie cu motociclete care aveau gume race si nu-i credeam\intelegeam de ce naiba raman in urma; un coleg era calare pe Busa echipat cu supercorsa si si al doile-a un gsxr 750 cu bridgestone (nu mai tin minte modelul) race si am vazut pe viu, ca sa zic asa, care-i treaba pe ploaie in conditii de strada. cand am mers cu 750-ul era si vant lateral puternic si abia mergeam cu 50 km\h iar eu pe Angel 90 - 100 la siguranta.

eu imi pun gume si in functie de perioada din an de folosire. de ex; daca schimb gumele in septembrie-octombrie aleg ceva cu profil si nota buna ptr ploaie.

nu mai vorbesc ca cele race tin foarte putin si costa enorm in conditiile mele de utilizare.

vad ca deja este un curent ca cei care se duc pe circuit sa promoveze(vanda) gumele race (si daca se poate) sh-uri ce raman de la ei.

fac 30 - 40 mii km pe sezon in regim turing si cred ca stiu mai bine ce-mi trebuie iar daca as merge pe circuit, DA, as cere sfaturi de la cei care se pricep si le-as urma dar ca sa fac o comparatie de la masini este ca si cum as pune Simex-uri pe masina cand eu merg asfalt sau usor offroad... adica nu se preteaza la ce faci sa pui asa gume.

 

Sanatate si spor la alegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andi, sa nu lungim discutia la infinit, ceri te rog, o oferta amicului tau pe urmatoarele modele:

- angel st

- road 3

- sport smart

 

Binenteles dimensiunile: 120/70/17; 190/55/17

Am sa cer si eu, la cateva persoane, si vedem unde iesim mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg ocazional la circuit, si atunci folosesc numai Dunlop GP, pe care nu le-am promovat pe nici un reply de-al meu, pe nici un alt topic. Modelele enumerate mai sus dateaza din perioada cind mergeam mereu la Amckart cu motocicleta, pina la Amckart aveam loc sa testez involuntar si cauciucurile race.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam @peu, nu este un amic, l-am cunoscut aici pe forum, dar rabdarea cu care ma asteptat sa ma decid il face, zic eu, extrem de recomandabil.

 

I-am trimis si alegerea mea si alegerea ta:

 

Eu pana la urma am cerut o oferta pentru M5 si Pilot Road 3, la modele tale am facut copy & paste.

 

Te contactez cand sunt contactat la randul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Eu am continuat cautarile pe net, in incercarea de a gasi cele mai scazute preturi pentru gume noi (sursa -> http://anvelopemoto.eu).

O sa prezint preturile gasite si mai departe putem face o comparatie cu preturile pe care o sa le primiti voi (@ Andi & Peu).

 

OK, sa le luam pe rand:

 

Dunlop

 

Anvelopa fata (120/70 R17)

 

Sportmax Qualifier (indice 58 W) = 86 eur

Sportmax Qualifier II (indice 58 W) = 104 eur

Roadsmart (indice 58 W) = 107 eur

Roadsmart II (58 W) = 116 eur

 

Anvelopa spate (190/55 R17)

 

Sportmax Qualifier (indice 75 W) = 116 eur

Sportmax Qualifier II (indice 75 W) = 141 eur

Roadsmart K TL (75W) = 169.88 eur

Roadsmart II (75 W) = 200 eur

 

 

Michelin

 

Anvelopa fata (120/70 R17)

 

Pilot Road (58 W) TL = 96.82 eur

Pilot Road 2 (58 W) TL = 117.45 eur

Pilot Road 3 (58 W) TL = 131.93 eur

 

Anvelopa spate (190/55 R17)

 

 

Pilot Road 2 (75 W) TL = 171.81 eur

Pilot Road 3 (75 W) TL = 194.04 eur

 

 

Pirelli

 

Anvelopa fata (120/70 R17)

 

Diablo Rosso (58 W) TL (tip constructie 0 / indice W 270 km/h) = 117.55 eur

Diablo Rosso 2 (58 W) TL (tip constructie 0 / indice W 270 km/h) = 114.58 eur

Diablo Rosso Corsa (58 W) TL (tip constructie R / indice W 270 km/h) = 132.43 eur

Diablo Corsa 3 (58 W) TL (tip constructie R / indice W 270 km/h) = 107.50 eur

Angel ST (58 W) (tip constructie 0 / indice W 270 km/h) = 119.04 eur

Angel ST (58 W) (tip constructie R / indice W 270 km/h) = 122.02 eur

 

*) Nu prea stiu care este diferenta intre tip constructie 0 si R

 

Anvelopa spate (190/55 R17)

 

Diablo Rosso (75 W) TL (tip constructie R / indice W 270 km/h) = 158.27 eur

Diablo Rosso 2 (75 W) TL (tip constructie R / indice W 270 km/h) = 162.19 eur

Diablo Rosso Corsa (75 W) TL (tip constructie R / indice W 270 km/h) = 187.49 eur

Diablo Corsa 3 (75 W) TL (tip constructie R / indice W 270 km/h) = 146.27 eur

Angel ST (75 W) (tip constructie R / indice W 270 km/h) = 177.07 eur

 

 

Metzler

 

Anvelopa fata (120/70 R17)

 

Metzeler SPORTEC M1 (58W) TL (tip constr. R) = 93 eur

Metzeler SPORTEC M3 (58W) TL (tip. Constr. R) = 100.44 eur

Metzeler SPORTEC M3 B (58W) TL (tip constr. R) = 106.65 eur

Metzeler SPORTEC M3 C (58W) TL (tip constr. R) = 104.16 eur

Metzeler SPORTEC M3 E (58W) TL (tip constr. R) = 107.14 eur

Metzeler SPORTEC M5 INTERACT (58W) TL (t.c. R) = 119.04 eur

Metzeler SPORTEC M5 E INTERA.(58W) TL (t.c. R) = 123.50 eur

 

 

Anvelopa spate (190/55 R17)

 

Metzeler SPORTEC M3 E (75W) TL (tip constr. R) = 150.29 eur

Metzeler SPORTEC M5 INTERACT (75W) TL (t.c. R) = 165.17 eur

Metzeler SPORTEC M5 C INTERA.(75W) TL (t.c. R) = 178.09 eur

 

 

Cam asta ar fi... sa vedem mai departe cum reusim sa obtinem cea mai buna oferta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super @Killy,

 

Ma gandesc ca in contextul in care luam cu totii deodat', este oarecum musai sa obtinem un discount frumusel, mai ales ca din ce am inteles - cu totii luam set intreg.

 

Acum ramane de vazut care raspuns este mai convenabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...