Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posesorii de Honda 1100XX Blackbird si-au dorit de la Honda sa upgradeze modelul, dar upgradeul n-a mai venit niciodata.

Ei bine, noua Busa gen 3 este un urmas demn al HondeiXX 😁, rafinament, confort, frane combinate. Asa ca fanii XX se pot acum indrepta cu incredere spre noua Busa 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.09.2021 la 11:40, l.u.v a spus:

Atatea setări electronice care sunt absolut degeaba și nu le vei folosi niciodată în viață. Cum erau mânerele și șeile încălzite la BMW, nu știu dacă le-am folosit de două ori. 

La GTR la fel la CT și frâne. 

La fel ca la auto, pline de tehnologie și setări degeaba. 

Marketing de luat ochii și banii de fapt. 

 

Folosesc si incalzirea in sa si in manere si sunt absolut fabuloase pentru vreme rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Le folosești pentru că motorul tău nu oferă protecție la curent și nu ai probabil nici echipament adecvat sezonului rece. 😏

Prin asta mă refer la mers 100-200 km pe - 3,4 grade. 

Iar aici nu mai contează mânerele sau șaua încălzite, ci protecția oferită de motor în primul rând, apoi costumul de iarnă. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, l.u.v a spus:

Le folosești pentru că motorul tău nu oferă protecție la curent și nu ai probabil nici echipament adecvat sezonului rece. 😏

Prin asta mă refer la mers 100-200 km pe - 3,4 grade. 

Iar aici nu mai contează mânerele sau șaua încălzite, ci protecția oferită de motor în primul rând, apoi costumul de iarnă. 

 

Motorul ofera si o protectie foarte buna la curent si am si echipament.

 

Ca temperatura te referi -3 , -4 grade? Daca da, pe temperaturi d-alea nici nu ma mai chinui sa merg si daca ar fi probabil mi-as lua echipament incalzit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, The Mentalist a spus:

Posesorii de Honda 1100XX Blackbird si-au dorit de la Honda sa upgradeze modelul, dar upgradeul n-a mai venit niciodata.

Ei bine, noua Busa gen 3 este un urmas demn al HondeiXX 😁, rafinament, confort, frane combinate. Asa ca fanii XX se pot acum indrepta cu incredere spre noua Busa 😉

Ce facem cu posesorii de ZZR 1100? Că ăla a fost înaintea Blackbirdului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, SenorPink a spus:

Ca temperatura te referi -3 , -4 grade? Daca da, pe temperaturi d-alea nici nu ma mai chinui sa merg si daca ar fi probabil mi-as lua echipament incalzit

Da, asta înseamnă iarnă, nu 10-12 grade când oricum nu mai ies mulți 😏

Au fost situații când am ieșit iarna și era la un moment dat - 4, dar uscat. 

K1200LT sau GTR 1400 oferă protecție atât la mâini - au oglinzile în dreptul lor și nu ai nevoie de încălzire, doar mănuși iarnă - cât și la corp și coapse. 

Oricum, încălzirea este absolut ineficientă pentru că îți oferă căldură doar în palmă. Dacă te bate curentul din față opțiunea este fix degeaba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, The Mentalist a spus:

Posesorii de Honda 1100XX Blackbird si-au dorit de la Honda sa upgradeze modelul, dar upgradeul n-a mai venit niciodata.

................

De aia majorotatea fostilor posesori de XX au trecut la Busa....

Cum tot asa, mai recent, multi posesori de Busa au trecut la Zzr1400....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.09.2021 la 11:07, The Mentalist a spus:

S-a intamplat si schimbul de motociclete, deci un foarte mic review comparativ.

Gen 3 se simte mai usoara, mai jucausa, schimba directia mult mai usor si mai relaxat, nu stiu cum au facut asta avand practic acelasi sasiu. Bine, cauciucurile mele sunt si patrate, dar nu de acolo era diferenta majora, gen 2 se simte mult mai rigida la schimbarea de directie.

Toate comenzile si tot ce inseamna viata la bord foarte misto, manete ,setari, gazul are un mic lag (am mers numai in modul A), dar imediat vine si trage la fel de tare ca gen 2. Eu nu pot sa zic ca am simtit diferenta la un parcurs normal, cu viraje si fara linii drepte lungi. Poate s-o simti diferenta de la 200-300 la ora, dar nu era drumul de asa natura sa testam zona aia de viteze.

Saua e un pic mai jos, de aia genunchii sunt o idee mai flexati, dar o data in mers nu prea se mai simte. Ghidonul nu pot sa zic ca mi-am dat seama ca era mai sus, dar oricum, se simtea foarte ok in mana si feeling-ul final e unul relaxat.

Suspensia foarte buna pentru denivelari dar setata stock cam moale pentru mers agresiv, cred ca si Cristi si-o va intari putin.

Protectia la vant cu parbrizul stock buna, dar nici la gen 2 nu e rau. PLus ca la mine pe gen 2 era dubble bubble asa ca doar din aducere aminte zic ca era cam la fel ca atunci cand era la mine stock.

 

 

 

Aș fi vrut să fac un mic review prin comparație cu a ta, dar nu când ai șenilele alea pe post de anvelope! 🤣🤣🤣

Nu că te-ar fi oprit să îi dai bice într-un mare fel la tura de pe Transalpina. 💪🏼

 

La 22.09.2021 la 8:25, DucatiMeccanica a spus:

Salutare baieti,

 

revin dupa ani multi de “tacere”, am avut ocazia de a folosi o Gen 3 vreme de 8 zile, in strainatate. O sa trag cateva concluzii, cat mai rezumativ.

 

M-am deplasat special pentru a folosi motocicleta, a o cunoaste cat se poate de mult, inainte de decizia unei achizitii.

 

- pozitie de condus ceva mai ridicata

- manevrabilitate sensibil mai buna

- performanta : dezamagire totala (cuplu, viteza in depasiri, nu top speed) ; probabil potential de tuning mare pe viitor, avand in vedere internele noi ale motorului, eliminarea elementelor restrictive euro 5 etc.

- design foarte reusit, inclusiv bordul nou

- modelul in cauza a fost un gri mat, foarte frumos, dar nu stiu cine va putea intretine culoarea mata, dupa o saptamana erau deja multe urme de pietricele si insecte ce nu mai ieseau la spalare.

 

Comparatiile/ concluziile sunt fata de Gen 2 sin ZZR 1400 din 2018 ( care are ceva upgrade-uri ).

 

Gen 3 este o motocicleta conforma cu anul 2021, dar in acelasi timp o relicva a mitului “Busa”. In 1999 a spart gura târgului, acum este o amintire nostalgica a acelor vremuri. Nu mai exceleaza in nimic, un  miar actual este peste la orice, mai putin probabil confortul.

 Sunt doar parerile mele, am incercat sa fiu obiectiv cu mine in primul rand.


Inteleg pasionatii Hayabusa, pentru care conteaza sa aiba soimul si nu altceva, am fost si eu in acea postura. Dar timpul trece, concurenta nu doarme, si vine vremea cand doar un nume si istoria nu mai sunt deajuns.

 

Va salut cu prietenie, asfalt uscat🤟

 

 

 

Interesant review-ul. Ceva de genul ăsta am tot căutat și acum au apărut unul după altul.

 

Eu sunt destul de mulțumit de ea.

Am făcut deja 3 mii de km cu ea și încet dar sigur reușește să îmi scoată din cap K1200r sport-ul avut înainte! 

 

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Kawasaki nu doarme 😊

 

 

Te declar oficial hater! 😎

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de lansarea gen 3 Hayabusa, ani de zile, sute de gigei de pe internet au facut astfel de simulari spunand ca ei sunt detinatorii adevarului si asa va arata noua Busa. Ei bine, niciunul, dar niciunul, nu a nimerit-o!

Asa ca nu m-as baza ca noul Kawasaki va arata asa si nici nu stim daca va exista ca nou model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adevărat, de aia am zis să vedem și reacția oficială. 

Legat însă de motorizarea supraalimentată prin compresor, Kawasaki a deschis acest drum de ceva vreme. Ideea este că se pot juca cu puterea și performanța motorului cum vor ei, având în vedere că aspiratele și-au cam atins limitele.

Dacă te gândești și câtă experiență au în fabricarea turbinelor prin divizia Heavy Industries și tehnologia aerospațială, realizezi că au potențial să dea clasă ani buni pe segmentul ăsta. 

 

Acum 10 ore, Tornada a spus:

Te declar oficial hater! 😎

Nu sunt 🙂

Îmi plac însă lucrurile bine făcute. 

Ce nu-mi place la constructorii japonezi este lentoarea și amorțeala cu care se mișcă și adoptă implementarea unor soluții de viitor. 

Suzuki a pus ABS pe Hayabusa prin 2008 iar Honda parbriz electric pe Goldwing parca prin 2010!!!

Și discutăm de mobre amiral în clasa lor! 

De aia îi apreciez pe cei de la Kawasaki. 

Pe lângă afinitatea pe care o am pentru ei (primele mele două mobre au fost Kawasaki) au fost capabili să dezvolte implementarea supraalimentării și să facă niște motoare performante și extrem de fiabile. 

Acum 10 ore, Tornada a spus:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Îmi plac însă lucrurile bine făcute. 

Ce nu-mi place la constructorii japonezi este lentoarea și amorțeala cu care se mișcă și adoptă implementarea unor soluții de viitor. 

Suzuki a pus ABS pe Hayabusa prin 2008 iar Honda parbriz electric pe Goldwing parca prin 2010!!!

Și discutăm de mobre amiral în clasa lor! 

De aia îi apreciez pe cei de la Kawasaki. 

Pe lângă afinitatea pe care o am pentru ei (primele mele două mobre au fost Kawasaki) au fost capabili să dezvolte implementarea supraalimentării și să facă niște motoare performante și extrem de fiabile. 

Cred ca tocmai pentru ca ei sunt maniaci la capitolul lucruri bine facute este si motivul pentru care se misca mai greu in implementarea solutiilor. Le testeaza si para-testeaza de 1 milion de ori pana sa il puna in productie, tocmai pentru a functiona la parametrii optimi. Acum europenii nu cred ca au acelasi stres si de multe ori baga ultima strigare in materie de tehnologie chiar daca nu e chiar gata complet de productie si mai apar probleme pe parcurs. Si mai cred ca la fratii japonezi mai e si chestia de costuri, ca vor sa iasa sub pretul celor europene si de aceea pana nu optimizeaza ei productia de masa pentru o tehnologie si pana nu reusesc sa scada suficient costurile nu o baga in productie pe motorete. 

 

Acum 14 minute, apriliacluj a spus:

slapi....

 

hai ca se intregeste lista :)

si maieu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai nu au ce să tot testeze ani și ani la rând, asta cade. 

Probabil costuri, probabil și rigiditatea lor. 

Cert este că au rămas mult în urma europenilor. 

KTM, BMW, Ducati, Triumf baga tot felul de soluții de avangardă la greu pe noile modele. 

Japonezii vin fix cu aceleași vechituri upgradate.

De pildă Kawasaki Versys, au pus în sfârșit cornering ABS, led etc, dar mobra are 118 cp cu transmisie pe lanț! 

Până și boxerul ala din Cretacic făcut de BMW are vreo 140. De KTM sau Ducati nu mai spun, că au 160! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că o parte sunteți nedrepți cu noul model de Busa!

 

Că nu are cm3 sau HP în plus sau câți v-ați imaginat unii că ar trebui să aibă.

Că nu e la fel de bombă ca modelul din 99.

Că H2-ul e mai puternic. 

Dar luați prea puțin în considerare toate celelalte aspecte bune. Nu le enumăr că unele pot fi subiective.

Nu ați luat în considerare că poate nici nu s-a vrut să depășească în cai putere ori top speed modele similare de pe piață. (Nu am date exacte, dar alta e ideea)

 

Poate modelul a ajuns la o maturitate dorită care oferă o fiabilitate maximă și nu numai. 

Mai ales că vorbim de gama spooort-touring, un model care parcă dădea să moară în ultimii ani.

Cererea este destul de mare din ce aud și ce citesc (nici aici nu am date). 

 

@l.u.v am glumit când am zis hater;dar doar pe jumătate. 😄 BMW-ul era bulletproof și avea opțiuni pe el încă din cretacic, acum unele sunt inutile. Postezi o fantezie, dar zici că îți plac lucrurile bine făcute. Cam ce nu e bine făcut la Busa? Întreb pentru că nu sunt lămurit deplin.

 

Asta e ca la femei: nu te duci la o brunetă să îi spui că tu preferi blondele. 😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu am zis că nu e bine făcută. Mi-au plăcut toate generațiile de Hayabusa. 

Mă refeream în general la viziunea japonezilor vs europeni, am exemplificat mai sus. 

De pilda KTM inovează:

https://www.brm.co.nz/ktm-to-introduce-blind-spot-detection-and-adaptive-cruise-control/

Japonezii dorm somn liniștit - în afară de introducerea supraalimentarii de către Kawasaki, și asta de ani buni. 

BMW a pus CC și mânere încălzire pe S1000RR de ani buni - aș paria că au făcut-o fix la mișto, să-și bată joc de japonezi. 

 

Nu mă înțelege greșit, am avut BMW uri, am avut și am japoneză, la toate am ținut. 

Observ doar linia pe care se merge. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...