Jump to content

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo
 Share

Recommended Posts

Promit ca in primavara, Bistrita va fi printre primele mele tinte. :kick:

 

Auzi Roc...daca te decizi la primavara sa mergi la Bistrita...sa-mi dai de veste ca dau si eu o fuga...

 

Totul e sa fiu prin Bucuresti

 

:crack:

Edited by CaptainBusa
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alegerea Hayabusei a venit dupa un ZX 7R, un GSXR 1100, un XT 600 si un test cu R 1. A fost decizia perfecta pentru mine. Are cuplu, fiabilitate dovedita, sa confortabila pt pasager, autonomie. E adevarat, nu se poate utiliza cu placere in oras (pentru asta am un XT 660 R). La drum intins insa mi se pare excelenta. Am facut si 1200 km pe zi. Mai greu cu manevrabilitatea pe serpentine stranse, dar pana acolo faci legea. Cu siguranta este mult prea puternica pentru o utilizare normala. Pentru a avea performante dinamice de exceptie nu trebuie sa o fortezi la maximum, ceea ce iti da o rezerva de confort si exclusivitate. Am mers la viteza maxima fara probleme, chiar si in tara. Cauciucul de pe spate il consuma vazand cu ochii, nu vibreaza si condusa bine face ce-i ceri. Nu simti viteza reala si uneori ai senzatia ca e docila ceea ce nu e intocmai asa. In tot cazul ofera mult dar si cere pe masura.

Link to comment
Share on other sites

daca ai ales hayabusa in dauna unui zx7r inseamna ca ai avut motive foarte bine intemeiate...cred ca esti casatorit

altfel nu imi imaginez altceva...

o fi zis doamna sa iti iei motor cu care sa puteti mere la mare si sa puneti o tona de bagaje...

anyway

sa o folosesti sanatos

Link to comment
Share on other sites

daca ai ales hayabusa in dauna unui zx7r inseamna ca ai avut motive foarte bine intemeiate...

 

Eu cred ca motivele sunt mai degraba evidente :) As vrea sa te vad pe tine parcurgand 1200 km pe zi,cu zx7 :rock: :blbl: :(

Felicitari @mas ! :rolleyes: :crack:

Link to comment
Share on other sites

Eu? Pai toata lumea stie ca Busa este sport tourer ! :crack: Sau era secret? :rock: Asta a fost probabil si motivul pentru care @mas a ales aceasta motocicleta.Daca calatoresti mult,nu-ti face placere senzatia(parca stai pe o sticla de apa minerala) oferita de un super sport,in cazul de fata zx7.Sau poate ii place rezerva de putere sau demarajul fulminant al acestui model.Hmm...am crezut ca te-ai prins :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

de unde stii cum e sa stai pe o sticla de apa minerala?

cand ai zis rezerva de putere sau demarajul fulminant al acestui model am stiut din prima ca te referi la zx7 :rolleyes:

Edited by sergiukawa
Link to comment
Share on other sites

Te las sa te gandesti tu de unde stiu chestia cu apa minerala...Doar te-am laudat ca esti baiat destept,insa cu ultima remarca mi-ai dovedit ca m-am inselat :rolleyes: Hai sa-i lasam pe baietii astia cu sport toureruri de astea mari si urate sa vb eventual pe PM despre ''scutere de terasa''.Suntem offtopic total.Ce spui?? :crack: :rock:

Link to comment
Share on other sites

:rock: :blbl: :(

 

Baietii stiu de ce... :rolleyes:

 

 

daca ai ales hayabusa in dauna unui zx7r inseamna ca ai avut motive foarte bine intemeiate...cred ca esti casatorit

altfel nu imi imaginez altceva...

o fi zis doamna sa iti iei motor cu care sa puteti mere la mare si sa puneti o tona de bagaje...

anyway

sa o folosesti sanatos

 

 

--- Mesaj completat în 22 Dec 2007 20:36 -------------

Alegerea Hayabusei a venit dupa un ZX 7R, un GSXR 1100, un XT 600 si un test cu R 1. A fost decizia perfecta pentru mine. Are cuplu, fiabilitate dovedita, sa confortabila pt pasager, autonomie. E adevarat, nu se poate utiliza cu placere in oras (pentru asta am un XT 660 R). La drum intins insa mi se pare excelenta. Am facut si 1200 km pe zi. Mai greu cu manevrabilitatea pe serpentine stranse, dar pana acolo faci legea. Cu siguranta este mult prea puternica pentru o utilizare normala. Pentru a avea performante dinamice de exceptie nu trebuie sa o fortezi la maximum, ceea ce iti da o rezerva de confort si exclusivitate. Am mers la viteza maxima fara probleme, chiar si in tara. Cauciucul de pe spate il consuma vazand cu ochii, nu vibreaza si condusa bine face ce-i ceri. Nu simti viteza reala si uneori ai senzatia ca e docila ceea ce nu e intocmai asa. In tot cazul ofera mult dar si cere pe masura.

 

:crack:

 

Bine ai venit printre NOI

Link to comment
Share on other sites

oooooooooo

 

Salut capitane!!!!! Merci pentru urari de la Marmara.Si io m-am bucurat de o micuta plimbare cu Busa acum 2 saptamani :rolleyes: ......Ne e dor de domnia ta.

 

Sunt prin preajma...

 

pe aici se inchiriaza motoare...ma gandeam sa imi iau vreo 6 Buse la vara ca sa ma pot desfata pe deplin

 

:crack:

Link to comment
Share on other sites

Va salut domnu' Capitan! :rolleyes: Abia astept primavara sa ne intalnim pe drum! :hug:Trebuie sa perfectionam figura asta.Stii si tu :repetitia , mama invataturii! :crack:

post-3768-1198349538_thumb.jpg

Edited by Reaper
Link to comment
Share on other sites

Busa O.K. respect.........dar.........ce parere aveti de MĂźnch Mammut 2000 Power output 260 bhp (191 kW)

 

 

 

ENGINE Motor

Type/No. of cylinders DOHC four-stroke, transvers in-line four-cylinder

Cooling system liquid cooling

Materials aluminium alloy (engine), magnesium alloy (oil sump),

fairings made of carbon fibre

Crankshaft precision-balanced

Displacement 1,998 cc

Bore/stroke 86/86 mm

Valves 16, (hydraulic lash adjustment)

Turbocharger Schwitzer, max. charge pressure 0.9 bar, operates smoothly at an engine speed of 2000 rpm

Intercooler charge-air cooling

Compression ratio 9,0 : 1

Fuel unleaded

Oil capacity / Grade 5 litres, synthetic high-performance oil, SAE 20W50

Engine control Electronical MĂźnch Motor Steuerung with Lambda Sonde

Camshaft drive toothed belt

Carburation electronic fuel injection

Cold start device automatic cold start via ECM

Exhaust-emission control closed-loop-controlled metal-carrier catalytic converter

. Motor

Power output 260 bhp (191 kW) @ 5,650 rpm

Max. revs 8,500 rpm

Torque 380 Nm (38,47 mkp) @ 3.500 rpm

TRANSMISSION Motor

Clutch wet multi-plate clutch, hydraulic operation,

ceramic linings

Primary drive gears / 1.76 : 1

Secondary drive O-ring chain 5/8 x 3/8, gear

ratio 2 : 1, chain box

Chain-tensioner hydraulic chain-tensioner

Gear box 6 gears

Gear ratios 2,80 / 2,00 / 1,59 / 1,33 / 1,15 / 1,04

 

CHASSIS Motor

Frame Double cradle steel,

Suspension travel front/rear 120 mm/65 mm

 

Forks Ăhlins telescopic, Ø 43 mm

Adjustment, front spring base, rebound, compression

Rear suspension 2 x WP Ăhlins horizontal

Adjustment, rear spring base, rebound, compression

Castor 115 mm

 

Steering head angle 62°

 

Wheel base 1,540 mm

No. of seats solo-seat

Stand side stand

WHEELS, TYRES AND BRAKES Motor

Wheels MĂźnch – aluminium alloy

Rim size, front/rear 3.5 x 17” / 6.0 x 17”

Tyre, front Bridgestone , 120/70 ZR 17 BT011E

Tyre, rear Bridgestone, 200/50 ZR 17 BT010

Brake, front floating double-disk, Ø 320 mm, 2 x 8 pistons

Brake, rear floating single disc, Ø 280 mm, 4 pistons

DIMENSIONS AND WEIGHT Motor

Length/width/height 2,146 x 800 (engine 634) x 1,033 mm

Seat height 780 mm

 

Handlebar width 800 mm

 

Ground clearance (standing) 130 mm

 

Tank / fuel capacity carbon-fibre tank; 26.5 litres

Dry weight 860 lbs (390 kg)

PERFORMANCE Motor

Acceleration sufficient

Top speed 156 mph (250 km/h - electronically limited)

Range about 190 miles (300 km)

SPECIAL EQUIPMENT Motor

net-service-set diagnostic adapter incl. mobile phone.

All relevant engine data can be checked and adjusted at the factory.

Anti-theft protection alarm system

SPECIAL FEATURES Motor

Instruments digital control system

Fairings rear, cockpit, front mudguard, tank, airbox, side covers made of carbon fibre

Footrests individually adjustable for rider's size

Hand lever adjusts to individual hand size via ratchet mechanism

 

net-service all engine data can be checked and adjusted

over the Internet via diagnostic plug and a special adapt

Immobilizer electronic immobilizer

Battery dry battery, 22 A-h

Fuses tab fuses

. Motor

MĂźnch Motorrad Technik GmbH

26. 06. 2003 Technical changes reserved

Link to comment
Share on other sites

Va salut domnu' Capitan! :rolleyes: Abia astept primavara sa ne intalnim pe drum! :hug:Trebuie sa perfectionam figura asta.Stii si tu :repetitia , mama invataturii! :crack:

 

Ok Moncer...oricand cu placere...ca dhe...asa e cu mama repetitiei...

 

Oricum ma gandeam sa-mi deschid un parc cu Buse de inchiriat...ca se inghesuie lumea... :rock:

 

Mai stii?

Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur ca "a sta pe osticla de apa minerala".....preluata de la Reaper, nu a fost cu rea intentie si nu era motiv de "dat pe-o roata".Expresia imi apartine si am folosit-o in cazul Gixxerului de 1000 k5 , referitor la ciclistica impecabila pe care o avea.Daca faci ceva kilometrii cu o Busa, vei spune la fel despre orice supersport .A , era sa uit........din cate stiu io, Reaper a slujit Kawa cu mare succes o vreme si chiar nu tre sa te turezi.Insa ar fi minunat sa misune pe aici cei care stiu sa vorbeasca despre MOTOCICLETA SUPREMA.

 

 

ZX7R e un motor extraordinar, nu e nimic personal in cele ce am scris mai sus si povestile mele sau ale tale despre zexxeru de 750 sunt....OFFTOPIC :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Foarte puternica.Frumos motor!Si sunt multe altele mai puternice,dar crede-ma ca inca nu am putut scoate (si nici nu cred ca am sa pot curand)tot ce poate sa-mi ofere Busa,care ''saracuta' de ea are doar 129 KW.Nu cred ca mi-as cumpara asa ceva(chiar daca as avea bani de un asemenea motor) insa imi place sa admir aceste supermotoare! :crack: Ce ti-e si cu tehnica asta! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...