iulianserban Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Defcon mersi , de astăzi încep sa stâng actele copii etc, vineri am liber si vreau sa fac cat mai mult din acte. O sa fie înmatriculata in Prahova, unele acte le pot face si in București? Mi-ar fi mult mai ușor Mersi! Acum am observat ca fisa de radiere si carte de identitate nu sunt traduse, pentru rar am nevoie si de ele traduse si legalitzate? Si nu am contractul de vânzare - cumpărare între mine si vanzator, presupun ca o sa am nevoie si de el, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Defcon mersi , de astăzi încep sa stâng actele copii etc, vineri am liber si vreau sa fac cat mai mult din acte. O sa fie înmatriculata in Prahova, unele acte le pot face si in București? Mi-ar fi mult mai ușor Mersi! Acum am observat ca fisa de radiere si carte de identitate nu sunt traduse, pentru rar am nevoie si de ele traduse si legalitzate? Si nu am contractul de vânzare - cumpărare între mine si vanzator, presupun ca o sa am nevoie si de el, corect? O sa ai nevoie de ele traduse si legalizate atunci cand : o bagi pe numele tau la financiar , cand depui dosarul pentru taxa de poluare si inmatriculare .. Actele care trebuie sa fie traduse sunt fisa de radiere de Italia cartea de identitate de Italia certificat de vanzare cumparare sau factura .. Editat Ianuarie 30, 2013 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 stai asa, ce taxa de poluare la motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Din Italia trebuie sa ai : Certificat de proprietate , cu mentiune in rubrica de radiere Targa (certificat de inmatriculare) , cu hartia de radiere atasata (lipita) "radiata definitiv pentru export in tara UE" contract de vanzare cumparare (Dichiaratione di vendita) La RAR ai nevoie de cele de mai sus, impreuna cu CI al tau sau al celui care iti face RAR-ul (nu e neaparat sa fii tu, insa sa completeze corect fisa pt RAR) Atentie sa fie moto in regula cu evacuarea, semnale/lumini/claxon (!), si cauciucurile ! Ti se elibereaza Carte de identitate RO, Certificat de autenticitate (valabil 60 zile, atentie) , hartie cu ITP facut , folii securizare , etc.Ti se inapoiaza originalele actelor de IT. Cu cele eliberate de RAR , impreuna cu originalele de IT , ca sa eviti cozi si nervi , du-te frumos la o firma intermediere inmatriculari , si pt comision de cca 60 ron iti fac ei toata treaba , inclusiv numerele. In unele judete este nevoie de declaratie notariala ca moto a fost adus in tara cu auto/platforma numarul xx, in data xx, punct trecere frontiera xx.Costa 25 ron. Daca nu: Traduse toate actele de Italia si legalizate Platite taxele la primarie/trezorerie/etc Completat cererea catre comandantul Politiei Platit asigurare (fara RCA valabil nu ti-o vei inmatricula) Copii dupa toate hartiile de mai sus, si fa bine si pastreaza un rand de copii acasa, ca nu cer de mancare, nu se stie... Platit taxa pt tablita, la rand sau preferential Pui actele pana in ora 10.30 , la ora 14.30 ai numerele gata. (in provincie , cazul meu, CS) Daca nu, de pe o zi pe alta ar fi gata. Daca ai alte probleme cu hartiile sau nelamuriri posteaza cu incredere. Bafta , rabdare si nervi... Asa arata actele de Italia, ca sa nu ai dubii... Si pe "Targa" adica Carta di circolazione trebuie neaparat sa ai stampila asta : Salutare! am nevoie de o parere, de la cineva care poate a ajuns in acelasi stadiu ca mine. Am facut toate actele pentru motocicleta cumparata: contracte, fiscal, certificat. carte. autentificare, l-am declarat la impozit. Problema e ca nu am avut timp sa merg cu toate actele la politie sa scot nr si intre timp fiscalul a expirat( desi am platit o amenda de 30 lei pentru intarziere la primarie si am reusit sa il declar) Voi avea probleme la politie cu fiscalul expirat? chiar daca acum motorul e pe numele meu la impozit? Vei avea nevoie de alt Certificat Fiscal, valabil , in termen. Salut!Stie cineva mai multe informatii despre inmatriculatul motoretelor cu provenienta USA.??! Exista un topic ceva..? eu nu gasasc! ms! O sa te lovesti de Vama . Era un topic sau doua chiar, dar nu stiu daca era lamurit pana la capat. O sa incerc sa dau de un prieten din tara care acum x ani si-a adus din tara non UE motorul si l-a inscris... Iti las un PM, cand voi stii. Editat Ianuarie 30, 2013 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Am inteles exact acum, sau cel putin asa cred. defcon, nu am contract vanzare-cumparare, am doar factura de la firma care am luat moto, am inteles ca este suficient deoarece am cumparat-o de la firma, nu de la un "bisnitar" cry_ss, am actele de care spui, urmeaza sa le traduca si legalizeze cineva pt mine maine, sa inteleg ca la RAR nu am nevoie de ele traduse ( eu o sa le am oricum). ITP este obligatoriu sa il fac la ei atunci cand ma duc pt RAR? ( am inteles ca sunt cam exigenti )? Am si declaratia cum a fost adus moto in tara. Taxele la primarie/trezorerie/etc, completat cererea catre comandantul Politiei, platit asigurare (fara RCA valabil nu ti-o vei inmatricula) - asta le fac dupa RAR si ITP? Daca am sarit ceva rog sa ma corectati si sa aveti un pic rabdare cu mine, sunt la primul motor! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 - La RAR nu e nevoie obligatoriu de actele traduse - Primul ITP la inmatricularea in tara se face doar la RAR...eu asa stiu,si nu am la cunostinta altfel - Sunt exigenti cu cele anumerate. Daca ai mici scapari pe ici,pe colo, nu e problema, dar chestiile principale, inclusiv frane (uitasem), trebuie sa fie ok, deasemenea si aspectul exterior (intreg) al motocicletei.Nu mai vorbesc de serii,VIN,etc, ma gandesc ca sunt ok si corespund... - Taxele catre Stat, Cerere comandant,RCA , da - DUPA etapa RAR. Succesuri! *Daca mai ai intrebari , poti sa imi lasi si pe PM, nu mereu intru pe topicuri, daca am info si te pot ajuta...cu multa placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Mersi mult de ajutor. Am plecat la 20 min de acasa dupa ce am primit moto, nu am apucat sa il verific la sange, mai ales ca era zapada pe jos. Trebuie sa strang tobele (au fost date jos din cauza lipsei de spatiu la transport), in rest nu cred ca ar fi probleme, trebuie sa ii bag benzina si sa speram ca inainte sa ma duc vineri la RAR sa ii pot da o tura mica pe acasa. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) O nelamurire am , cu toate ca m-am documentat pe forum si nu numai . Un moped ( scuter ) daca are carte de identitate si talon , cand o inmatriculez am optiunea sa o fac cu nr galben la primarie sau la rar cu cel alb ( normal ). In cazul asta persoana care il va conduce , avand doar cat "B" poate conduce un moped de 49 cmc , dar cu nr de RAR ? Cu toate ca poate demonstra prin talon cum ca nu depaseste cei 49 cmc sau 4 kw . Am vazut cateva scutere de 49 cu nr alb eliberat de politie . Editat Februarie 2, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Nu cred ca e "optiune" nr primarie sau nr politie ....Pur si simplu in categoria unde se incadreaza acolo se inmatriculeaza , functie de parametrii din lege : cilindree, putere, viteza constructiva,etc. Daca ar fi adevarata chestia cu scuterul inmatriculat cu nr politie, trebuie verificat EXACT toate cele trecute in talon, si daca e in categoria AM. Daca da, se poate , teoretic, conform noii legi. Daca oricare din criterii nu ii permit scuterului sa se incadreze in AM (moped,scuter) , atunci nici persoana nu il poate conduce doar cu B, ci cu una din categoriile superioare celei in care de fapt se incadreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Tot cautand scutere de vanzare , chiar am vazut unele inmatriculate cu nr. alb de pol . Cand am intrebat , mi sa spus de catre proprietar ca a avut optiunea asta din moment ce avea rar si itp ( automat si carte de identitate ) si i se pare mai "cool" sa fie personalizat asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vaderu Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Defcon mersi , de astăzi încep sa stâng actele copii etc, vineri am liber si vreau sa fac cat mai mult din acte. O sa fie înmatriculata in Prahova, unele acte le pot face si in București? Mi-ar fi mult mai ușor Mersi! Acum am observat ca fisa de radiere si carte de identitate nu sunt traduse, pentru rar am nevoie si de ele traduse si legalitzate? Si nu am contractul de vânzare - cumpărare între mine si vanzator, presupun ca o sa am nevoie si de el, corect? Eu am inmatriculat un motor, pe 25 ianuarie, la Ploiesti. Adeverinta de la ANAF am primit-o in 3 ore (cat am bantuit sa traduc si sa autentific actele), In rest mergi la un birou de acolo de langa inmatriculari si-ti fac ei dosarul. Tu sa ai actele mentionate mai sus in original. Toata treaba a durat 6 ore cu ridicarea tablitei si a dovezii a doua zi (certificatul ti-l trimit prin posta). Bafta Editat Februarie 2, 2013 de Vaderu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 A mai apărut o problema acum. Moto a venit cu foarte puțin ulei si nu porneste din prima, i-am băgat benzina, dar nu mai încerc sa nu il înec sau altceva.(asta cred ca este cauza). Vineri am programare la rar, pana atunci sa il fac si schimb de ulei? Ce fel, unde, pot fac eu asta? sunt cam in aer fiind primul motor. Eu aveam de gând sa il duc la o revizie după ce termin cu toate actele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Poti sa faci schimbul de ulei linistit, nu e o chestie complicata. Intereseaza-te exact inainte cat ulei intra, cu si fara filtru, si pune exact cantitatea respectiva.Daca nu gasesti, da-mi marca,tip,an si iti trimit eu detaliile. Scoate frumos bujiile afara, curata-le, scoate eventual benzina din capul pistonului, daca chiar ai timp masoara fisele, sa iti dea curent corect. Fa deschiderea bujiilor conform indicatiilor producatorului motocicletei.Daca nu ai valorile, la fel, lasa-mi PM. Daca bateria e buna, nu ai probleme cu alimentarea carburant sau pe partea electrica , poti sa il pornesti linistit. La fel, verifica bateria sa incarce la valorile corecte, sa fie de amperajul potrivit motocicletei respective,etc. Functie de kilometrii actuali ai moto si modul in care a fost intretinuta, depinde ce te apuci sa ii faci, in ordinea prioritatilor... Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Vei avea nevoie de alt Certificat Fiscal, valabil , in termen. Am reusit sa il inscriu cu certificatul fiscal si fisa de inmatriculare mai vechi de 30 de zile pentru ca am declarat-o la impozit in prima luna. Maine ma duc sa ridic placuta de inmatriculare noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Mersi cry_ss, ai PM, ti-am povestit mai in detaliu, nu vreau sa schimb topicul in intretinere, mecanica etc....sau altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Din Italia trebuie sa ai : Certificat de proprietate , cu mentiune in rubrica de radiere Targa (certificat de inmatriculare) , cu hartia de radiere atasata (lipita) "radiata definitiv pentru export in tara UE" contract de vanzare cumparare (Dichiaratione di vendita) Daca nu: Traduse toate actele de Italia si legalizate In Iasi nu trebuie traduse Platite taxele la primarie/trezorerie/etc 60 lei la primarie, 37 lei la CEC Completat cererea catre comandantul Politiei si o declaratie pe proprie raspundere ca motocicleta a fost adusa pe platforma cu nr de inmatriculare ...... Platit asigurare (fara RCA valabil nu ti-o vei inmatricula) 170 lei Astra pe 6 luni Copii dupa toate hartiile de mai sus, si fa bine si pastreaza un rand de copii acasa, ca nu cer de mancare, nu se stie... Platit taxa pt tablita, la rand sau preferential 62 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Pe un site oficial am gasit asta : Documente necesare la transcrierea unui autovehicul înmatriculat : Cererea tip - asta banuiesc ca se face la politie, atunci pe loc. Cartea de identitate a vehiculului - trebuie sa o aiba vanzatorul. Fişa de înmatriculare cu viza agenţiei fiscale - asta ? banuiesc ca tot vanzatorul o are. Sau o scoatem atunci ? Actul de proprietate - il are vanzatorul. Certificatul de autenticitate - R.A.R - il are vanzatorul sau trebuie scos atunci ? Inspecţia tehnică periodică - o are vanzatorul, sau se face atunci daca e expirata. Poliţa de asigurare obligatorie - se face. Taxă înmatriculare auto - Consiliul Local - asta ? cei cu ea ? Contravaloare certificat de înmatriculare - CEC - se plateste atunci. Certificatul de înmatriculare vechi - trebuie sa fie. Plăcile cu numerele de înmatriculare - sunt. Actul de identitate al proprietarului sau certificatul de înregistrare al firmei,după caz - este. Scuzati daca s-a mai discutat, dar urmeaza sa trec prin astea si vreau sa stiu despre ce este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Din Italia trebuie sa ai : ....... Da corect. Uitasem sa specific ca unele acte pot sa difere de la judet la judet, sau in unele parti sa se ceara ceva in plus ... Acte traduse - majoritatea cer , Declaratie proprie rasp la notar ca moto a intrat in tara cu platforma sau altceva in data cu auto nr.Unii chiar cer declaratie ca numerele/tablitele au fost predate autoritatilor initial emitente pentru casare/radiere. Mai sunt cateva ciudatenii , dar calea cea mai simpla e firma de intermedieri inmatriculari...pt comisionul respectiv chiar se renteaza sa nu umblii dupa hartii, faci RAR si restul si apoi umbla ei. Succes... Editat Februarie 9, 2013 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Vineri a fost motorul la RAR si ITP, nici o problema in afara tobelor, au zis sa le schimb si cam atat, nu l-au pornit. Saptamana aceasta urmeaza restul actelor si... abia astept sa ies pentru prima data cu el! Dar mai este de asteptat:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Daca as detine un motor fara acte, se poate face ceva "invarteli" (imi scuzati termenul) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 de ce ai face asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 sa FACE invarteli multe! cea mai Jmechera( cu 2 de ''Jm'') e invartirea capului tau de cat mai multe ori in jurul gatului,ca si asa il tine de pomana pe umeri. ce n-as da eu sa dau peste d-astia de fura motoare .n-ai idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 invarti'ti'ai capu ca la bufnita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Salut, Chiar m-a bucur ca sa deschis topicul asta. Vin si eu cu o intrebare. Am 3 mobre furate: 1, kavasachi wtf858 Are cadru rupt dar la-m lipit eu cum am putut si revopsit sa nu se cunoasca. e din 98 dar are numa 18.000km reali 67cp si merge si pina la 200km/h de la un stop la altul fara probleme. E in stare inpecabila. pret 1500USD 2. suzuki haiabusa de 650cc. are ceva probleme cu furca ca e indoita rau dar merge f bine. are 100cp, din 95, 35.000km, full options. pret de criza 2500 euro ( imatriculata pe primarie) 3. Am si un ciopper f fain. Harli Deividson 250cc, deci nu e nevoie de permis. are abs, cbs, wtf, plm, roata spate de 100 fata de 40, cam crapate dar mai merg sigur un sezon. arata ca noua. crom, tobe goale, tot ce vrei. mici defectiuni technice. e din 2013 deci noua de la magazin. pret 4500usd. pt poze va rog pm si seriozitate. Cine ma ajuta sa le vind?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 vreau eu kavasachyul ca fuge tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.