Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 spalatul lantului cu benzina este o mare porcarie. NERECOMANDAT daca nu va permiteti un spray de lant, puteti folosi petrolul alb sau cum se mai numeste, nu dauneaza, dar in nici un caz benzina-motorina. iar preturile ..sunt pentru prosti. tre sa fii prost sa te lasi furat in halul asta. treziti'va fratilor, motociclismul este in sine o pasiune costisitoare, nu va lasati furati de cei mai "hoti" decat voi. depinde de lant. daca e unul simplu, fara o, x, y, ce dreq litere de alfabet or mai fi ring-uri, benzina este foarte buna si curata foarte bine. pe cele cu a,b,c,d.... ring-uri nu e bine sa le spalati cu benzina ca le ataca. pe ring-uri, nu altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 (editat) si eu imi curat lantul (DID O-ring) cu motorina si il ung cu ulei de transmisie la fiecare 500km. Are 18000 km si e in conditie foarte buna. Nu mi se pare foarte bun spray-ul cu teflon tocmai pentru ca lantul ramane prea uscat. Cu un bidon de motorina de 5l (17 lei) si cu un bidon de ulei de 1l (13 lei) cureti lantul cel putin 1 an. Sprayurile sunt mai scumpe si nu fac treaba la fel de bine, parerea mea. Editat Octombrie 8, 2007 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Cred ca ar trebui sa se dea ca proba la examenul de A curatatul si unsul lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 8, 2007 Autor Share Postat Octombrie 8, 2007 Ideea e urmatoarea.Am luat un motor in ziua aceea si nu voiam sa fac un drum de 90km cu uleiul din el care avea peste 2 ani jumate de ...pliciseala,iar lantul era alb si teflonul se transformase in ceva pietros pot spune.Antigelul era sub nivelul LOW.Uleiul la fel.Am zis ca vreau o revizie brici si ca nu ma uit la bani.Asta insemna ca sa se faca in cadrul ei tot ce scrie la carte.Am platit revizia adica 3 ore de manopera si consumabilele.Scrie in carte ca se schimba antigelul la 2 ani?Scrie.Eu am antigelul din 2001 in ea.Sunt sigur ca si-a pierdut din proprietati.Am insistat sa mi-l schimbe si mecanicul a zis ca nu e nevoie ca merge-adica era de munca frate sa scoata el antigel din radiator si motor.Inginerii aia galbejiti nu de prosti au scris ei in cartea de intretinere ca se schimba la 2 ani-sunt sigur ca cel mai prost inginer japonez este cu mult peste un mecanic moto.Scrie ca se schimba bujiile la o revizie da si la una nu le schimbi tata pt ca asa scrie in carte si eu am platit ca mi le-ai schimbat,dar fizic nu ai facut-o.Pt 4 bujii care costa 80-90 lei ti se plictiseste una si nu mai merge cum trebuie si iti baga benzina in baie,iti spala ciclindrul acela si papa segmentii si papa motor si te miri ca de ce mi s-a gripat motorul ca aveam doar 2000 cu Motulul dublu ester si uleiul cand il dai jos e pipi.Scrie sa schimbi filtrul de aer la o revizie da una nu il schimbi.Nu sunt adeptul suflatului.In cazul kn ca la mine da,dar cu conditia apoi sa fie curatat si uns cu kit special kn.Mi s-a spus ca exista si se va face si s-a facut din parti-doar l-a suflat cu aer.Scrie ca se spala lantul sa se faca si nu conteaza ca ma costa solutia in plus si sprayul eu vreau sa se faca ca la carte.Scrie ca se schimba lichidul de frana la o anumita perioada sa se faca.Au zis ca nu au dot 4 si pun dot5.Au vrut sa puna dot5 si am zis eu ca nu pt ca vreau dot 4 pt ca este diferenta.Ne miram de ce se mananca furtunele sau garniturile de frana-pt ca nu folosim ce trebuie.In plus lichidul de frana isi pierde din proprietati in timp si mai ales aduna apa si nu se mai comporta bine cu bule de apa.Azi am sunat si am intrebat ce am platit eu la manopera si mi s-a spus ca o revizie completa adica 3 ore d emanopera.Asa ca ma voi duce inapoi frumusel cu fisa cu operatiunile ce se executa la revizii si voi supraveghe sa se faca tot ca la carte.Daca nu este bine am 2 variante -antrenamentul il faca acolo sau reclamatii fara numar O.P.C.Cat despre spalat lantul cu benzina iata ce voi face maine-scot inelusele de silicon cauciucat si voi pune cate unul in urmatoarele lichide in cate un dop de sticla de plastic-motorina,benzina,wd40,solutie de spalat MOTOREX,gaz de avion adica cherosen.Va voi tine la curent cu ce se intampla.De cand ma stiu am spalat lanturile cu motorina si nu am schimbat la nici un motor niciodata nici un lant.Firebladeul l-am luat la 31777km cu lant RK si acum moto are 55000km si lantul este in regua si la fel sipinionul si foaia.Spalam lantul la 1000km si ungeam dupa fiecare venire din cursa cand era cald si avea timp sa adere pana la urmatoarea iesire.Sprayul care a iesit cel mai bine la mine e MOTOREX cu Teflon si am folosit-PENZOIL,WURTH,CASTROL,MOBIL,D.I.D.,MOTUL CU SI FARA TEFLON,SHELL CU PTF,MOTOREX SIMPLU SI CU TEFLON,PUTOLINE SI ALA de 2 lei de l a Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel_tm Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Pai nu ti-au eliberat un act pe care sa scrie exact ce operatiuni s-au efectuat si ce materiale s-au folosit? Si pe actul ala trebuie sa scrie provenienta materialelor[din service,sau de la client];si perioada de garantie pt. operatiunile executate;si perioada de garantie pt.materialele-consumabile sau piese de schimb- eliberate din service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 8, 2007 Autor Share Postat Octombrie 8, 2007 O factura si bon pt revizie -manopera si o factura consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 O factura si bon pt revizie -manopera si o factura consumabile. coane pana la opc zi si tu cine naiba sunt aia, ca e cel mai eficent -> sa ii ocoleasca naiba romanu, ca sunt multi ciobani pe lumea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Belbody, de cind esti in Cehia parca gindesti altfel, incepe sa-mi placa de tine. On-topic: benzina n-are nici o treaba cu o-ring-urile de lant, care sint facute sa reziste in cele mai dure conditii si la tot felul de solventi/uleiuri etc. Pe de alta parte, motorina are o actiune foarte dura asupra cauciucului in general, il moaie si il umfla foarte nasol. Pe de alta parte, un lant plin de ulei atrage praf si se duce naibii foarte repede. E de preferat sa lucreze uscat sau cu un strat uscat de teflon decit cu pasta abraziva. Pentru cei care vor sari cu gura: lantul meu are 20.000 km (50% prin coclauri) plus cine stie citi facuti de theBD (Dragos), il spal o data pe an cu benzina sau tetraclorura de carbon si-l ung doar cu teflon uscat. Uzura e aceeasi ca acum 1 an si doar il intind cam la 5-6000 km.... Baiatul asta zice foarte bine.Poate nu ati observat ca la masinile diesel coltul barii din plastic de sub busonul de alimentare se deformeaza in timp pt ca dai putina motorina pe langa.In plus benzina se evapora foarte repede,nu are timp sa atace nimic.In plus faceti singuri un experiment:puneti un o ring din motor(nu de la instalatia de racire) in benzina si unul in motorina si vedeti ce se intampla.Spray de spalat???!-pai nu ajunge unul intreg sa speli un lant murdar rau de busa.Asta este pt cazul cand esti plecat in tara si dupa o ploaie iti intretii putin lantu.Pe strada ungeti cu teflon pt ca e doar praf si apa.Pe offroad cu ceva mai uleios - noroaie,balti etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Au zis ca nu au dot 4 si pun dot5.Au vrut sa puna dot5 si am zis eu ca nu pt ca vreau dot 4 pt ca este diferenta. Sper ca voiau sa puna DOT 5.1 totusi, ca altfel e chiar inconstienta deja. DOT 5 nu are absolut nimic in comun cu 3, 4 si 5.1. Este bazat pe silicon, spre deosebire de cele uzuale care sunt bazate pe glicol. In general e folosit la Harley. Problema foarte nasoala e ca in contact cu lichidele bazate pe glicol, tinde sa coaguleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Razna Motors cumva? (editat pentru ca am fost somat de cei de la razna..) Mie mi s-au parut OK! scumpi dar ok! So... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Carcotasi suntem toti.Dar de ce nu recunoactem ADEVARUL.Omu a venit sa schimbe uleiu si sa completeze lichidul de racire,presiune roti.I-am recomandat sa spele si lantul ca era varza iar lich,frana aveam DOT5.1 perfect ,nu a vrut el.Benzina?Se evapora in 30 sec.ptr ca era pulverizata la 8 atm si apoi a fost uscat iar cu ringurile nu are nici o treaba,iar sprai lant nu avea.Filtrul de aer KND s-a suflat ca avea rumegus in el s-a spalat si gresat cu solutie speciala si astea de la mine.Cu uleiul e alta traba corect,omul statea pe cap am uitat sa pun busonul au curs cam 300g ulei.Restul e CARCOTEALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motozone Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Ulei Motul 15W50 la 4 litri - 225 Ron Filtru Ulei K&N - 60 Ron ------------------------------------- Total produse : 285 Ron Manopera: 125,59 Ron Total GENERAL: 411,7 Corect ? Service-ul este al nostru si as vrea sa stiu ce ti s-a parut scump si de ce ... Iar vis-a-vis de filtru de aer .. nu cumva tu ai vrut sa ti se sufle ? Nu te intrebi Butnaru unde isi facea service-ul pana acum ? are ceva km. si tot la noi si-a facut service-ul pana acum .. si uite ca nu am gafat .. chiar te astept sa iti "rezolvam" TOT ce vrei .. dupa care .. no offence .. stai la tine ca pe la noi nu vin CARCOTASI!!!! Eram acolo in trecere .. eu nu te cunosteam .. mi-a zis ca ne cunoastem .. de ce nu mi-a spus daca nu iti convenea ceva ca o rezolvam atunci pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 pfssss sfaturi si totu practic pana la mushcaturile de kewr ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Din cite am auzit si eu cauciugurile sunt de mai multe feluri ,respectiv o-ringurile de aceea sunt de mai multe culori si nu din punct de vedere extetic o singur ex.ar fi o-rigul de la pompa de apa sa zicem si cel de la axul unei turbine turbo, unul este pentru apa si unul este pentru ulei si temperaturi inalte.Asa sunt si cele de la lant care nu se topesc in benzina sau motorina pentru ca si sprayul de lant este pina la urma un compus asemanator,la baza, adica petrolier.Daca ar fi sa judecam la rece sprayul de curatat lant, are in componenta alcool care este mult mai puternic decit benzina si motorina adunate la un loc. Parerea mea este ca motorina si benzina nu dauneaza cu nimic o-ringurile de la lant(motorul meu are aproape 30000km si eu nu l-am spalat cu alt ceva decit motorina cu benzina)Este doar opinia mea,poate am gresit!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 9, 2007 Autor Share Postat Octombrie 9, 2007 Sa incepem cu inceputul.M-am prezentat la service.Am zis ca vreau un schimb de ulei,filtru,antigel,lichid de frana,verificat si uns filtrul kn.Asta am vorbit cu domnul Service Manager ALEXANDRU CIREASA si de fata era si Indianul73 alias mecanic in acest service.Am mers in magazinul de piese si am luat facturile si am rugat un baiat din magazin sa duca consumabilele pana la intocmirea hartiilor.Am platit tot inainte.Mi s-a dat ulei,filtru ulei si mi s-a recomandat dot 5 pt ca altceva nu era.Am refuzat.Am vazut ca in factura scrie mare SERVICI MANOPERA REVIZIE SUZUKI HAYABUSA 9200KM BUC 3 VAL MANOPERA 125,59.Asta inseamna manopera la o revizie intreaga.Atunci am zis ca daca e revizie sa imi faca tot ca la carte si mi s-a confirmat acest lucru inclusiv ca este kit de curatat si uns filtrul de aer kn.Eu stiu ce inseamna revizie pt ca am facut asa ceva si la Honda si la Yamaha.Lipsa comunicarii dintre seful de service si mecanic este importanta.A cam lipsit. Sa va spun in ce a constat revia.Dupa mecanic el ar fii schimbat doar uleiul si lantul spalat si uns,completata antigel desi am insistat sa fie schimbat integral.Am sta pe capul lui sa-i spun ce sa faca pt ca a uitat sa puna busonul la ulei si s-au dus sub ochii sefului de service si ai sefului mare domnul Cosmin VARU diferenta de la 3300ml cat ia cu tot cu filtru adica 700ml.Mecanicul zice doar 300ml.Il rog sa imi spuna asta in fata si sa ma priveasca in ochi ca din spatele tastelor e usor sa...minti cu nerusinare.Domnul Varu nu a spus nimic,doar seful de service in gluma ca nu e prima oara.Spalatul lantului cu benzina-no coment.Suflatul filtrului cu aer!Sorry dar nu se face asa ceva la kn si am solicitat cu totul altceva si am primit multa...!Completat de antigel 2-300ml.Si umflat cauciucuri la cererea mea.Asta a fost toata revizia domnilor.Sunteti invatati sa vina omul sa lase fierul si sa vina sa il ia doar cu uleiul schimbat si lantul spalat si uns.Ce urmeaza dupa nu mai conteaza.Sa vin la voi sa imi las motorul din nou pe mana unor incompetenti si inconstienti sa imi rezolvati problemele?Am apelat la acest lucru pt ca voiam sa fac o banala verificare,nu o revizie.Am platit o revizie si am primit o verificare.Radu nu are nici o legatura cu asta pt ca el este un mecanic experimentat si imi pare rau ca a lipsit ca alta ar fii fost situatia.Imi pare rau ca s-a ajuns la aceasta situatie,dar vindeti servicii scumpe si de proasta calitate.Voi merge la protectia consumatorului si voi reclama pt ca sa nu mai pateasca si alte persoane ce am patit eu. --- Mesaj completat în 09 Oct 2007 21:45 -------------Ce sa zic.Lipsa de comunicare cu seful de service a dus la aceasta situatie.Am platit o revizie completa.KN-ul l-ai suflat si nu l-ai spalat sau uns.Ulei de lant ai avut tu ,dar ti-am lasat ultimi bani pe care-i aveam in buzunar pt ca asa am vrut eu.La faza in care nu ai pus busonul minti cu nerusinare ca stateam pe capul tau-stateam la distanta de vorba cu domnul ce ma insotea si pe care il voi ruga sa mearga cu mine la protectia consumatorului pt ca lucreaza in M.A.I.Culmea e ca el a vazut si m-a intrebat ce este acel lichid verde care curge?Poti sa negi aceste lucruri.Daca faceai aceste lucruri unde lucrez eu erai pasibil de subminarea capacitatii de lupta si infundai puscaria! --- Mesaj completat în 09 Oct 2007 22:03 -------------Integritatea lantului la o vitezana conteaza cat o viata de om!Spalati voi cu benzina lanturile voastre pt ca am pus ieri oringuri de lant in benzina,motorina si WD40 si rezultatul de acum este dezastruos la cel care a stat in benzina-s-a umflat si inmuiat!Incep sa realizez de ce un posesor de X5 se duce in Germania sa faca revizia masinii si un alt posesor de Hayabusa o face la Budapesta.DE AZI INAINTE VOI FACE REVIZIA CU MANA MEA URMAND PUNCT CU PUNCT OPERATIILE DIN MANUALUL DE INTRETINERE!Va sfatuiesc sa faceti la fel!Traim in Romania...!PT DL dIRECTODomnul Butnaru a facut doar o revizie la moto la 6000km domnule Cosmin V!Angajatii dvs nu va informeaza corect asuprea ce am cerut si ce au scris in acte si facut in realitate.Va sfatuiesc sa-i schimbati cu unii competenti ca Doru Davidescu care stie meserie.Poate acest lucru ma va face sa nu mai merg la OPC.Cu respect,EMILIO. --- Mesaj completat în 09 Oct 2007 22:06 -------------|Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: mi se pare k ceva nemtzesc |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: hmm.. |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: wurth |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: park emil dumitrache: spray? |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: hmmm...nupz...q perie d`aia..ji avea un lichid special.. |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: ji dupa aia i`a dat q stray q teflon emil dumitrache: nu ti l-a spalat cu benzina? emil dumitrache: ca la alte serviceuri? |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: nupz emil dumitrache: benzina cu presiune d eaer de 8 atm |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: avea un lichid special |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: aa.. |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: nupz... emil dumitrache: aveam sistem special d espalat? |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: mi`a pus perie d`aia emil dumitrache: aha emil dumitrache: asta voiam s astiu |Smok3Scent|`Smiley^ Razvan: probabil pt k e noua --- Mesaj completat în 09 Oct 2007 22:10 -------------Din partea mea putem inkide acest topic.AM INVAT UN LUCRU.DACA VREI SA FACI UN LUCRU SI SA IASA BINE FA-L CHIAR TU.DE FAPT E VECHE DE CAND LUMEA. --- Mesaj completat în 09 Oct 2007 22:16 -------------emil dumitrache: SAL Puya botez: sal Puya botez: lol ai busa ca amea emil dumitrache: u unde faci service la moto? Puya botez: la masinuta Puya botez: de la united motors emil dumitrache: beton emil dumitrache: cu ce iti spala lantul? Puya botez: da a mea are capacu moonopost gri emil dumitrache: ca este cel mai adevarat mecannic din cate stiu depe la noi Puya botez: e vecinu meu Puya botez: dak vrei Puya botez: vino sambata Puya botez: sau duminica Puya botez: am eu stander Puya botez: iti facem beton busa Puya botez: cu motorinaa se spala Puya botez: apoi cu o solutie speciala Puya botez: apoi uns emil dumitrache: mi-au mai facut-o la un service ...BETON!111 emil dumitrache: ba cu benzina emil dumitrache: se spala Puya botez: nuuuu Puya botez: NU e bine cu benzina Puya botez: e chiar RAU emil dumitrache: asa zice meseriasul de la MOTOZONE CONSTANTA! Puya botez: patrunde prea mult in lant Puya botez: zi-i ca e un mare (cuvant urat) emil dumitrache: Puya botez: motorina patrunde in lant Puya botez: si il curata Puya botez: exact cat trebuie Puya botez: benzina ti-l ataca! Puya botez: iti dau nr lu masinuta dak vrei sa-l intrebi Puya botez: dak nu ma crezi Puya botez: da vezi ca e FFF RAU Puya botez: cu benzina emil dumitrache: cine a zis asta? Puya botez: masinuta,si toti prietenii mei Puya botez: cu moto emil dumitrache: ia da ca il aveam da nu stiu ec am facut cu el emil dumitrache: 2 secunde emil dumitrache: nu il scrie emil dumitrache: o sa fac publica aceasta discutie emil dumitrache: sper sa nu te superi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 a draq lanturile astea.... asta sa fie problema cea mai mare la un motor... cu ce s-a spalat lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 a draq lanturile astea.... asta sa fie problema cea mai mare la un motor... cu ce s-a spalat lantul... Pai e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Pai e. ai zis si tu ceva inteligent. mai mediteaza, mai traieste vreo 10 ani si-apoi intoarce-te aici si posteaza din nou. poate ti se schimba optica intre timp. on-topic: inainte de a se inventa x-y-z-c-v-b-.....-ring-urile nici nu functionau lanturile si nici motocicletele... inventia secolului!!!! hai sa ne kakam pe noi ca de obicei, sa nu facem forumul de ras. (ps admini, am deja 20% warn, asta e pentru actualizare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Emile, din tot topicul asta ai tras si tu o concluzie inteligenta: e mai bine sa-ti faci reviziile si reparatiile cu mina ta.....cam tirziu dar macar ti-ai dat seama. Cit despre spalatul cu benzina/motorina etc, nu cred ca ti-a lasat nimeni lantul la muiat peste noapte.... Imi pare rau ca astia ca voi imbogatesc niste nenorociti de fabricanti/mecanici/mari meseriasi, platind dublu pentru o marca sau un nume. Desigur, asta e parerea mea, nu trebuie sa va luati dupa mine sau Belbody (care a distrus ceva motoare la viata lui ca sa vada de ce merg ). Experienta personala e mai importanta, si pentru mine, decit parerile unor oarecare de pe forum. Si mie mi se zbirleste parul cind citesc unele chestii pe aici (vorbesc de rubrica Service, nu Accidente). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 In fond si pana la urma la sute de clienti multumiti ai fi primul nemultumit in cei 14 ani de experienta asa ca ce mai conteaza.Noi sa fim sanatosi iar un litru de ulei il ai de la mine asta asa ca tot am stat o ora peste program ca sa te pot servi calumea si sa nu infund puscaria ptr.''Subminarea capacitatii de lupta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 a draq lanturile astea.... asta sa fie problema cea mai mare la un motor... cu ce s-a spalat lantul... Bine ma, cum zici tu. Probabil producatorii lantului sunt mai prosti, si in plus au pus la cale o conspiratie cu scopul de a nu te lasa sa speli cu benzina, ci doar motorina sau kerosen. Si sa iasa flame-uri de cacao pe forumurile moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Bine ma, cum zici tu. Probabil producatorii lantului sunt mai prosti, si in plus au pus la cale o conspiratie cu scopul de a nu te lasa sa speli cu benzina, ci doar motorina sau kerosen. Si sa iasa flame-uri de cacao pe forumurile moto. Vezi ma, incet, incet descoperi adevarul.... usurel, usurel... hai ca se poate.... (puneti mana si cititi un curs de marketing ... acolo e secretul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 From RK chain's site: The seals in an X-ring chain are Nitrile, not rubber. All RK O-ring seals are made from an advanced Nitrile Butadiene composite for maximum performance and wearlife.Actually, the seals are Nitrile, which is solvent resistant. Most high quality o-ring chains now use Nitrile seals as well. Asa ca fapt divers!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 From RK chain's site: The seals in an X-ring chain are Nitrile, not rubber. All RK O-ring seals are made from an advanced Nitrile Butadiene composite for maximum performance and wearlife.Actually, the seals are Nitrile, which is solvent resistant. Most high quality o-ring chains now use Nitrile seals as well. Asa ca fapt divers!! heheeee ... punctul pe I si cutitul invartit in centrifuga de spalat chilotzii in public ... asta ... rana ... raspunsuri wiki-pertinente faca mushcaturi de toate cele si latrat aiurea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 From RK chain's site: The seals in an X-ring chain are Nitrile, not rubber. All RK O-ring seals are made from an advanced Nitrile Butadiene composite for maximum performance and wearlife.Actually, the seals are Nitrile, which is solvent resistant. Most high quality o-ring chains now use Nitrile seals as well. asa stiam si eu... ca sprayurile de spalat lant contin solventi mai puternici decat benzina si motorina, de aceea eu folosesc o solutie de benzina-motorina (a carei concentratie nu o pot dezvalui aici), obtinuta din Dacia unui coleg care a alimentat cu motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.