Sari la conținut

Noul Hornet 1000 - 2008


Buster
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Baaaaaaaaaaaah, asta nu e motor, e scuter... scuteru' lu' Predator. :)

 

Ca si la ZX10 observ aceeasi tendinta de a introduce in productia de serie niste chiciuri gen "bug-face" si codite "sculate" care pana acum se gaseau (din fericire) doar aftermarket.

 

Ce streetfighter ??? streetfighter inseamna minimalist si functional, esential daca vrei, nu are nici o legatura cu papagalul asta. Un pic de eleganta, asta ii lipseste acestui motor.

 

Alergatura asta dupa futurism nu face bine, parerea mea :cheers:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WE HAVE A WINNER!!! Thomas a pus un link la niste imagini reale.

 

 

Hellryder...NU sunt randari. Absolut TOATE pozele din acest topic sunt REALE.

Am 5 ani de cand lucrez in photoshop si 2 ani de fotografie semiprofesionala cu SLR-uri. Primele poze au fost poze de studio iar celelalte sunt poze de prezentare post-prelucrate in Photoshop. NIMENI nu prezinta poze direct din aparat toate sunt filtrate. Toate pozele fac parte din pachetul oficial pt MEDIA facut public odata cu lansarea oficiala de la Milano. Esti putin paranoic :cheers: Randare/CGI e asta http://bp3.blogger.com/_Mvhjidbvdzc/RnH-Tz...hornet+1000.jpg

Iar randarea cu Z4 prezentata de tine ca exemplu, se vede foarte clar ca e..Randare:)

 

Lasand la o parte polemica, mi se pare absolut bestial motorul. Si ca design si ca specificatii. Inima de fireblade, bascula monobrat, semicarena care integreaza perfect radiatorul, e o dulceata. Codita si stopul bestiale. F f sharp, si se aseamana destul de mult cu codita de la noul Fireblade doar ca asta e mai reusita (la fireblade parca e prea simpla). Bravo Honda! Un tur la 360 de grade puteti vedea aici http://honda.co.uk/motorcycles/2008/CB1000R/360/index.html (sunt POZE nu randari) si va recomand sa dati click pe 200% in dreapta jos pt rezolutie mare.

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare cam cati cai o sa-i lase din motoru' lui Fireblade?

 

Cred ca o sa fie un naked foarte apreciat pe piata! :cheers:

 

 

Din cate am auzit o sa fie cam 125-130 de cai, dar si cuplu f mare. Sigur o sa fie un best-seller. Sincer nu vad rostu la mai multa putere pe un naked. La peste 140-160 oricum is mult mai instabile decat o carenata. Si pana in vitezele alea chiar si Hornetul meu de 600 are accelerari si reprize f f bune.

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a estimat un pretz ceva ?

 

CB-ul de 600 acuma e 8000 de euro nou iar CBF-ul de 1000 e 10.100. Asta creca va fi intre 10-12.000 as estima eu:D

 

Specifications

Type Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4

Displacement 998cm³

Fuel capacity 17 litres (including 4-litre LCD-indicated reserve)

Dimensions 2,090 x 775 x 1,090mm

Tyre front 43mm inverted HMAS cartridge-type telescopic fork with stepless preload, compression and rebound adjustment, 120mm cushion stroke

Tyre rear Monoshock with gas-charged HMAS damper featuring 10-step preload and stepless rebound damping adjustment, 128mm axle travel

Clutch Wet, multiplate with coil springs

 

Features

 

* New design crankcase covers feature eye-catching nickel-plated bolt heads

* Short, compact and lightweight seat and tail cowl

* LED taillight integrated under tail cowl

* Advanced gravity die-cast aluminium Mono-Backbone frame

* 256mm rear disc brake with compact dual-piston calliper

* Attractive new cast aluminium wheels feature swept 4-spoke design

* Monoshock rear suspension with adjustable HMAS damper

* Lightweight and powerful 998cm3 liquidcooled fuel-injected inline-4 engine based on 2007 CBR1000RR Fireblade

* 310mm floating front disc brakes feature same radial-mount callipers as new Fireblade

* Combined-ABS version features 3-piston front brake callipers

* Fully adjustable 43mm inverted front fork same as new Fireblade

* Triangular multi-reflector headlight with distinctive LED position lamp

* Honda Ignition Security System (HISS) helps prevent ride-away theft

* Small and stylish 3-section LCD meter panel features wide-throw multi-segment LCD tachometer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hornetul de 600 il stiu.. pacat de coditza aia urata. e prea scump asta de 1000...tot intre aprillia shiver si hornetu de 600 ma zbat :cheers: pacat ca nu pot sa gasesc nicaieri shiver sa vad cum e

Editat de legnakrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thomas, si alea sunt randari!! Totul e randat. We live in a matrix. There's no spoon! :cheers:

 

Adi, ceva modificari sunt la pozele alea, nu de alta, dar altfel e nevoie de interventii supranaturale sa stea mobra pe roti fara cric. Studiati atenti primele poze puse pe topic. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era de ajuns o simpla vizita pe site-ul firmei honda italia (pentru europa) pentru a ne da seama daca e pe bune sau nu. (vedeti ca sunt poze adevarate cu modelul de 5MP) Sincer sa fiu, si eu am avut indoieli in privinta autenticitatii pozelor si m-am pus pe cautat, desi Buster este extrem de bine informat in privinta produselor honda.

 

Revenind la subiect, motocicleta arata extrem de bine, demential, cred ca e cea mai importanta noutate de la Honda. Pare cam "puturoasa" fata de fz1 la doar 120 de cai la 10k rpm si un cuplu maxim ce porneste de la 8.000 rpm. Nu prea ma prinsesem ce dracu au bagat plasticu ala in dreptu' radiatorului pentru ca deh, i-ar lua din frumusetea minimalitatii nakedului. Trecand cu vederea micul detaliu pun pariu ca ajuta foarte mult la aerodinamica si la reumatism. Totusi, cred ca ramane mai mult un showbike, neputand fii la fel de practica precum cea de 600 care are o putere asemanatoare. Pe mine ma sperie ideea de a conduce un animal din ala prin oras, cuplul dezvoltat fiind prea mare trebuie sa fii mai mereu atent la masura miscarilor tale... Pana la urma merita si eforturi pentru a o conduce. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Design mai mult copiat dupa ER-6N...

 

ER 6n are un design mai "organic" ceva mai invechit. mult mai urat dupa parerea mea. Honda are un edge-design foarte modern (e si normal de altfel doar e proaspat lansat) Exista oarece asemanari la nivel de idei de carenare si linii de design dar e firesc si asta (daca vrei sa faci un produs sa apartina unei clase anume trebuie sa ii dai caracteristicile principale ale acelei clase) In nici un caz nu e cazul aici de copiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

hornetul de 600 il stiu.. pacat de coditza aia urata. e prea scump asta de 1000...tot intre aprillia shiver si hornetu de 600 ma zbat :friends: pacat ca nu pot sa gasesc nicaieri shiver sa vad cum e

 

Shiver am vazut in sourum la United Motors.

Arata destul de bine iar pretul e decent pt un motor cu echiparea asta.

Din cate am citit pe ici pe colo se pare ca are o problema cu modul de functionare al acceleratie ride-by-wire dar dealerul zice ca dupa ce testele din reviste au zis cam toate acest lucru, inginerii s-au pus pe lucru si au rezolvat problema. Pana nu vad nu cred, nu ca nu am incredere in ei, dar bla-blauri de marketing am mai auzit de m-am plictisit.

In alta ordine de idei modelul nu se va chema Hornet 1000, probabil japonezii vor sa scape de blestemul "Horneului mare" care s-a vandut cam prost, ci simplu CB1000R

o prezentare gasiti in MotoLife din februarie

 

@pistolaru'... mi mi se pare ultra minimalista motoreta asta numa' ca nu-s toate la vedere.

Mie imi place dar am o remarca referitoare la motoretele trandy... de ce ne vand astia tobe din tabla ambutisata imbracate in masca din aluminiu la pret de cine stie ce sistem performat in conditiile in care ele sunt mai ieftine (tehnologic) decat alte sisteme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a aparut si pretul:

10840 € cu ABS si are 130CP

din pacate apare abea în iunie pe piata

 

eu nici macar n-am vazut-o sa nu vorbim ca nici macar n-am arvunit-o dar, îmi fac deja gânduri de s-o potrivi un ghidon conic (22-28mm)

nu de alta dar bine mai da cu unu asa ... ce am de fapt, actual pe Hornelul "mic" de 900 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
am gasit pe youtube un filmuletz comparativ intre cb1000r si z1000... voi ce credeti?

Au copiat aproape tot dupa Z :) la fel de bine as putea sa imi iau Z 1000 in loc de Hornet de 1000 cc, e vb doar de cativa caluti la putere ... daca mi-as permite un Hornet acum cred ca o mi-as lua ceva 2005-2006, modelele anterioare imi plac mai mult decat ce e acum, alea parca aveau ceva personalitate, astea mi se par deja clasice, mai ales ca au inceput sa semene cu alte marci de motoare, nu zic ca nu arata bine, dar seamana al dreaq de bine cu Z-ul .... numai bine :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
...

...

...

In alta ordine de idei modelul nu se va chema Hornet 1000, probabil japonezii vor sa scape de blestemul "Horneului mare" care s-a vandut cam prost, ci simplu CB1000R

...

...

 

da-mi voie sa te contrazic

în Grecia, Italia, Franta s-au vândut grupa mare (vremea tine cu naked-uri)

în Jermania nu prea au avut succes (vremea de fecale)

 

am dat o tura de proba cu una, la sf. trecut de sapt si am ramas foarte încântat

(numa' sunetu-i de doi lei - parca-i masina de cusut ... susura ...)

 

n-am încercat cum functioneaza abs-ul ... târseala ...

 

 

p.s.

sunt mândul posesor de Hornet 900 :-)

post-1398-1215108988_thumb.jpg

post-1398-1215109003_thumb.jpg

post-1398-1215109018_thumb.jpg

Editat de RO-shu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frumoasa foc.

sa o stapanesti sanatos!

nu e a lui ametitule... :lol:

 

ce ti-a placut ro-shule la ea ? mai exact, ce te-a impresionat asa placut ? povesteste-ne, mai interesa si pe mine modelul asta da' mi-am luat fazer pana la urma :D

 

 

n-am încercat cum functioneaza abs-ul ... târseala ...

l-am incercat eu din plin la ex-horneata mea... pe ploaie, m-am infipt in frana de la 160/ora ... in afara de un sunet ca de polizor de la dintii abs-ului, mobra a stat pe traiectorie, nu a dansat deloc. de stoppie nici nu poate fi vorba, are cbs.... :kiss: dar e de sissy asa cu toate sistemele, iti rapeste toate emotiile pilotajului, nu mai ai nicio surpriza cu ea, e prea preventiva... e buna de incepatori in schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am incercat eu din plin la ex-horneata mea... pe ploaie, m-am infipt in frana de la 160/ora ... in afara de un sunet ca de polizor de la dintii abs-ului, mobra a stat pe traiectorie, nu a dansat deloc. de stoppie nici nu poate fi vorba, are cbs.... :kiss: dar e de sissy asa cu toate sistemele, iti rapeste toate emotiile pilotajului, nu mai ai nicio surpriza cu ea, e prea preventiva... e buna de incepatori in schimb.

 

Da si nu prea. Ca se invata cu ea cu ABS, Dual CBS si alte sisteme minunate si cand se da cu un motor care nu are toate beshinile astea isi rupe capu. :D

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...