andreiganea Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 eu am niste crashbar-uri pe care pot sa le folosesc si pe post de sprijin ... dar atunci e ghidonul prea in fata (semighidoane) si nu pot sta mult asa ... eu am crashbar. vreau sa montez pe el niste scarite pe care sa imi pun picioarele ca aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 mai ai uleiul? il vreau eu da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moreusd Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Ala trebuie sa fiu eu Mare grija de unde, de la cine si in ce stare va cumparati GS-urile, asta e tot ce pot sa va zic . eu vreau sa-mi iau unul din 2004 de la alfamotors. ce ziceti - e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 eu vreau sa-mi iau unul din 2004 de la alfamotors. ce ziceti - e ok? Alfamotors-niste bulangii.Iau piese de pe motorul tau in service ca sa puna pe altul.Nu sunt in stare sa faca treaba bine nici cand le duci tu piese noi-tot vechi pun si le pastreaza pentru ei pe cele noi.Motoarele zac in service si cate o luna juma pentru ca ''ala e in concediu'' si e singurul care stie sa monteze, pentru ca ''nu s-a potrivit kitul original'' si trebuie altul, pentru ca ''s-a stricat si ceva care nu era stricat dar e totusi stricat'' etc. Antireclama??Da,exact asta fac cu orice ocazie. despre acel gs 500: 1.Ce magazin care se respecta si care are si service cu ''meseriasi'' trece in anunt 70 cp la gs500? 2.Ce motor cu 16000 km necesita schimbarea kitului de lant? 3.capac de motor inlocuit. Lista cred ca poate continua dar doar din poza este tot ce vad. Vrei gs 500 carenat?Vorbeste cu userul Kassu in legatura cu motorul lui,chiar arata bine si intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 2.Ce motor cu 16000 km necesita schimbarea kitului de lant? unul cu care dai whillie non stop, in 5000 km poti sa l faci praf !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) Alfamotors-niste bulangii.Iau piese de pe motorul tau in service ca sa puna pe altul.Nu sunt in stare sa faca treaba bine nici cand le duci tu piese noi-tot vechi pun si le pastreaza pentru ei pe cele noi.Motoarele zac in service si cate o luna juma pentru ca ''ala e in concediu'' si e singurul care stie sa monteze, pentru ca ''nu s-a potrivit kitul original'' si trebuie altul, pentru ca ''s-a stricat si ceva care nu era stricat dar e totusi stricat'' etc. Antireclama??Da,exact asta fac cu orice ocazie.despre acel gs 500: 1.Ce magazin care se respecta si care are si service cu ''meseriasi'' trece in anunt 70 cp la gs500? 2.Ce motor cu 16000 km necesita schimbarea kitului de lant? 3.capac de motor inlocuit. Lista cred ca poate continua dar doar din poza este tot ce vad. Vrei gs 500 carenat?Vorbeste cu userul Kassu in legatura cu motorul lui,chiar arata bine si intretinut. 1, 2, 3. Dura anti-reclama. Merci Andu! Omu' a vorbit cu mine. Din pacate motorul meu nu seamna prea mult cu cel de la Alfamotors. Bine, e adevarat...nici pretul nu seamana... Sa speram ca o sa gaseasca ceva mai ieftin si mai bun, desi...piata zice altceva! Editat Septembrie 21, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 @moreusd omule ue unu mi-am luat de la persoana fizica si a doua oara as face tot asta.te poti vedea cu omu ,poti proba motorul eventual,poti chema pe cineva cu sfaturi mai avizate( eu nu am facut asta ),si astfel am luat-o la un pret foarte bun si acum am aflat ca trebuie in curand sa schimb kit-ul de lant,deci tot acolo ajung:D..,important e ca mobra sa fie in stare ok. baietii care vand pe forum si isi fac reclama la scule nu ar trebuie sa se teama de nimic referitor la starea mobrei respective si daca are ceva probleme pot spune direct .ideea e ca un asa zis service e mai strain ca sa zic asa decat un user corect de pe forum.cealalta problema ,pretul se reflecta nu numai in piata (criza ..bla bla) si si instarea ei .se stie ca nu intotdeauna ce e mai ieftin e si bun.si pe de alta parte ,se mai negociaza si pretul ,daca chiar esti interesat ca doar oameni suntem.pe doua roti mergem asfalt uscat pana in ianuarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 (editat) salut! fi-ti atenti la caz: gs din 2003, 15000+km, cand o pornesc da un mic rateu cand e usor rece. de ce? Editat Septembrie 22, 2009 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Salutare con-frati Gs-isti. Am nevoie urgent de o maneta de ambreiaj pentru un bandit 600. Am vazut ca piesa se potriveste de la gs-urile din 89-96. Are cineva o maneta de rezerva sau macar daca dezmembreaza cineva un gs. Platesc in bere pentru favor dar si in bani daca vinde cineva piesa ca am ramas cu motorul in drum si incepe facultatea si nu am cu ce pleca la drum. Multam frumos. Puteti sa-mi raspundeti aici, pe PM ori pe topicul de la banditmania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moreusd Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 1, 2, 3. Dura anti-reclama. Merci Andu! Omu' a vorbit cu mine. Din pacate motorul meu nu seamna prea mult cu cel de la Alfamotors. Bine, e adevarat...nici pretul nu seamana... Sa speram ca o sa gaseasca ceva mai ieftin si mai bun, desi...piata zice altceva! pe unde mai esti cu pretul? vezi ca criza continua si se agraveaza... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) pe unde mai esti cu pretul? vezi ca criza continua si se agraveaza... :| Pentru cine intreaba doar, un clic pe semnatura si afla tot ce doreste! Pentru ceilalti, 3.500 euro. Preconizez la sfarsitul lui noiembrie ca va fi undeva in jur de 3.400, iar la anu' in martie 3.300. Mai vedem... Tu, ai mai strans ceva la pusculita? Sau ti-a scapat din mana si s-a spart? Off-Topic: Bah, sa dea dreac daca inteleg cum vine cu criza asta. Astia mi-au marit salariul cu 30 %... Editat Septembrie 23, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 sunt convins, minim o motoreta face pe an 5000 km, cum va imaginati voi ca in romania se vand numai motorete sub 20000 km toate???? La pariu??? A mea are 4 sezoane si < 2500 . Anul asta am reusit sa ies de fix 3 ori si am adunat cam 400 km. Mesaj completat . Eu unu personal nu am auzit de niciunu sa sara de 180... si asta cu cineva usurel ca pilot. Nu recomand mersul cu un GS peste 130-140 km/h. Devine o bicicleta gata sa fie luata de vant. Nu e facut pentru viteze mari. Eu aveam cam 100kg si nevasta cam 45kg, si suzuka mergea pe A2 cu 140km/h . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Eu aveam cam 100kg si nevasta cam 45kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 La pariu??? A mea are 4 sezoane si < 2500 . Anul asta am reusit sa ies de fix 3 ori si am adunat cam 400 km. Mesaj completat la pariu, bah da esti copil ??/ lasa cazurile extreme ce cei ca tine care o iau sa stea cu ea in sufragerie, 99 % din cauzuri nu sunt adevarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Sal 4 all, povestea asta cu km chiar pare interesanta.... eu din iunie chiar nu am iesit de multe ori dar cu doua seturi de numere provizorii am facut aproape 1000 km si nici nu am fost la un drum lung sa zica cineva ca de aceea s-au adunat km parcursi. Oricum GS-ul meu are 2 ani... am scris bine DOI (e din 2007) si avea 13.000 cand a ajuns pe mana mea... Intr-adevar sunt cazuri extreme si cu putine si cu multi km adunati, dar pare imposibil ca un bike de 10 ani sa aiba sub 20.000. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 la pariu, bah da esti copil ??/ lasa cazurile extreme ce cei ca tine care o iau sa stea cu ea in sufragerie, 99 % din cauzuri nu sunt adevarate. Pai m-am plimbat cu masina ca am facut 32.000km in 2,5 ani . Mesaj completat La care din cifre te-ai socat? la 100 sau la 45? Am evoluat, eu acuma am 90 si nevasta 48... (aveam 80 acu 4,5 ani cand mi-am luat mobra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Pai m-am plimbat cu masina ca am facut 32.000km in 2,5 ani .aveam 80 acu 4,5 ani cand mi-am luat mobra pai daca mergi cu masina, vezi, ai ajuns la 100. Eram socat de diferenta. la mine zice 70k in 3 ani masinutzu. la mobra am 3k in 3 luni cu GS-ul si 5k cu GZ-ul. "Noroc" ca merg zilnic la joaba cu motoretu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Salutare , am o problema cu GS ul meu . Bujia din dreapta e neagra si uda . Carburatia a fost facuta brici acuma 3 saptamani , mergea foarte bine .Aseara am bagat cam 2 litri de benzina de la un prieten dar am completat peste pana la plin , cu benzina de unde bag de obicei si a mers bine deci de la benzina probabil ca nu e problema . Ar putea fi alta problema inafara de carburatoare ? Aseara a mers bine insa de dimineata nu a mai vrut sa mearga ok . Merge intr-un piston, nu sta la relanti , nu urca in ture, nu trece de 4000 5000. Multumesc .Orice sfat e binevenit. Editat Septembrie 24, 2009 de danutz22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Salutare , am o problema cu GS ul meu .... Ca sa elimini bujia din start scoate-o si da-o la masa vezi daca are scanteie.Oricum personal nu cred ca ea e de vina. Daca ai acces da jos doar oala de benzina a carburatorului problema in care sta plutitorul,scoate plutitorul,cuiul pontou,jiglerele si curata bine pe acolo de jeg. Daca asta nu e de ajuns si problema persista atunci verifica si membrana de vacuum si cuiul de dozaj. Si neaparat pune pe furtunul de benzina care vine la carburatoare de la robinet un filtru amarat de 8 lei de dacie. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 (editat) Ca sa elimini bujia din start scoate-o si da-o la masa vezi daca are scanteie.Oricum personal nu cred ca ea e de vina.Daca ai acces da jos doar oala de benzina a carburatorului problema in care sta plutitorul,scoate plutitorul,cuiul pontou,jiglerele si curata bine pe acolo de jeg. Daca asta nu e de ajuns si problema persista atunci verifica si membrana de vacuum si cuiul de dozaj. Si neaparat pune pe furtunul de benzina care vine la carburatoare de la robinet un filtru amarat de 8 lei de dacie. Spor! Salut , mersi de raspuns . Scanteie nu aveam pe dreapta deloc , bujia e ok , fisa e ok .Am schimbat bobinele intre ele si problema sa mutat pe partea stanga , deci reiese ca bobina e dusa . Daca aveti info de unde as putea face rost sau cam cat costa sa imi spuneti . Noroc Editat Septembrie 25, 2009 de danutz22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Am un GS500 service manual (60MB) am gasit ce suruburi mai trebuiesc stranse..sa nu mai vibreze din toate alea (sper eu) adica trebuie sa-mi rezerv ceva timp si adunat chei si cu poza in fata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Am un GS500 service manual (60MB) am gasit ce suruburi mai trebuiesc stranse..sa nu mai vibreze din toate alea (sper eu) adica trebuie sa-mi rezerv ceva timp si adunat chei si cu poza in fata: Salut. Poate ca au mai spus si altii dar repet: 1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon" 2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice 3. trebuie sincronizare carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Salut. Poate ca au mai spus si altii dar repet: 1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon" 2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice 3. trebuie sincronizare carburatoarele. Hai lasa vrajeala pe net....pune mana si termina EFI-ul ala ... ca nu mai avem rabdare. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Hai lasa vrajeala pe net....pune mana si termina EFI-ul ala ... ca nu mai avem rabdare. Spor la treaba. ... sunt la faza de "teste de birou" . Aseara am verificat functia care actioneaza motorul care regleaza shocul automat si a mers din prima . Sunt super bucuros. Singura chestie care trebuie sa o mai verific este vechea "problema cu turatia citita prost". Aseara am conectat doua fire la intrare (firele trebuie conectate la senzorii de turatie, dar deoarece nu pot porni motocicleta am testat in casa) si spre surprinderea mea turatia indicata era de 3000 RPM. Daca deconectam firele turatia era 0 (zero) . Dupa cateva secunde mi-am dat seama ce se intampla: Acele fire actionau ca doua antene si captau undele electromagnetice emise de reteau electrica de 220V si 50Hz => 50Hz = 50 rotatii pe secunda => 50 rot pe sec * 60 secunde = 3000 RPM => problema rezolvata!! Deci am sanse mari ca filtrele puse pe intrare sa functioneze si cand voi conecta calculatorul direct la senzorii (magnetici) de pe motor. Cam asta e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon" 2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice 3. trebuie sincronizare carburatoarele. 1,2 este. 3 este in plan (are 7 ani motoreta si ma indoiesc ca i-a facut ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.