Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

eu am niste crashbar-uri pe care pot sa le folosesc si pe post de sprijin ... dar atunci e ghidonul prea in fata (semighidoane) si nu pot sta mult asa ...

 

eu am crashbar. vreau sa montez pe el niste scarite pe care sa imi pun picioarele ca aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu vreau sa-mi iau unul din 2004 de la alfamotors. ce ziceti - e ok?

Alfamotors-niste bulangii.Iau piese de pe motorul tau in service ca sa puna pe altul.Nu sunt in stare sa faca treaba bine nici cand le duci tu piese noi-tot vechi pun si le pastreaza pentru ei pe cele noi.Motoarele zac in service si cate o luna juma pentru ca ''ala e in concediu'' si e singurul care stie sa monteze, pentru ca ''nu s-a potrivit kitul original'' :grinbandit: si trebuie altul, pentru ca ''s-a stricat si ceva care nu era stricat dar e totusi stricat'' etc. Antireclama??Da,exact asta fac cu orice ocazie.

despre acel gs 500:

1.Ce magazin care se respecta si care are si service cu ''meseriasi'' trece in anunt 70 cp la gs500?

2.Ce motor cu 16000 km necesita schimbarea kitului de lant?

3.capac de motor inlocuit.

Lista cred ca poate continua dar doar din poza este tot ce vad.

Vrei gs 500 carenat?Vorbeste cu userul Kassu in legatura cu motorul lui,chiar arata bine si intretinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alfamotors-niste bulangii.Iau piese de pe motorul tau in service ca sa puna pe altul.Nu sunt in stare sa faca treaba bine nici cand le duci tu piese noi-tot vechi pun si le pastreaza pentru ei pe cele noi.Motoarele zac in service si cate o luna juma pentru ca ''ala e in concediu'' si e singurul care stie sa monteze, pentru ca ''nu s-a potrivit kitul original'' :wacko: si trebuie altul, pentru ca ''s-a stricat si ceva care nu era stricat dar e totusi stricat'' etc. Antireclama??Da,exact asta fac cu orice ocazie.

despre acel gs 500:

1.Ce magazin care se respecta si care are si service cu ''meseriasi'' trece in anunt 70 cp la gs500?

2.Ce motor cu 16000 km necesita schimbarea kitului de lant?

3.capac de motor inlocuit.

Lista cred ca poate continua dar doar din poza este tot ce vad.

Vrei gs 500 carenat?Vorbeste cu userul Kassu in legatura cu motorul lui,chiar arata bine si intretinut.

 

 

1, 2, 3. Dura anti-reclama. :kiss:

 

Merci Andu! :grinbandit:

:laugh: Omu' a vorbit cu mine. Din pacate motorul meu nu seamna prea mult cu cel de la Alfamotors. Bine, e adevarat...nici pretul nu seamana... Sa speram ca o sa gaseasca ceva mai ieftin si mai bun, desi...piata zice altceva! :unsure:

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@moreusd

 

omule ue unu mi-am luat de la persoana fizica si a doua oara as face tot asta.te poti vedea cu omu ,poti proba motorul eventual,poti chema pe cineva cu sfaturi mai avizate( eu nu am facut asta :unsure: ),si astfel am luat-o la un pret foarte bun si acum am aflat ca trebuie in curand sa schimb kit-ul de lant,deci tot acolo ajung:D..,important e ca mobra sa fie in stare ok. baietii care vand pe forum si isi fac reclama la scule nu ar trebuie sa se teama de nimic referitor la starea mobrei respective si daca are ceva probleme pot spune direct .ideea e ca un asa zis service e mai strain ca sa zic asa decat un user corect de pe forum.cealalta problema ,pretul se reflecta nu numai in piata (criza ..bla bla) si si instarea ei .se stie ca nu intotdeauna ce e mai ieftin e si bun.si pe de alta parte ,se mai negociaza si pretul ,daca chiar esti interesat ca doar oameni suntem.pe doua roti mergem :grinbandit:

 

asfalt uscat pana in ianuarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare con-frati Gs-isti.

Am nevoie urgent de o maneta de ambreiaj pentru un bandit 600.

Am vazut ca piesa se potriveste de la gs-urile din 89-96.

Are cineva o maneta de rezerva sau macar daca dezmembreaza cineva un gs.

Platesc in bere pentru favor dar si in bani daca vinde cineva piesa ca am ramas cu motorul in drum si incepe facultatea si nu am cu ce pleca la drum.

Multam frumos. Puteti sa-mi raspundeti aici, pe PM ori pe topicul de la banditmania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1, 2, 3. Dura anti-reclama. :P

 

Merci Andu! :)

:D Omu' a vorbit cu mine. Din pacate motorul meu nu seamna prea mult cu cel de la Alfamotors. Bine, e adevarat...nici pretul nu seamana... Sa speram ca o sa gaseasca ceva mai ieftin si mai bun, desi...piata zice altceva! :)

 

pe unde mai esti cu pretul? :moto:

vezi ca criza continua si se agraveaza... :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe unde mai esti cu pretul? :D

vezi ca criza continua si se agraveaza... :|

 

Pentru cine intreaba doar, un clic pe semnatura si afla tot ce doreste!

 

Pentru ceilalti, 3.500 euro. Preconizez la sfarsitul lui noiembrie ca va fi undeva in jur de 3.400, iar la anu' in martie 3.300. Mai vedem... :)

 

Tu, ai mai strans ceva la pusculita? Sau ti-a scapat din mana si s-a spart? :P

 

Off-Topic: Bah, sa dea dreac daca inteleg cum vine cu criza asta. Astia mi-au marit salariul cu 30 %... :)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt convins, minim o motoreta face pe an 5000 km, cum va imaginati voi ca in romania se vand numai motorete sub 20000 km toate????

 

La pariu??? A mea are 4 sezoane si < 2500 :) . Anul asta am reusit sa ies de fix 3 ori si am adunat cam 400 km.

Mesaj completat

.

Eu unu personal nu am auzit de niciunu sa sara de 180... si asta cu cineva usurel ca pilot. Nu recomand mersul cu un GS peste 130-140 km/h. Devine o bicicleta gata sa fie luata de vant. Nu e facut pentru viteze mari.

 

Eu aveam cam 100kg si nevasta cam 45kg, si suzuka mergea pe A2 cu 140km/h :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pariu??? A mea are 4 sezoane si < 2500 :) . Anul asta am reusit sa ies de fix 3 ori si am adunat cam 400 km.

Mesaj completat

 

 

 

la pariu, bah da esti copil ??/ lasa cazurile extreme ce cei ca tine care o iau sa stea cu ea in sufragerie, 99 % din cauzuri nu sunt adevarate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal 4 all,

povestea asta cu km chiar pare interesanta.... :)

eu din iunie chiar nu am iesit de multe ori dar cu doua seturi de numere provizorii am facut aproape 1000 km si nici nu am fost la un drum lung sa zica cineva ca de aceea s-au adunat km parcursi.

Oricum GS-ul meu are 2 ani... am scris bine DOI (e din 2007) si avea 13.000 cand a ajuns pe mana mea...

 

Intr-adevar sunt cazuri extreme si cu putine si cu multi km adunati, dar pare imposibil ca un bike de 10 ani sa aiba sub 20.000.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pariu, bah da esti copil ??/ lasa cazurile extreme ce cei ca tine care o iau sa stea cu ea in sufragerie, 99 % din cauzuri nu sunt adevarate.

 

Pai m-am plimbat cu masina ca am facut 32.000km in 2,5 ani :moto:.

Mesaj completat

:) :) :D :P

 

La care din cifre te-ai socat? la 100 sau la 45? Am evoluat, eu acuma am 90 si nevasta 48... (aveam 80 acu 4,5 ani cand mi-am luat mobra)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai m-am plimbat cu masina ca am facut 32.000km in 2,5 ani :).

aveam 80 acu 4,5 ani cand mi-am luat mobra

pai daca mergi cu masina, vezi, ai ajuns la 100. Eram socat de diferenta.

la mine zice 70k in 3 ani masinutzu. la mobra am 3k in 3 luni cu GS-ul si 5k cu GZ-ul. "Noroc" ca merg zilnic la joaba cu motoretu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , am o problema cu GS ul meu . Bujia din dreapta e neagra si uda . Carburatia a fost facuta brici acuma 3 saptamani , mergea foarte bine .Aseara am bagat cam 2 litri de benzina de la un prieten dar am completat peste pana la plin , cu benzina de unde bag de obicei si a mers bine deci de la benzina probabil ca nu e problema . Ar putea fi alta problema inafara de carburatoare ? Aseara a mers bine insa de dimineata nu a mai vrut sa mearga ok . Merge intr-un piston, nu sta la relanti , nu urca in ture, nu trece de 4000 5000. Multumesc .Orice sfat e binevenit. :)

Editat de danutz22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , am o problema cu GS ul meu ....

Ca sa elimini bujia din start scoate-o si da-o la masa vezi daca are scanteie.Oricum personal nu cred ca ea e de vina.

Daca ai acces da jos doar oala de benzina a carburatorului problema in care sta plutitorul,scoate plutitorul,cuiul pontou,jiglerele si curata bine pe acolo de jeg.

Daca asta nu e de ajuns si problema persista atunci verifica si membrana de vacuum si cuiul de dozaj.

Si neaparat pune pe furtunul de benzina care vine la carburatoare de la robinet un filtru amarat de 8 lei de dacie.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa elimini bujia din start scoate-o si da-o la masa vezi daca are scanteie.Oricum personal nu cred ca ea e de vina.

Daca ai acces da jos doar oala de benzina a carburatorului problema in care sta plutitorul,scoate plutitorul,cuiul pontou,jiglerele si curata bine pe acolo de jeg.

Daca asta nu e de ajuns si problema persista atunci verifica si membrana de vacuum si cuiul de dozaj.

Si neaparat pune pe furtunul de benzina care vine la carburatoare de la robinet un filtru amarat de 8 lei de dacie.

Spor!

 

Salut , mersi de raspuns . Scanteie nu aveam pe dreapta deloc , bujia e ok , fisa e ok .Am schimbat bobinele intre ele si problema sa mutat pe partea stanga , deci reiese ca bobina e dusa . :) Daca aveti info de unde as putea face rost sau cam cat costa sa imi spuneti . Noroc

Editat de danutz22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un GS500 service manual (60MB)

 

am gasit ce suruburi mai trebuiesc stranse..sa nu mai vibreze din toate alea (sper eu) :D adica trebuie sa-mi rezerv ceva timp si adunat chei si cu poza in fata:

 

post-34332-1254167362_thumb.png

post-34332-1254167626_thumb.jpg

 

Salut. Poate ca au mai spus si altii dar repet:

 

1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon"

2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice

3. trebuie sincronizare carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Poate ca au mai spus si altii dar repet:

 

1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon"

2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice

3. trebuie sincronizare carburatoarele.

Hai lasa vrajeala pe net....pune mana si termina EFI-ul ala ... ca nu mai avem rabdare. Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai lasa vrajeala pe net....pune mana si termina EFI-ul ala ... ca nu mai avem rabdare. Spor la treaba.

 

:D ... sunt la faza de "teste de birou" . Aseara am verificat functia care actioneaza motorul care regleaza shocul automat si a mers din prima . Sunt super bucuros.

 

Singura chestie care trebuie sa o mai verific este vechea "problema cu turatia citita prost". Aseara am conectat doua fire la intrare (firele trebuie conectate la senzorii de turatie, dar deoarece nu pot porni motocicleta am testat in casa) si spre surprinderea mea turatia indicata era de 3000 RPM. Daca deconectam firele turatia era 0 (zero) . Dupa cateva secunde mi-am dat seama ce se intampla: Acele fire actionau ca doua antene si captau undele electromagnetice emise de reteau electrica de 220V si 50Hz => 50Hz = 50 rotatii pe secunda => 50 rot pe sec * 60 secunde = 3000 RPM => problema rezolvata!! Deci am sanse mari ca filtrele puse pe intrare sa functioneze si cand voi conecta calculatorul direct la senzorii (magnetici) de pe motor.

 

Cam asta e .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon"

2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice

3. trebuie sincronizare carburatoarele.

1,2 este. 3 este in plan (are 7 ani motoreta si ma indoiesc ca i-a facut ceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...