anescu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 sunt convins, minim o motoreta face pe an 5000 km, cum va imaginati voi ca in romania se vand numai motorete sub 20000 km toate???? La pariu??? A mea are 4 sezoane si < 2500 . Anul asta am reusit sa ies de fix 3 ori si am adunat cam 400 km. Mesaj completat . Eu unu personal nu am auzit de niciunu sa sara de 180... si asta cu cineva usurel ca pilot. Nu recomand mersul cu un GS peste 130-140 km/h. Devine o bicicleta gata sa fie luata de vant. Nu e facut pentru viteze mari. Eu aveam cam 100kg si nevasta cam 45kg, si suzuka mergea pe A2 cu 140km/h . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Eu aveam cam 100kg si nevasta cam 45kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 La pariu??? A mea are 4 sezoane si < 2500 . Anul asta am reusit sa ies de fix 3 ori si am adunat cam 400 km. Mesaj completat la pariu, bah da esti copil ??/ lasa cazurile extreme ce cei ca tine care o iau sa stea cu ea in sufragerie, 99 % din cauzuri nu sunt adevarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Sal 4 all, povestea asta cu km chiar pare interesanta.... eu din iunie chiar nu am iesit de multe ori dar cu doua seturi de numere provizorii am facut aproape 1000 km si nici nu am fost la un drum lung sa zica cineva ca de aceea s-au adunat km parcursi. Oricum GS-ul meu are 2 ani... am scris bine DOI (e din 2007) si avea 13.000 cand a ajuns pe mana mea... Intr-adevar sunt cazuri extreme si cu putine si cu multi km adunati, dar pare imposibil ca un bike de 10 ani sa aiba sub 20.000. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 la pariu, bah da esti copil ??/ lasa cazurile extreme ce cei ca tine care o iau sa stea cu ea in sufragerie, 99 % din cauzuri nu sunt adevarate. Pai m-am plimbat cu masina ca am facut 32.000km in 2,5 ani . Mesaj completat La care din cifre te-ai socat? la 100 sau la 45? Am evoluat, eu acuma am 90 si nevasta 48... (aveam 80 acu 4,5 ani cand mi-am luat mobra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Pai m-am plimbat cu masina ca am facut 32.000km in 2,5 ani .aveam 80 acu 4,5 ani cand mi-am luat mobra pai daca mergi cu masina, vezi, ai ajuns la 100. Eram socat de diferenta. la mine zice 70k in 3 ani masinutzu. la mobra am 3k in 3 luni cu GS-ul si 5k cu GZ-ul. "Noroc" ca merg zilnic la joaba cu motoretu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Salutare , am o problema cu GS ul meu . Bujia din dreapta e neagra si uda . Carburatia a fost facuta brici acuma 3 saptamani , mergea foarte bine .Aseara am bagat cam 2 litri de benzina de la un prieten dar am completat peste pana la plin , cu benzina de unde bag de obicei si a mers bine deci de la benzina probabil ca nu e problema . Ar putea fi alta problema inafara de carburatoare ? Aseara a mers bine insa de dimineata nu a mai vrut sa mearga ok . Merge intr-un piston, nu sta la relanti , nu urca in ture, nu trece de 4000 5000. Multumesc .Orice sfat e binevenit. Editat Septembrie 24, 2009 de danutz22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Salutare , am o problema cu GS ul meu .... Ca sa elimini bujia din start scoate-o si da-o la masa vezi daca are scanteie.Oricum personal nu cred ca ea e de vina. Daca ai acces da jos doar oala de benzina a carburatorului problema in care sta plutitorul,scoate plutitorul,cuiul pontou,jiglerele si curata bine pe acolo de jeg. Daca asta nu e de ajuns si problema persista atunci verifica si membrana de vacuum si cuiul de dozaj. Si neaparat pune pe furtunul de benzina care vine la carburatoare de la robinet un filtru amarat de 8 lei de dacie. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 (editat) Ca sa elimini bujia din start scoate-o si da-o la masa vezi daca are scanteie.Oricum personal nu cred ca ea e de vina.Daca ai acces da jos doar oala de benzina a carburatorului problema in care sta plutitorul,scoate plutitorul,cuiul pontou,jiglerele si curata bine pe acolo de jeg. Daca asta nu e de ajuns si problema persista atunci verifica si membrana de vacuum si cuiul de dozaj. Si neaparat pune pe furtunul de benzina care vine la carburatoare de la robinet un filtru amarat de 8 lei de dacie. Spor! Salut , mersi de raspuns . Scanteie nu aveam pe dreapta deloc , bujia e ok , fisa e ok .Am schimbat bobinele intre ele si problema sa mutat pe partea stanga , deci reiese ca bobina e dusa . Daca aveti info de unde as putea face rost sau cam cat costa sa imi spuneti . Noroc Editat Septembrie 25, 2009 de danutz22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Am un GS500 service manual (60MB) am gasit ce suruburi mai trebuiesc stranse..sa nu mai vibreze din toate alea (sper eu) adica trebuie sa-mi rezerv ceva timp si adunat chei si cu poza in fata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Am un GS500 service manual (60MB) am gasit ce suruburi mai trebuiesc stranse..sa nu mai vibreze din toate alea (sper eu) adica trebuie sa-mi rezerv ceva timp si adunat chei si cu poza in fata: Salut. Poate ca au mai spus si altii dar repet: 1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon" 2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice 3. trebuie sincronizare carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Salut. Poate ca au mai spus si altii dar repet: 1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon" 2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice 3. trebuie sincronizare carburatoarele. Hai lasa vrajeala pe net....pune mana si termina EFI-ul ala ... ca nu mai avem rabdare. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Hai lasa vrajeala pe net....pune mana si termina EFI-ul ala ... ca nu mai avem rabdare. Spor la treaba. ... sunt la faza de "teste de birou" . Aseara am verificat functia care actioneaza motorul care regleaza shocul automat si a mers din prima . Sunt super bucuros. Singura chestie care trebuie sa o mai verific este vechea "problema cu turatia citita prost". Aseara am conectat doua fire la intrare (firele trebuie conectate la senzorii de turatie, dar deoarece nu pot porni motocicleta am testat in casa) si spre surprinderea mea turatia indicata era de 3000 RPM. Daca deconectam firele turatia era 0 (zero) . Dupa cateva secunde mi-am dat seama ce se intampla: Acele fire actionau ca doua antene si captau undele electromagnetice emise de reteau electrica de 220V si 50Hz => 50Hz = 50 rotatii pe secunda => 50 rot pe sec * 60 secunde = 3000 RPM => problema rezolvata!! Deci am sanse mari ca filtrele puse pe intrare sa functioneze si cand voi conecta calculatorul direct la senzorii (magnetici) de pe motor. Cam asta e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon" 2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice 3. trebuie sincronizare carburatoarele. 1,2 este. 3 este in plan (are 7 ani motoreta si ma indoiesc ca i-a facut ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Salutare con-frati Gs-isti. Am nevoie urgent de o maneta de ambreiaj pentru un bandit 600. Am vazut ca piesa se potriveste de la gs-urile din 89-96. Are cineva o maneta de rezerva sau macar daca dezmembreaza cineva un gs. Platesc in bere pentru favor dar si in bani daca vinde cineva piesa ca am ramas cu motorul in drum si incepe facultatea si nu am cu ce pleca la drum. Multam frumos. Puteti sa-mi raspundeti aici, pe PM ori pe topicul de la banditmania. Maneta de ambreaj pt GS gasesti aproape sigur in Bucuresti la Mymoto magazinul de langa Gara de Nord si costa undeva la 50 ron . Te duci cu maneta veche si au o gramada de modele . Nu o sa fie originala dar nu cred ca te intereseaza .Eu am gasit si pentru Cagiva care se pare ca gasesti greu piese pentru ea. http://www.mymoto.ro/index.php?showtopic=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 care (din Bucuresti) ai aplicator de banda reflectorizanta pentru jenti ... sau "How to ..." cu mana ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 care (din Bucuresti) ai aplicator de banda reflectorizanta pentru jenti ... sau "How to ..." cu mana ?! cred ca am vazut asa ceva la un magazin prin Timisoara. daca vrei pot sa intreb cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Pentru cine vrea capete de ghidon pentru gs500 Dragos 0746122990 xx_dragosh_xx@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 cred ca am vazut asa ceva la un magazin prin Timisoara.daca vrei pot sa intreb cat costa. am vazut si pe aici un aplicator...dar nu dau bani pe el sa-mi pun doar odata (sper sa-mi iasa din prima ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 am vazut si pe aici un aplicator...dar nu dau bani pe el sa-mi pun doar odata (sper sa-mi iasa din prima ) pe gstwins.com arata cum sa iti faci singur aplicator. iti trebuie un carton de 10*10 cm max si niste scoci. deseara daca am tim iti caut linku'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 am vazut si pe aici un aplicator...dar nu dau bani pe el sa-mi pun doar odata (sper sa-mi iasa din prima ) Nenea...ce "coloare" ? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Nenea...ce "coloare" ? Numai bine! Aplicatorul? nu stiu ce culoare avea! dar nu conteaza...acum pe bune banda e alba si jentile tot albe Mesaj completat pe gstwins.com arata cum sa iti faci singur aplicator. iti trebuie un carton de 10*10 cm max si niste scoci. deseara daca am tim iti caut linku'. hai cu link-ul ala ca-s cam chior...ori nu-l vad...ori nu-l vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Aplicatorul? nu stiu ce culoare avea! dar nu conteaza...acum pe bune banda e alba si jentile tot albe Mesaj completat hai cu link-ul ala ca-s cam chior...ori nu-l vad...ori nu-l vad http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=75278 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Aplicatorul? nu stiu ce culoare avea! dar nu conteaza...acum pe bune banda e alba si jentile tot albe Mesaj completat hai cu link-ul ala ca-s cam chior...ori nu-l vad...ori nu-l vad Frumos! Vreau si eu,dar as vrea negre.Sunt reflectorizante nu? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Sunt reflectorizante nu? asta e si ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.