andu_wasup Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Nu stiu de ce se spune ca e dedicata fetelor ca nu e asa deloc 1. Pai in primul rand un om care cunoaste motocicleta nu va spune niciodata asa ceva. Daca ar intelege utilitatea si placerea de a o conduce s-ar abtine. 2. Bineinteles ca exista si tipul de om nerespectuos pentru bunul altuia, care considera mai bun ceea ce are el. 3. Mai e si treaba aia cu ''cohones'', cu cat sunt mai mici cu atat utilajul condus trebuie sa fie mai mare,mai rau,mai scump ca sa atraga.De obicei punctul 3 are legatura stransa cu punctul 2. Bineinteles ca exista oameni care s-ar putea simti lezati de cele mai sus,dar asta nu face decat sa confirme ceea ce tocmai am spus. Punct si de la capat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Intrebare legata de husa pentru GPS: Aveti careva ceva de genul asta? Dar asa? Daca da, unde ati gasit de cumparat in Ro? Sau altfel pusa intrebarea, ati aflat cine distribuie HAMA in Ro? Merci anticipat! @ andu, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 salutare! vinde careva suporturi laterale si pentru topcase pt gs 500 din 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Bahhhhhhhh a inebunit lumea !!!!!!! Cum buey nene sa faci asa ceva ????? tatiii...daca vrei am o grama' de poze d-astea cu GS-uri superbe ... te intereseaza? vrei si tu un GS ... hai ca-ti facem unu custom cu vopsea alb perlat si seua o facem cu rosu...asa cum iti doresti...si-i punem si toba sub sa ... te-ar "coafa" una de forma asteia cu alte culori asa cum iti doresti ? Editat Septembrie 11, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 problema: imi afuma una din bujii si in regim, merge intrerupt ... am schimbat bujiile, insa problema persista ... sa fie din aprindere, nivel mare in carburator ? sau vre-un fenomen paranormal ? azi de dimineata mi-a tras niste rateuri pe toba de ziceai ca-i artileria de la asaltul Berlinului ! merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 problema: imi afuma una din bujii si in regim, merge intrerupt ...am schimbat bujiile, insa problema persista ... sa fie din aprindere, nivel mare in carburator ? sau vre-un fenomen paranormal ? azi de dimineata mi-a tras niste rateuri pe toba de ziceai ca-i artileria de la asaltul Berlinului ! merci ! mie mi-a facut aceleasi figuri de la o bobina de inductie... nush ce sa zic, mai asteapta si alte pareri spor la treaba, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Nu putea sa fie un drum perfect. Am plecat sambata din bucale. Pe la paralela 45 trag pe dreapta pentru o mica pauza. Si sa vezi dracie ca GS-ul nu mai statea la relanti, desi in turatie merge perfect. Se accelera frumos, tragea bine, dar nu mai vroia relantiu. Zic, asta e... bine ca merge. Ajung in Brasov, aceeasi problema. Duminica pe la pranz il pornesc (la sfert de apasare de buton) dupa care plec cu el si sta la relanti. Ajung pe la Bran trag pe dreapta.. totul bine si frumos. Plec mai departe si dupa Dragoslavele opresc in bnzinarie sa ma hodihnesc si surpriza... nu mai sta la relanti. In rest totul merge perfect. Ce poate sa aiba sa nu stea la relanti. M-am gandit benzina proasta, dar am facut 2 plinuri. Gunoi... da de ce a stat duminica dupamiaza. Poate vreo bujie?? Aveti vreo idee ce ar putea sa fie? PS: Inca o chestie am observat. Nu stiu daca de la oboseala, sau de la etanseizarea castii, dar cand o tin turata constant, si merg cu ea, parca pe la 4500 - 5000 se aude motorul ceva de genu vuum, vuum, vuumm si tot asa. Parca ar merge putin intrerupt. Mentionez ca nu da in nas, se accelereaza, prinde viteza, are viata in ea. Poate oi fi inceput sa am auzenii. Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Nu putea sa fie un drum perfect. Am plecat sambata din bucale. Pe la paralela 45 trag pe dreapta pentru o mica pauza. Si sa vezi dracie ca GS-ul nu mai statea la relanti, desi in turatie merge perfect. Se accelera frumos, tragea bine, dar nu mai vroia relantiu. Zic, asta e... bine ca merge. Ajung in Brasov, aceeasi problema. Duminica pe la pranz il pornesc (la sfert de apasare de buton) dupa care plec cu el si sta la relanti. Ajung pe la Bran trag pe dreapta.. totul bine si frumos. Plec mai departe si dupa Dragoslavele opresc in bnzinarie sa ma hodihnesc si surpriza... nu mai sta la relanti. In rest totul merge perfect. Ce poate sa aiba sa nu stea la relanti. M-am gandit benzina proasta, dar am facut 2 plinuri. Gunoi... da de ce a stat duminica dupamiaza. Poate vreo bujie?? Aveti vreo idee ce ar putea sa fie? PS: Inca o chestie am observat. Nu stiu daca de la oboseala, sau de la etanseizarea castii, dar cand o tin turata constant, si merg cu ea, parca pe la 4500 - 5000 se aude motorul ceva de genu vuum, vuum, vuumm si tot asa. Parca ar merge putin intrerupt. Mentionez ca nu da in nas, se accelereaza, prinde viteza, are viata in ea. Poate oi fi inceput sa am auzenii. Merci, cum adica nu mai sta la relanti se accelereaza singura sa moare motorul la relanti? Mesaj completat Nu putea sa fie un drum perfect. Am plecat sambata din bucale. Pe la paralela 45 trag pe dreapta pentru o mica pauza. Si sa vezi dracie ca GS-ul nu mai statea la relanti, desi in turatie merge perfect. Se accelera frumos, tragea bine, dar nu mai vroia relantiu. Zic, asta e... bine ca merge. Ajung in Brasov, aceeasi problema. Duminica pe la pranz il pornesc (la sfert de apasare de buton) dupa care plec cu el si sta la relanti. Ajung pe la Bran trag pe dreapta.. totul bine si frumos. Plec mai departe si dupa Dragoslavele opresc in bnzinarie sa ma hodihnesc si surpriza... nu mai sta la relanti. In rest totul merge perfect. Ce poate sa aiba sa nu stea la relanti. M-am gandit benzina proasta, dar am facut 2 plinuri. Gunoi... da de ce a stat duminica dupamiaza. Poate vreo bujie?? Aveti vreo idee ce ar putea sa fie? PS: Inca o chestie am observat. Nu stiu daca de la oboseala, sau de la etanseizarea castii, dar cand o tin turata constant, si merg cu ea, parca pe la 4500 - 5000 se aude motorul ceva de genu vuum, vuum, vuumm si tot asa. Parca ar merge putin intrerupt. Mentionez ca nu da in nas, se accelereaza, prinde viteza, are viata in ea. Poate oi fi inceput sa am auzenii. Merci, cum adica nu mai sta la relanti se accelereaza singura sa moare motorul la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 O intrebare, mi=am zgariat rezervorul la gs si am indoit si tabla (cam 2x2cm). Daca imi poate spune cineva care s-a mai lovit de chestii de tinichigerie cat m-ar costa o vopsea noua pe rezervor si indreptat tabla. Am fost la niste hoti si mi=au cerut numai pe indreptat 350 lei :|, mi se pare exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 @pogor moare motorul. azi dimineata am vazut ca pica benzina pe la furtunul de jos. mecanicul mi-a zis ca e cuiul pontou (daca am gresit denumirea sa-mi fie cu iertare da nu ma pricep), nu mai inchide bine. anyway... o sa ma duc maine cu ea sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Auziti...am o intrebare...GS-urile voastre va consuma ulei? daca da,cat ulei la 1000de km? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Auziti...am o intrebare...GS-urile voastre va consuma ulei? daca da,cat ulei la 1000de km? Numai bine! eu nu stiam ca GSurile mananca ulei,si nu am verificat foarte des nivelul la ulei...am avut o surpiza sa constat ca scazuse serios, am cautat-o peste tot sa nu fi pierdut...si nu cursese pe nicaieri.il papase dar am inteles ca motoarele cu racire pur aer mananca ulei de fel. cam 200 ml/1000km imi consuma mie...voua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 eu nu stiam ca GSurile mananca ulei,si nu am verificat foarte des nivelul la ulei...am avut o surpiza sa constat ca scazuse serios, am cautat-o peste tot sa nu fi pierdut...si nu cursese pe nicaieri.il papase dar am inteles ca motoarele cu racire pur aer mananca ulei de fel. cam 200 ml/1000km imi consuma mie...voua? Pai si mie la fel...200-250ml la 1000km.M-am cam mirat in primul rand la un preten ce sia luat GS si dupa 4,500km i s-a aprins lampa de presiune ulei si a ramas perplex . Si cum am auzit,am verificat si eu uleiul,si am observat ca mai era decat pe varful jojei si m-am speriat ingrozitor. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Pai si mie la fel...200-250ml la 1000km.M-am cam mirat in primul rand la un preten ce sia luat GS si dupa 4,500km i s-a aprins lampa de presiune ulei si a ramas perplex . Si cum am auzit,am verificat si eu uleiul,si am observat ca mai era decat pe varful jojei si m-am speriat ingrozitor.Numai bine! hmm, si la mine mananca ulei, dar nu asa mult ca la voi De exemplu, intre doua plinuri - foarte aproape de limita de 6000 km nivelul ajunge aproape de LOW, asa ca este nevoie sa mai adaug putin (sau schimb direct uleiul daca tot se apropie termenul). De verificat il verific constant pentru ca sunt control freak , dar nu am avut surprize neplacute pana acum (bine motorul are doar 9000 km si am apucat sa ii fac 2 schimburi, poate conteaza si asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 hmm, si la mine mananca ulei, dar nu asa mult ca la voi De exemplu, intre doua plinuri - foarte aproape de limita de 6000 km nivelul ajunge aproape de LOW, asa ca este nevoie sa mai adaug putin (sau schimb direct uleiul daca tot se apropie termenul). De verificat il verific constant pentru ca sunt control freak , dar nu am avut surprize neplacute pana acum (bine motorul are doar 9000 km si am apucat sa ii fac 2 schimburi, poate conteaza si asta). Compara-l tu pe al meu(93',40.000km) cu al tau(07',10.000)....e normal ca al tau sa consume mai putin ulei,ptr. ca motorul nu e in aceeasi stare ca si al meu. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Compara-l tu pe al meu(93',40.000km) cu al tau(07',10.000)....e normal ca al tau sa consume mai putin ulei,ptr. ca motorul nu e in aceeasi stare ca si al meu. Numai bine! al meu e din '94 tot vreo 40k - km si nu complectez de la un sch la altul ... consuma nitel dar in limitele max cand ii pun ulei si min cand sa-l sch dupa 6k - km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Dupa 5.000 km parcursi de la ultimul schimb, nivelul uleiului a scazut putin sub jumatatea distantei intre cele doua repere (MIN & MAX)de pe joja. In acest interval nu am completat cu ulei. Mai merg inca 500 km si ii fac schimbul. Editat Septembrie 16, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 16, 2009 Autor Share Postat Septembrie 16, 2009 La GS-uri (si in general la moto mai vechi si cu racire pe aer doar) e normal sa pape un pic de ulei. Probleme sunt daca la un interval dintre 2 schimburi papa >500ml. Un ochi din cand in cand la joja si cate o mica completare nu are ce sa strice, dimpotriva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul? eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc. o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul?eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc. o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> 4000 e super ok! Preventiv, dar s-ar putea sa arunci ulei care e inca bun Producatorul zice 6000, eu prefer sa nu astept atat, undeva pe la 5000 si ceva (asta la semisintetic 5100; alte uleiuri s-ar putea sa reziste si mai mult de 6000, insa nu stiu exact cum sta treaba). Da pare sa conteaze si plaja de turatii, mai putin decat vechimea motorului - asa cum s-a zis mai sus. Vechimea e relevanta daca implica si uzura mai serioasa. De exemplu, mie nu prea mi-a consumat ulei in cei 4500 km de cand am facut schimbul. Dar, in week-end-ul acesta, in care am facut vreo 600 km, mers in treapta mica si turat pe serpentine, am observat ca a scazut dintr-o data nivelul. La fel si la schimbul anterior dupa un drum mai lung, de vreo 700 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul?eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc. o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> daca mergi foarte mult cu ea in traficul din bucuresti o sa iti pape mai mult ulei. spre exemplu mie la o tura de 1000 de km prin tara nu mi-a papat mai mult de 150 ml,dar la 1000 de km facuti in cea mai mare parte in oras turata,supraincalzita si chinuita mi-a consumat si 300 de ml.si intr-adevar, nu compar cu consumul de ulei de la un GS dupa 2000, fiindca e normal ca a mea cu 40mii km sa ia mai mult ca una cu 9000,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 mie mi-a facut aceleasi figuri de la o bobina de inductie... nush ce sa zic, mai asteapta si alte pareri spor la treaba, numai bine am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ... tot aceeasi bujie afuma ... probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 daca mergi foarte mult cu ea in traficul din bucuresti o sa iti pape mai mult ulei. spre exemplu mie la o tura de 1000 de km prin tara nu mi-a papat mai mult de 150 ml,dar la 1000 de km facuti in cea mai mare parte in oras turata,supraincalzita si chinuita mi-a consumat si 300 de ml.si intr-adevar, nu compar cu consumul de ulei de la un GS dupa 2000, fiindca e normal ca a mea cu 40mii km sa ia mai mult ca una cu 9000,nu? UN MOTOR INTRETINuT, ORICAT DE VECHI E, NU E NORMAL SA IA MAI MULT DE 100 ML/1000KM.... in manual sunt niste verificari care trebuie facute.. daca le faci la timp, motoru tau va trai vesnic...manualu haynes. cine il vrea sa dea un semn ca il am in format electronc... asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ...tot aceeasi bujie afuma ... probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ... Daca e cel din stanga verifica membrana de la robinetul de benzina . Poate e sparta sau s-au slabit suruburile si iti baga benzina pe acolo direct in admisie . Se si vede daca te uiti atent ca pleaca un furtun din fata carburatorului din stanga si se duce la robinet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Daca e cel din stanga verifica membrana de la robinetul de benzina . Poate e sparta sau s-au slabit suruburile si iti baga benzina pe acolo direct in admisie . Se si vede daca te uiti atent ca pleaca un furtun din fata carburatorului din stanga si se duce la robinet . e cel din stinga ... o sa ma uit ! merci mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.