termopan Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 din cate am vazut eu cam 80% din motociclete au probleme cu relantiul,ca sunt mereu turate la semafor,pe strada...oare nu se poate remedia problema asta?nu mai exista mecanici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduTheOne Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 ba da... Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 din cate am vazut eu cam 80% din motociclete au probleme cu relantiul,ca sunt mereu turate la semafor,pe strada...oare nu se poate remedia problema asta?nu mai exista mecanici ? chestia asta nu tine numai de mecanici ci si de persoana ce detine motorul, in functie de cum ai grija de el are si el grija de tine ... eu unul mi-am reglat carburatoarele singurel, in limita posibilitatilor ... acum depinde si ce fel de persoana esti, ca daca iti e frica sa te murdaresti pe maini, normal ca nu mai sunt mecanici ... --- Mesaj completat în 05 Feb 2008 12:38 -------------PAREREA MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Eu am un robinet mic din care setez relantiu deci nu am probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Eu am un robinet mic din care setez relantiu deci nu am probleme Mersul motorului la turatia de relanti "curat"denota o buna functionare a motorului ,si a partilor lui componente! Asa ca orce abatere de la aceasta regula, inseamna ca ceva nu este "ok" in motor!defectul fiind mai grav(ex.o supapa cere nu inchide) sau superficial(benzina proasta) PS.Exista o exceptie:motorul de harley! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Mersul motorului la turatia de relanti "curat"denota o buna functionare a motorului ,si a partilor lui componente! Asa ca orce abatere de la aceasta regula, inseamna ca ceva nu este "ok" in motor!defectul fiind mai grav(ex.o supapa cere nu inchide) sau superficial(benzina proasta) PS.Exista o exceptie:motorul de harley! da motorul de harley ce are frate ... si eu is de parere ca is motoare bune, dar nu-s fermecate sau alte alea, tot motor e si ala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 da motorul de harley ce are frate ... si eu is de parere ca is motoare bune, dar nu-s fermecate sau alte alea, tot motor e si ala ... Motoarele de la Harley au in majoritate un relanti foarte neregulat. Dar este o caracteristica studiata si obtinuta prin decalarea la un nr. de grade (am un lapsus acum si nmu mai stiu cate) a manetoanelor arborelui motor. Adica suna "neregulat" relantiul insa nu este nimic defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Mersul motorului la turatia de relanti "curat"denota o buna functionare a motorului ,si a partilor lui componente! Asa ca orce abatere de la aceasta regula, inseamna ca ceva nu este "ok" in motor!defectul fiind mai grav(ex.o supapa cere nu inchide) sau superficial(benzina proasta) PS.Exista o exceptie:motorul de harley! si unde exista o evacuare rapida-catalizator exclus, . pe asta ai omis-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Eu cred ca omul nu a facut referire la problemele tehnice ale motorului ci a facut o aluzie la problemele tehnice ale "chilotului" ca se da zmeu la semafor si pe strada cu motorul turat ca deh nu e de ajuns ca te vede mandra,trebuie sa te si auda,sa stimulezi toate simturile mandrelor di pi bulivard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Eu cred ca omul nu a facut referire la problemele tehnice ale motorului ci a facut o aluzie la problemele tehnice ale "chilotului" ca se da zmeu la semafor si pe strada cu motorul turat ca deh nu e de ajuns ca te vede mandra,trebuie sa te si auda,sa stimulezi toate simturile mandrelor di pi bulivard. Posibil. Eu nu m-am simtit... si nici cei dinaintea mea. Inseamna ca noi suntem din cei 20%. Cand ajung la 1% va anunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 relantiul este cea mai proasta si de compromis stare a unui motor oarecare. vad o tendinta la unii sa regleze relanti-ul cat mai mic. pt. ce? ca sa consume mai mult? da, mai mult ca tragi mai mult de gaz cand pleci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 vorbeam de motocicletele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Daca nu supar prea tare, as vrea sa punctez citeva aspecte : 1)In topic a fost vorba de motoarele de motocicleta,nu de V sau W 16. 2)Legat de Harley,relantiul neregulat si sunetul acestui motor este o parte din traditia lui,respectiv detalii tehnice care duc la acest rezultat.Alti producatori au introdus deliberat in unitatea de aprindere mici pauze incercind sa simuleze acest relanti intrerupt. 3)Cineva a spus: De ce ne chinuim sa stabilizam o turatie de relanti,si ca de ce nu trebuie sa fie mai turat?Raspunsul este foarte simplu:Unul din principale motive ar fi, fara relanti nu ai FRINA DE MOTOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
termopan Postat Februarie 8, 2008 Autor Share Postat Februarie 8, 2008 Eu cred ca omul nu a facut referire la problemele tehnice ale motorului ci a facut o aluzie la problemele tehnice ale "chilotului" ca se da zmeu la semafor si pe strada cu motorul turat ca deh nu e de ajuns ca te vede mandra,trebuie sa te si auda,sa stimulezi toate simturile mandrelor di pi bulivard. Exact.Chiar nu se poate merge normal?Trebuie sa tragi de manson la fiecare stop?Jenant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) 3)Cineva a spus: De ce ne chinuim sa stabilizam o turatie de relanti,si ca de ce nu trebuie sa fie mai turat?Raspunsul este foarte simplu:Unul din principale motive ar fi, fara relanti nu ai FRINA DE MOTOR! de unde-ai scos-o p-asta? eu stiam ca compresia motorului face cea ma maire parte din treaba asta, nu relantiul... 1)In topic a fost vorba de motoarele de motocicleta,nu de V sau W 16. V e cat se poate de motor de motocicleta. exsta si V8 chiar, si diesel... Editat Februarie 8, 2008 de sharpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 de unde-ai scos-o p-asta? eu stiam ca compresia motorului face cea ma maire parte din treaba asta, nu relantiul... V e cat se poate de motor de motocicleta. exsta si V8 chiar, si diesel... Cind am spus V,sauW, am mentionat nr de cilindri,adica 16,nu m-am referit la V2 sau V4 care se regasesc pe motociclete.Stiu ca sunt motoare cu mai multi cilindri pe motociclete respectiv V8 dar ele au fost preluate de la masini!(Viper),si nu se regasesc pe motocicletele obisnuite!Cit despre diesel eu stiu doar o motocicleta echipata cu acest motor ,el fiind derivat din motorul de Kawasaki KLR construit pentru trupele de interventie rapida militare ,considerentul fiind faptul ca benzina se gaseste mai greu in timpul unui conflict militar, in schimb,cam toate vehicolele militare sund diesel. Este adevarat compresia si retrogradarea intr-o treapta de viteza inferioara este direct responsabila cu frina de motor,dar cu cit turatia de relanti este mai mare cu atit mai mult este diminuata frina de motor Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Motoarele 16V comprimate din ziua de azi, care ajung la turatii de 15-16000rpm nu vor merge niciodata rotund la relanti.Pot sta "linistite" la relanti daca folosesc tehnologia cu axe cu came variabile (VTEC de la Honda de exemplu). nu oarecare, un diesel care are turatia maxima la 4000rpm iti spun eu ca va sta la relanti CEAS!! Sta nu din cauza turatiei scazute, ci datorita volantei enorme care trebuie sa anuleze compresiile foarte ridicate la diesel, de peste 20:1. Cum la motociclete nu prea e loc de o volanta enorma si axele cum came au unghiuri intarziate de deschidere, pentru a favoriza fluxul de emulsie la turatii ridicate, la relanti supapele inchid cand deja ar trebui sa se faca compresia si mersul devine neregulat. D-aia motocicletele au in general relantiul peste 1500 turatii, fata de masini care-l au pe la 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Cind am spus V,sauW, am mentionat nr de cilindri,adica 16,nu m-am referit la V2 sau V4 care se regasesc pe motociclete.Stiu ca sunt motoare cu mai multi cilindri pe motociclete respectiv V8 dar ele au fost preluate de la masini!(Viper),si nu se regasesc pe motocicletele obisnuite!Cit despre diesel eu stiu doar o motocicleta echipata cu acest motor ,el fiind derivat din motorul de Kawasaki KLR construit pentru trupele de interventie rapida militare ,considerentul fiind faptul ca benzina se gaseste mai greu in timpul unui conflict militar, in schimb,cam toate vehicolele militare sund diesel. Este adevarat compresia si retrogradarea intr-o treapta de viteza inferioara este direct responsabila cu frina de motor,dar cu cit turatia de relanti este mai mare cu atit mai mult este diminuata frina de motor Parerea mea 16v nu e altceva decat 16 valve (supape) de la motoarele cu 4 cilindri in linie si 4 supape pe cilindru. ai si tu pe xx 16v si in nici un caz nu e vorba de numarul de cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Poate am inteles eu gresit topicul ,iti multumlesc ca m-ai luminat! PS .Nu am stiut ca pe xx am 16 supape ce prost sunt! Cred ca acum cind o sa desfac un motor, o sa numar mai bine supapele,sa nu am surprize ca aceasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rabinul Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 TOTUL se trage de la amestecul instabil AER/BENZINA care este de70/30 la% daca trage AER FALS pe undeva apare efectul de relanti instabil Cauze incep :De la filtru, carburator, flansa elastica,galerie admisie, garnituri, chiulasa, supape bloc motor pina la cilindru am intilnit si eu simptomul asta atit la mot 4T cit si2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 am si eu o intrebare ... sunt nou pe aici, mi-am achizitionat de curand o Yamaha XJ Div.600 S. Nu cunosc cum ar putea fi relantiul. un amic a vazut-o, el are o Honda si a spus ca are relanti de diesel,adica prea mic,spunea el undeva la 800 de turatii. S-a bagat cu mana sub rezervorul motocicletei ,unde se gasea un fel de rozeta si a modificat relantiul mai accelerat. Acum vad cand o pornesc ca relantiul nu mai e imediat sub 1000 ci undeva la 1500 turatii. Este bine?Am un manual de reparatii,luaut de la amici,format PDF dar nu am gasit nimic de relanti. si inca ceva... dupa ce o acceleram, la lasarea moale a manetei de accelerare se auzea un zgomot ciudar, scurt ca o lovotura de ciocan de lemn pe o tabla..zgomotul nu era puternic. Cineva mi-a spus ca are 3 cauze... ori teava de esapament,ca am 2,sunt noi, ori benzina proasta sau..mai nasol ceva pe la motor. Eu sunt cam panicar... sper sa nu am probleme cu a mea Divi. Astept un rasp.cu relantiul... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 am si eu o intrebare ... sunt nou pe aici, mi-am achizitionat de curand o Yamaha XJ Div.600 S. Nu cunosc cum ar putea fi relantiul. un amic a vazut-o, el are o Honda si a spus ca are relanti de diesel,adica prea mic,spunea el undeva la 800 de turatii. S-a bagat cu mana sub rezervorul motocicletei ,unde se gasea un fel de rozeta si a modificat relantiul mai accelerat. Acum vad cand o pornesc ca relantiul nu mai e imediat sub 1000 ci undeva la 1500 turatii. Este bine?Am un manual de reparatii,luaut de la amici,format PDF dar nu am gasit nimic de relanti. si inca ceva... dupa ce o acceleram, la lasarea moale a manetei de accelerare se auzea un zgomot ciudar, scurt ca o lovotura de ciocan de lemn pe o tabla..zgomotul nu era puternic. Cineva mi-a spus ca are 3 cauze... ori teava de esapament,ca am 2,sunt noi, ori benzina proasta sau..mai nasol ceva pe la motor. Eu sunt cam panicar... sper sa nu am probleme cu a mea Divi. Astept un rasp.cu relantiul... multumesc La cilindreea de 600 intre 1200 si maxim 1500,la 1000 se poate la un relantiu de 1100/1000minim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 La cilindreea de 600 intre 1200 si maxim 1500,la 1000 se poate la un relantiu de 1100/1000minim Multumesc..deci...la mine e la 1500 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Salut. Totusi vad ca nu se spune de o problema reala(pe langa avantaje) a motoarelor racite cu aer, si anume: Se da o diminea de primavara/toamna cu temperatura 4grade C. Stau pe loc sa incalzesc motorul (cu shocul tras ... am shoc manual) si cand sta singur la relanti fara socul tras consider ca s-a incalzit si plec. Merg ce merg si ajung la primul semafor.... si constat ca nu mai sta la relanti motorul !!! De CE ? pentru ca intre timp s-a racit datorita curentului de aer foarte rece. In consecinta am de facut ori sa ma joc la shoc vreo 10 minute pe la semafoare, ori sa o turez (usor) ritmic pana se da verde si pot pleca. Ce pana mea sa ii reglez ? ca asa e motorul facut , pana nu se incinge bine bine , nu sta. Dupa aia nu mai am nici o problema .... pot arunca si galeata cu apa pe el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Vaiiiii cata prostie vad pe aici... Deschide omul un topic sa faca misto de voi si nici nu va prindeti. O dati inainte cu explicatii tehnice. Adevarul este ca a fost foarte subtil. Un singur om si-a dat seama, seby_mf. Jos palaria pt amandoi. Si acum sa punem intrebarea direct: De ce tureaza motociclistii la semafor motoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.