cristian78 Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Salut. Totusi vad ca nu se spune de o problema reala(pe langa avantaje) a motoarelor racite cu aer, si anume: Se da o diminea de primavara/toamna cu temperatura 4grade C. Stau pe loc sa incalzesc motorul (cu shocul tras ... am shoc manual) si cand sta singur la relanti fara socul tras consider ca s-a incalzit si plec. Merg ce merg si ajung la primul semafor.... si constat ca nu mai sta la relanti motorul !!! De CE ? pentru ca intre timp s-a racit datorita curentului de aer foarte rece. In consecinta am de facut ori sa ma joc la shoc vreo 10 minute pe la semafoare, ori sa o turez (usor) ritmic pana se da verde si pot pleca. Ce pana mea sa ii reglez ? ca asa e motorul facut , pana nu se incinge bine bine , nu sta. Dupa aia nu mai am nici o problema .... pot arunca si galeata cu apa pe el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Vaiiiii cata prostie vad pe aici... Deschide omul un topic sa faca misto de voi si nici nu va prindeti. O dati inainte cu explicatii tehnice. Adevarul este ca a fost foarte subtil. Un singur om si-a dat seama, seby_mf. Jos palaria pt amandoi. Si acum sa punem intrebarea direct: De ce tureaza motociclistii la semafor motoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Vaiiiii cata prostie vad pe aici...Deschide omul un topic sa faca misto de voi si nici nu va prindeti. O dati inainte cu explicatii tehnice. Adevarul este ca a fost foarte subtil. Un singur om si-a dat seama, seby_mf. Jos palaria pt amandoi. Si acum sa punem intrebarea direct: De ce tureaza motociclistii la semafor motoarele? cum ai reusit sa redeschizi topicul ingropat acum 2 luni jumate??? si crek ai gresit forumul ca vad o conserva la avatar acolo si la profil numele ei. numa bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Am dat peste el din intamplare. M-am gandit ca ar fi interesant sa aflu un raspuns, eu care-s mai nou in lumea motociclismului. Si care e prblema daca am la avatar o masina? Te deranjeaza? Este "fata" mea si te rog sa nu-i spui conserva! Tu de ce nu ti-ai pus trotineta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Am dat peste el din intamplare. M-am gandit ca ar fi interesant sa aflu un raspuns, eu care-s mai nou in lumea motociclismului. Si care e prblema daca am la avatar o masina? Te deranjeaza? Este "fata" mea si te rog sa nu-i spui conserva! Tu de ce nu ti-ai pus trotineta? pt k este o MOTOCICLETA..... cum sa i spun trotineta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 (editat) pai la moto ..unele 1200rpm ( +, - 50ture parca) relantiul.....si intru in categoria de 20% Editat Mai 31, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Zice ca 80% sunt turate la semafor pt ca au probleme cu relantiul, de aia intreaba mai jos de mecanici si de aia postul apare la sectiunea service...nu cred ca a vrut sa zica de smecherii care tureaza motoarele la semafor ca sa impresioneze, ci de aia care le tureaza ca sa nu lemoara motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu^^^ Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 aM SI EU O CAGIVA MITO 125 din 2000. si cand se incalzeste mtorul am si eu probleme cu relantiul chiar daca trag shocul.Si la plecarea dupa loc .. pana-n 7000 de ture cand intra power valve-ul are un mers .. aiurea ...neregulat, sa fie de la aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Pascociu Postat August 2 Share Postat August 2 Salut! Eu am un Suzuki gz 125 care atunci când este rece relantiul este normal dar atunci când este caldă stă constant dar la turații ceva prea înalte. Este în regulă? Ce pot face? Salut! Eu am un Suzuki gz 125 care atunci când este rece relantiul este normal dar atunci când este caldă stă constant dar în turații ceva prea înalte. Este în regulă? Ce trebuie sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 2 Share Postat August 2 Incearca sa reglezi carbul conform manualului. Amestec, ralanti, filtru nou, carb curatat. Si pleci de acolo cu reglajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.