Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dr e o motocicleta pentru barbati, ApriliaCluj- imi place modificarea ta, insa nu am curajul tau. Eu incerc sa o pastrez cat mai aproape de original, bineinteles ca mai sunt si altii care vor sa imi adauge pe carene, semnele vechimii.

 

Dkw - sunt invatat cu un rezervor mai mare. In prima faza parca pare mic, insa depinde foarte mult de urmatoarea interventie facuta atat in fata cat si pe partea din spate, sa, aripa, etc. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, irinel2006 said:

Dkw - sunt invatat cu un rezervor mai mare. In prima faza parca pare mic, insa depinde foarte mult de urmatoarea interventie facuta atat in fata cat si pe partea din spate, sa, aripa, etc. Succes!

Trec de la 13 l (rezervorul original) la 17 l,  far clasic si semnale rotunde, aripi clasice, alte carene laterale. Provocarea cea mai mare va fi sa imbin totul fara sa modific nimic la cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut. Toamna asta m-am alaturat si eu clubului detinatorilor de DR: un DR 650 SE din 1996.

 

7413449A-3AC0-4488-BC21-9E9350BCC9B1.thumb.jpeg.3f754578e2369d380946a5e0f48d0fdb.jpeg7A289912-73E3-4A81-96F0-0B388004E3E5.thumb.jpeg.1bb7fb70955e8b8ed0a505d1e4152bfb.jpeg898DDDF8-C44F-4081-B837-BC6EE2376EA2.thumb.jpeg.e074a9f5a64ef74ceda9958c2bde4cfa.jpeg

 

M-ar interesa sa cumpar cateva piese daca aveti de prisos:

 

- o toba originala (de fapt as avea nevoie de partea de teava de la motor pana la catalizator)

- o roata fata (optional - as vrea sa pot face trecerea de la anvelopa enduro la anvelopa de strada mai rapid ) se potriveste si de la celelalte DR-uri sau trebuie sa caut de la modelul SE?

- suportul de filtru de aer original (proprietarul anterior a facut trecerea la KN si a pierdut suportul original)

 

Multam frumos.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, bursyllac a spus:

@vis-a-vis posibil sa fi vorbit prostii.

ma refeream la partea asta:

 

442946-1-big.thumb.jpg.d38de3d3f4c0775edab7fa53ec675459.jpg

Salut, acea parte se cheama acumulator, si are rolul de a prelua volumul de aer la momentul evacuarii, urmind sa fie eliberat mai departe, normalizind presiunea evacuarii.

Daca toba ta nu e foarte nenorocita si nu gasesti una in stare mai buna, nu renunta la idea reparatiei .

Legat de roata de schimb pe fata, nu ignora faptul ca schimbi si discul de frina o data cu schimbatul unei roti, fata de acelasi etrier, respectiv, sunt sanse foarte mari sa ai o frina foarte neeficace pe fata dupa fiecare schimbare de roata, pina se pasuiesc placutele pe noul disc. Daca accepti provocarea ... :D

Daca tot dai jos roata sa pui alta, la cit de usor se da jos guma de 21 nu cred ca merita sa te complici.

 

Radu

 

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Radu. multumesc foarte mult pentru explicatii. Astazi am invatat lucruri noi :) 

Toba mea e in conditie buna, as vrea sa cumpar teava pentru a face conversia la toba de GSXR. (tot originala, nu din aia gaurita). Am ceva probleme de carburatie si am inteles ca asta ar putea ajuta - mai ales ca setul din carburator este din kitul de rejetting de la Procycle. In plus, proprietarul de dinainte a pus filtru KN (si a pierdut/aruncat suportul filtrului original). Prin urmare, as vrea sa incerc o toba mai putin restrictiva dar fara sa pun o teava goala. As prefera sa nu tai toba originala pentru treaba asta. Daca tot discutam asta - in caz ca stiti pe cineva priceput in ale carburatiei in zona Bucuresti - m-ar ajuta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, bursyllac said:

Toba mea e in conditie buna, as vrea sa cumpar teava pentru a face conversia la toba de GSXR. (tot originala, nu din aia gaurita). Am ceva probleme de carburatie si am inteles ca asta ar putea ajuta - mai ales ca setul din carburator este din kitul de rejetting de la Procycle. In plus, proprietarul de dinainte a pus filtru KN (si a pierdut/aruncat suportul filtrului original). Prin urmare, as vrea sa incerc o toba mai putin restrictiva dar fara sa pun o teava goala. As prefera sa nu tai toba originala pentru treaba asta. 

Te ajuta, sa ai consum mai mare. 

Eu i-am pus un Mivv GP cu DB-killer modificat, la relanti face zgomot cat toba stock, la stilul meu de mers am consum de 7-8% in oras.

 

111.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.11.2020 la 5:51, bursyllac a spus:

Salut. Toamna asta m-am alaturat si eu clubului detinatorilor de DR: un DR 650 SE din 1996.

 

7413449A-3AC0-4488-BC21-9E9350BCC9B1.thumb.jpeg.3f754578e2369d380946a5e0f48d0fdb.jpeg7A289912-73E3-4A81-96F0-0B388004E3E5.thumb.jpeg.1bb7fb70955e8b8ed0a505d1e4152bfb.jpeg898DDDF8-C44F-4081-B837-BC6EE2376EA2.thumb.jpeg.e074a9f5a64ef74ceda9958c2bde4cfa.jpeg

 

M-ar interesa sa cumpar cateva piese daca aveti de prisos:

 

- o toba originala (de fapt as avea nevoie de partea de teava de la motor pana la catalizator)

- o roata fata (optional - as vrea sa pot face trecerea de la anvelopa enduro la anvelopa de strada mai rapid ) se potriveste si de la celelalte DR-uri sau trebuie sa caut de la modelul SE?

- suportul de filtru de aer original (proprietarul anterior a facut trecerea la KN si a pierdut suportul original)

 

Multam frumos.

 

Salut. Daca mai ești interesat de roată față am eu una. Poți să îmi scrii la onescuvlad@gmail.com

Salutare. Are cineva de vânzare carene de RSE și parbriz? Aștept un mesaj daca exista. Toate bune!

Salutare. Exista printre voi persoane care detin carene de Dr RSE si vor sa le vanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la unul priceput in carburatoare daca ajunge la consum mai mare de 6,5 in oras c toba stock e posibil ca socul sa nu functioneze corect. Pana sa reglez carburatorul mi-a consumat si 10% in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, bursyllac said:

acuma nici stilul meu de condus nu e chiar cel mai economic. Mai ales ca m-am obisnuit cu un 990 Adventure :D  

Nici mie nu-mi iese cu economia, cu GS-ul scot lejer 10% in oras.

1 hour ago, Muretto Grundieg said:

DR-ul meu consumă 5,3- 5,5 afară iar în oraș n-am măsurat. E greu de mers economic cu DR-ul, pe bune.

In afara, la o viteza medie de 100 km/h imi consuma intre 4,7 si 5,5. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare.

Am constatat weekendul asta ca nu mai am incarcare la un DR 650 SE 1996 si in final pare ca e dus releul de incarcare. Prin urmare, cumpar un releu de incarcare, daca aveti aruncat pe undeva asa ceva.

Cel mai probabil se potriveste cu cel de Freewind sau de DR Big. Multumesc.

 

 

IMG_0005.PNG

IMG_0006.PNG

Editat de bursyllac
adaugare poze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, bursyllac said:

Cel mai probabil se potriveste cu cel de Freewind sau de DR Big. Multumesc.

 

S-ar putea sa faci treaba si cu asta chinezesc: https://www.generalmotor.ro/regulatoare-tensiune-scuter/regulator-tensiune-scuter-yamaha-125-150cc?utm_source=portal&utm_medium=web&utm_campaign=google_txt&gclid=Cj0KCQiA7NKBBhDBARIsAHbXCB4_H8kpHzTeh4vLNzYSISt8eMY4f0MwA2a-avs0rAokOiwXvOomRmcaAgnXEALw_wcB

 

regulator-tensiune-scuter-yamaha-125-150

 

Cumperi, probezi, monitorizezi si vezi ce iese.

 

 

 

Ar mai fi acesta care e mai mare si rezista mai bine dar trebuie sa-l adaptezi ca spatiu si conectare fire: https://www.generalmotor.ro/relee-si-regulatoare-atv/regulator-tensiune-atv-cf-moto-beneli

 

regulator-tensiune-atv-cf-moto-beneli~84

Editat de mobiletron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...