apriliacluj Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 m-am gandit si eu la aripa.... trebuie sa gasin ceva potrivit..., oricum, pe ploaie nu ma duc cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 cred ca or sa vrea una la ITP... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 daca trebuie, apoi atunci trebuie, csf? ..ncsf..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 Cum să-l dai măi, la dezmembrat ? Chiar dacă n-o să am bani, îmi vând un rinichi și tot îl iau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 Pentru viitorul proiect din DR am avut de ales intre un rezervor de Jawa-CZ si unul de Suzuki GN, si am ales... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Octombrie 25, 2020 Share Postat Octombrie 25, 2020 Dr e o motocicleta pentru barbati, ApriliaCluj- imi place modificarea ta, insa nu am curajul tau. Eu incerc sa o pastrez cat mai aproape de original, bineinteles ca mai sunt si altii care vor sa imi adauge pe carene, semnele vechimii. Dkw - sunt invatat cu un rezervor mai mare. In prima faza parca pare mic, insa depinde foarte mult de urmatoarea interventie facuta atat in fata cat si pe partea din spate, sa, aripa, etc. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 25, 2020 Share Postat Octombrie 25, 2020 9 hours ago, irinel2006 said: Dkw - sunt invatat cu un rezervor mai mare. In prima faza parca pare mic, insa depinde foarte mult de urmatoarea interventie facuta atat in fata cat si pe partea din spate, sa, aripa, etc. Succes! Trec de la 13 l (rezervorul original) la 17 l, far clasic si semnale rotunde, aripi clasice, alte carene laterale. Provocarea cea mai mare va fi sa imbin totul fara sa modific nimic la cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Noiembrie 3, 2020 Share Postat Noiembrie 3, 2020 Cât să mergi cu rezervorul ăla? Eu i-am mai adăugat 5 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PaulPetras Postat Noiembrie 14, 2020 Share Postat Noiembrie 14, 2020 Ziua buna , are cineva niste crash bars pentru DR 650 RS care stau intr-un colt si aduna praful ? Nu conteaza neaparat starea lor , se pot revopsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Noiembrie 19, 2020 Share Postat Noiembrie 19, 2020 Am eu..de dr 800. Si multe alte piese! Etc... Orce piesa disponibila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 24, 2020 Share Postat Noiembrie 24, 2020 Salut. Toamna asta m-am alaturat si eu clubului detinatorilor de DR: un DR 650 SE din 1996. M-ar interesa sa cumpar cateva piese daca aveti de prisos: - o toba originala (de fapt as avea nevoie de partea de teava de la motor pana la catalizator) - o roata fata (optional - as vrea sa pot face trecerea de la anvelopa enduro la anvelopa de strada mai rapid ) se potriveste si de la celelalte DR-uri sau trebuie sa caut de la modelul SE? - suportul de filtru de aer original (proprietarul anterior a facut trecerea la KN si a pierdut suportul original) Multam frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 24, 2020 Share Postat Noiembrie 24, 2020 Acum 7 ore, bursyllac a spus: catalizator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 24, 2020 Share Postat Noiembrie 24, 2020 @vis-a-vis posibil sa fi vorbit prostii. ma refeream la partea asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 (editat) Acum 17 ore, bursyllac a spus: @vis-a-vis posibil sa fi vorbit prostii. ma refeream la partea asta: Salut, acea parte se cheama acumulator, si are rolul de a prelua volumul de aer la momentul evacuarii, urmind sa fie eliberat mai departe, normalizind presiunea evacuarii. Daca toba ta nu e foarte nenorocita si nu gasesti una in stare mai buna, nu renunta la idea reparatiei . Legat de roata de schimb pe fata, nu ignora faptul ca schimbi si discul de frina o data cu schimbatul unei roti, fata de acelasi etrier, respectiv, sunt sanse foarte mari sa ai o frina foarte neeficace pe fata dupa fiecare schimbare de roata, pina se pasuiesc placutele pe noul disc. Daca accepti provocarea ... Daca tot dai jos roata sa pui alta, la cit de usor se da jos guma de 21 nu cred ca merita sa te complici. Radu Editat Noiembrie 25, 2020 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Salut, Radu. multumesc foarte mult pentru explicatii. Astazi am invatat lucruri noi Toba mea e in conditie buna, as vrea sa cumpar teava pentru a face conversia la toba de GSXR. (tot originala, nu din aia gaurita). Am ceva probleme de carburatie si am inteles ca asta ar putea ajuta - mai ales ca setul din carburator este din kitul de rejetting de la Procycle. In plus, proprietarul de dinainte a pus filtru KN (si a pierdut/aruncat suportul filtrului original). Prin urmare, as vrea sa incerc o toba mai putin restrictiva dar fara sa pun o teava goala. As prefera sa nu tai toba originala pentru treaba asta. Daca tot discutam asta - in caz ca stiti pe cineva priceput in ale carburatiei in zona Bucuresti - m-ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Suna-ma 0722496633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 9 hours ago, bursyllac said: Toba mea e in conditie buna, as vrea sa cumpar teava pentru a face conversia la toba de GSXR. (tot originala, nu din aia gaurita). Am ceva probleme de carburatie si am inteles ca asta ar putea ajuta - mai ales ca setul din carburator este din kitul de rejetting de la Procycle. In plus, proprietarul de dinainte a pus filtru KN (si a pierdut/aruncat suportul filtrului original). Prin urmare, as vrea sa incerc o toba mai putin restrictiva dar fara sa pun o teava goala. As prefera sa nu tai toba originala pentru treaba asta. Te ajuta, sa ai consum mai mare. Eu i-am pus un Mivv GP cu DB-killer modificat, la relanti face zgomot cat toba stock, la stilul meu de mers am consum de 7-8% in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladmariandr Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 La 24.11.2020 la 5:51, bursyllac a spus: Salut. Toamna asta m-am alaturat si eu clubului detinatorilor de DR: un DR 650 SE din 1996. M-ar interesa sa cumpar cateva piese daca aveti de prisos: - o toba originala (de fapt as avea nevoie de partea de teava de la motor pana la catalizator) - o roata fata (optional - as vrea sa pot face trecerea de la anvelopa enduro la anvelopa de strada mai rapid ) se potriveste si de la celelalte DR-uri sau trebuie sa caut de la modelul SE? - suportul de filtru de aer original (proprietarul anterior a facut trecerea la KN si a pierdut suportul original) Multam frumos. Salut. Daca mai ești interesat de roată față am eu una. Poți să îmi scrii la onescuvlad@gmail.com Salutare. Are cineva de vânzare carene de RSE și parbriz? Aștept un mesaj daca exista. Toate bune! Salutare. Exista printre voi persoane care detin carene de Dr RSE si vor sa le vanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 15 hours ago, DKW said: stilul meu de mers am consum de 7-8% in oras. asta e consumul la DR-ul meu. Oras, drum lung, soft enduro. Toba stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 Mergi la unul priceput in carburatoare daca ajunge la consum mai mare de 6,5 in oras c toba stock e posibil ca socul sa nu functioneze corect. Pana sa reglez carburatorul mi-a consumat si 10% in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 17 hours ago, DKW said: daca ajunge la consum mai mare de 6,5 in oras c toba stock acuma nici stilul meu de condus nu e chiar cel mai economic. Mai ales ca m-am obisnuit cu un 990 Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 DR-ul meu consumă 5,3- 5,5 afară iar în oraș n-am măsurat. E greu de mers economic cu DR-ul, pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 4 hours ago, bursyllac said: acuma nici stilul meu de condus nu e chiar cel mai economic. Mai ales ca m-am obisnuit cu un 990 Adventure Nici mie nu-mi iese cu economia, cu GS-ul scot lejer 10% in oras. 1 hour ago, Muretto Grundieg said: DR-ul meu consumă 5,3- 5,5 afară iar în oraș n-am măsurat. E greu de mers economic cu DR-ul, pe bune. In afara, la o viteza medie de 100 km/h imi consuma intre 4,7 si 5,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 (editat) Salutare. Am constatat weekendul asta ca nu mai am incarcare la un DR 650 SE 1996 si in final pare ca e dus releul de incarcare. Prin urmare, cumpar un releu de incarcare, daca aveti aruncat pe undeva asa ceva. Cel mai probabil se potriveste cu cel de Freewind sau de DR Big. Multumesc. Editat Februarie 23, 2021 de bursyllac adaugare poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 (editat) 1 hour ago, bursyllac said: Cel mai probabil se potriveste cu cel de Freewind sau de DR Big. Multumesc. S-ar putea sa faci treaba si cu asta chinezesc: https://www.generalmotor.ro/regulatoare-tensiune-scuter/regulator-tensiune-scuter-yamaha-125-150cc?utm_source=portal&utm_medium=web&utm_campaign=google_txt&gclid=Cj0KCQiA7NKBBhDBARIsAHbXCB4_H8kpHzTeh4vLNzYSISt8eMY4f0MwA2a-avs0rAokOiwXvOomRmcaAgnXEALw_wcB Cumperi, probezi, monitorizezi si vezi ce iese. Ar mai fi acesta care e mai mare si rezista mai bine dar trebuie sa-l adaptezi ca spatiu si conectare fire: https://www.generalmotor.ro/relee-si-regulatoare-atv/regulator-tensiune-atv-cf-moto-beneli Editat Februarie 23, 2021 de mobiletron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.