Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare colegi.

Intampin o problema la motorul meu: Suzuki DR 650 (pornire la buton)

 

Am avut bateria scoasa peste iarna iar acum cand doresc sa o pornesc nu mai face nimic.

 

Descrierea problemei:

 

-bateria legata;

-pun contactul (motorul e in neutral cu cricul ridicat)

-beteria pusa pe redresor;

-apas butonul de pornire -> nici o reactie..

 

Cand pun contactul nu aud releul de pornire sa faca "ticc"

 

Una din firele din poze a fost usor oxidat,le-am curatat.

 

Firul galben pe borna nr.1

Firul negru pe borna nr.2

Corect ?

Ce gresesc ? de ce nu invarte electromotorul ?

Ms pt eventualele raspunsuri.

50405194_137271480544935_1980728690874515456_n.jpg

Editat de marga_iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ar fi bine sa ai un multimetru sau bec de control de 12V, ca sa vezi daca ai 12V pe firele galben<>negru atunci cind apesi buton pornire.

Daca as fi pe cimp, as scurcituita intre cele doua contacte/piulite ca sa vad daca invirte motorul sau nu. Asa verifici daca bateria e buna  si releul/butonpornire/conectica e problema.

 

Poti sa ma suni sa vb la tel 0735293455/0722496633 Radu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos DR-ul la o tura de proba prin cartier, primele impresii... comparativ cu GS-ul si Maxim-ul, prea usoara, manevrabila, usor letargica pe acceleratie, saua nu este prea confortabila, suspensii decente, frane ok-ish, dar in mare este o motocicleta decenta. Next step suspensiile si franele de pe Gilera. Si gume noi, actualele sunt TKC 80 Twinduro cu DOT cam de primavara...

probe.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De tinut minte faza cu carburatorul. Acum, ce sa zic, obisnuit cu GS-ul, vreo 95 de gloabe la 225 kg, sau Maxim-ul, 85 la 240 kg, ma asteptam ca DR-ul sa fie mai fasnet la cele 160 kg .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ar fi ceva de comentat pe aici dar lumea stă în așteptare. Eu aș veni cu o provocare...Stie cineva, EXACT, de unde vine acronimul DR?

Dupa săpăturile mele, ar putea fi de la Dispatch Rider, adică niște indivizi extrem de inteligenți  (curieri militari britanici) care memorau drumul ca să nu aibă nevoie de hartă ..etc..referința WW2, pe net.

Din ce referințe am găsit eu până acum, DR-iștii sunt cei mai buni dintre cei mai buni. Are cineva, ceva împotrivă ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.01.2019 la 8:49, irinel2006 a spus:

Nu stiu cum au reusit aia sa se plictiseasca de ele, a mea face in februarie 29 de ani si nu am de gand sa ma despart de ea, kit ca fac doar 2000-3000 km pe an. E drept ca nu a ramas nimic nedesfacut la ea, ultima data am refacut motorul si am schimbat toti rulmentii din el. Anul asta trebuie sa vad si sa gasesc o solute pentru problema de la culbutori, imi sapureaza ulei. Am incercat cu rezosil dar nu rezista mult, dupa un timp cedeaza. Ca operatiunea sa imi manance mult timp, trebuie sa dau jos motorul pt ca am prezoane peste tot si nu pot ridica capacul din cauza cadrului. O ideie cum ati facut voi cu garnitura aia e binevenita. Momentan ma gandesc sa verific planeitatea capacului pe o sticla si la o adica sa incerc sa o refac cu smirghel fin pus pe sticla.

Unde anume curge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vladmariandr

Nu cunosc prea bine tipul ăsta de motor dar din câte știu e identic cu cel nelimitat, diferența de putere vine din carburația diferită. Se pare ca trebuie schimbată o parte din carburator - un capac probabil - și jicloare. Se pare că piesele ar costa circa 75 euro în Germania.

Dacă știi germana o să găsești mai multe informații pe site-urile nemțești gen dr-650.de,  cred că ei au inceput nebunia cu limitarile.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi am luat un Dr 650 RS din ‘91 ( cel putin asa scrie in acte ) motorul e tip 43A are undeva la 39k , pornire electrica , motorul pare in mintile lui cu exceptia zgomotelor de lanturi (distributie si balansier) . Am cautat manual de reparatie in eng. am gasit o gramada dar sunt scanate si calitatea cam lasa de dorit , poate aveti o versiune mai buna care sa mearga listata direct multumesc anticipat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.02.2019 la 18:44, florinelu07 a spus:

Unde anume curge?

 

Imi curge pe la capacul culbutorilor in partea din fata in dreptul supapelor de evacuare. Ma dispera problema asta pentru ca inca nu am gasit solutia de a opri acea sapurare, care se prelinge de sus pana pe radiatorul de racire ulei, apoi pe varful bocancului. In primavara asta il dau iar jos si de data asta incerc sa ii fac planeitatea capacului . I-am pus prezoane tocmai din acest motiv si anume acel capac sa ramana bine strans, dar vad ca nu prea da roade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.02.2019 la 10:59, vladmariandr a spus:

Salutare tuturor. Stie cineva de ce motorul SP43B este si cu 34kw si cu 25kw. Eu posed cel de 25kw si asi vrea sa stiu daca are vreo limitare mecanica sau sunt 2 motoare diferite, cu puteri diferite. Multam!

Salut.

N-am avut in mina varianta restrictionata. Teoretic, restrictionarea se face prin scaderea cantitatii de amestec/ciclu. Asta se poate face prin montarea de distantoare pe cablurile de acceleratie sau prin ingustarea admisiei prin inserarea unor bucsi in mansoanele de cauciuc de prindere a carburatoarelor pe chiuloasa sau saibe gaurite (cu aceeasi intentie). Or mai fi si altele dar cred ca la al tau e vb de distantoare pe acceleratie (ghidon) Evident ca mai sunt si alte variante de limitare a puterii ... ( mai mult in carburator, ax cu came, CDI etc)

Documentatie nu cred ca veti gasi usor pentru ca ar fi prea simplu pentru cei care au varianta restrictionata sa-si elimine facil limitarea ... 

Pe acte/motor ce scrie ? tip si serie sasiu ? 

Mecanica nu cred ca difera intre cele doua, nu ar avea nici o logica.

.. si intrebarea, ce vrei sa faci ?

Radu

Acum 5 minute, irinel2006 a spus:

 

Imi curge pe la capacul culbutorilor in partea din fata in dreptul supapelor de evacuare. Ma dispera problema asta pentru ca inca nu am gasit solutia de a opri acea sapurare, care se prelinge de sus pana pe radiatorul de racire ulei, apoi pe varful bocancului. In primavara asta il dau iar jos si de data asta incerc sa ii fac planeitatea capacului . I-am pus prezoane tocmai din acest motiv si anume acel capac sa ramana bine strans, dar vad ca nu prea da roade.

Salut.

Fenomenul uleiului care curge din motoare e SPORT NATIONAL :))

Totusi, daca zici ca ai folosit Reizosil si n-a tinut, ceva nu-i in regula acolo. Ori ai joc intre capac si chiuloasa, interstitiu mai mare de 1mm (ceea ce este enorm), nu pui corect siliconul (nu pregatesti suprafetele si/sau nu astepti destul pina se usuca si-l contaminezi cu ulei)... sau nu stringi corect suruburile capacului. 

Daca te gindesti sa rectifici capacul, nu uita ca s-ar putea sa trebuiasca se elimini material din mijloc, unde ai cota pentru axul cu came. Acolo e cam cu dichis ... Cert este ca a afla daca capacul este strimb, si unde se afla strimbatura e un pas mare inainte (sticla+lere)

Pe de alta parte, capacul, la foarte cald, se poate convinge sa se aseze bine pe chiuloasa. (cam ca manetele de frina/ambreiaj ...)

Dupa ce stii ce si cum, alegi rezolvarea.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu are garnitura capacul (o-ring) colbutorilor?

 


 

image.thumb.png.ac2710266adf386031d9cbb07a13957a.png

 

Acum 38 minute, raducod a spus:

...

Salut.

Fenomenul uleiului care curge din motoare e SPORT NATIONAL :))

Totusi, daca zici ca ai folosit Reizosil si n-a tinut, ceva nu-i in regula acolo. Ori ai joc intre capac si chiuloasa, interstitiu mai mare de 1mm (ceea ce este enorm), nu pui corect siliconul (nu pregatesti suprafetele si/sau nu astepti destul pina se usuca si-l contaminezi cu ulei)... sau nu stringi corect suruburile capacului. 

Daca te gindesti sa rectifici capacul, nu uita ca s-ar putea sa trebuiasca se elimini material din mijloc, unde ai cota pentru axul cu came. Acolo e cam cu dichis ... Cert este ca a afla daca capacul este strimb, si unde se afla strimbatura e un pas mare inainte (sticla+lere)

Pe de alta parte, capacul, la foarte cald, se poate convinge sa se aseze bine pe chiuloasa. (cam ca manetele de frina/ambreiaj ...)

Dupa ce stii ce si cum, alegi rezolvarea.

 

Radu

 

Daca este vorba de cylinder head cover, singura varianta este planare, dar trebuie facuta bine ca iti strica jocul axei cu came.

 

"meseriasii in ale DR-urilor" pun silicon de etansare, apropie fara sa stranga capacul (sa atinga, dar sa nu fie strans... cateva zecimi), lasa asa 20-30 minute si dupa stranga la cuplu.

 

Cica in felul asta nu arunca afara tot siliconul inca de la prima strangere. 

 

Mai exista si alte solutii de etansare - ceva gel de la Loctite, care se face ca plasticul casant in mediu anaerob (dupa strangere). Este ceva visiniu translucid cu miros dulceag.

Editat de florinelu07
duplicare poze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...