xt600 Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 O informatie pe care iubitorii DR-ului Big (cred ca) o vor gasi interesanta: https://trailridersmag.com/suzuki-dr-big-2020-regreso-mito/?fbclid=IwAR15y3wlUBA2qW96LtuVAMHnoqfgpdwxiYSoTbVcJSV5G7wL0geeTA2iuUY https://imotorbike.my/news/en/2019/02/the-return-of-the-suzuki-dr-big-set-for-2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 Ar fi ceva de comentat pe aici dar lumea stă în așteptare. Eu aș veni cu o provocare...Stie cineva, EXACT, de unde vine acronimul DR? Dupa săpăturile mele, ar putea fi de la Dispatch Rider, adică niște indivizi extrem de inteligenți (curieri militari britanici) care memorau drumul ca să nu aibă nevoie de hartă ..etc..referința WW2, pe net. Din ce referințe am găsit eu până acum, DR-iștii sunt cei mai buni dintre cei mai buni. Are cineva, ceva împotrivă ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 nooo, io-s de acord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 E de bine cu o finala d-asta? Are si DB killer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladmariandr Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Salutare tuturor. Stie cineva de ce motorul SP43B este si cu 34kw si cu 25kw. Eu posed cel de 25kw si asi vrea sa stiu daca are vreo limitare mecanica sau sunt 2 motoare diferite, cu puteri diferite. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 La 06.01.2019 la 8:49, irinel2006 a spus: Nu stiu cum au reusit aia sa se plictiseasca de ele, a mea face in februarie 29 de ani si nu am de gand sa ma despart de ea, kit ca fac doar 2000-3000 km pe an. E drept ca nu a ramas nimic nedesfacut la ea, ultima data am refacut motorul si am schimbat toti rulmentii din el. Anul asta trebuie sa vad si sa gasesc o solute pentru problema de la culbutori, imi sapureaza ulei. Am incercat cu rezosil dar nu rezista mult, dupa un timp cedeaza. Ca operatiunea sa imi manance mult timp, trebuie sa dau jos motorul pt ca am prezoane peste tot si nu pot ridica capacul din cauza cadrului. O ideie cum ati facut voi cu garnitura aia e binevenita. Momentan ma gandesc sa verific planeitatea capacului pe o sticla si la o adica sa incerc sa o refac cu smirghel fin pus pe sticla. Unde anume curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 @vladmariandr Nu cunosc prea bine tipul ăsta de motor dar din câte știu e identic cu cel nelimitat, diferența de putere vine din carburația diferită. Se pare ca trebuie schimbată o parte din carburator - un capac probabil - și jicloare. Se pare că piesele ar costa circa 75 euro în Germania. Dacă știi germana o să găsești mai multe informații pe site-urile nemțești gen dr-650.de, cred că ei au inceput nebunia cu limitarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Salutare colegi am luat un Dr 650 RS din ‘91 ( cel putin asa scrie in acte ) motorul e tip 43A are undeva la 39k , pornire electrica , motorul pare in mintile lui cu exceptia zgomotelor de lanturi (distributie si balansier) . Am cautat manual de reparatie in eng. am gasit o gramada dar sunt scanate si calitatea cam lasa de dorit , poate aveti o versiune mai buna care sa mearga listata direct multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Lasa o adresa de mail si diseara iti trimit cu we transfer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladmariandr Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 onescuvlad@gmail.com Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Pentru putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 sasu.andrei@yahoo.com Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 La 11.02.2019 la 18:44, florinelu07 a spus: Unde anume curge? Imi curge pe la capacul culbutorilor in partea din fata in dreptul supapelor de evacuare. Ma dispera problema asta pentru ca inca nu am gasit solutia de a opri acea sapurare, care se prelinge de sus pana pe radiatorul de racire ulei, apoi pe varful bocancului. In primavara asta il dau iar jos si de data asta incerc sa ii fac planeitatea capacului . I-am pus prezoane tocmai din acest motiv si anume acel capac sa ramana bine strans, dar vad ca nu prea da roade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 La 11.02.2019 la 10:59, vladmariandr a spus: Salutare tuturor. Stie cineva de ce motorul SP43B este si cu 34kw si cu 25kw. Eu posed cel de 25kw si asi vrea sa stiu daca are vreo limitare mecanica sau sunt 2 motoare diferite, cu puteri diferite. Multam! Salut. N-am avut in mina varianta restrictionata. Teoretic, restrictionarea se face prin scaderea cantitatii de amestec/ciclu. Asta se poate face prin montarea de distantoare pe cablurile de acceleratie sau prin ingustarea admisiei prin inserarea unor bucsi in mansoanele de cauciuc de prindere a carburatoarelor pe chiuloasa sau saibe gaurite (cu aceeasi intentie). Or mai fi si altele dar cred ca la al tau e vb de distantoare pe acceleratie (ghidon) Evident ca mai sunt si alte variante de limitare a puterii ... ( mai mult in carburator, ax cu came, CDI etc) Documentatie nu cred ca veti gasi usor pentru ca ar fi prea simplu pentru cei care au varianta restrictionata sa-si elimine facil limitarea ... Pe acte/motor ce scrie ? tip si serie sasiu ? Mecanica nu cred ca difera intre cele doua, nu ar avea nici o logica. .. si intrebarea, ce vrei sa faci ? Radu Acum 5 minute, irinel2006 a spus: Imi curge pe la capacul culbutorilor in partea din fata in dreptul supapelor de evacuare. Ma dispera problema asta pentru ca inca nu am gasit solutia de a opri acea sapurare, care se prelinge de sus pana pe radiatorul de racire ulei, apoi pe varful bocancului. In primavara asta il dau iar jos si de data asta incerc sa ii fac planeitatea capacului . I-am pus prezoane tocmai din acest motiv si anume acel capac sa ramana bine strans, dar vad ca nu prea da roade. Salut. Fenomenul uleiului care curge din motoare e SPORT NATIONAL :)) Totusi, daca zici ca ai folosit Reizosil si n-a tinut, ceva nu-i in regula acolo. Ori ai joc intre capac si chiuloasa, interstitiu mai mare de 1mm (ceea ce este enorm), nu pui corect siliconul (nu pregatesti suprafetele si/sau nu astepti destul pina se usuca si-l contaminezi cu ulei)... sau nu stringi corect suruburile capacului. Daca te gindesti sa rectifici capacul, nu uita ca s-ar putea sa trebuiasca se elimini material din mijloc, unde ai cota pentru axul cu came. Acolo e cam cu dichis ... Cert este ca a afla daca capacul este strimb, si unde se afla strimbatura e un pas mare inainte (sticla+lere) Pe de alta parte, capacul, la foarte cald, se poate convinge sa se aseze bine pe chiuloasa. (cam ca manetele de frina/ambreiaj ...) Dupa ce stii ce si cum, alegi rezolvarea. Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 (editat) pai nu are garnitura capacul (o-ring) colbutorilor? Acum 38 minute, raducod a spus: ... Salut. Fenomenul uleiului care curge din motoare e SPORT NATIONAL :)) Totusi, daca zici ca ai folosit Reizosil si n-a tinut, ceva nu-i in regula acolo. Ori ai joc intre capac si chiuloasa, interstitiu mai mare de 1mm (ceea ce este enorm), nu pui corect siliconul (nu pregatesti suprafetele si/sau nu astepti destul pina se usuca si-l contaminezi cu ulei)... sau nu stringi corect suruburile capacului. Daca te gindesti sa rectifici capacul, nu uita ca s-ar putea sa trebuiasca se elimini material din mijloc, unde ai cota pentru axul cu came. Acolo e cam cu dichis ... Cert este ca a afla daca capacul este strimb, si unde se afla strimbatura e un pas mare inainte (sticla+lere) Pe de alta parte, capacul, la foarte cald, se poate convinge sa se aseze bine pe chiuloasa. (cam ca manetele de frina/ambreiaj ...) Dupa ce stii ce si cum, alegi rezolvarea. Radu Daca este vorba de cylinder head cover, singura varianta este planare, dar trebuie facuta bine ca iti strica jocul axei cu came. "meseriasii in ale DR-urilor" pun silicon de etansare, apropie fara sa stranga capacul (sa atinga, dar sa nu fie strans... cateva zecimi), lasa asa 20-30 minute si dupa stranga la cuplu. Cica in felul asta nu arunca afara tot siliconul inca de la prima strangere. Mai exista si alte solutii de etansare - ceva gel de la Loctite, care se face ca plasticul casant in mediu anaerob (dupa strangere). Este ceva visiniu translucid cu miros dulceag. Editat Februarie 13, 2019 de florinelu07 duplicare poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 nununu, nu cred ca vorbeam de capac culbutori :)) Etansarea cu solutia de la Loctite, ca-i facu' poza, am folosit-o la etansari unde e temp mare si gap peste 1mm, si-si face treaba, si costa ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 On 12.02.2019 at 15:57, diclofenac said: Lasa o adresa de mail si diseara iti trimit cu we transfer... sasu.andrei@yahoo.com Salutare ,cu riscul de a deveni insistent va rog sa imi dati si mie manualul varianta printabila ( nu cele scanate care se gasesc din belsug pe net) va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 siliconul ala auto negru/rosu rezistent la temperatura este extrem de bun,adera si pe suprafete uleioase etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Acum 7 ore, Andrei... a spus: sasu.andrei@yahoo.com Salutare ,cu riscul de a deveni insistent va rog sa imi dati si mie manualul varianta printabila ( nu cele scanate care se gasesc din belsug pe net) va multumesc anticipat Ai mail... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Multumesc ( berea,masa si felicitarile cu prima ocazie) 9 hours ago, mihai c said: siliconul ala auto negru/rosu rezistent la temperatura este extrem de bun,adera si pe suprafete uleioase etc Nu adera pe suprafete uleioase cu urme de mizerie , nu stiu cat l-ai folosit si la ce !!! Adera pe aluminiu daca e foarte bine degresat cu nitrodiluant sau acetona si un mic secret furat de la un “meserias” in garnituri se ia un fir textil ceva pt tricotat se trece prin silicon rosu/negru si se aseaza cu rabdare pe marginea unui capac ( ex ambreiaj) se lasa “la macerat “15-45min ( in functie de grosimea firului , ideea firului e utila pt a nu baga prea mult silicon in interiorul motorului unde sigur nu face nimic bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Baieti multumesc mult pentru informatii, cert e ca de fiecare data cand am umblat la acel capac care contine culbutori si care vine prins de chiluasa, suprafetele au fost bine curatate si degresate cu diluant, apoi rezosil a fost incercat in toate modurile posibile pus si lasat sa faca putina crusta apoi capacul a fost strans usor pentru a nu se pierde in motor. Totusi recunosc ca ideea cu acel fir pus prin silicon poate fi solutia. Oricum voi incerca in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Acum 21 ore, raducod a spus: nununu, nu cred ca vorbeam de capac culbutori :)) Etansarea cu solutia de la Loctite, ca-i facu' poza, am folosit-o la etansari unde e temp mare si gap peste 1mm, si-si face treaba, si costa ceva ... asta este cel de care spuneam... smecher tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 15, 2019 Share Postat Februarie 15, 2019 Si cateva specificatii. Loctite 518 Etansant anaerobic pentru suprafete metalice rigide prelucrate - semiflexibil Caracteristici Ideal pentru etansarea flanselor rigide din fonta, otel si aluminiu pe carcase de cutii de viteze, reductoare si motoare. Produsul se intareste numai dupa montarea pieselor, intre suprafetele metalice, in absenta aerului(anaerob) si impiedica scurgerile de fuide. Etanşantul anaerobic intarit umple spatiul dintre piese, asigura contactul pe toata suprafata si rezistă excelent la toate solicitarile mecanice: presiune, greutate, vibraţii, şocuri, cat si la majoritatea fulidelor industriale. Etanseaza instantaneu la presinuni reduse si protejează suprafetele împotriva coroziunii. Certificat ANSI/NSF Standard 61 pentru utilizare in sisteme de apa potabila ce nu depasesc 82° C Date tehnice Culoare: rosu Interval temperatura de lucru: între -50° C si +150° C Rezistenta la demontare: medie Metoda de întarire: anaeroba Pretul si cantitatea ar fi o mica problema , dar cand e vorba de hobby se trece cu vederea.Parerea mea e ca merita folosit doar la cartere unde nu umbli prea des pt restul capacelor e suficient siliconul auto in lipsa unor garnituri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 17, 2019 Share Postat Februarie 17, 2019 eh, daca e vorba de capacul ala complicat .... atunci da o fuga la un magazin inde poti cumpara Oringuri, de obicei acolo unde se repara hidraulice, si abuzeaza de amabilitatea vinzatorului si cauta un orig sa te satisfaca (2-3 lei buc). Poti sa-l lipesti cu silicon pe capac, ca sa stea in forma santului. Asta daca nu te induri sa cumperi garniturile originale ...la RomiMoto 30 lei de exemplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 Salutare , cum au iesit mustele la soare am dat o tura pe la tara sa vad cum a hibernat Dr-ul si sa ii fac un prim deviz de comanda la urgenta : - janta spate - cauciuc spate - camera spate - lant transmisie - ulei 15w40 - filtru ulei - placute spate Cine a cumparat mai recent lant de unde si ceva preturi mai omenesti ca pe net am gasit preturi de pe la 300 ron in sus si nu cred ca sunt DID sau REGINA , cauciuc tot asa 300 + , ceva si de strada . Deja incep sa ma gandesc daca se mai merita sa merg mai departe cu verificarile : - lant distributie si balansier - tacheti ,axa came ,simeringuri supape - stator alternator Asa la prima strigare se apropie de 1000e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.