Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Acum 17 ore, bursyllac a spus:

@vis-a-vis posibil sa fi vorbit prostii.

ma refeream la partea asta:

 

442946-1-big.thumb.jpg.d38de3d3f4c0775edab7fa53ec675459.jpg

Salut, acea parte se cheama acumulator, si are rolul de a prelua volumul de aer la momentul evacuarii, urmind sa fie eliberat mai departe, normalizind presiunea evacuarii.

Daca toba ta nu e foarte nenorocita si nu gasesti una in stare mai buna, nu renunta la idea reparatiei .

Legat de roata de schimb pe fata, nu ignora faptul ca schimbi si discul de frina o data cu schimbatul unei roti, fata de acelasi etrier, respectiv, sunt sanse foarte mari sa ai o frina foarte neeficace pe fata dupa fiecare schimbare de roata, pina se pasuiesc placutele pe noul disc. Daca accepti provocarea ... :D

Daca tot dai jos roata sa pui alta, la cit de usor se da jos guma de 21 nu cred ca merita sa te complici.

 

Radu

 

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, Radu. multumesc foarte mult pentru explicatii. Astazi am invatat lucruri noi :) 

Toba mea e in conditie buna, as vrea sa cumpar teava pentru a face conversia la toba de GSXR. (tot originala, nu din aia gaurita). Am ceva probleme de carburatie si am inteles ca asta ar putea ajuta - mai ales ca setul din carburator este din kitul de rejetting de la Procycle. In plus, proprietarul de dinainte a pus filtru KN (si a pierdut/aruncat suportul filtrului original). Prin urmare, as vrea sa incerc o toba mai putin restrictiva dar fara sa pun o teava goala. As prefera sa nu tai toba originala pentru treaba asta. Daca tot discutam asta - in caz ca stiti pe cineva priceput in ale carburatiei in zona Bucuresti - m-ar ajuta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, bursyllac said:

Toba mea e in conditie buna, as vrea sa cumpar teava pentru a face conversia la toba de GSXR. (tot originala, nu din aia gaurita). Am ceva probleme de carburatie si am inteles ca asta ar putea ajuta - mai ales ca setul din carburator este din kitul de rejetting de la Procycle. In plus, proprietarul de dinainte a pus filtru KN (si a pierdut/aruncat suportul filtrului original). Prin urmare, as vrea sa incerc o toba mai putin restrictiva dar fara sa pun o teava goala. As prefera sa nu tai toba originala pentru treaba asta. 

Te ajuta, sa ai consum mai mare. 

Eu i-am pus un Mivv GP cu DB-killer modificat, la relanti face zgomot cat toba stock, la stilul meu de mers am consum de 7-8% in oras.

 

111.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.11.2020 la 5:51, bursyllac a spus:

Salut. Toamna asta m-am alaturat si eu clubului detinatorilor de DR: un DR 650 SE din 1996.

 

7413449A-3AC0-4488-BC21-9E9350BCC9B1.thumb.jpeg.3f754578e2369d380946a5e0f48d0fdb.jpeg7A289912-73E3-4A81-96F0-0B388004E3E5.thumb.jpeg.1bb7fb70955e8b8ed0a505d1e4152bfb.jpeg898DDDF8-C44F-4081-B837-BC6EE2376EA2.thumb.jpeg.e074a9f5a64ef74ceda9958c2bde4cfa.jpeg

 

M-ar interesa sa cumpar cateva piese daca aveti de prisos:

 

- o toba originala (de fapt as avea nevoie de partea de teava de la motor pana la catalizator)

- o roata fata (optional - as vrea sa pot face trecerea de la anvelopa enduro la anvelopa de strada mai rapid ) se potriveste si de la celelalte DR-uri sau trebuie sa caut de la modelul SE?

- suportul de filtru de aer original (proprietarul anterior a facut trecerea la KN si a pierdut suportul original)

 

Multam frumos.

 

Salut. Daca mai ești interesat de roată față am eu una. Poți să îmi scrii la onescuvlad@gmail.com

Salutare. Are cineva de vânzare carene de RSE și parbriz? Aștept un mesaj daca exista. Toate bune!

Salutare. Exista printre voi persoane care detin carene de Dr RSE si vor sa le vanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la unul priceput in carburatoare daca ajunge la consum mai mare de 6,5 in oras c toba stock e posibil ca socul sa nu functioneze corect. Pana sa reglez carburatorul mi-a consumat si 10% in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, bursyllac said:

acuma nici stilul meu de condus nu e chiar cel mai economic. Mai ales ca m-am obisnuit cu un 990 Adventure :D  

Nici mie nu-mi iese cu economia, cu GS-ul scot lejer 10% in oras.

1 hour ago, Muretto Grundieg said:

DR-ul meu consumă 5,3- 5,5 afară iar în oraș n-am măsurat. E greu de mers economic cu DR-ul, pe bune.

In afara, la o viteza medie de 100 km/h imi consuma intre 4,7 si 5,5. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare.

Am constatat weekendul asta ca nu mai am incarcare la un DR 650 SE 1996 si in final pare ca e dus releul de incarcare. Prin urmare, cumpar un releu de incarcare, daca aveti aruncat pe undeva asa ceva.

Cel mai probabil se potriveste cu cel de Freewind sau de DR Big. Multumesc.

 

 

IMG_0005.PNG

IMG_0006.PNG

Editat de bursyllac
adaugare poze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, bursyllac said:

Cel mai probabil se potriveste cu cel de Freewind sau de DR Big. Multumesc.

 

S-ar putea sa faci treaba si cu asta chinezesc: https://www.generalmotor.ro/regulatoare-tensiune-scuter/regulator-tensiune-scuter-yamaha-125-150cc?utm_source=portal&utm_medium=web&utm_campaign=google_txt&gclid=Cj0KCQiA7NKBBhDBARIsAHbXCB4_H8kpHzTeh4vLNzYSISt8eMY4f0MwA2a-avs0rAokOiwXvOomRmcaAgnXEALw_wcB

 

regulator-tensiune-scuter-yamaha-125-150

 

Cumperi, probezi, monitorizezi si vezi ce iese.

 

 

 

Ar mai fi acesta care e mai mare si rezista mai bine dar trebuie sa-l adaptezi ca spatiu si conectare fire: https://www.generalmotor.ro/relee-si-regulatoare-atv/regulator-tensiune-atv-cf-moto-beneli

 

regulator-tensiune-atv-cf-moto-beneli~84

Editat de mobiletron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, mobiletron said:

interesant. mersi fain. probabil as monta si un voltmetru ca sa il pot monitoriza in mers, dar ala e de avut oricum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De functionat trebuie sa functioneze, singura problema pe care o vad, in cazul in care ea exista, este posibila diferenta de putere dezvoltata intre alternatorul de scuter si cel de DR650 si daca acest lucru influenteaza fucntionarea releului de incarcare. Poate stie ceva @easy ride on!.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia zic ca se potriveste la urmatoarele:

 

Releu incarcare scutere:

 YP 125 R (e) Skyliner 04- '06
YP 125 R (D) Skyliner 01-03
Yamaha:
YP 125 R (D) Majesty 2001 - 2002
YP 125 R (e) Majesty 03-09
YP 250 R x Max Sport X Max (11 - 12
YP 250 R x up to max x 10 - 12
YP 250 R x Bit ABS (Acrylonitrile Butadiene Styrene) x 10 - 12
YZF - R 125 10 - 12
YZF R 125 Anniversary 1

 

Trebuie sa vezi ce putere dezvolta alternatoarele lor.

6 minutes ago, bursyllac said:

Daca imi amintesc bine, statorul standard de DR650 genereaza o putere de 200W si mai vazusem ceva statoare aftermarket de 250W

 

Am gasit, Yamaha YP250 R dezvolta 235W la 5000 de ture si are acumulator de 12V si 8Ah. Deci ar trebui sa mearga la DR650 fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/23/2021 at 2:00 PM, easy ride on! said:

Merge,

dar ar fi bine să-l monteze pe o placă de aluminiu pentru răcire suplimentară (mai ales la viteze de aer mici) şi în loc cât mai bine ventilat (ca să reziste în timp).

 

Da, o racire suplimentara ar fi buna dar spatiul intotdeauna e o problema pe moto. Totusi releul chinezesc este la aceeasi dimensiune cu cel original de Suzuki, asta inseamna ca si racirea ar trebui sa fie in parametri normali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
2 hours ago, mobiletron said:

 

Ai apucat sa faci ceva la motocicleta?

@mobiletron

Am gasit la Evo Motors Bacau sa imi trimita in ziua urmatoare un releu, chipurile dedicat pentru DR 650. Sau cel putin oleaca mai specific decat universalele chinezesti. I-am cerut si o mufa ca a mea era compromisa si el mi-a trimis de fapt unul universal care avea si mufa.

E oleaca mai mare decat ala original, dar l-am putut monta tot unde a fost si cel original.

Am zis ca mai astept o vreme pana sa ii fac review, dar daca se cere, zic si-acuma si oi zice si mai incolo, cand l-oi vedea in actiune si mai la cald.

 

Important de mentionat e ca eu am schimbat farul original cu unul pe led care consuma mult mai putin - 20W in loc de 55W cum era faza scurta din H4 halogen.

Am montat un voltmetru si am constant tensiunea de incarcare 14.7-14.8 cu farul aprins si ar urca la 14.9 cu farul stins, dar eu merg cu farul stins doar din greseala. Initial m-a alarmat faptul ca sta mereu la 14.7-14.8, dar cand m-am uitat in manualul DR-ului, la specificatii da tensiune regulator intre 13 si 16, ceea ce mi s-a parut dubios, dar a fost motiv suficient ca cei de la Evo Motors sa spuna ca releul e ce trebuie.

Intre timp am aflat ca pentru bateriile AGM (ce am acum pe DR) e necesara o tensiune de incarcare intre 14.0 si 14.8, ceea ce m-ar plasa in intervalul corect.

Cam asta e situatia actuala. Am undeva la 15% dubii ca e ce trebuie, dar deocamdata pare totul ok. Doar un pic de emotie sa nu imi suprasolicit statorul, ca ala e mai scump de inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...