Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

1 oră în urmă, patrick1 a spus:

La subiect tehnic, dacă doreşti: "jucăria" mea (de arat câmpurile şi pădurile") nu avea din construcţie întinzător de lanţ automat şi nici ungere / lanţ "automată". Şi nici d'altele.

Treabă nasoală atât pentru şocuri (nedorite) în tracţiune, oscilaţii laterale de lanţ, etc. cu tot "tacâmul" de instabilitate.

Aşa că i-am proiectat şi construit unul cu toate regulile şi arta industrială (DIY).

La primul "prototip", după câteva zeci de km, a cedat guma (rola) de "cauciuc" (era ceva plastic) şi a rulat lanţul direct pe rulmenţi până s-a spart o carcasă exterioară la unul dintre ei.

La acelaşi "prototip" (în "upgrade") cu o altă rolă de cauciuc (mai dur), presată elastic peste rulmenţi (608zz, NTN) a început să "plece" din loc rola în lateral (axial)

La a 3-a versiune (cea fiabilă) am folosit 2 rulmenţi cu umăr (F608zz) la capete şi unul simplu între ei.

Totul o.k.

Rezultate, lanţul nu mai vibrează în mers (static nici atât), se "întinde" (ca uzură) de 3-5 ori mai lent, se curăţă de praf pe rolă, nu mai are oscilaţiile laterale de rezonanţă care slăbeau niturile şi zalele prematur.

Okay, bravo. Te-ai descurcat sa faci o imbunatatire pe motorul tau. 

Păi ... să mă lase în pace ăştia cu omologările şi TUV-urile lor,

şi să-şi uzeze, perieze, întindă şi ungă ei lanţurile la fiecare 2-3 zile, după omologările lor :D

Nu?

Omologarile se refera la tot ce umbla pe carosabil. Celelalte autovehicule pot fi orice !! Tu vorbesti de aceasta categorie, eu de cealalta. Cum ziceam , nu vb despre acelasi lucru.

 

 

 

Asta ca să nu mai amintesc de înălţătoare de ghidon (omologate) la dimensiunea maximă de 50mm. Am construit prin frezare în siluminiu naval înălţătoare de 110mm (monobloc) şi am lungit toate cablurile şi comenzile cu material (Bowden) căptuşit interior cu tub de nylon. Inclusiv piuliţele de reglaj de la capetele de cablu le-am căptuşit interior cu tuburi de polietilenă. Că altfel freacă şi aici oţel pe oţel, se "scămoşează" după o vreme şi ...

Regulatoarele /redresoare de AC şi DC au fost reconstruite cu tranzistori V-MOS în loc de tiristori şi diode Schottky (disipau termic prea mult cele din versiunea omologată) iar carcasele-radiator au fost înlocuite cu altele cu suprafeţă (aripioare) de răcire mai mare (dublă). Şi cu potenţiometri multitură pentru ajustarea /reglarea tensiunii debitate, plus protecţii (cu bobine /relee Reed) pentru supracurenţi accidentali. fain. Tranzistori VMOS n-am vazut . O sa caut despre ei sa vad cu ce-s mai destepte MOSFETurile astea. Cu siguranta poti concepe regulatoare pentru a obtine ce doresti din curentul alternativ generat de megnetou, cu siguranta poate fi mult imbunatatit fata de original. Depinde cu ce costuri/efort masurat prin prisma rezultatului. Daca tu ai avut probleme cu regulatorul tau original din cauza ca a fost proiectat gresit atunci, da, merita sa inventezi/imbunatatesti. Despre ce motor povestim ?

 

Etc., etc ...

 

Despre ce omologări ("chinezeşti") vorbeşti? Nu vorbeam de omologari chinezesti , de unde ai scos-o ? Dar, cum ziceam mai sus, vorbim de lucruri diferite.

Puţini ar pricepe ce "uzină" e pe acolo :)

Clar ca fiecare care face pe motorului "ceva" se simte mindru . E normal si probabil ca asta ne motiveaza, si cred ca e in mare parte "hrana" pentru egoul fiecaruia !

Totusi, incepind de la ati pune niste autocolante pina la a inlocui conducte pe frina cu unele facute pe genunchi in spatele casei e cale lunga. Despre omologarea modificarilor/materialelor/subansamblelor in acest interval vorbesc ! Si n-o sa-mi schimb parerea 😃

 

Spor la orice intreprinzi, responsabil !

 

 

1 oră în urmă, patrick1 a spus:

 

 

P.S. Prima încercare de "omologare" au făcut-o miliţienii, când au încercat (pe vremuri) omologarea fizionomiei mele la standardele pozei de la 14 ani (fără barbă), din buletin :crack:

 

 

Au eşuat!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, patrick1 a spus:

Da, dar fiind un "dual-sport" acest vehicul (nu este destinat unei circulaţii exclusive pe drum, poate şi fără drum ) poate "umbla" (ocazional) şi pe carosabil. Eu vorbeam de motorul tau, cel cu care ari prin paduri.

 

V-MOS-urile (sunt tranzistori cu structură metal-oxid-semiconductor, arhitectură verticală) pot avea rezistivitate de conducţie şi de 0,03 Ohm, adică la un curent de (să zicem) 20A, în conducţie, căderea de tensiune ar fi de 0,6V /element.

Regulatorul este proiectat "greşit" (subdimensionat) la majoritatea motocicletelor. Din motive "comerciale" (să mai cumperi - dacă găseşti). Nimic reglabil. Ba uneori este plasat lângă eşapament (la ... zona fierbinte). Unii au "păţit-o" şi de la trăsnete (inducţii) prin apropiere. Pai cam toate sunt cu build in obsolencies, nu doar motoare si absolut tot. Poate cele care costa mult la achizitie si nu se mai gindeste nimeni sa mai traga bani pe mentenanta/postgarantie nu sunt asa.

Nah' ... dacă nu vrei să te lase în vârful muntelui ... că unele au aprindere cu CDI din linia de 12V DC, nu separat din magneto în AC.De acord. O imbunatatire este asta. Dar daca ma gindesc ca o motocicleta despre care vb, are aproape 30 de ani, nu stiu ce crezi tu ca s-a gindit proiectantul legat de durata de functionare, 100 ani ? E evident ca multe crapa pentru ca au trecut de durata de folosinta.

Mostră:

https://uk.farnell.com/infineon/irf3315pbf/mosfet-n-150v-21a-to-220/dp/8648077#:~:text=The IRF3315PBF is a HEXFET® fifth generation single,design%2C provides an extremely efficient and reliable operation.

Respectiv căldură disipată de 0,6x20=12W / element comutator. La 20A, să zicem. Suportă 35A la 150V. Clar sunt mult mai eficiente. Alta generatie fata de original.

La tiristori sunt cam 1,5V în conducţie, adică 1,5x20=30W / element comutator. Plus ce disipă diodele redresoare clasice se ajunge la sute de W.

 

 

Da, dar la conducte de frână "sertizate" pe genunchi (mai sunt şi "nebuni" care fac d'astea) este o cu totul altă discuţie.

👍

 

P.S. Nu neapărat că au fost proiectate greşit, ci mai degrabă au fost proiectate în scop comercial (omologat), şi nu pentru "uz militar" (extremă fiabilitate, simplitate, supradimensionare adecvată). Ai tu ceva cu cuvintul asta.... Pentru fiecare inseamna altceva.

 

 

Sau asta:

https://uk.farnell.com/infineon/irfb4615pbf/mosfet-n-ch-150v-to-220ab/dp/1688596

Ca arhitectură, cam aşa arată o "aşchie" de siliciu la tz. V-MOS.

th.thumb.jpg.9cad03b025f348a73471122379ce467a.jpg

Asta ca să nu îţi povestesc despre CCT (cam chain tensioner), alea originale şi omologate (din fabrică) pe care unii au ajuns să le înlocuiască cu aşa ceva

OIP.jpg.4432350bd7b5110b8e7b04f6e76e48fb.jpg

de bune şi "fiabile" ce sunt originalele  :D Te-ai uitat prin manuale de intretinere moto ? Ai observat cumva care sunt perioadele de verificare/inlocuire recomandate de producator ? Citi dintre cei cu motoare in Romania fac ce scrie producatorul ? Cind ai un motor sub poponeata trebuie sa intelegi ca daca vrei sa functioneze acceptabil trebuie sa faci macar ce este recomandat. Daca e deja un motor vechi, iti asumi orice. Zi-mi altceva decit motor la care se intimpla altfel ?

Intinzatoare lant de distributie modificate la extrem am vazut, din saracie sau din dorinta de a "mesteri o treaba" si sa eviti sa schimbi lantul, asa cum este corect sa faci, mai bine sudezi piulite etc ca sa mai mearga o vreme, cu efectele pe care le are improvizatia. Chiar daca asta inseamna sa te resemnezi.

Stiu, asta e Romania, saracia, credinta, dorinta si increderea de sine pe care o au multi la cote exagerate si total nejustificate.

Dar cu timpul, dupa ce acumulezi experienta de viata, si doar dupa aceea, si nu toti, pot sa se uite in spate si aibe o opinie pertinenta despre ceea ce s-a intimplat. Ceilalti nici macar nu se prind in ca ape se scalda.

 

Iti doresc sa-ti canalizezi energiile constructiv si responsabil, ca vad ca esti energic si dornic de a face. Fa !

1 oră în urmă, patrick1 a spus:

Care originale arată aşa

image.png.af6d3222259bdb727daae702154d0cb5.png

iar chinezii le-au copiat aşa

image.thumb.png.2ac324526b7354e249c76c1b3654d73c.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mă pricep (lucrez într-un domeniu total paralel) dar ce citesc pe acilea îmi zbârlește părul pe mâini. Cum ar veni - zice dl. Patrick1 - că toți proiectanții de motoare moto proiectează greșit și printre altele  lanțul de distribuție tinde să sară!

Cine naiba ar fi luat în calcul vibrația în rezonanță? Cine s-ar fi gândit să proiecteze un dispozitiv care costă dublu  sau triplu față de prețul piesei protejate?

Mă gândesc cât de norocos sunt că de când merg pe moto ( de aproximativ 43 de ani adică, să nu fie dubii) nu mi-a sărit niciodată lanțul de distribuție de pe nici un motor. Și nici de pe vreo mașină.

Știu, urmează miștourile, diagrame și teoreme cu nume prețioase, dar nu m-am putut abține.

Eu, ca un om simplu, zic că e mai normal să respecți întreținerea indicată de manual și să schimbi ce e de schimbat atunci când zice fabrica. Că nu e un capăt de țară să cumperi un lanț nou, etc. 

Dar mai știi? Poate greșesc și atunci sunt gata să recunosc, să descopăr și să învăț lucruri noi.

Aș prefera însă să învăț lecții, față în față, de la oameni  care au în cap tot ce spun și pot vorbi liber în absența internetului. La un foc de tabără, de exemplu.

Așa, cu Goagălu' în față e simplu să pari savant.

Gata, am ieșit! :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.11.2021 la 9:50, raducod a spus:

la temperatura de pornire, uleiul are viscozitate initiala scazuta, ceea ce face a timpul pina cind toate frecarile sa primeasca ulei este mai mare, respectiv uzura la pornire/mers fara ulei este mai mare

Fix invers! Vâscozitate scăzută (primul nr mic) = timp scurt și vice versa! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, patrick1 a spus:

Corect! Este exact invers.

 

În rest, între 40 şi 100 grade C, vâscozitatea poate fi diferită în raport de 5/1 până la 20/1.

Viscosity-Chart.thumb.jpg.dd7400c12b0064a19556db26181775b9.jpg

 

corect, eu m-am exprimat gresit. Aveam in gind fluiditate nu viscozitate ..

Chiar acum, raducod a spus:

corect, eu m-am exprimat gresit. Aveam in gind fluiditate nu viscozitate ..

Pe de alta parte nu cred ca este cineva care crede ca odata cu cresterea temperaturii ceva devine mai putin fluid !

 

Dar sunt curios, ca tot eviti sa zici, pe ce motor te dai ? cam de cind ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D.le patrick1, o să intru în jocul dumitale dacă - vorba lui raducod - ne arăți și nouă posesiunea dumitale cu modificările aferente. Până acum ne-ai trimis doar link-uri și poze de reclamă, de ce oare?

Eu știu ce poate Radu și nu vorbește aiurea. Pe dumneata nu te cunosc. Să-mi fie iertată neștiința, poate ai dreptate, dar dacă - vorba rabinului din banc - toată lumea are dreptate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, detin un dr big 8002 din 1991, motorul este transformat intr-un scrambler. Am ramas cu toate carenele, semnalizari, faruri, rezervor, tobe, plus multe alte piese. Din lipsa de spatiu as vrea sa vind toate piesele pe bucati, sunt curios cine sau cati ar avea nevoie de piese din carenaj ( as vrea sa le dau pe toate altfel le as pastra  pentru a face motorul inapoi original intr o zi pentru ca nu am facut modificari pe cadru). Atasez poza sa va faceti o idee cam ce piese mi au ramas.

96860407_608716969759265_1477642730359226368_n.jpg

Editat de tiberiustefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut! 

- Verific prezenta printre dr'isti, azi am intrat si eu, liniste totala aici, se pare ca va merg "fiarele". Cum va simtiti in 2022, stiind ca va dati cu "istoricele" ? Cu uleiul mineral cum stati? Acum testez 15w40 de la Mobil, ca Elf Sporti nu il mai gasesc. 

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ramine putin timp de scris ... 😄

 

Fierul meu s-a inmultit, au mai aparut si alte pe linga.

dar, in derulare este proiectul "alta furca" pe BIG. Am trecut prin upgrade cu arcuri progresive Wilbers pe cele vechi, dar nu-s tare impresionat. E intr-adevar mai nebarca, nu mai dau in cap telescoapele. Indiferent de viscozitate uleiului folosit, inclusiv presurizate, tot n-am reusit sa ies din senzatia initiala. Nu ca ma dau eu mult sau salbatic, dar nu-s decit telescoape de duzina.

Acum muncesc la adaptarea unei furci WP Extreme MX5060. Nu sunt pionier, s-au mai facut astfel de upgradeuri pe modelul acesta, iar beneficiarii au relatat ca e "ce trebe" ..... 🥰

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, irinel2006 a spus:

Salut! 

- Verific prezenta printre dr'isti, azi am intrat si eu, liniste totala aici, se pare ca va merg "fiarele". Cum va simtiti in 2022, stiind ca va dati cu "istoricele" ? Cu uleiul mineral cum stati? Acum testez 15w40 de la Mobil, ca Elf Sporti nu il mai gasesc. 

Eu cu 15w40 aveam probleme cu supraincalzirea la RSE.

 

PS. In aprilie mi-am luat iarasi (dupa 6 ani de pauza) DR350. Toarce...

 

10w40 de la Oest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, florinelu07 said:

Eu cu 15w40 aveam probleme cu supraincalzirea la RSE

cum aș putea monitoriza temperatura de funcționare? eu am un DR 650 SE și bordul are doar vitezometru plus martori de neutru, fază lungă și semnalizare. eventual o variantă care să nu mă oblige să folosesc un bord digital.

am avut un fel de termometru pe jojă la altă motocicletă dar nu era deloc de încredere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de incredere este o piesa care se interpune intre radiator si conducta, acolo poti monta un senzor de ulei care-l poti monitoriza in bord, cu adaptarile de rigoare. Gasesti pe net info mai multe... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

florinelu07-eu prin 2009 am folosit 10w40 de la Valvoline, apoi in urmatorul an, nu se mai gasea prin Botosani si am pus 20w50 ca asa m-a sfatuit specialistul la vremea aia si eu venind de pe 2 timpi " jawa 350 ts" inca nu eram prea sigur pe mine. Cica cu ala motorul statea mai rece, in schimb cum intram in septembrie si se mai racea putin vremea, pedala de pornire era tare si "cucu" ungere la pornire. Asa ca am renuntat ce ma sfatuiau altii si am cautat pe net. Avand in vedere ca avea ceva ani, in schimb pistonul si segmentii nu mai erau cei originali ci sunt o varianta sport, pistonul nu mai are fuste asa lungi, e mai usor, am decis sa incerc variantele auto entry-level, care nu au aditivi. Kitul de ambreiaj l-am schimbat cu unul Ebc si de atunci am inceput sa folosesc 15w40 de la Elf. Cu emotii recunosc, 6 luni am stat cu urechea mereu pe motor sa vad daca am schimbari in el. Din fericire, motorul asta e unul super de reusit, iar uleiul mineral folosit din zilele noastre e mai mai calitativ decat cel din 1990. Nu as putea spune ca se supraincalzeste motorul, oricum in fiecare primvara ritualul de pregatire e urmatorul: capacul de la ulei dat jos, sita data jos, filtrul dat jos, lasat totul la scurs, apoi spal cu decarbusol toate depunerile de peste iarna, care se aseaza in capac, ispectia surubului de scurgere , in zona magnetului, zici ca sunt cautator de aur, la momentul ala. Totul pare sa fie ok!  M-a mai suparat carburatorul anul asta, dar cred ca din cauza benzinei, ca se oprea cand iti era lumea mai draga, insa dupa ce l-am dat jos si bagat in baie de carbusor s-au dizolvat toate . Acum cand stau la semafor parca mereu am senzatia ca motorul e oprit, in trecut o tineam mai turata sa nu moara motorul. Acum mi-e bine, la plimbarile cu 80km/h e o adevarata placere.

Acum 7 ore, bursyllac a spus:

cum aș putea monitoriza temperatura de funcționare? eu am un DR 650 SE și bordul are doar vitezometru plus martori de neutru, fază lungă și semnalizare. eventual o variantă care să nu mă oblige să folosesc un bord digital.

am avut un fel de termometru pe jojă la altă motocicletă dar nu era deloc de încredere...

eu pe a mea o tin mereu intre 3500-4000 ca sa imi bage pompa de ulei si implicit si ungerea si racirea sa fie buna. La stilul asta vad ca motorului ii convine, daca merg subturat deja cred ca se incinge ala. Nu stiu cu ce te-ar ajuta un senzor de ulei la dr, ce faci te opresti pe dreapta cand ajunge la 100C ? Atentie la uleiurile semisintetice, astea chiar nu sunt ok pentru motorul asta. Doar mineral....ca are proprietatea de racire...

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, #bursyllac si-a dorit sa afle cum poate monitoriza temperatura uleiului... Habar n-am in ca regim foloseste motorul. Poate omul freaca DRu pe urcari... 🤔

In mod evident, poti face o analiza/istoric a temperaturii functie de regim de mers, tip ulei, reglaje carburatie, evacuare etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

1 hour ago, irinel2006 said:

Atentie la uleiurile semisintetice, astea chiar nu sunt ok pentru motorul asta. Doar mineral....ca are proprietatea de racire...

Nu stiam acest aspect. Am tot folosit semisintetic 10w40

 

2 hours ago, raducod said:

Salut, de incredere este o piesa care se interpune intre radiator si conducta, acolo poti monta un senzor de ulei care-l poti monitoriza in bord, cu adaptarile de rigoare.

recunosc ca nu am cautat foarte mult, dar pana acum gasisem doar ceva senzor care e facut sa mearga cu un bord de la trailtech (nu sunt dispus sa pun din ala - si din motive de buget si pentru ca imi place bordul analog original) sau ceva termometru de-ala de pus in loc de capacul de la ulei, care probabil nu are nicio relevanta. O sa mai caut sa vad daca gasesc o varianta in care sa am un mic lcd cu temperatura la ulei pe care sa o conectez la un astfel de senzor.

 

 

58 minutes ago, raducod said:

Habar n-am in ca regim foloseste motorul. Poate omul freaca DRu pe urcari

Folosesc destul de mult DR-ul pe offroad. de cele mai multe ori enduro-peisagistic, alteori enduro mai solicitant. la un moment dat am ramas blocat singur in padure si pana am iesit am incalzit motorul destul de mult incat sa imi dea senzatia ca e mai mult decat ii place. mi-ar fi placut sa am un mod de a sti cam cat pot sa ii mai dau, cat sa il mai astept sa se raceasca el si sa ma odihnesc eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, bursyllac a spus:

 

Folosesc destul de mult DR-ul pe offroad. de cele mai multe ori enduro-peisagistic, alteori enduro mai solicitant. la un moment dat am ramas blocat singur in padure si pana am iesit am incalzit motorul destul de mult incat sa imi dea senzatia ca e mai mult decat ii place. mi-ar fi placut sa am un mod de a sti cam cat pot sa ii mai dau, cat sa il mai astept sa se raceasca el si sa ma odihnesc eu.

 

Sa inteleg ca tu nu te mai uiti in "buletinul" ei :)  Pai in acest caz poae asa ceva te-ar ajuta ?  https://www.emag.ro/ceas-bord-universal-temperatura-apa-ulei-motor-cu-senzor-inclus-2430/pd/DS5R8MMBM/?cmpid=86946&gclid=EAIaIQobChMIhYX96pXD-AIVGc53Ch3k3QRJEAQYByABEgKqFfD_BwE

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37 minutes ago, irinel2006 said:

Sa inteleg ca tu nu te mai uiti in "buletinul" ei :)

Mai am tendinta sa ma uit atunci cand mai vad cate-un proiect de lege care sa interzica folosirea vehiculelor mai vechi de x ani sau norme euro, dupa care imi amintesc ca e suficient de batrana incat sa fie sub orice prag, asa ca stau linistit. Se vede in video-ul din semnatura cat de preocupat sunt de batranetea ei.

 

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, s_cristi a spus:

Este verificata treaba asta cu racirea mai buna datorita uleiului mineral sau e doar experienta personala?

 

Nu mai gasesc articolul ala, in care se specifica folosirea uleiului mineral la motoarele racite pe aer si ulei, avea proprietatea de a dispersa caldura mai bine in carcasa motorului, Apoi iti proteja semeringurile si ambreiajul. Pe topicul asta au fost mai multi care au testat semisintetic si au ajuns la concluzia ca motorul se incingea mai tare, apoi apareau lacrimarile pe la garnituri, etc. Eu doar cu mineral am lucrat si am fost destul de multumit. Sunt o gramada de dezbateri pe tema asta, insa articolul ala era facut super meserias de un institut nu de un blogger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, irinel2006 a spus:

O mizerie chinezească sinistră! + că un ceas de 52 mm pe bord 🏍️... 

Cred că găsești ceva mic digital, nu știu dacă n-o fi și vreun Koso pe la Louis. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut !

 

Recent am achizitonat un DR 650 R '93 si vreau sa il aduc intr-o stare cat mai buna din punct de vedere tehnic si aici intervine problema mea: de unde achizitionati piese pentru o capra asa veche ?

Am dat mail catre motor team si le-am cerut niste preturi pentru niste coduri, ex: garnitura magnetou si  nu am primit nici un raspuns.

As mai vrea un kit de rulmenti pentru bascula si nu stiu unde sa ma indrept.

 

Multumesc anticipat ! 

412bc7bc-5a50-4f02-bc01-e098ac3ac909.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, ulei_moto a spus:

Salut !

 

Recent am achizitonat un DR 650 R '93 si vreau sa il aduc intr-o stare cat mai buna din punct de vedere tehnic si aici intervine problema mea: de unde achizitionati piese pentru o capra asa veche ?

Am dat mail catre motor team si le-am cerut niste preturi pentru niste coduri, ex: garnitura magnetou si  nu am primit nici un raspuns.

As mai vrea un kit de rulmenti pentru bascula si nu stiu unde sa ma indrept.

 

Multumesc anticipat ! 

412bc7bc-5a50-4f02-bc01-e098ac3ac909.jpg

 

https://romimoto-piese.ro/ro2/category/10400000000/vehicle/suzuki-dr-650:20370/article/93396/

 

https://romimoto-piese.ro/ro2/category/10200000000/vehicle/suzuki-dr-650:20370/article/135971/?sr=30

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...