Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Nu merita sa pui ventilator !! NU AI CUM SA CALEZI MOTORU !!Credema !! Daca de aia tie frica si vrei sa pui ventilator vinde-l si ia-ti klr sau altceva!! Daca era cu ventilator era gandit din fabrica !! Logic :laugh:

Buna asta! mi-a placut! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai are dreptate StreetFighter - nu am auzit in viata mea de DR cu motor calat. Pur si simplu racirea SACS isi face treaba cu brio.

 

Acu, intorcandu-ne la oile noastre - @memyselfandI - stai linistit ca e un motor foarte bun DR 800 si mai ales ca iti place nu are sens sa te enervezi; in primul rand schimba URGENT marca uleiului - scoate motorexul din ea si baga altceva: eu ti-am zis YACCO MVX4T 15W50 semisintetic sau Agip 15W50 semisintetic sau in ultima instanta Motul 15W50 semi. Iei 2 bidoane de 2L si mergi asa sezonul asta - daca cumva mai consuma ii mai completezi dar sunt sanse foarte mari sa nu mai consume asa mult. Intrebai tu daca la 0 km consuma ulei? Bineinteles ca consuma, mai ales in prima mie de km pana "se aseaza" motorul. Apoi scade consumul dar nu la zero oricum iar dupa circa 10 - 15.000 (vorba lui StreetFighter) iar se da la ulei (200 - 300 ml / 1000 km e ceva normal).

Deci incearca sa schimbi marca de ulei si sa iei ce ti-am zis eu. DR-ul e pretentios la ulei - nu merge bine cu ulei foarte bun, nici cu ulei foarte prost si anumite marci le mananca sau se incinge mai tare cu ele.

De comandat piese - nu stiu de unde esti - dar aici in Bucuresti si imprejurimi cel mai eficient e Dan Dilly (http://www.dillypoint.ro - ai aici date de contact); nu are sens sa alezezi sau mai stiu eu ce, plus ca nici nu prea sunt meseriasi sa faca bine treaba asta (rar gasesti); e adevarat ca cel mai bine merg segmentii noi pe suprafata de cilindru noua, dar nu e chiar asa imperios la DR, merge fara probleme doar cu segmenti noi DECI ii iei DOAR set segmenti, set simeringuri supape si garnitura chiulasa + garnitura cilindru. Asta dupa toamna asta (sfatul meu).

 

;)

 

Mesaj completat

Pentru cine vrea un Suzuki DR 600 in stare f buna la pret subtire sa imi dea un PM. Pt. cine nu stie DR 600 e o motocicleta destul de desteapta care inafara de frana spate pe tambur (schimbabila cu piese de DR 650) are niste faze mai destepte decat DR-ul 650 ce a urmat imediat dupa. E mai solida, mai bine construita si oleaca mai usoara, decompresor semiautomat, suspensii destepte, etc. Vai si ce se ridica pe-o roata! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai are dreptate StreetFighter - nu am auzit in viata mea de DR cu motor calat. Pur si simplu racirea SACS isi face treaba cu brio.

 

Acu, intorcandu-ne la oile noastre - @memyselfandI - stai linistit ca e un motor foarte bun DR 800 si mai ales ca iti place nu are sens sa te enervezi; in primul rand schimba URGENT marca uleiului - scoate motorexul din ea si baga altceva: eu ti-am zis YACCO MVX4T 15W50 semisintetic sau Agip 15W50 semisintetic sau in ultima instanta Motul 15W50 semi. Iei 2 bidoane de 2L si mergi asa sezonul asta - daca cumva mai consuma ii mai completezi dar sunt sanse foarte mari sa nu mai consume asa mult. Intrebai tu daca la 0 km consuma ulei? Bineinteles ca consuma, mai ales in prima mie de km pana "se aseaza" motorul. Apoi scade consumul dar nu la zero oricum iar dupa circa 10 - 15.000 (vorba lui StreetFighter) iar se da la ulei (200 - 300 ml / 1000 km e ceva normal).

Deci incearca sa schimbi marca de ulei si sa iei ce ti-am zis eu. DR-ul e pretentios la ulei - nu merge bine cu ulei foarte bun, nici cu ulei foarte prost si anumite marci le mananca sau se incinge mai tare cu ele.

De comandat piese - nu stiu de unde esti - dar aici in Bucuresti si imprejurimi cel mai eficient e Dan Dilly (http://www.dillypoint.ro - ai aici date de contact); nu are sens sa alezezi sau mai stiu eu ce, plus ca nici nu prea sunt meseriasi sa faca bine treaba asta (rar gasesti); e adevarat ca cel mai bine merg segmentii noi pe suprafata de cilindru noua, dar nu e chiar asa imperios la DR, merge fara probleme doar cu segmenti noi DECI ii iei DOAR set segmenti, set simeringuri supape si garnitura chiulasa + garnitura cilindru. Asta dupa toamna asta (sfatul meu).

 

;)

 

Mesaj completat

Pentru cine vrea un Suzuki DR 600 in stare f buna la pret subtire sa imi dea un PM. Pt. cine nu stie DR 600 e o motocicleta destul de desteapta care inafara de frana spate pe tambur (schimbabila cu piese de DR 650) are niste faze mai destepte decat DR-ul 650 ce a urmat imediat dupa. E mai solida, mai bine construita si oleaca mai usoara, decompresor semiautomat, suspensii destepte, etc. Vai si ce se ridica pe-o roata! :laugh:

 

 

multam mult lupu,

vara asta are multi km de mancat, asa ca nici nu ma gandesc s-o desfac.

am sa incerc sa schimb uleiul cu ce mi-ai recomandat si vedem ce iese...

 

bafta tuturor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefu' ... lasa dracu' motorul asa ! Nu te apuca sa umblii in el ca umblii de geaba ! Big-ul va manca in continuare ulei, cate zilishoare va avea el !

La un drum mai lung limiteaza-te la un 110-115km/h si ai sa fii uimit ca uleiul este ,,tot acolo" ! Daca il chinuii la 130-140km/h, in afara de benzina, va hali si mult ulei.

Si eu m-am framantat mult de tot cu problema asta si am gasit rezolvarea: ... Il las asa si stau cu ochiu pe joja ! Problema de a desface motorul ti-o poti pune dupa 100000km, pana atunci plimate de el !

 

Bafta ! ;) ... te saluta Petrica !

 

petrica, dupa vfr, numa in 110 imi vine s-o tin :laugh:

 

drept e ca cu pasager si chinuiala am ajuns la consumuri d'astea.

pe de alta parte, intr-adevar motorul e bulletproof, am uitat de joja si m-am intos de la CT cu 600ml de ulei in ea si n-are nici pe dreacu.

 

petrica, cand dai berea aia ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, wk trecut am iesit la o plimbare pe transalpina, frumos drumu, pacat ca l-au asfaltat aproape tot. Am avut insa ceva probleme la pornire cu DR 800big al meu, a plouat toata noaptea puternic la Ranca si dimineata nu a vrut sa mai plece. Am scos bujiile si erau si ude si cam negre, le am curatat, pus la loc dar tot nu o lua. Am umblat la maneta aceea de benzica cu rezerva, off, on si cand am dat pe rezerva a pornit, insa aveam benzina aproape plin. Pana la urma nu stiu de unde sa fie de acolo sau de la bujii. Oricum aratau tare urat. Vreau sa le schimb, ce recomandati? Iridium sau normale? NGK sau alta marca? Ce coduri trebuie sa fie si conteaza pozitia lor, stiu doar ca sunt diferite una de cealalta. Daca aveti alte recomandari cu privire la bujii, dau o bere cu prima ocazie. Si apropo, cei cu dr din Bucuresti nu ne vedem si noi sa mai povestim despre vacile noastre. Eu o am de putin timp dar deja am aproape 1500km pe ea. Imi place mobra. Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, wk trecut am iesit la o plimbare pe transalpina, frumos drumu, pacat ca l-au asfaltat aproape tot. Am avut insa ceva probleme la pornire cu DR 800big al meu, a plouat toata noaptea puternic la Ranca si dimineata nu a vrut sa mai plece. Am scos bujiile si erau si ude si cam negre, le am curatat, pus la loc dar tot nu o lua. Am umblat la maneta aceea de benzica cu rezerva, off, on si cand am dat pe rezerva a pornit, insa aveam benzina aproape plin. Pana la urma nu stiu de unde sa fie de acolo sau de la bujii. Oricum aratau tare urat. Vreau sa le schimb, ce recomandati? Iridium sau normale? NGK sau alta marca? Ce coduri trebuie sa fie si conteaza pozitia lor, stiu doar ca sunt diferite una de cealalta. Daca aveti alte recomandari cu privire la bujii, dau o bere cu prima ocazie. Si apropo, cei cu dr din Bucuresti nu ne vedem si noi sa mai povestim despre vacile noastre. Eu o am de putin timp dar deja am aproape 1500km pe ea. Imi place mobra. Va salut.

 

Ce tip de tobe de esapament ai pe ea? Aftermarket? Stock? Stock chiuretate? Filtrul de aer l-ai curatat vreodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, wk trecut am iesit la o plimbare pe transalpina, frumos drumu, pacat ca l-au asfaltat aproape tot. Am avut insa ceva probleme la pornire cu DR 800big al meu, a plouat toata noaptea puternic la Ranca si dimineata nu a vrut sa mai plece. Am scos bujiile si erau si ude si cam negre, le am curatat, pus la loc dar tot nu o lua. Am umblat la maneta aceea de benzica cu rezerva, off, on si cand am dat pe rezerva a pornit, insa aveam benzina aproape plin. Pana la urma nu stiu de unde sa fie de acolo sau de la bujii. Oricum aratau tare urat. Vreau sa le schimb, ce recomandati? Iridium sau normale? NGK sau alta marca? Ce coduri trebuie sa fie si conteaza pozitia lor, stiu doar ca sunt diferite una de cealalta. Daca aveti alte recomandari cu privire la bujii, dau o bere cu prima ocazie. Si apropo, cei cu dr din Bucuresti nu ne vedem si noi sa mai povestim despre vacile noastre. Eu o am de putin timp dar deja am aproape 1500km pe ea. Imi place mobra. Va salut.

Daca a pornit cand ai pus robinetul pe rezerva, ori e infundat traseul normal al robinetului ori a fost o coincidenta. Bujiile erau ude de la incercarile repetate de pornire. Ca sa iti dai seama de starea lor ( de fapt a carburatiei) trebuie sa te uiti la ele imediat dupa ce opresti motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tobele sunt stock nu stiu daca sunt chiuretate sau nu.dupa ce a pornit pe rezerva am mers Asa cu ea 20 km si la urmatoarea oprire am mutat pe rezervor si a mers fara probleme. Filtrul de aer e schimbat anul trecut fara sa se fi mers mult cu el. Totusi cred ca ii schimb bujiile. De care sa ii pun si cum anume, am vazut ca are 2 conteaza ordinea sau ce ar trebui sa respect in montajul lor. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam mult lupu,

vara asta are multi km de mancat, asa ca nici nu ma gandesc s-o desfac.

am sa incerc sa schimb uleiul cu ce mi-ai recomandat si vedem ce iese...

 

bafta tuturor,

 

salut. ieri am ajuns din concediu cu mobra. la 3030km, a mancat 1L de ulei. folosesc motorex 10w40. nu sunt multumit de el, ca atunci cand e incins puternic, troncane motorul. apropo de radiator. la mine dupa o tura cu mobra, cu putin e mai rece radiatorul decat motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Orice motor (nou sau vechi) consuma ulei , dar la nivel redus.

2. Eu folosesc Motorex 15W50 si parca se cam incalzeste si este cam zgomotos la cald. De la schimbul de ulei am completat cca. 100 ml (asta dupa vreo 1500 km). Motorul are peste 40000 si inca este cu setul original.

3. Inainte de a se comanda piese este de preferat sa se desfaca motorul si sa se constate "problema". Piston+alezat+simeringuri+garnituri te ajunge la vreo 200 euro + manopera si nu cred ca este un capat de tara la banii astia.

4. Bujiile preferate NGK DPR8EA9-toamna/iarna sau DPR9EA9-vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pt sfaturi,

dupa ce am facut ceva km in oras am ajuns la urmatoarele concluzii:

-in oras nu consuma ulei ( stil normal de mers, ambuteiaje, gaz, samd)

-afara daca o las la 110-120km e ok, 3-400ml la mie

-afara daca-i dau pe carca 140-150km/h 2l la 300km ;)

 

 

ps: ce nu reusesc sa gasesc pe net, este ce ulei recomanda fabrica? ( stiu ca e 10w40 ) dar nu stiu daca mineral sau semisintetic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: ce nu reusesc sa gasesc pe net, este ce ulei recomanda fabrica? ( stiu ca e 10w40 ) dar nu stiu daca mineral sau semisintetic..

 

Avand in vedere anul de fabricatie si faptul ca nu specifica tipul, poti fi sigur ca e vorba despre ulei mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 3000 km nu am completat niciun gram de ulei! Si am mers destul de mult 130-140 kmh.

Si ca model de ulei, cel mai ieftin mineral de 10W 40, valvoline parca 20 ron litru, oricum ii mult mai bun decat ce era pe piata acum 20 de ani cand s-au facut motoarele.

Consumuri ce vad pe aici(2l la 300 km) mi se par aberante in conditile in care motorul nu are nicio problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru dr800big buji am gasit codul acesta NGK DPR9EA9. Sunt ambele la fel, acelasi cod? Eu parca citisem ca sunt diferite. merita iridium? Sau ce recomandati?

Numai bine, asfalt uscat si coclau noroios.

Mesaj completat

am gasit:

 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_search.p...&engine=800

 

NGK DPR9EA-9

 

sau alternativa Iridium

 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_extra.php?id=2189

 

NGK DPR9EIX-9

 

Din cate inteleg se pun 2 buji la fel, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere anul de fabricatie si faptul ca nu specifica tipul, poti fi sigur ca e vorba despre ulei mineral.

 

In service-urile "occidentale" cand mergeai cu Suzi la revizie baga ulei 10W40 da pe eticheta scria Suzuki !!!

 

Sigur era produs de vreo firma celebra dar pentru service....

 

Cu cat am bagat ulei mai "destept" in motor cu atat am avut rezultate mai slabe (consum ulei, zgomot, motor incins....) situatii care la Valvoline 10W40 (semisintetic) si Motex (Texaco) 10W40 nu au fost asa deranjante !!!

 

Dupa informatiile mele la DR 600-800 se baga aceiasi bujie.... uni zic ca pe mijloc sa bagi o bujie mai rece si pe margine mai calda... dar fara o logica clara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

O idee unde as putea gasi un amortizor central mai ieftin... poate chiar second pentru un DR650 RSE '96...?

Mersi,

Calin

 

Eu stiu ca RSE s-a facut pana in 1995 inclusiv. Esti sigur ca nu e DR 650 SE? (fara R?) cum arata? Ca sa stiu cum sa te indrum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

 

Am si eu un dr600 din 85 si tocmai ce i-am schimbat rulmentul de la roata spate, cel de langa lant. Acum am o nelamurire, mi se pare ca sta prea gol acolo si expus la "intemperii", motoarele astea au vreun semering pe el si l-am pierdut eu ? Daca au semering, aveti idee unde il pot cumpara chiar si second?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca RSE s-a facut pana in 1995 inclusiv. Esti sigur ca nu e DR 650 SE? (fara R?) cum arata? Ca sa stiu cum sa te indrum.

 

 

In acte e cu R modelul e ca si cel din link-ul urmator

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

scuze da poza cu ea nu am acum la mine...

 

 

sau o fi doar RS fara E..?:)

Editat de CalinC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

 

Am si eu un dr600 din 85 si tocmai ce i-am schimbat rulmentul de la roata spate, cel de langa lant. Acum am o nelamurire, mi se pare ca sta prea gol acolo si expus la "intemperii", motoarele astea au vreun semering pe el si l-am pierdut eu ? Daca au semering, aveti idee unde il pot cumpara chiar si second?

 

Baterii de ceas SH sau prezervative SH nu vrei?

Acum serios, pune-i un simering nou. Pt cativa lei... Masoara-i dimensiunile si du-te la un magazin de simeringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si u mosu 2-3 poze cu Dr-ul, si am si eu o problema un preten bun :) ,mi-a pierdut cheile de la blocaju de la ghidon si cel din cadru si cel ce sta jos sub jug si am intrebare .! Are careva pe acasa unu de sub jug cu cheie sau stie cine are asa ceva ?! Contra cost bineintales!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dezmembreaza cineva un dr800big pe aici? Sunt interesat de bolturile de la etrierul spate, cele care tin placutele. Nu stiu cum fostul proprietar cred ca le-a pierdut si in locul lor a pus niste suruburi lungi cu piulite. Sistemul e functional insa as vrea daca gasesc sa-i pun bolturile acelea inapoi. Sau stiti de unde as putea sa comand asa ceva? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...