Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 1,80 mie imi vine perfect ghidonul standard. Mi-ar placea sa fie putin mai lat si mai tras inapoi, dar atentie la cabluri.

 

Slabeste-l si tu din cele 4 suruburi si indoaie-l sa-ti fie comod. Vezi ca si manetele se pot pozitiona mai comod. Eu mi le-am reglat in prima saptamana, de vreo cateva ori (am chei de 12 si 8 in trusa) pana am ajuns la niste inclinari optime.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DODOMOTOX, de ce zici ca ma luat pielea de pe cumparator si ca i-am vandut un motor rau , a venit cu om care se pricepe sa il vada , i-am lasat sa-l incerce intoate felurile si sa vada tot ce au vrut , au dat telefoane si s-au sfatutit cu prietenii , inainte de asta au mai incercat 4 Dominatoare si nu le-a placut niciunul , au zis ca asta le place si le trebuie , daca nu era bun , de ce l-au luat , eu nu i-am obligat sa il cumpere , nu era nicio suparare daca nu-l luau.

daca tu esti expert , de ce nu ai venit sa il vezi si tu, sa-ti dai cu parerea la fata locului nu pe forum unde toata lumea e experta in motociclism.

DOMINATOR72, n-am vandut o cazatura cu care nu se poate merge si pe care nu te poti baza , nu stiu de unde ai tras concluzia asta .

Va doresc bafta la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DODOMOTOX, de ce zici ca ma luat pielea de pe cumparator si ca i-am vandut un motor rau , a venit cu om care se pricepe sa il vada , i-am lasat sa-l incerce intoate felurile si sa vada tot ce au vrut , au dat telefoane si s-au sfatutit cu prietenii , inainte de asta au mai incercat 4 Dominatoare si nu le-a placut niciunul , au zis ca asta le place si le trebuie , daca nu era bun , de ce l-au luat , eu nu i-am obligat sa il cumpere , nu era nicio suparare daca nu-l luau.

daca tu esti expert , de ce nu ai venit sa il vezi si tu, sa-ti dai cu parerea la fata locului nu pe forum unde toata lumea e experta in motociclism.

DOMINATOR72, n-am vandut o cazatura cu care nu se poate merge si pe care nu te poti baza , nu stiu de unde ai tras concluzia asta .

Va doresc bafta la toti.

afirmatiile lui Dodo sunt putin cam dure... ce nu imi explic este cum dracu' RD02 (japonez) poate sa aiba inscris pe carte anul 1996 si 29KW daca s-a fabricat numai pana in 1994 ... plus ca mai are contactul spart ... singura explicatie care imi vine in minte este ca a fost "recarosat " cu o furaciune ... WTF ? poate is io paranoic ... macar spune care este anul fabricatiei pentru ca o eventuala piesa comandata sa corespunda :love: ... are vana si pare sa aiba 45 CP

Motoreta functioneaza corect si nu prezinta probleme la viteza.

 

PS- lantul 520 tre' sa aiba maxim 150mm intre 10intervale+9role, adica sublerul tangent pe rola 1 si rola 11 .... nu sa tragi cu mana zalele de pe pinion sau alte chestii empirice (ca liniutele de pe "bascula")

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afirmatiile lui Dodo sunt putin cam dure... ce nu imi explic este cum dracu' RD02 (japonez) poate sa aiba inscris pe carte anul 1996 si 29KW daca s-a fabricat numai pana in 1994 ... plus ca mai are contactul spart ... singura explicatie care imi vine in minte este ca a fost "recarosat " cu o furaciune ... WTF ? poate is io paranoic ... macar spune care este anul fabricatiei pentru ca o eventuala piesa comandata sa corespunda :love: ... are vana si pare sa aiba 45 CP

Motoreta functioneaza corect si nu prezinta probleme la viteza.

 

PS- lantul 520 tre' sa aiba maxim 150mm intre 10intervale+9role, adica sublerul tangent pe rola 1 si rola 11 .... nu sa tragi cu mana zalele de pe pinion sau alte chestii empirice (ca liniutele de pe "bascula")

Mda, al lui Tony este chiar RD02 de la mama lui, nu RD08 cu carenaj de RD02. Oricum, astia de la RAR sunt cam tampiti in ceea ce priveste specificatiile. La Husaberg FE450 2007 sa treci 175cc si 9kW? Eu am in talon 33kW si anul corect (96) dar nu as fi fost suprins sa ma trezesc cu 25kW si 400cc pe acolo :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, al lui Tony este chiar RD02 de la mama lui, nu RD08 cu carenaj de RD02. Oricum, astia de la RAR sunt cam tampiti in ceea ce priveste specificatiile. La Husaberg FE450 2007 sa treci 175cc si 9kW? Eu am in talon 33kW si anul corect (96) dar nu as fi fost suprins sa ma trezesc cu 25kW si 400cc pe acolo :)

tot PARANOIA mea imi spune ca exista POSIBILITATEA ca omul a avut un prieten la RAR si fara sa cunoasca istoricul RD02 - RD08 s-a gandit sa o "intinereasca" cu 2 ani. :love:

Un lucru este sigur - nu exista RD02 din 1996 iar preturile fiarelor sunt in general direct proportionale cu anul fabricatiei :love:

 

Aporpos - exista RD02 cu semnalele incorporate in carena si cu busonul de rezervor "ingropat" in rezervor... adica cele din '94 sunt identice (la crenaj) sau nu cu cele din '90 ?

 

Repet - mobra e OK tehnic si nu am mai gasit alte defecte decat cele observate la achizitionare... sper sa ramana tot asa :love:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai , anul fabricatiei RAR-ul la trecut in carte , nu eu , eu nu aveam cum sa fac asta .si v-am spus si atunci ca daca era "recarosat " cu vreo furaciune nu treceam RAR-ul din start , iar contactul cand il primesc si eu , cu prima ocazie il trimit la Sb, am vorbit ieri cu omul si a zis ca sapt asta sau viitoare pleaca afara si imi cauta contact .

Daca aveam prieteni la RAR , poate le ziceam sa treaca 2006 , si va ziceam ca ii prototip :love:

Dar parca zicea DODO ca nu-i buna mobra , , el macar a vazut-o sau vorbeste doar din auzite si nevazute ?

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot PARANOIA mea imi spune ca exista POSIBILITATEA ca omul a avut un prieten la RAR si fara sa cunoasca istoricul RD02 - RD08 s-a gandit sa o "intinereasca" cu 2 ani. :love:

Un lucru este sigur - nu exista RD02 din 1996 iar preturile fiarelor sunt in general direct proportionale cu anul fabricatiei :love:

 

Aporpos - exista RD02 cu semnalele incorporate in carena si cu busonul de rezervor "ingropat" in rezervor... adica cele din '94 sunt identice (la crenaj) sau nu cu cele din '90 ?

 

Repet - mobra e OK tehnic si nu am mai gasit alte defecte decat cele observate la achizitionare... sper sa ramana tot asa :love:

 

Sunt tampiti aia de la RAR, stai linistit. Nu are nicio treaba cu pile sau ceva. Hai sa fac un istoric, ca deja il stiu si trezit din somn de betzie la 3 noaptea:

 

Generatia #1 - ver 1 (RD02) - fab in 1988-1989 - kickstart, carenaj suplu cu semnale externe (tip 1), rezervor 13L, tobe patratoase cu cap auriu, flansa admisie lunga

Generatia #1 - ver 2 (RD02) - fab in 1988-1989 - fara kickstart

Generatia #2 - ver 1 (RD02) - fab intre 1992 si 1994 - carenaj masiv cu semnale incorporate (tip 2), rezervor 16L

Generatia #2 - ver 2 (RD08) - fab in 1995 (atat!) - tobe rotunde cu capac argintiu, flansa de admisie scurta

Generatia #3 - ver 1 (RD08) - fab in 1996-1997 - carenaj suplu cu semnale externe (tip 3), tobe rotunde, flansa scurta, ultima generatie cu frane Nissin

Generatia #3 - ver 2 (RD08) - fab intre 1997 si 2003 - frane Brembo

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ce sa zic oricum multam de avertizare ca de altfel l-as fi montat asa . O sa rumeg problema!

Mesaj completat

 

post-49611-1271536703_thumb.jpg

 

Felicitari pentru solutia tehnica pe care ai gasit-o! :love:

Asta am vrut sa scriu si in mesajul anterior dar tehnica IT mi-a jucat feste si a plecat un mesaj gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am gasit acest motor aproape de mine si ma gandeam sa ii fac o vizita sa vad cum se prezinta, inainte de astea am dat un tel, si zicea ca el la cumparat anu trecut cu 1500 euro si a facut doar o mie de KM si ca nu prea mai negociaza, poate fie acolo 1250 dar mai jos nu cred ca lasa. Ce ziceti e bun la bani, la an si KM astia? :love: la ce sa insist sa ma uit la un dominator cand il cumpar , adica anumite defecte care se vad?

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-277078.html

post-51163-1271670132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai , anul fabricatiei RAR-ul la trecut in carte , nu eu , eu nu aveam cum sa fac asta .si v-am spus si atunci ca daca era "recarosat " cu vreo furaciune nu treceam RAR-ul din start , iar contactul cand il primesc si eu , cu prima ocazie il trimit la Sb, am vorbit ieri cu omul si a zis ca sapt asta sau viitoare pleaca afara si imi cauta contact .

Daca aveam prieteni la RAR , poate le ziceam sa treaca 2006 , si va ziceam ca ii prototip :love:

Dar parca zicea DODO ca nu-i buna mobra , , el macar a vazut-o sau vorbeste doar din auzite si nevazute ?

Numai bine !

trimite si o copie dupa actele italienesti, ca sa nu comandam piese aiurea... de exemplu discul fata e acelasi pt toti anii dar ala de spate si placutele nu.

 

Eu nu sunt suparat pe tine, am zis ca Dodo e "cam aspru" ... s-a dat cu ea si nu a vazut altceva decat ce stiam si eu... mai putin ca RD02 nu poate fi din 1996, iar daca RAR Sibiu sesizeaza greseala(alora de la MS), vor modifica ... pe banii cui? Nu fieru' e devina, ci "hartia" ... ca si hartia costa lei :love:

 

In fine... repet poate is io paranoic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trimite si o copie dupa actele italienesti, ca sa nu comandam piese aiurea... de exemplu discul fata e acelasi pt toti anii dar ala de spate si placutele nu.

 

Eu nu sunt suparat pe tine, am zis ca Dodo e "cam aspru" ... s-a dat cu ea si nu a vazut altceva decat ce stiam si eu... mai putin ca RD02 nu poate fi din 1996, iar daca RAR Sibiu sesizeaza greseala(alora de la MS), vor modifica ... pe banii cui? Nu fieru' e devina, ci "hartia" ... ca si hartia costa lei :love:

 

In fine... repet poate is io paranoic

Tony a avut model 92-94 (dupa aspect). Oricum: daca franele sunt nissin, ia placute si discuri pentru orice an intre 88 si 96. TOATE sunt identice. Daca franele sunt brembo, iei discuri si placute pentru anii 97-03. La fel, identice intre ele. Discurile e posibil sa fie intershanjabile, insa placutele sigur nu. Te uiti ce scrie pe etrier.

 

EDIT: RD08 are nr de serie care incepe cu ZDCRD08...; RD02 are alt format.

 

Cat despre bani, ce bani dom'ne? La identificare se stabilesc, pe baza nr de identificare, detalii de stilu an fabricatie, putere si cilindree. Nu prea se uita pe actele vechi. Foarte posibil sa fie motocicleta 96, cazuta sau accidentata si reparata cu piese de la un RD02 de a doua generatie. Asa, si? A fost reparata cu simt de raspundere? Atunci ce ne gasim noi sa comentam!?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule dodomotox, sunt pus in postura neplacuta de a va ruga sa nu mai fiti atat de acid in remarcile dumneavoastra. V-am inteles (cu totii, imi permit sa aprciez) punctul de vedere. Continuarea discutiei nu face decat sa invite la dezvoltarea unei discutii neproductive si iesita din context (a se citi: offtopic).

 

Ii rog pe ceilalti utilizatori, implicati direct sau nu, sa se abtina de la continuarea discutiei aici si sa ignore - pe cat posibil - accentele acide ale posturilor lui dodomotox.

 

Va multumesc tuturor.

Editat de Belbody
Sunt de acord cu ce spui @Switch. Domnul @DODOMOTOX - daca cititi va rog sa luati aminte! Deja aveti mult warn - daca o sa continuati se transforma in suspendare cont!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am gasit acest motor aproape de mine si ma gandeam sa ii fac o vizita sa vad cum se prezinta, inainte de astea am dat un tel, si zicea ca el la cumparat anu trecut cu 1500 euro si a facut doar o mie de KM si ca nu prea mai negociaza, poate fie acolo 1250 dar mai jos nu cred ca lasa. Ce ziceti e bun la bani, la an si KM astia? :love: la ce sa insist sa ma uit la un dominator cand il cumpar , adica anumite defecte care se vad?

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-277078.html

nu zice nimeni nimic :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zice nimeni nimic :love:

Search. Daca citeai, te lamureai in mare parte.

 

Oricum, daca gaseam un domi impecabil la 1000e, il luam eu si il vindeam cu 1400 -- cam acolo e piata pentru ceva sfant. :love: Asteapta-te sa fie nevoie sa bagi bani intr-o chestie ieftina. :love: Sau sa fie nevoie sa bagi multi bani dupa 2 luni ca sa il mai poti misca din loc pe frote proprii. Ai de ales. Am zis chiar acu 2 pagini.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zice nimeni nimic :love:

 

 

arata bine motorul de la distanta. dar trebuie verificat si de aproape de cel putin 2 persoane care stiu cum trebuie sa arate si sa mearga un dominator, sa faca un calcul de achizitii eventuale. pretul cerut pe el e bun la plecare. de acolo mai negociezi si te consulti cat te costa sa ai un motor bun si consumabile decente. cine te insoteste sa-l verificati in vederea cumpararii, sa se uite atent din fata pana in spate, mers cu el si tot ce trebuie. sa nu ai parte ''de un cer senin cu realitate sub norul vulcanic'' si apoi cateva pareri de rau ca nu ai gasit vanzator onorabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zice nimeni nimic :wacko:

 

de aratat arata bine la o prima vedere.

 

in primul rand daca tot a pus poze de ce nu a pus poze de pe ambele laterale?

apoi daca mergi sa il vezi sa te uiti la motor (scurgeri, lovituri, zgarieturi pe capace..etc, te uiti la capetele suruburilor daca sunt "umblate") te uiti la cadru, suduri, la consumabile (astea te ajuta sa mai scazi din pret ca doar ii spui ca trebuie schimbate) vezi sa mearga rotund, sa nu te astepte cu motorul cald, porneste-l la rece(pe cat posibil) si daca ti se pare ca nu merge rotund sau ca bate poti sa il asculti foarte bine asa: iei un sipc (shipc) letz, batz (de grosime considerabila) de lungime cam 70-100 cm si un capat il sprijini si il impingi spre motor(in diverse zone ( supape, biela...etc) si pe celalalt capat pui urechea si vei fi surprins cat de clar se aude cum merge si daca are batai sau altceva :laugh:

 

in principiu ori mergi doar tu si incerci sa verifici cat de bine ori mai iei si pe cineva cu tine care se pricepe...

Mesaj completat

Sunt tampiti aia de la RAR, stai linistit. Nu are nicio treaba cu pile sau ceva. Hai sa fac un istoric, ca deja il stiu si trezit din somn de betzie la 3 noaptea:

 

Generatia #1 - ver 1 (RD02) - fab in 1988-1989 - kickstart, carenaj suplu cu semnale externe (tip 1), rezervor 13L, tobe patratoase cu cap auriu, flansa admisie lunga

Generatia #1 - ver 2 (RD02) - fab in 1988-1989 - fara kickstart

Generatia #2 - ver 1 (RD02) - fab intre 1992 si 1994 - carenaj masiv cu semnale incorporate (tip 2), rezervor 16L

Generatia #2 - ver 2 (RD08) - fab in 1995 (atat!) - tobe rotunde cu capac argintiu, flansa de admisie scurta

Generatia #3 - ver 1 (RD08) - fab in 1996-1997 - carenaj suplu cu semnale externe (tip 3), tobe rotunde, flansa scurta, ultima generatie cu frane Nissin

Generatia #3 - ver 2 (RD08) - fab intre 1997 si 2003 - frane Brembo

 

 

Aici am eu o maaaare dilema.

pe actele din italia scrie asa:

FABBRICA/TIPO - HONDA ITALIA INDUSTRIALE S.P.A. RD08 NX6

seria este: ZDCRD08A.......

la tip motor scrie RD02E

30,00 kw

masa 258 kg si "complessiva 344 kg

putere/greutate = 0,11 kw/KG

 

deci piesele (in special la frane am vazut) sunt clar de la rd08 (brembo)... eu ce sa mai inteleg? :lol:) astept sa imi faca si la RAR cartea si apoi sigur o sa fie interesant

Mesaj completat

p.s. pt georgian: vezi ca are cauciucuri de strada...si pe offroad nu faci nimic cu ele...probabil iti vor trebui de enduro daca vei vrea sa mai iesi si pe o poteca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Search. Daca citeai, te lamureai in mare parte.

 

Oricum, daca gaseam un domi impecabil la 1000e, il luam eu si il vindeam cu 1400 -- cam acolo e piata pentru ceva sfant. :( Asteapta-te sa fie nevoie sa bagi bani intr-o chestie ieftina. :laugh: Sau sa fie nevoie sa bagi multi bani dupa 2 luni ca sa il mai poti misca din loc pe frote proprii. Ai de ales. Am zis chiar acu 2 pagini.

multumesc ptr raspunsuri la toata lumea :wacko:

da am vazut quote tau si de aceea m-am ridicat la 1300,

apropo am gasit unu la 1000 dar nu vrea sa il mai deea cica il pastreaza ptr el :lol:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-276428.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici am eu o maaaare dilema.

pe actele din italia scrie asa:

FABBRICA/TIPO - HONDA ITALIA INDUSTRIALE S.P.A. RD08 NX6

seria este: ZDCRD08A.......

la tip motor scrie RD02E

30,00 kw

masa 258 kg si "complessiva 344 kg

putere/greutate = 0,11 kw/KG

TOATE motoarele (motorul, nu motocicleta) din seria Dominator au motor RD02...ceva. RD08 din 96 are RD02E pe motor daca nu ma insel. RD02 si RD08 sunt coduri de model, asa cum au considerat cei de la Honda de cuviinta. Tu ai in mod clar Domi RD08 dupa 97 (cel putin cadrul si franele sunt de la un astfel de model; iar motoru la origine era fara limitare la 25kw si era mai nou de 91 -- cam atat iti pot spune eu cu certitudine, dedus din ce ai povestit mai sus de mobra ta). Puterea de 30kw (40cp) e ceva normal la motorul asta. Ca greutate, 258kg e aberatie, 158 mai aproape de adevar; 344 suna a masa totala autorizata.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. pt georgian: vezi ca are cauciucuri de strada...si pe offroad nu faci nimic cu ele...probabil iti vor trebui de enduro daca vei vrea sa mai iesi si pe o poteca

cand am vb la tel a zis ca are si un set de enduro date de vechiul propietar dar el nu lea pus pe moto ca nu a urcat la munte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...