Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

sa vezi tu ce frumos danseaza la 60km/h pe nisip... crima si pedeapsa... am fost la portita... traseu de 30km mers pe plaja :baldy:

 

mai Purice tu ziceai ca ai tot gumele alea ca oglinda de anul trecut? ai venit pe covorul rosu cu ele de la iasi? ca parca tot asa aratau de polizate ;)

 

ai gasit mey oglinda aia de stop?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

is gume bune dupa cum ati vazut... continental trail attack, recomand... namol... nisip... roca... unde ati intrat voi am intrat si eu :)

cu ele am fost la portita pe nisip :baldy: mai am 1mm de nervura pe ele si vreo 2000km de facut pana ajung acasa

 

am terminat de lipit oglinda cu un pistol de hot glue... pare sa tina ;) chiar mai bine decat originalul :D are cineva o pedala de schimbator cu cioc rabatabil ? :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, salut!

 

am ajuns si eu din tura suplimentara pana in arges... (nu stiu cum unii s-au putut pierde in campulung ) :)

 

dupa cum am spus unora ca voi face, astazi m-am inarmat cu bani, si m-am dus sa imi iau echipament

 

mi-am luat armura si genunchere cu tibiere....

post-51492-1281711579_thumb.jpg post-51492-1281711603_thumb.jpg

 

genuncherele inca nu pot sa le port pt ca genunchiul meu inca se reface... cum am piele pe el o sa incep sa le port :laugh:

 

post-51492-1281711674_thumb.jpg post-51492-1281711683_thumb.jpg

 

 

ambele sunt marca "zero7" made in italy armura are la spate protectii cu magneziu, iar in rest plastice si burete... genuncherele sunt articulate :drink: pretul total ar fi fost 680 ron dar am primit o redurere de 15% si am platit numai 575 ron (tot de la cine mi-a adus cauciucurile) http://www.viomotor.ro/

 

numai bine

mihai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, salut!

 

dupa cum am spus unora ca voi face, astazi m-am inarmat cu bani, si m-am dus sa imi iau echipament

 

mi-am luat armura si genunchere cu tibiere....

numai bine

mihai.

Daca ma intrebi pe mine, genuncherele sut cam scurte pe tibie, da' depinde si ce ghete ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma intrebi pe mine, genuncherele sut cam scurte pe tibie, da' depinde si ce ghete ai.

 

pai nu am.... aveam doar casca...pana azi... erau si ceva tibiere mai lungi, mai misto...dar erau mai scumpe cu destul de mult... si nu mi s-a parut ca merita....

 

oricum pana acum din ce am gasit in oras astea erau cel mai ok...restul ori nu stateau bine pe genunchi, ori erau slabute ...niste cojite ..... ori erau peste bugetul meu...

 

oricum, de indata ce mi se vindeca piciorul o sa imi fac o poza cu ele "on" si o sa vezi cat sunt de lungi/scurte :laugh:

 

numai bine

mihai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Mi-a adus-o un amic din Marea Britanie si in cursul saptamanii viitoare sper sa termin cu inmatriculatul, astept omologarea RAR pentru ca pe certificatul de Anglia nu avea trecuta puterea motorului si masa proprie. Are 36.000 km, a fost importata in UK din Europa in 2003 si in general se prezinta foarte bine tehnic. Ca aspect deocamdata mai am de lucru ceva la ea dar probabil in toamna/iarna sa o dezansamblez complet si sa ii sablez/revopsesc cadrul. Pentru moment i-am facut un service de baza, mai exact:

-schimb ulei: Mobil Extra 4T (semi-sintetic) - in carte scrie ca se schimba la 3000 km, voi la cat il schimbati?

-schimb filtru ulei si aer (ambele Champion), schimb bujie (NGK ca la carte)

-schimb ulei furci - am folosit Motul Heavy Duty 20W - pana acum se comporta ok, nu am iesit in off-road

-schimb lichid frana - Am folosit un ATE iefteior (cu punct de fierbere la 260 grade) care urmeaza sa il schimb oricum sezonul urmator dupa ce o reansamblez - ma gandeam la Motul RBF660 (momentan am conductele de frana originale)

-revopsit carenaje si cadrele de fixare a farului si a top-box-ului

Si dupa ce am citit postarile anterioare am descins si la taierea silencerelor din evacuare, din pacate cei 22 de ani isi spun cuvantul si rugina nu lipseste din interiorul lor, oricum per total suna altfel si motorul respira mai bine

 

Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie....

PS. Caut aparatorile de manere si un set de jante extra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator.

Felicitari,sa ai parte de el.
Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie....

Am incercat sa fac treaba asta si nu am reusit, solutia tot ceva SecondHand dar la mine a fost criza de timp si am luat ce a picat mai repede (amortizor de XL600) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Mi-a adus-o un amic din Marea Britanie si in cursul saptamanii viitoare sper sa termin cu inmatriculatul, astept omologarea RAR pentru ca pe certificatul de Anglia nu avea trecuta puterea motorului si masa proprie. Are 36.000 km, a fost importata in UK din Europa in 2003 si in general se prezinta foarte bine tehnic. Ca aspect deocamdata mai am de lucru ceva la ea dar probabil in toamna/iarna sa o dezansamblez complet si sa ii sablez/revopsesc cadrul. Pentru moment i-am facut un service de baza, mai exact:

-schimb ulei: Mobil Extra 4T (semi-sintetic) - in carte scrie ca se schimba la 3000 km, voi la cat il schimbati?

-schimb filtru ulei si aer (ambele Champion), schimb bujie (NGK ca la carte)

-schimb ulei furci - am folosit Motul Heavy Duty 20W - pana acum se comporta ok, nu am iesit in off-road

-schimb lichid frana - Am folosit un ATE iefteior (cu punct de fierbere la 260 grade) care urmeaza sa il schimb oricum sezonul urmator dupa ce o reansamblez - ma gandeam la Motul RBF660 (momentan am conductele de frana originale)

-revopsit carenaje si cadrele de fixare a farului si a top-box-ului

Si dupa ce am citit postarile anterioare am descins si la taierea silencerelor din evacuare, din pacate cei 22 de ani isi spun cuvantul si rugina nu lipseste din interiorul lor, oricum per total suna altfel si motorul respira mai bine

 

Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie....

PS. Caut aparatorile de manere si un set de jante extra

 

 

36 mii km dupa 22 ani nimeni nu ar crede.

 

eu schimb uleiul la 2000-2500

 

sa ai parte de ea. la astea din 1988 au tras tare baietii sa se afirme cu noul produs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Mi-a adus-o un amic din Marea Britanie si in cursul saptamanii viitoare sper sa termin cu inmatriculatul, astept omologarea RAR pentru ca pe certificatul de Anglia nu avea trecuta puterea motorului si masa proprie. Are 36.000 km, a fost importata in UK din Europa in 2003 si in general se prezinta foarte bine tehnic. Ca aspect deocamdata mai am de lucru ceva la ea dar probabil in toamna/iarna sa o dezansamblez complet si sa ii sablez/revopsesc cadrul. Pentru moment i-am facut un service de baza, mai exact:

-schimb ulei: Mobil Extra 4T (semi-sintetic) - in carte scrie ca se schimba la 3000 km, voi la cat il schimbati?

-schimb filtru ulei si aer (ambele Champion), schimb bujie (NGK ca la carte)

-schimb ulei furci - am folosit Motul Heavy Duty 20W - pana acum se comporta ok, nu am iesit in off-road

-schimb lichid frana - Am folosit un ATE iefteior (cu punct de fierbere la 260 grade) care urmeaza sa il schimb oricum sezonul urmator dupa ce o reansamblez - ma gandeam la Motul RBF660 (momentan am conductele de frana originale)

-revopsit carenaje si cadrele de fixare a farului si a top-box-ului

Si dupa ce am citit postarile anterioare am descins si la taierea silencerelor din evacuare, din pacate cei 22 de ani isi spun cuvantul si rugina nu lipseste din interiorul lor, oricum per total suna altfel si motorul respira mai bine

 

Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie....

PS. Caut aparatorile de manere si un set de jante extra

 

Pentru uleiu de motor, 2500 e un interval ok. Stai cu ochii pe el la inceput sa vezi cat iti consuma. Procedura de verificare: la cald, opresti si stai la relanti cu motorul vertical 1 minute, apoi opresti motorul si-l mai lasi (tot vertical tinut) inca vreo juma de minut. Apoi verifici. In mod normal ai nivelul pe la jumate spre maxim (la schimb de ulei efectuat ca la carte).

 

Mesaj completat

Ca tip de ueli, recomand 20w-50 (macar 15w-50) pt vara si 10w-40 pt iarna. Nu se merita 10w-50 sau 10w60 (asta-i doar full synth) ca il omoara mai repede.

 

Vezi cu uleiul de furci; default e ceva 7.5w sau 10w. Daca pui 20w e cam tare, comparativ cu amortizorul spate. Care apropo, nu e servisabil nici in ruptu capului. Cu cat ai da sa-l faci servisabil, iei unu nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de cauciucuri

 

Am pe spate un continental trailmax. Asa am luat motorul si l-am lasat acolo. Era deja uzat in sensul ca mai avea cam 2mm adancime in santurile de pe mijloc. Am fost acum intr-o tura de 3400Km numai asfalt. Nu stiu cum se face dar nu vrea in ruptul capului sa se toceasca definitiv. Am luat k60 pe care le am inca pe balcon si inainte de plecare voiam sa le pun. Nu m-a lasat inima sa renunt la continental in ideea ca poate se tocesc pana ma intorc. Acum mai am cam un mm santul(la fel ca la plecarea in tura). De cand am luat-o si pana acum am facut 10.000km si cauciucul ala a rezistat. In schimb aluneca putin la franari mai violente pe spate..

 

Ca si concluzie, continental trailmax rezista foarte bine in timp (am mers 90 la suta asfalt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de cauciucuri

 

Am pe spate un continental trailmax. Asa am luat motorul si l-am lasat acolo. Era deja uzat in sensul ca mai avea cam 2mm adancime in santurile de pe mijloc. Am fost acum intr-o tura de 3400Km numai asfalt. Nu stiu cum se face dar nu vrea in ruptul capului sa se toceasca definitiv. Am luat k60 pe care le am inca pe balcon si inainte de plecare voiam sa le pun. Nu m-a lasat inima sa renunt la continental in ideea ca poate se tocesc pana ma intorc. Acum mai am cam un mm santul(la fel ca la plecarea in tura). De cand am luat-o si pana acum am facut 10.000km si cauciucul ala a rezistat. In schimb aluneca putin la franari mai violente pe spate..

 

Ca si concluzie, continental trailmax rezista foarte bine in timp (am mers 90 la suta asfalt)

 

eu cu 3 mm pe bridgestone trail wing 42 parca era modelu asa mai enduristic decat trail wing 48.

 

22 mii km am socotit eu . 20 mii cu kilometrajul bun si inca ceva fara.

Mesaj completat

saracul telescop de pe spate ca parca scartaie putin dupa ce am mers vreo 3-4 km prin munte cu 2 pasageri solizi si topcaseul plin cu bere... :drink:

Mesaj completat

sa nu spun ca am stat pe rezervor cu omleta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti si fete, caut un electrician moto in Bucuresti. mi s-a ars ceva la scuter (Kymco) si merge panarama rau, cred ca e ori releul de incarcare ori infasurarea de la alternator da trebuie masurate si vazut despre ce e vorba. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mosului, eu trebuie sa ma despart de scumpul meu Domi. Am investit mult in el si acum, cand e perfect, trebuie sa il dau. Dar asta e, viata de rezident dornic de emigrare spre tari mai... "insorite" :baldy:

 

http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=321638

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti si fete, caut un electrician moto in Bucuresti. mi s-a ars ceva la scuter (Kymco) si merge panarama rau, cred ca e ori releul de incarcare ori infasurarea de la alternator da trebuie masurate si vazut despre ce e vorba. multumesc

mai drifter,,,,,,,,,

lasa-l incolo de kymco!!!!!!!!!!!!!!

o ai pe domi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,de unde pot achizitiona si eu un lantz pt Domi,sau un chit. Si cam cat ar costa,,va multzumesc! :baldy:

 

Asta am gasit eu la Motodiscount cred ca sunt D.I.D:

 

pt model 1996 este recomandat

pinion 15/46 si lant 108 520VM -433ron 4-5zile

sau lant pinion 15/46 EK 520SRX 112ZALE(trebuie scos 4zale) 450ron pe stoc

 

Poti sa vb cu el pe mess : motodiscount@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aceleasi preturi ca la dilly.

 

Prima generatie (88-91, rezervor 13L si semnalizatoare externe carenajului): 15-45

A doua generatie (92-94, rezervor 16L si semnalizatoare integrate in carene): 15-47

A treia generatie (95-03, rezervor 16L, capete de tobe si jenti argintii si semnale externe): 15-46

 

Incearca si la dillypoint.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aceleasi preturi ca la dilly.

 

Prima generatie (88-91, rezervor 13L si semnalizatoare externe carenajului): 15-45

A doua generatie (92-94, rezervor 16L si semnalizatoare integrate in carene): 15-47

A treia generatie (95-03, rezervor 16L, capete de tobe si jenti argintii si semnale externe): 15-46

 

Incearca si la dillypoint.ro

 

Lantul cate zale trebuie sa aiba ? Am intalnit pareri diferite adica ori 110 ori 108 . Ma refer la modelul din 96 . Rezervorul are 16 litri cu tot cu rezerva ? Eu am bagat in al meu 17l .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul cate zale trebuie sa aiba ? Am intalnit pareri diferite adica ori 110 ori 108 . Ma refer la modelul din 96 . Rezervorul are 16 litri cu tot cu rezerva ? Eu am bagat in al meu 17l .

 

Model 96 (de fapt 92-03), rezervor standard, 16L utilizabili. Capacitate fizica vreo 17.5L, daca il intorci invers cu dopul pus si il implii stutul de benzina. Daca ai ajuns sa pui 16L, ai mers PREA mult timp pe rezerva. Fa-i plinul mai des ca rugineste mai greu cand e plin cu benzina :baldy:

 

Pareri impartite. Ia 110 si vezi cum pica. Montezi fara sa nituiesti (se poate,da), intinzi cum trebe lantul (ca la carte) si vezi daca intinzatorul e spre bascula sau trecut de jumate. Daca e trebut de jumate ai ceva cam multe zale. Mai rade vo' doo'. Sau il lasi asa si mai scoti din ele dupa 10.000km cand se mai intinde oricum.

 

Da' mai bine vb cu dilly ca stie el ce si cum.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca toate combinatiile astea de pinioane si foi sunt de 15 cu ceva...(45, 47..) A pus careva sau se poate pune pinion de 17 sau 18(sau cati or fi) ? Ma gandesc ca la drum lung as putea schimba foarte usor pinionul in locul foii....pt a obtine o viteza mai mare la aceleasi turatii, iar cand am forestier sau alte minunatii.. sa bag repede pinionul mic.

 

Asa..

 

Inca un sfat va rog. Vreau sa schimb rulmentii pe fata pt ca m-a luat de cap suieratul la ultimii 3400km facuti. Intrebarea este : Se schimba usor? Imi trebuie ceva scule spacile? Ar trebui sa stiu ceva anume?

 

Si inca o belea... Cred ca am ramas fara melc... Simptomele au fost urmatoarele: Nu imi mai afisa viteza corecta plus ca acul avea o oscilatie ritmica... toate astea pana cand nu a mai indicat nimic. O fi melcul? O fi cablul?... Inca nu am timp sa ma holbez pe acolo dar cred ca duminica ma apuc de scormonit: schimbat cauciucuri, rulmenti, ulei, filtru... melc...

 

Pt schimbat cauciucuri... trebuiesc musai echilibrate? Eu am pe jenti niste greutati lipite..

 

Si ultima chestie. Si-a facut careva la parbriz un deflector(sau cum s-o numi)? Adica bucatica aia mica pusa peste parbriz...sus. Am remarcat ca tot curentul ala nenorocit de-mi vine fix in casca, de parca stau cu capul in tunelul aerodinamic, dispare cand imit deflectorul acela cu mana...

 

Multumesc pt ajutor.

Am intrebat toate astea ca sa-mi fac o idee de ansamblu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca toate combinatiile astea de pinioane si foi sunt de 15 cu ceva...(45, 47..) A pus careva sau se poate pune pinion de 17 sau 18(sau cati or fi) ? Ma gandesc ca la drum lung as putea schimba foarte usor pinionul in locul foii....pt a obtine o viteza mai mare la aceleasi turatii, iar cand am forestier sau alte minunatii.. sa bag repede pinionul mic.

Sa nu incerci. Eu m-am dat cu 15-43 in loc de 15-46. Echivalent cu a trece de la 15-46 la 16-46. Motorul a devenit instant mai lenes iar vitezele nu se mai inchegau. Adica trebuia sa urci mult in ture inainte sa schimbi viteza ca sa nu dea in gat treapta superioara. Tutatia minima (la care motorul merge rotund) a crescut semnificativ, vreo 500rpm in toate vitezele. Ce-i drept, la 4800rpm aveam 125km/h reali. Practic doar treapta a 5a are de beneficiat in sensul ca motorul nu lucreaza la fel de greu la viteze mari.

 

In schimb per total mi s-a parut un jeg ordinar toata povestea cu lungirea raportului. Ca sa nu mai vorbesc k mi-a crescut cu 0.5-1l la suta consumul.

 

Recomand pentru oras un 14-45/46, pentru cine se da. Daca vrei si drum intins, lasa-l cum e.

 

 

Asa..

 

Inca un sfat va rog. Vreau sa schimb rulmentii pe fata pt ca m-a luat de cap suieratul la ultimii 3400km facuti. Intrebarea este : Se schimba usor? Imi trebuie ceva scule spacile? Ar trebui sa stiu ceva anume?

Simplu de facut, doar de o surubelnita cu cap lat ai nevoie. Eventual si un ciocan. E indicat sa schimbi si simeringurile de acolo.

 

Si inca o belea... Cred ca am ramas fara melc... Simptomele au fost urmatoarele: Nu imi mai afisa viteza corecta plus ca acul avea o oscilatie ritmica... toate astea pana cand nu a mai indicat nimic. O fi melcul? O fi cablul?... Inca nu am timp sa ma holbez pe acolo dar cred ca duminica ma apuc de scormonit: schimbat cauciucuri, rulmenti, ulei, filtru... melc...

Clar melcul. 130ron unu nou. Daca a crapat odata va mai crapa si a doua oara - nu mi-e clar de ce dar asa se intampla. Orice ai face, ai grija sa pui la loc simeringul si sa cureti bine angrenajul de ramasitele de melc. Noul melc trebe pus cu ceva vaselina. Eu unul am calculat ca la 3 melci schimbati iti pui bord electronic. Mai avantajos si are si ceas de temperatura.

 

Pt schimbat cauciucuri... trebuiesc musai echilibrate? Eu am pe jenti niste greutati lipite..

Nope. Ale mele neechuilibrate (si puse de vreo 12-13k km) ruleaza bine-mersi la 130-140 cu bagaj lateral.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...