Sanchez Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Viteza maxima cu RD08 este 160, iar RD02 se opreste pe la 130. (Poate pentru ca am filtru K&N) Am uitat ceva. Pinioanele stock sunt cu 15 dinti la toate. RD 02 vine cu foaie de 47 de dinti, RD 08 cu 45 dinti, insa se gasesc foi 'custom' de la 42 la 48 de dinti. La RD 02 scrie in talon viteza maxima 155 km/h. Pe bord arata 160 la blana, asta cu foaia standard de 47. Mi-am pus de curand o foaie de 44, dar nu ca sa merg cu 200, ci ca sa schimb mai rar vitezele prin oras. Totusi, Domi este un monocilindru racit cu aer pentru enduro, nu pentru viteza. Nu se recomanda turatii mari. Plus ca la 140 imi falfaie capu'. Pentru viteze mari exista, ati ghicit, motocicletele de viteza. Totusi, daca un Domi, indiferent de model, nu prinde mai mult de 130, ceva nu e-n regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 @Sanchez , de unde iei foi de roata ? Si cu cit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 multumesc frumos de lamuriri totusi m-as orienta spre un model post-96, pentru ca (subiectiv) imi place mai mult semicarena mai supla si jantele argintii, evacuarea e din nou din inox. sper sa fie o versiune ok. oricum... la SH motocicleta te alege, nu tu alegi motocicleta totul e sa ai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 (editat) @Sanchez , de unde iei foi de roata ? Si cu cit ? De la Admin, de la magazin, din Cotroceni. Pentru motoreta mea a fost in jur de 17-18 € asta cu 44 de dinti. Aduce pe comanda. Asta a ajuns in 3 luni dar alte piese au venit in 2-3 saptamani. Editat Noiembrie 23, 2007 de Sanchez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 25, 2007 Share Postat Noiembrie 25, 2007 salutare vreau sa schimb lantu la dominator si o venit nituit, deci ma gandesc ca cel mai bine ar fi sa dau jos bascula. o mai facut cineva asa ceva?ii greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 salutare vreau sa schimb lantu la dominator si o venit nituit, deci ma gandesc ca cel mai bine ar fi sa dau jos bascula. o mai facut cineva asa ceva?ii greu? Salut! L-am schimbat eu de curand. Scoti roata, desfaci articulatia basculei si pro-linku' de la amortizor, dupa care cauti pozitia care-ti permite acces intre bascula si cadru. Spatiul ca sa treaca lantul este la limita. Ai grija sa priponesti bine motoru, sa ai toate sculele necesare pt operatiunea asta si nu uita sa strangi tot la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 salve poate face cineva un parbriz mai inalt pt dominator? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 salve poate face cineva un parbriz mai inalt pt dominator? merci Fa rost de o bucata de plexiglas, un resou, o bormasina, suruburi, manusi si un fierastrau si cu rabdare iti faci singurel. Ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 ms de sfaturi maine ma apuc de ea si sper sa iasa bine. dupa asta mai am placutele de frana si bujia si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 ms de sfaturi maine ma apuc de ea si sper sa iasa bine. dupa asta mai am placutele de frana si bujia si gata Precizez ca nu e nevoie sa scoti complet bascula. Pentru asta ar trebui scos si amortizorul si e prea mare deranjul. Doar desfaci ce am scris mai sus, o ridici de la nivelul articulatiei si cauti pozitia in care iti ofera loc suficient intre ea si cadru pentru a trece lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 am reusit sa montez lantu desi recunosc ca m-am chinuit cam mult ...cateva suruburi de de la sistemul de prindere al telescopului de bascula (pro-link sau asa cecva)erau cam intepenite, dar pana la urma am reusit ms de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Sper ca daca tot ai umblat la Pro linkul ala, l-ai si curatat si gresat temeinic, altfel e pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Fa rost de o bucata de plexiglas, un resou, o bormasina, suruburi, manusi si un fierastrau si cu rabdare iti faci singurel. Ieftin. No bun! Merci de sfat. Aia stiam si eu dar se zgarie si dupa un timp arata ca naiba. Oare, ma gandesc eu..., daca pun pe el folie din aia fumurie ca si cea ce se foloseste la masini o sa tina? Ca habar nam ca nu am lipit niciodata! Oricum, merci de sfat! asfalt uscat in continuare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 asta ar fi o varianta; eu am de gind sa o mai scurtez insa trebuie mai intai sa o prind bine de masca farului si sa ii dau inclinarea dorita. am incercat sa pun spuma poliuretanica intr-o punga dar nu a vrut ori punga nu trebuia sa fie inchisa ermetic ori spuma a fost proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Vreau sa pun alte scarite pe dominator .. in fata .. sa pun de la alt model? .. sau sa le fac eu? (ale mele sunt mici) Chiar ... face careva crashbar .. as fi interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 2, 2007 Autor Share Postat Decembrie 2, 2007 asta ar fi o varianta; eu am de gind sa o mai scurtez insa trebuie mai intai sa o prind bine de masca farului si sa ii dau inclinarea dorita. pfuiiii Da' ce ai avut bre cu sarmana capra de o pocesti in halul ala ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Sper ca daca tot ai umblat la Pro linkul ala, l-ai si curatat si gresat temeinic, altfel e pacat. Daca aveti de gand sa curatati si sa gresati pro-linku, inarmati-va cu rabdare, ca nu's rulmenti incapsulati p'acolo, ci role. Aveti grija sa nu pierdeti vreuna cand scoateti lagarul sau sa va ramana de rezerva la sfarsitul operatiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 JWxDbjj7dFo We have real bikes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 caut un suport maneta ambreiaj de dominator, nu maneta, doar suportul pe care vine prinsa maneta de ghidon, are careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Nu stiam ca s-a facut Camel Trophy pe Dominatoare. Super fain filmuletul dar ceea ce m-a surprins a fost ca sfarsitul carenele, pe care nu inteleg de ce nu le-au scos, erau aparent intacte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GT' Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 (editat) asta ar fi o varianta; eu am de gind sa o mai scurtez insa trebuie mai intai sa o prind bine de masca farului si sa ii dau inclinarea dorita. am incercat sa pun spuma poliuretanica intr-o punga dar nu a vrut ori punga nu trebuia sa fie inchisa ermetic ori spuma a fost proasta O M F G da' cu ce ti-a gresit in halul asta domi??? Nu stiam ca s-a facut Camel Trophy pe Dominatoare. ceea ce m-a surprins a fost ca sfarsitul carenele, pe care nu inteleg de ce nu le-au scos, erau aparent intacte pai de ce nu? Editat Decembrie 14, 2007 de GT' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kg_robi Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 Salutare, sunt nou aici pe forum si daca gresesc sper sa ma intelegeti pt ca inca nu stiu exact cum functioneaza forumul. Sunt bucuros ca ma pot numara printre cei care conduc minunatele honde dominator. Am si eu o mica problema...mi s-a furat carenajul care acopera toba,de pe partea dreapta...daca exista cineva care dezmembreaza vreun dominator, il rog sa anunte prin intermediul forumului. Nu stiu ce an e motorul...am doar seria: RD02-5000207. Mult respect...am citit tot topicul...sunteti de nota 10 asfalt uscat si numai bine PS: Sunt foarte multumit de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 S-ar putea sa fie p-aici ca an: http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm...data/nx650j.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 salutare la toti sunt nou pe forum am si eu un dominator , gandindu-ma la vara ce a trecut si stiind ca nu are decat o racire banala prin cadru care ..... nu e grozav de eficienta as dorii sa pun un radiator de ulei , am tot citit aici pe forumuri asa pe sarite n-am vzt pe nimeni vb despre asta a facut cineva asta ? a incercat sa puna careva un radiator de ulei pe un dominator ? cu siguranta e mult mai bun decat racirea aia prin cadru . Astept sfaturi , pareri , idei oricum imi voi pune dar daca cineva a facut-o deja astept orice sfat . numai bine la toti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Tb4RlSJ-A4s poate a mai fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.