andreizalau Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 cum sa pleci cu socul tras?? si sa nu iti dai seama pe drum? astazi "operez" mobra. multumesc fba de sfaturi mno da ce are? sa ne impartasesti si noua,,,,,, noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am o problema si nu ii pot da de capat, sta dominatoru la relati foarte bine dar in sarcina incepe sa intrerupa si afuma foarte tare bujia, am verificat carburator fisa la bujie am schimbat bujia, am refacut jocul la supape distributia e la punct nu imi dau seama ce sa ii mai fac si gata. Daca ati mai patit asa cv is tare curios cum ati rezolvat-o. Va multumesc dupa multa munca, stres (masurasem si instalatia electrica ) si nervi am gasit intr-un jiglor de aer"air jet" montat pe un canal din corpul carburatorului, o "gunoaie" , care obturand partial sau total influenta negativ producerea efectului Venturi, picaturile de benzina din amestecul carburant fiind prea mari condensau in camera de ardere... asta numai la "jetul de fuga" ... relantiu era perfect, din cauza care bujia era afumata numai pe exterior pt ca nu oprisem niciodata motorul in sarcna maxima... "trecand" prin relanti mijlocul bujiei afumate capata o culoare care arata ca relantiul era OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Adica era infundat, nu? Pai omu' zisese ca a curatat carburatoru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) vand Transalp din '99 , 2200 e 0722 348 326 Editat August 9, 2010 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Adica era infundat, nu? Pai omu' zisese ca a curatat carburatoru... dupa 7-8 "curatzari" (2 mesteri si eu) mi-a iesit si mie figura, era o "scama" intr-un furtun care bloca "air jer"... la un moment dat incepi sa dai vina pe TCI/CDI ... eu am schimbat numai flansele de admisie... una chiar era praf , dar diagnoza a fost numai intamplatoare, se putea rezolva provizoriu cu silicon... fiti optimisti!!!, am un prieten care si-a repatrat CDI la un mester de TV (inversarea bornelor de la baterie ) Editat August 9, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 salutare, sper ca toti cei de-am fost la Dominatoriada ati ajuns cu bine acasa si cu mobrele intregi. Varianta lunga s-a terminat aseara pe la 11 noaptea, dupa 3 ore de mers pe ploaie torentiala. acu stau si ma uit pe geam de la birou, si parca imi lipseste spalatul in parau, ceaiul la foc de lemne, mirosul de fan cosit si ulei ars si placintele cu afine din Padis tare fain a fost, oameni tare buni si (ne)buni am cunoscut si am un topcase de amintiri adunate. hai noroi la toti si sa ne vedem curand in sa! ps: Andrei de la care am luat sacul de dormit (ca nu va stiu dupa nick) sa imi dai un PM te rog ps2: abia azi dimineata am vazut ca am luat inca un cui ))))) inca nu rasufla da clar tre sa ma duc la biserica cu puturoasa asta mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 E de la avatar, nea Cojo E prea albastru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Apropos de Dominatoriada, iata un scurt video trailer: Si cateva imagini pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 bwaaaahahhahahha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 hello, am nevoie de o oglinda pt stopul spate, sunt in bucuresti... in trecere, daca are cineva de vanzare sau imi poate imprumuta 1 saptamana, va rog sa ma anuntati, nu mai am access la net... 0748879580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) Mai are cineva nevoie de cauciucuri de la Heidenau? Vreau sa dau comanda de o guma si-o camera si ma gandesc k iesim mai bine daca ne combinam mai multi la transport For reference, eu o sa imi iau K60 pe 120/90-17 si 140/80-17 si o camera de 17. PS: Cand un K60 de spate ajunge sa nu mai aiba crampon pe mijloc (<1mm), vobleaza grav la accelerare pe ud. Scary. Nu cazi daca ai fost macar odata offroad, dar guma danseaza stanga dreapta foarte foarte urat. Editat August 12, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 sa vezi tu ce frumos danseaza la 60km/h pe nisip... crima si pedeapsa... am fost la portita... traseu de 30km mers pe plaja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 sa vezi tu ce frumos danseaza la 60km/h pe nisip... crima si pedeapsa... am fost la portita... traseu de 30km mers pe plaja mai Purice tu ziceai ca ai tot gumele alea ca oglinda de anul trecut? ai venit pe covorul rosu cu ele de la iasi? ca parca tot asa aratau de polizate ai gasit mey oglinda aia de stop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 is gume bune dupa cum ati vazut... continental trail attack, recomand... namol... nisip... roca... unde ati intrat voi am intrat si eu cu ele am fost la portita pe nisip mai am 1mm de nervura pe ele si vreo 2000km de facut pana ajung acasa am terminat de lipit oglinda cu un pistol de hot glue... pare sa tina chiar mai bine decat originalul are cineva o pedala de schimbator cu cioc rabatabil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 salut, salut! am ajuns si eu din tura suplimentara pana in arges... (nu stiu cum unii s-au putut pierde in campulung ) dupa cum am spus unora ca voi face, astazi m-am inarmat cu bani, si m-am dus sa imi iau echipament mi-am luat armura si genunchere cu tibiere.... genuncherele inca nu pot sa le port pt ca genunchiul meu inca se reface... cum am piele pe el o sa incep sa le port ambele sunt marca "zero7" made in italy armura are la spate protectii cu magneziu, iar in rest plastice si burete... genuncherele sunt articulate pretul total ar fi fost 680 ron dar am primit o redurere de 15% si am platit numai 575 ron (tot de la cine mi-a adus cauciucurile) http://www.viomotor.ro/ numai bine mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Asa da! Felicitari pentru achizitie, si nu uita sa o echipezi si pe C, macar cu protectii de tibie! Mai bine sa ai mai putini bani in buzunar decat mai putina piele pe genunchi. Numai de bine! H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 salut, salut! dupa cum am spus unora ca voi face, astazi m-am inarmat cu bani, si m-am dus sa imi iau echipament mi-am luat armura si genunchere cu tibiere.... numai bine mihai. Daca ma intrebi pe mine, genuncherele sut cam scurte pe tibie, da' depinde si ce ghete ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Daca ma intrebi pe mine, genuncherele sut cam scurte pe tibie, da' depinde si ce ghete ai. pai nu am.... aveam doar casca...pana azi... erau si ceva tibiere mai lungi, mai misto...dar erau mai scumpe cu destul de mult... si nu mi s-a parut ca merita.... oricum pana acum din ce am gasit in oras astea erau cel mai ok...restul ori nu stateau bine pe genunchi, ori erau slabute ...niste cojite ..... ori erau peste bugetul meu... oricum, de indata ce mi se vindeca piciorul o sa imi fac o poza cu ele "on" si o sa vezi cat sunt de lungi/scurte numai bine mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Salut! Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Mi-a adus-o un amic din Marea Britanie si in cursul saptamanii viitoare sper sa termin cu inmatriculatul, astept omologarea RAR pentru ca pe certificatul de Anglia nu avea trecuta puterea motorului si masa proprie. Are 36.000 km, a fost importata in UK din Europa in 2003 si in general se prezinta foarte bine tehnic. Ca aspect deocamdata mai am de lucru ceva la ea dar probabil in toamna/iarna sa o dezansamblez complet si sa ii sablez/revopsesc cadrul. Pentru moment i-am facut un service de baza, mai exact: -schimb ulei: Mobil Extra 4T (semi-sintetic) - in carte scrie ca se schimba la 3000 km, voi la cat il schimbati? -schimb filtru ulei si aer (ambele Champion), schimb bujie (NGK ca la carte) -schimb ulei furci - am folosit Motul Heavy Duty 20W - pana acum se comporta ok, nu am iesit in off-road -schimb lichid frana - Am folosit un ATE iefteior (cu punct de fierbere la 260 grade) care urmeaza sa il schimb oricum sezonul urmator dupa ce o reansamblez - ma gandeam la Motul RBF660 (momentan am conductele de frana originale) -revopsit carenaje si cadrele de fixare a farului si a top-box-ului Si dupa ce am citit postarile anterioare am descins si la taierea silencerelor din evacuare, din pacate cei 22 de ani isi spun cuvantul si rugina nu lipseste din interiorul lor, oricum per total suna altfel si motorul respira mai bine Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie.... PS. Caut aparatorile de manere si un set de jante extra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Salut! Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Felicitari,sa ai parte de el. Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie.... Am incercat sa fac treaba asta si nu am reusit, solutia tot ceva SecondHand dar la mine a fost criza de timp si am luat ce a picat mai repede (amortizor de XL600) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Salut! Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Mi-a adus-o un amic din Marea Britanie si in cursul saptamanii viitoare sper sa termin cu inmatriculatul, astept omologarea RAR pentru ca pe certificatul de Anglia nu avea trecuta puterea motorului si masa proprie. Are 36.000 km, a fost importata in UK din Europa in 2003 si in general se prezinta foarte bine tehnic. Ca aspect deocamdata mai am de lucru ceva la ea dar probabil in toamna/iarna sa o dezansamblez complet si sa ii sablez/revopsesc cadrul. Pentru moment i-am facut un service de baza, mai exact: -schimb ulei: Mobil Extra 4T (semi-sintetic) - in carte scrie ca se schimba la 3000 km, voi la cat il schimbati? -schimb filtru ulei si aer (ambele Champion), schimb bujie (NGK ca la carte) -schimb ulei furci - am folosit Motul Heavy Duty 20W - pana acum se comporta ok, nu am iesit in off-road -schimb lichid frana - Am folosit un ATE iefteior (cu punct de fierbere la 260 grade) care urmeaza sa il schimb oricum sezonul urmator dupa ce o reansamblez - ma gandeam la Motul RBF660 (momentan am conductele de frana originale) -revopsit carenaje si cadrele de fixare a farului si a top-box-ului Si dupa ce am citit postarile anterioare am descins si la taierea silencerelor din evacuare, din pacate cei 22 de ani isi spun cuvantul si rugina nu lipseste din interiorul lor, oricum per total suna altfel si motorul respira mai bine Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie.... PS. Caut aparatorile de manere si un set de jante extra 36 mii km dupa 22 ani nimeni nu ar crede. eu schimb uleiul la 2000-2500 sa ai parte de ea. la astea din 1988 au tras tare baietii sa se afirme cu noul produs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Salut! Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Mi-a adus-o un amic din Marea Britanie si in cursul saptamanii viitoare sper sa termin cu inmatriculatul, astept omologarea RAR pentru ca pe certificatul de Anglia nu avea trecuta puterea motorului si masa proprie. Are 36.000 km, a fost importata in UK din Europa in 2003 si in general se prezinta foarte bine tehnic. Ca aspect deocamdata mai am de lucru ceva la ea dar probabil in toamna/iarna sa o dezansamblez complet si sa ii sablez/revopsesc cadrul. Pentru moment i-am facut un service de baza, mai exact: -schimb ulei: Mobil Extra 4T (semi-sintetic) - in carte scrie ca se schimba la 3000 km, voi la cat il schimbati? -schimb filtru ulei si aer (ambele Champion), schimb bujie (NGK ca la carte) -schimb ulei furci - am folosit Motul Heavy Duty 20W - pana acum se comporta ok, nu am iesit in off-road -schimb lichid frana - Am folosit un ATE iefteior (cu punct de fierbere la 260 grade) care urmeaza sa il schimb oricum sezonul urmator dupa ce o reansamblez - ma gandeam la Motul RBF660 (momentan am conductele de frana originale) -revopsit carenaje si cadrele de fixare a farului si a top-box-ului Si dupa ce am citit postarile anterioare am descins si la taierea silencerelor din evacuare, din pacate cei 22 de ani isi spun cuvantul si rugina nu lipseste din interiorul lor, oricum per total suna altfel si motorul respira mai bine Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie.... PS. Caut aparatorile de manere si un set de jante extra Pentru uleiu de motor, 2500 e un interval ok. Stai cu ochii pe el la inceput sa vezi cat iti consuma. Procedura de verificare: la cald, opresti si stai la relanti cu motorul vertical 1 minute, apoi opresti motorul si-l mai lasi (tot vertical tinut) inca vreo juma de minut. Apoi verifici. In mod normal ai nivelul pe la jumate spre maxim (la schimb de ulei efectuat ca la carte). Mesaj completat Ca tip de ueli, recomand 20w-50 (macar 15w-50) pt vara si 10w-40 pt iarna. Nu se merita 10w-50 sau 10w60 (asta-i doar full synth) ca il omoara mai repede. Vezi cu uleiul de furci; default e ceva 7.5w sau 10w. Daca pui 20w e cam tare, comparativ cu amortizorul spate. Care apropo, nu e servisabil nici in ruptu capului. Cu cat ai da sa-l faci servisabil, iei unu nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 (editat) Apropos de Dominatoriada, iata un scurt video trailer:Si cateva imagini pe aici... si pentru ca tineretea nu are batranete... ps: na ca mi-am schimbat si poza la avatar Editat August 16, 2010 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 apropos de cauciucuri Am pe spate un continental trailmax. Asa am luat motorul si l-am lasat acolo. Era deja uzat in sensul ca mai avea cam 2mm adancime in santurile de pe mijloc. Am fost acum intr-o tura de 3400Km numai asfalt. Nu stiu cum se face dar nu vrea in ruptul capului sa se toceasca definitiv. Am luat k60 pe care le am inca pe balcon si inainte de plecare voiam sa le pun. Nu m-a lasat inima sa renunt la continental in ideea ca poate se tocesc pana ma intorc. Acum mai am cam un mm santul(la fel ca la plecarea in tura). De cand am luat-o si pana acum am facut 10.000km si cauciucul ala a rezistat. In schimb aluneca putin la franari mai violente pe spate.. Ca si concluzie, continental trailmax rezista foarte bine in timp (am mers 90 la suta asfalt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 apropos de cauciucuri Am pe spate un continental trailmax. Asa am luat motorul si l-am lasat acolo. Era deja uzat in sensul ca mai avea cam 2mm adancime in santurile de pe mijloc. Am fost acum intr-o tura de 3400Km numai asfalt. Nu stiu cum se face dar nu vrea in ruptul capului sa se toceasca definitiv. Am luat k60 pe care le am inca pe balcon si inainte de plecare voiam sa le pun. Nu m-a lasat inima sa renunt la continental in ideea ca poate se tocesc pana ma intorc. Acum mai am cam un mm santul(la fel ca la plecarea in tura). De cand am luat-o si pana acum am facut 10.000km si cauciucul ala a rezistat. In schimb aluneca putin la franari mai violente pe spate.. Ca si concluzie, continental trailmax rezista foarte bine in timp (am mers 90 la suta asfalt) eu cu 3 mm pe bridgestone trail wing 42 parca era modelu asa mai enduristic decat trail wing 48. 22 mii km am socotit eu . 20 mii cu kilometrajul bun si inca ceva fara. Mesaj completat saracul telescop de pe spate ca parca scartaie putin dupa ce am mers vreo 3-4 km prin munte cu 2 pasageri solizi si topcaseul plin cu bere... Mesaj completat sa nu spun ca am stat pe rezervor cu omleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.