Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o problema si nu ii pot da de capat, sta dominatoru la relati foarte bine dar in sarcina incepe sa intrerupa si afuma foarte tare bujia, am verificat carburator fisa la bujie am schimbat bujia, am refacut jocul la supape distributia e la punct nu imi dau seama ce sa ii mai fac si gata. Daca ati mai patit asa cv is tare curios cum ati rezolvat-o. Va multumesc

dupa multa munca, stres (masurasem si instalatia electrica :crack: ) si nervi am gasit intr-un jiglor de aer"air jet" montat pe un canal din corpul carburatorului, o "gunoaie" , care obturand partial sau total influenta negativ producerea efectului Venturi, picaturile de benzina din amestecul carburant fiind prea mari condensau in camera de ardere... asta numai la "jetul de fuga" ... relantiu era perfect, din cauza care bujia era afumata numai pe exterior pt ca nu oprisem niciodata motorul in sarcna maxima... "trecand" prin relanti mijlocul bujiei afumate capata o culoare care arata ca relantiul era OK

Link to post
Share on other sites
Adica era infundat, nu? :lol: Pai omu' zisese ca a curatat carburatoru...

:) dupa 7-8 "curatzari" (2 mesteri si eu) mi-a iesit si mie figura, era o "scama" intr-un furtun care bloca "air jer"... la un moment dat incepi sa dai vina pe TCI/CDI ... eu am schimbat numai flansele de admisie... una chiar era praf , dar diagnoza a fost numai intamplatoare, se putea rezolva provizoriu cu silicon... fiti optimisti!!!, am un prieten care si-a repatrat CDI la un mester de TV :lol: (inversarea bornelor de la baterie :crack: )

Edited by yuk
Link to post
Share on other sites

salutare, sper ca toti cei de-am fost la Dominatoriada ati ajuns cu bine acasa si cu mobrele intregi. Varianta lunga s-a terminat aseara pe la 11 noaptea, dupa 3 ore de mers pe ploaie torentiala. acu stau si ma uit pe geam de la birou, si parca imi lipseste spalatul in parau, ceaiul la foc de lemne, mirosul de fan cosit si ulei ars :crack: si placintele cu afine din Padis

 

tare fain a fost, oameni tare buni si (ne)buni am cunoscut si am un topcase de amintiri adunate. hai noroi la toti si sa ne vedem curand in sa!

 

ps: Andrei de la care am luat sacul de dormit (ca nu va stiu dupa nick) sa imi dai un PM te rog

ps2: abia azi dimineata am vazut ca am luat inca un cui :)))))) inca nu rasufla da clar tre sa ma duc la biserica cu puturoasa asta mica

Link to post
Share on other sites

hello, am nevoie de o oglinda pt stopul spate, sunt in bucuresti... in trecere, daca are cineva de vanzare sau imi poate imprumuta 1 saptamana, va rog sa ma anuntati, nu mai am access la net... 0748879580

Link to post
Share on other sites

Mai are cineva nevoie de cauciucuri de la Heidenau? Vreau sa dau comanda de o guma si-o camera si ma gandesc k iesim mai bine daca ne combinam mai multi la transport :baldy:

 

For reference, eu o sa imi iau K60 pe 120/90-17 si 140/80-17 si o camera de 17.

 

PS: Cand un K60 de spate ajunge sa nu mai aiba crampon pe mijloc (<1mm), vobleaza grav la accelerare pe ud. Scary. Nu cazi daca ai fost macar odata offroad, dar guma danseaza stanga dreapta foarte foarte urat.

Edited by switch
Link to post
Share on other sites
sa vezi tu ce frumos danseaza la 60km/h pe nisip... crima si pedeapsa... am fost la portita... traseu de 30km mers pe plaja :baldy:

 

mai Purice tu ziceai ca ai tot gumele alea ca oglinda de anul trecut? ai venit pe covorul rosu cu ele de la iasi? ca parca tot asa aratau de polizate ;)

 

ai gasit mey oglinda aia de stop?

Link to post
Share on other sites

is gume bune dupa cum ati vazut... continental trail attack, recomand... namol... nisip... roca... unde ati intrat voi am intrat si eu :)

cu ele am fost la portita pe nisip :baldy: mai am 1mm de nervura pe ele si vreo 2000km de facut pana ajung acasa

 

am terminat de lipit oglinda cu un pistol de hot glue... pare sa tina ;) chiar mai bine decat originalul :D are cineva o pedala de schimbator cu cioc rabatabil ? :blbl:

Link to post
Share on other sites

salut, salut!

 

am ajuns si eu din tura suplimentara pana in arges... (nu stiu cum unii s-au putut pierde in campulung ) :)

 

dupa cum am spus unora ca voi face, astazi m-am inarmat cu bani, si m-am dus sa imi iau echipament

 

mi-am luat armura si genunchere cu tibiere....

post-51492-1281711579_thumb.jpg post-51492-1281711603_thumb.jpg

 

genuncherele inca nu pot sa le port pt ca genunchiul meu inca se reface... cum am piele pe el o sa incep sa le port :laugh:

 

post-51492-1281711674_thumb.jpg post-51492-1281711683_thumb.jpg

 

 

ambele sunt marca "zero7" made in italy armura are la spate protectii cu magneziu, iar in rest plastice si burete... genuncherele sunt articulate :drink: pretul total ar fi fost 680 ron dar am primit o redurere de 15% si am platit numai 575 ron (tot de la cine mi-a adus cauciucurile) http://www.viomotor.ro/

 

numai bine

mihai.

Link to post
Share on other sites
salut, salut!

 

dupa cum am spus unora ca voi face, astazi m-am inarmat cu bani, si m-am dus sa imi iau echipament

 

mi-am luat armura si genunchere cu tibiere....

numai bine

mihai.

Daca ma intrebi pe mine, genuncherele sut cam scurte pe tibie, da' depinde si ce ghete ai.

Link to post
Share on other sites
Daca ma intrebi pe mine, genuncherele sut cam scurte pe tibie, da' depinde si ce ghete ai.

 

pai nu am.... aveam doar casca...pana azi... erau si ceva tibiere mai lungi, mai misto...dar erau mai scumpe cu destul de mult... si nu mi s-a parut ca merita....

 

oricum pana acum din ce am gasit in oras astea erau cel mai ok...restul ori nu stateau bine pe genunchi, ori erau slabute ...niste cojite ..... ori erau peste bugetul meu...

 

oricum, de indata ce mi se vindeca piciorul o sa imi fac o poza cu ele "on" si o sa vezi cat sunt de lungi/scurte :laugh:

 

numai bine

mihai.

Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Mi-a adus-o un amic din Marea Britanie si in cursul saptamanii viitoare sper sa termin cu inmatriculatul, astept omologarea RAR pentru ca pe certificatul de Anglia nu avea trecuta puterea motorului si masa proprie. Are 36.000 km, a fost importata in UK din Europa in 2003 si in general se prezinta foarte bine tehnic. Ca aspect deocamdata mai am de lucru ceva la ea dar probabil in toamna/iarna sa o dezansamblez complet si sa ii sablez/revopsesc cadrul. Pentru moment i-am facut un service de baza, mai exact:

-schimb ulei: Mobil Extra 4T (semi-sintetic) - in carte scrie ca se schimba la 3000 km, voi la cat il schimbati?

-schimb filtru ulei si aer (ambele Champion), schimb bujie (NGK ca la carte)

-schimb ulei furci - am folosit Motul Heavy Duty 20W - pana acum se comporta ok, nu am iesit in off-road

-schimb lichid frana - Am folosit un ATE iefteior (cu punct de fierbere la 260 grade) care urmeaza sa il schimb oricum sezonul urmator dupa ce o reansamblez - ma gandeam la Motul RBF660 (momentan am conductele de frana originale)

-revopsit carenaje si cadrele de fixare a farului si a top-box-ului

Si dupa ce am citit postarile anterioare am descins si la taierea silencerelor din evacuare, din pacate cei 22 de ani isi spun cuvantul si rugina nu lipseste din interiorul lor, oricum per total suna altfel si motorul respira mai bine

 

Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie....

PS. Caut aparatorile de manere si un set de jante extra

Link to post
Share on other sites
Salut!

 

Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator.

Felicitari,sa ai parte de el.
Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie....

Am incercat sa fac treaba asta si nu am reusit, solutia tot ceva SecondHand dar la mine a fost criza de timp si am luat ce a picat mai repede (amortizor de XL600) .

Link to post
Share on other sites
Salut!

 

Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Mi-a adus-o un amic din Marea Britanie si in cursul saptamanii viitoare sper sa termin cu inmatriculatul, astept omologarea RAR pentru ca pe certificatul de Anglia nu avea trecuta puterea motorului si masa proprie. Are 36.000 km, a fost importata in UK din Europa in 2003 si in general se prezinta foarte bine tehnic. Ca aspect deocamdata mai am de lucru ceva la ea dar probabil in toamna/iarna sa o dezansamblez complet si sa ii sablez/revopsesc cadrul. Pentru moment i-am facut un service de baza, mai exact:

-schimb ulei: Mobil Extra 4T (semi-sintetic) - in carte scrie ca se schimba la 3000 km, voi la cat il schimbati?

-schimb filtru ulei si aer (ambele Champion), schimb bujie (NGK ca la carte)

-schimb ulei furci - am folosit Motul Heavy Duty 20W - pana acum se comporta ok, nu am iesit in off-road

-schimb lichid frana - Am folosit un ATE iefteior (cu punct de fierbere la 260 grade) care urmeaza sa il schimb oricum sezonul urmator dupa ce o reansamblez - ma gandeam la Motul RBF660 (momentan am conductele de frana originale)

-revopsit carenaje si cadrele de fixare a farului si a top-box-ului

Si dupa ce am citit postarile anterioare am descins si la taierea silencerelor din evacuare, din pacate cei 22 de ani isi spun cuvantul si rugina nu lipseste din interiorul lor, oricum per total suna altfel si motorul respira mai bine

 

Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie....

PS. Caut aparatorile de manere si un set de jante extra

 

 

36 mii km dupa 22 ani nimeni nu ar crede.

 

eu schimb uleiul la 2000-2500

 

sa ai parte de ea. la astea din 1988 au tras tare baietii sa se afirme cu noul produs

Link to post
Share on other sites
Salut!

 

Sunt proaspat detinator de Dominator NX650, modelul RD02 din 1988 si incepator. Mi-a adus-o un amic din Marea Britanie si in cursul saptamanii viitoare sper sa termin cu inmatriculatul, astept omologarea RAR pentru ca pe certificatul de Anglia nu avea trecuta puterea motorului si masa proprie. Are 36.000 km, a fost importata in UK din Europa in 2003 si in general se prezinta foarte bine tehnic. Ca aspect deocamdata mai am de lucru ceva la ea dar probabil in toamna/iarna sa o dezansamblez complet si sa ii sablez/revopsesc cadrul. Pentru moment i-am facut un service de baza, mai exact:

-schimb ulei: Mobil Extra 4T (semi-sintetic) - in carte scrie ca se schimba la 3000 km, voi la cat il schimbati?

-schimb filtru ulei si aer (ambele Champion), schimb bujie (NGK ca la carte)

-schimb ulei furci - am folosit Motul Heavy Duty 20W - pana acum se comporta ok, nu am iesit in off-road

-schimb lichid frana - Am folosit un ATE iefteior (cu punct de fierbere la 260 grade) care urmeaza sa il schimb oricum sezonul urmator dupa ce o reansamblez - ma gandeam la Motul RBF660 (momentan am conductele de frana originale)

-revopsit carenaje si cadrele de fixare a farului si a top-box-ului

Si dupa ce am citit postarile anterioare am descins si la taierea silencerelor din evacuare, din pacate cei 22 de ani isi spun cuvantul si rugina nu lipseste din interiorul lor, oricum per total suna altfel si motorul respira mai bine

 

Intrebare de 10 puncte: a reusit cineva sa serviseze amortizorul? In principiu si din auzite se poate...se inlocuieste uleiul si se completeaza cu gaz desi scrie mare pe el ca orice incercare de a-l dezansambla se va finaliza cu o explozie....

PS. Caut aparatorile de manere si un set de jante extra

 

Pentru uleiu de motor, 2500 e un interval ok. Stai cu ochii pe el la inceput sa vezi cat iti consuma. Procedura de verificare: la cald, opresti si stai la relanti cu motorul vertical 1 minute, apoi opresti motorul si-l mai lasi (tot vertical tinut) inca vreo juma de minut. Apoi verifici. In mod normal ai nivelul pe la jumate spre maxim (la schimb de ulei efectuat ca la carte).

 

Mesaj completat

Ca tip de ueli, recomand 20w-50 (macar 15w-50) pt vara si 10w-40 pt iarna. Nu se merita 10w-50 sau 10w60 (asta-i doar full synth) ca il omoara mai repede.

 

Vezi cu uleiul de furci; default e ceva 7.5w sau 10w. Daca pui 20w e cam tare, comparativ cu amortizorul spate. Care apropo, nu e servisabil nici in ruptu capului. Cu cat ai da sa-l faci servisabil, iei unu nou.

Link to post
Share on other sites

apropos de cauciucuri

 

Am pe spate un continental trailmax. Asa am luat motorul si l-am lasat acolo. Era deja uzat in sensul ca mai avea cam 2mm adancime in santurile de pe mijloc. Am fost acum intr-o tura de 3400Km numai asfalt. Nu stiu cum se face dar nu vrea in ruptul capului sa se toceasca definitiv. Am luat k60 pe care le am inca pe balcon si inainte de plecare voiam sa le pun. Nu m-a lasat inima sa renunt la continental in ideea ca poate se tocesc pana ma intorc. Acum mai am cam un mm santul(la fel ca la plecarea in tura). De cand am luat-o si pana acum am facut 10.000km si cauciucul ala a rezistat. In schimb aluneca putin la franari mai violente pe spate..

 

Ca si concluzie, continental trailmax rezista foarte bine in timp (am mers 90 la suta asfalt)

Link to post
Share on other sites
apropos de cauciucuri

 

Am pe spate un continental trailmax. Asa am luat motorul si l-am lasat acolo. Era deja uzat in sensul ca mai avea cam 2mm adancime in santurile de pe mijloc. Am fost acum intr-o tura de 3400Km numai asfalt. Nu stiu cum se face dar nu vrea in ruptul capului sa se toceasca definitiv. Am luat k60 pe care le am inca pe balcon si inainte de plecare voiam sa le pun. Nu m-a lasat inima sa renunt la continental in ideea ca poate se tocesc pana ma intorc. Acum mai am cam un mm santul(la fel ca la plecarea in tura). De cand am luat-o si pana acum am facut 10.000km si cauciucul ala a rezistat. In schimb aluneca putin la franari mai violente pe spate..

 

Ca si concluzie, continental trailmax rezista foarte bine in timp (am mers 90 la suta asfalt)

 

eu cu 3 mm pe bridgestone trail wing 42 parca era modelu asa mai enduristic decat trail wing 48.

 

22 mii km am socotit eu . 20 mii cu kilometrajul bun si inca ceva fara.

Mesaj completat

saracul telescop de pe spate ca parca scartaie putin dupa ce am mers vreo 3-4 km prin munte cu 2 pasageri solizi si topcaseul plin cu bere... :drink:

Mesaj completat

sa nu spun ca am stat pe rezervor cu omleta :laugh:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...