SorinCbr900rr Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 as vrea sa stiu daca ne-am putea vede odata cat mai multi la o poveste \ bere, ar fi ceva. Ceva doritori de asa ceva pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Pai daca esti din Buzau ne vedem la anu' pe Siriu la plimbare, mancam ceva la Magura pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 ne vedem cu placere , am tot facut siriul anu asta da nuprea am dat de zx 10r, adia deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 salut. m-am decis sa vand utilajul, adica un ZX-10R 2006. cei interesati bagati un ochi aici: /index.php?/topic/720231-kawasaki-zx-10r-2006/ numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Daca e careva interesant , vand finala kawasaki zx10 2004-2005 este cea stock . 150 lei contact pe privat , am si manetele stock daca e careva interesat si de ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 pt zx 10 r 2004 : cum se comporta cu cauciuc de 200 pe spate, stie cinva? in comparatie cu 190/55 as vrea sa stiu. mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Am avut eu si il simteam greoi , la viteza +200 imi dadea o impresie de stablitate . In plus atentie sa nu ai surpriza sa iti frece in aripa daca e 200/60 , la viteza iti freaca in aripa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 (editat) pe curbe ma intereseaza mai mult, se simte mai stabila , poti sa o inclini mai mult sau ... ? Editat Noiembrie 28, 2014 de SorinCbr900rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Iti da o siguranta mai mare la deschiderea acceleratiei din viraj, si vor tine mai multi km. Ca agilitate, e mai indicat 190/55. Un inginer de la Dunlop, prezent la Pannoniaring , cu un TIR Dunlop, care luaa feedback-uri de la participantii de la eveniment, mi-a zis pe un ton hotarit ca daca am R1 trebuie musai 200. Eu ii cerusem 190/55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 hai sa incerc si un 200/60 sa vad cum e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 salutare! anul asta am primit invitatie pentru rosbk sa particip la clasa rookies1000. este competitiv zx10r meu din 2004 sau nu prea ar avea rost. ca nu prea stiu cum si cu ce se mananca rosbk al nostru la clasa asta. daca aveti informatii va multumesc. (echipa noua in competitie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 salutare! anul asta am primit invitatie pentru rosbk sa particip la clasa rookies1000. este competitiv zx10r meu din 2004 sau nu prea ar avea rost. ca nu prea stiu cum si cu ce se mananca rosbk al nostru la clasa asta. daca aveti informatii va multumesc. (echipa noua in competitie) Clasa Rookies este o etapa de acomodare cu sistemul competitional. Sa te dai cat mai mult si cu cat mai putin damage (cazaturi, accidentari, avarii la motocicleta) parerea mea. Te poti uita la ZX10 2004 ca la o motocicleta veche de 11 ani sau poti sa iei in considerare faptul ca, la vremea ei a fost cea mai race-oriented superbike japoneza. Daca te-ai obisnuit cu salturile de cuplu/putere pe care le are, nu cred ca ai de ce sa iti faci griji in perioada de acomodare. Daca vrei insa sa fii competitiv, n-ar fi o idee rea sa ii faci un tuning al hartilor de injectie pe dyno, ca sa netezesti curba de cuplu. Asta ca sa nu ai surpriza unui high side cand iti e lumea mai draga. Verifica-i cu atentie si sasiul - sunt cunoscute cazurile in care au aparut fisuri. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 (editat) am facut ceva kilometri cu ea, nu are fisuri am verificat. cat despre tuning la injectie nu e permis la clasa rookie din cate am citit eu in regulament. Editat Februarie 24, 2015 de SorinCbr900rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 am facut ceva kilometri cu ea, nu are fisuri am verificat. cat despre tuning la injectie nu e permis la clasa rookie din cate am citit eu in regulament. Sa-mi arati si mie pe cel care vede in ECU modificarile,si iti poate spune ca nu este permis asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 am facut ceva kilometri cu ea, nu are fisuri am verificat. cat despre tuning la injectie nu e permis la clasa rookie din cate am citit eu in regulament. Il poti considera optimizare, si este pentru siguranta ta in primul rand. Nu exista verificari drastice la RoSBK. Asta este si rau si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) am facut ceva kilometri cu ea, nu are fisuri am verificat. cat despre tuning la injectie nu e permis la clasa rookie din cate am citit eu in regulament. 2.4. Clasele Rookies 600 si Rookies1000 Motocicletele cu care se poate participa trebuie sa fie motociclete produse in serie mare. Nu este permisa participarea cu prototipuri. Motocicletele care nu au carenea inferioara inchisa pentru a putea retine 4 litri de lichid trebuie sa aiba busonul de ulei si filtrul de ulei asigurat. Tipul anvelopelor permise pentru a puncta in sezonul 2015 sunt orice model Dunlop omologat pentru drumurile publice. In cazul in care se anunta de catre organizator cursa uda, se pot folosi anvelope de ploaie, indiferent de marca. Modificari care nu sunt permise la motocicleta: -supraalimentarea motorului cu ajutorul orcarui mecanism, turbine, compressor, sisteme NOS. Se permite utilizarea doar a motoarelor aspirate. -folosirea altui combustibil decat benzina vanduta la pompa; -nu este permisa folosirea rotilor din magneziu sau carbon; -nu este permisa modificarea cadrului motocicletei; -nu este permisa modificarea basculei spate. - nu este permisa schimbarea rezervorului; - nu este permisa schimbarea radiatorului de apa sau adaugarea altui radiator de apa sau ulei. - nu este permisa schimbarea jugului si a furcilor. Sunt premise inlocuirea amortizorului de spate si a internalelor furcilor. - nu este permisa usurarea arborelui cotit - nu este permisa schimbarea axelor cu came, pistoanelor sau bielelor. - nu este premisa schimbarea bordului motocicletei si a ECU-ului ECU-ul tau ramane acelasi, deci, nu incalci nicio regula. Editat Februarie 25, 2015 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Regulile astea sint doar pe hirtie, bani sa ai, poti veni si cu motor tunat la 180cai la roata, depinde de tine daca-i poti struni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Salut din nou! Are cineva de vanzare un parbriz transparent sau cel pitin sa se vada prin el de vanzare pentru zx10r 2004? Exclus negru/fumuriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Salut din nou! Are cineva de vanzare un parbriz transparent sau cel pitin sa se vada prin el de vanzare pentru zx10r 2004? Exclus negru/fumuriu. ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 salutare la toata lumea, proaspat detinator de kawa zx10 2008, fost hondar )) simt ca am trecut de la mobra la mig ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Frumoasa motoreta, s-o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Frumoasa motoreta, s-o stapanesti sanatos ! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Minunata!!!! Ce honda ai avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 foarte buna alegere cu zx10`le asta,sa-l stapanesti sanatos fara incidente si un 10+ pt sinceritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 salutare la toata lumea, proaspat detinator de kawa zx10 2008, fost hondar )) simt ca am trecut de la mobra la mig ) sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.