oldbiker_johan Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 asta o sa fac(cred ca este platina)..dar deocamdata,nu pot umbla la ea ca i am vopsit cadrul +motor..mersi Salut,rateurile la motor sunt de 2 feluri ,in carburator sau in toba. Amandoua au doua motive: aprinderea si amestecul aer-benzina.Vezi ca este un subtopic la "comuniste" :totul despre carburatoare ,acolo vei gasi multe explicatii. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_kos Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 salutare tuturor, cred ca am dat iar de inca o problema , si as vrea macar niste sfaturi , sa stiu mai precis unde sa merg si care e sursa problemei mele, .. deci.. pe scurt.. am refacut instalatia electrica si ceva nu e in regula , am un scurt pe undeva, , cand pun contactu mi se incinta firul care vine de la plusul bateriei in contact si la fel e intampla si la bobina mi se topeste cablu care intra in bomina, di tind sa cred ca toata beleaua e din afurisitu' de contact , si bineinteles nici nu mai vine vorba sa ajunga curent in bujie, , astept ceva , un sfat de la voi, nu stiu, poate ati trecut si voi prin asta, oricum multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 salutare tuturor, cred ca am dat iar de inca o problema , si as vrea macar niste sfaturi , sa stiu mai precis unde sa merg si care e sursa problemei mele, .. deci.. pe scurt.. am refacut instalatia electrica si ceva nu e in regula , am un scurt pe undeva, , cand pun contactu mi se incinta firul care vine de la plusul bateriei in contact si la fel e intampla si la bobina mi se topeste cablu care intra in bomina, di tind sa cred ca toata beleaua e din afurisitu' de contact , si bineinteles nici nu mai vine vorba sa ajunga curent in bujie, , astept ceva , un sfat de la voi, nu stiu, poate ati trecut si voi prin asta, oricum multumesc anticipat Vezi unde iti este plusul de la dinam si pune plusul de la baterie la fel, cred ca dinamul are plusul pe masa in original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 mai mult ca sigur ca are plusul la masa eu am avut jawa de 125 si asa era. ca sa vezi daca are plusul la masa vezi ca pe dinam tre sa fie semnul de masa ala cu linii si langa el semnul plus. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Salut din nou! Urmează câteva paragrafe de povestioară, dați un scroll down pentru lucruri mai importante. N-am mai avut prilejul să postez pe forum în ultima vreme. Acum câteva săptămâni am cumpărat Jawa 353-ul (250 cmc) de care vă povesteam ( aici ). Am stat toată după-amiaza aceleaÂşi zile ca să-i deblochez roata spate (prostul de mine nu s-a gândit să slăbească pur Âşi simplu pârghia frânei spate, ci m-am apucat să-i scot toată roata, că bănuiam rulmenții, pe care i-am găsit de altfel în stare foarte bună). Am terminat treaba chiar înainte să-nceapă o ploaie scurtă, dar adevărată, Âşi am tras motocicleta sub o copertină. Dilema era măricică: voiam să transport Jawra de la "MOL"-ul de pe Râmnicu Sărat până la mine acasă, în Tineretului. La dispoziție aveam Dacia Break, cu care ajunsesem până la locul faptei, o coardă pentru remorcare Âşi mult entuziasm. Am apelat la un prieten care avea carnet de Âşofer de numai două luni de zile Âşi condusese numai Tico Âşi Matiz. Zic - bun! L-am cules de pe lângă magazinul Real Âşi l-am aÂşezat pe scaunul Âşoferului. În doi kilometri conducea de zici că era Âşofer de limuzină, zice " bă, da' câta vaporu' de maÂşină ai Âşi tu ". Am tras Dacia lângă Jawă, am legat coarda de fundu' maÂşinii Âşi de cadrul (printre furci) motocicletei, m-am închinat pe vreo trei limbi Âşi-n vreo Âşapte religii Âşi, în privirile încremenite ale cartierului respectiv, am pornit cu viitorul înainte. În primii cinci metri mi-a trecut prin minte că nu aveam să supraviețuiesc nici măcar primei curbe sau intersecții: roata spate îmi fula ca naiba din cauza anvelopei deformate Âşi a ventilului tăiat, iar cordelina avea prostul obicei de a se bloca între furcă Âşi aripă, obligându-mă să merg oarecum în lateralul maÂşinii, Âşi nu de-a dreptul în spatele ei. Luând curba pe Râmnicu Sărat Âşi uluit fiind că încă stăteam pe Âşa, am adunat în spatele nostru cea mai lungă Âşi mai docilă coadă de maÂşini, că nu m-a claxonat nici măcar unul! Frână aveam numai pe față (Âşi cam bleagă), dar am ajuns în cele din urmă la mine acasă Âşi m-am dat jos tremurând de încordare. Ne-am luat în brațe Âşi eu, Âşi prietena, Âşi amicul descurcăreț, făcând miÂştouri Âşi declarându-ne servicii Âşi amoruri eterne. Bun, am transportat până la urmă fierul promițător la țară, făcut bucăți Âşi îndesat în Break. Acum stă pe o masă în mijlocul cu.rții, cu o prelată deasupra, să nu-l mai plouă. Suspectam pistonul să fie gripat în motor, însă - din fericire - cămaÂşa cilindrului arată bine, pistonul bine, numai segmenții uzați. Ambielajul are cea mai infimă urmă de joc în el, altminteri e bun. Desfăcând capacul ambreiajului, piesele arată curate, frumoase, fără uzuri. Piesa dințață a demarorului pare să fie, însă, sudată pe ax, ceea ce mă cam deranjează. Axul e cam obosit Âşi are o pedală de Hoinar pe post de schimbător. Nu am reuÂşit să învârt volantul până n-am desfăcut capacul la dinam: cel care a umblat ultima oară acolo a uitat să mai pună Âşi garnitura dintre capace. În consecință, rotorul era gripat de rugină pe stator. Am reuÂşit să scot statorul, dar e varză, cu multe Âşuruburi blocate, cu piesa de ebonită spartă Âşi aÂşa mai departe. Releul de încărcare trebuie desfăcut, aÂşa că nu Âştiu dacă-l mai pot regla pe urmă. Nu cred să fie vreo bobină întreruptă pe nicăieri, dar statorul (mai puțin rotorul) este destul de deteriorat. Urmează Âşi problemele/întrebările mele: De unde pot face rost de un dinam complet (stator bun, "valabil", pe 6 volți, că nu Âştiu dacă au fost Âşi pe 12V)? M-ar interesa Âşi un rotor. Preferabil Âşi platina de Jawa. Se potrivesc, totuÂşi, Âşi platine de la maÂşini? Îmi dau seama că rotorul e înfipt pe con. Am văzut într-un manual de reparație (link) dispozitivul-presă "S-48" pentru scoaterea rotorului (paginile 11 Âşi 32). Am făcut aÂşa ceva dintr-un Âşurub ascuțit la vârf cu polizorul, dar, înÂşurubându-l puternic, mi-e să nu-l rup Âşi să rămân cu el înfiletat acolo. Cum scoateți rotorul? Cu ce? Aveți o asemenea presă? Nu Âştiu cât o să mă înțeleg cu axul-demaror Âşi cu piesa dințată cu clichet sudată pe el. Are cineva axul Âşi piesa? M-ar interesa Âşi două roți (față-spate), dacă nu complete, măcar ele să fie bune, că ale mele sunt ruginite foarte rău. Mai mare daraua ca ocaua să le desfac, să le duc la nichelat Âşi pe urmă să le spițez la loc. Prea mulți bani, prea mult efort, rezultat îndoielnic Âşi nu Âştiu chiar Âşi-aÂşa câtă "carne" mai rămâne pe jante. O aripă spate aveți cumva de dat? Vă rog să-mi răspundeți aici sau cu mesaj privat. Precizați Âşi un preț, ca să fim civilizați Âşi să nu stau ca prostul. Dacă aveți Âşi piese de donat, le primesc cu dragă inimă. Sunt student Âşi nu fac apel la sentimentalism, dar nici n-o duc grozav cu fondurile. Ascult bucuros orice sfaturi îmi puteți da. Promit că am să revin cu poze, deocamdată am rămas fără acumulatori la camera foto. Singurele poze pe care le am pot fi găsite aici, când am postat prima dată despre motocicleta asta. Cele bune Âşi vă mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Salut din nou! Urmează câteva paragrafe de povestioară, dați un scroll down pentru lucruri mai importante. N-am mai avut prilejul să postez pe forum în ultima vreme. Acum câteva săptămâni am cumpărat Jawa 353-ul (250 cmc) de care vă povesteam ( aici ). Am stat toată după-amiaza aceleaÂşi zile ca să-i deblochez roata spate (prostul de mine nu s-a gândit să slăbească pur Âşi simplu pârghia frânei spate, ci m-am apucat să-i scot toată roata, că bănuiam rulmenții, pe care i-am găsit de altfel în stare foarte bună). Am terminat treaba chiar înainte să-nceapă o ploaie scurtă, dar adevărată, Âşi am tras motocicleta sub o copertină. Dilema era măricică: voiam să transport Jawra de la "MOL"-ul de pe Râmnicu Sărat până la mine acasă, în Tineretului. La dispoziție aveam Dacia Break, cu care ajunsesem până la locul faptei, o coardă pentru remorcare Âşi mult entuziasm. Am apelat la un prieten care avea carnet de Âşofer de numai două luni de zile Âşi condusese numai Tico Âşi Matiz. Zic - bun! L-am cules de pe lângă magazinul Real Âşi l-am aÂşezat pe scaunul Âşoferului. În doi kilometri conducea de zici că era Âşofer de limuzină, zice " bă, da' câta vaporu' de maÂşină ai Âşi tu ". Am tras Dacia lângă Jawă, am legat coarda de fundu' maÂşinii Âşi de cadrul (printre furci) motocicletei, m-am închinat pe vreo trei limbi Âşi-n vreo Âşapte religii Âşi, în privirile încremenite ale cartierului respectiv, am pornit cu viitorul înainte. În primii cinci metri mi-a trecut prin minte că nu aveam să supraviețuiesc nici măcar primei curbe sau intersecții: roata spate îmi fula ca naiba din cauza anvelopei deformate Âşi a ventilului tăiat, iar cordelina avea prostul obicei de a se bloca între furcă Âşi aripă, obligându-mă să merg oarecum în lateralul maÂşinii, Âşi nu de-a dreptul în spatele ei. Luând curba pe Râmnicu Sărat Âşi uluit fiind că încă stăteam pe Âşa, am adunat în spatele nostru cea mai lungă Âşi mai docilă coadă de maÂşini, că nu m-a claxonat nici măcar unul! Frână aveam numai pe față (Âşi cam bleagă), dar am ajuns în cele din urmă la mine acasă Âşi m-am dat jos tremurând de încordare. Ne-am luat în brațe Âşi eu, Âşi prietena, Âşi amicul descurcăreț, făcând miÂştouri Âşi declarându-ne servicii Âşi amoruri eterne. Bun, am transportat până la urmă fierul promițător la țară, făcut bucăți Âşi îndesat în Break. Acum stă pe o masă în mijlocul cu.rții, cu o prelată deasupra, să nu-l mai plouă. Suspectam pistonul să fie gripat în motor, însă - din fericire - cămaÂşa cilindrului arată bine, pistonul bine, numai segmenții uzați. Ambielajul are cea mai infimă urmă de joc în el, altminteri e bun. Desfăcând capacul ambreiajului, piesele arată curate, frumoase, fără uzuri. Piesa dințață a demarorului pare să fie, însă, sudată pe ax, ceea ce mă cam deranjează. Axul e cam obosit Âşi are o pedală de Hoinar pe post de schimbător. Nu am reuÂşit să învârt volantul până n-am desfăcut capacul la dinam: cel care a umblat ultima oară acolo a uitat să mai pună Âşi garnitura dintre capace. În consecință, rotorul era gripat de rugină pe stator. Am reuÂşit să scot statorul, dar e varză, cu multe Âşuruburi blocate, cu piesa de ebonită spartă Âşi aÂşa mai departe. Releul de încărcare trebuie desfăcut, aÂşa că nu Âştiu dacă-l mai pot regla pe urmă. Nu cred să fie vreo bobină întreruptă pe nicăieri, dar statorul (mai puțin rotorul) este destul de deteriorat. Urmează Âşi problemele/întrebările mele: De unde pot face rost de un dinam complet (stator bun, "valabil", pe 6 volți, că nu Âştiu dacă au fost Âşi pe 12V)? M-ar interesa Âşi un rotor. Preferabil Âşi platina de Jawa. Se potrivesc, totuÂşi, Âşi platine de la maÂşini? Îmi dau seama că rotorul e înfipt pe con. Am văzut într-un manual de reparație (link) dispozitivul-presă "S-48" pentru scoaterea rotorului (paginile 11 Âşi 32). Am făcut aÂşa ceva dintr-un Âşurub ascuțit la vârf cu polizorul, dar, înÂşurubându-l puternic, mi-e să nu-l rup Âşi să rămân cu el înfiletat acolo. Cum scoateți rotorul? Cu ce? Aveți o asemenea presă? Nu Âştiu cât o să mă înțeleg cu axul-demaror Âşi cu piesa dințată cu clichet sudată pe el. Are cineva axul Âşi piesa? M-ar interesa Âşi două roți (față-spate), dacă nu complete, măcar ele să fie bune, că ale mele sunt ruginite foarte rău. Mai mare daraua ca ocaua să le desfac, să le duc la nichelat Âşi pe urmă să le spițez la loc. Prea mulți bani, prea mult efort, rezultat îndoielnic Âşi nu Âştiu chiar Âşi-aÂşa câtă "carne" mai rămâne pe jante. O aripă spate aveți cumva de dat? Vă rog să-mi răspundeți aici sau cu mesaj privat. Precizați Âşi un preț, ca să fim civilizați Âşi să nu stau ca prostul. Dacă aveți Âşi piese de donat, le primesc cu dragă inimă. Sunt student Âşi nu fac apel la sentimentalism, dar nici n-o duc grozav cu fondurile. Ascult bucuros orice sfaturi îmi puteți da. Promit că am să revin cu poze, deocamdată am rămas fără acumulatori la camera foto. Singurele poze pe care le am pot fi găsite aici, când am postat prima dată despre motocicleta asta. Cele bune Âşi vă mulțumesc anticipat! rotorul se scoate cu un surub M8 mai lung insurubat pe mijlocul rotorului.strange pana cand opune rezistenta[semn ca a ajuns sa se sprijine pe conul ambielajului]apoi trebuie sa imobilizezi cumva ambielajul[sa nu se poata roti]si cu o cheie tubulara[ca sa nu scape cumva]strangi mai departe surubul pana se desprinde rotorul.daca acesta e ruginit pe con s-ar putea sa se desfaca putin mai greu insa daca fortezi[eventual cu un pistol pneumatic,dar mai simplu cu un ciocan]se va desprinde sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Salut din nou! Urmează câteva paragrafe de povestioară, dați un scroll down pentru lucruri mai importante. N-am mai avut prilejul să postez pe forum în ultima vreme. Acum câteva săptămâni am cumpărat Jawa 353-ul (250 cmc) de care vă povesteam ( aici ). Am stat toată după-amiaza aceleaÂşi zile ca să-i deblochez roata spate (prostul de mine nu s-a gândit să slăbească pur Âşi simplu pârghia frânei spate, ci m-am apucat să-i scot toată roata, că bănuiam rulmenții, pe care i-am găsit de altfel în stare foarte bună). Am terminat treaba chiar înainte să-nceapă o ploaie scurtă, dar adevărată, Âşi am tras motocicleta sub o copertină. Dilema era măricică: voiam să transport Jawra de la "MOL"-ul de pe Râmnicu Sărat până la mine acasă, în Tineretului. La dispoziție aveam Dacia Break, cu care ajunsesem până la locul faptei, o coardă pentru remorcare Âşi mult entuziasm. Am apelat la un prieten care avea carnet de Âşofer de numai două luni de zile Âşi condusese numai Tico Âşi Matiz. Zic - bun! L-am cules de pe lângă magazinul Real Âşi l-am aÂşezat pe scaunul Âşoferului. În doi kilometri conducea de zici că era Âşofer de limuzină, zice " bă, da' câta vaporu' de maÂşină ai Âşi tu ". Am tras Dacia lângă Jawă, am legat coarda de fundu' maÂşinii Âşi de cadrul (printre furci) motocicletei, m-am închinat pe vreo trei limbi Âşi-n vreo Âşapte religii Âşi, în privirile încremenite ale cartierului respectiv, am pornit cu viitorul înainte. În primii cinci metri mi-a trecut prin minte că nu aveam să supraviețuiesc nici măcar primei curbe sau intersecții: roata spate îmi fula ca naiba din cauza anvelopei deformate Âşi a ventilului tăiat, iar cordelina avea prostul obicei de a se bloca între furcă Âşi aripă, obligându-mă să merg oarecum în lateralul maÂşinii, Âşi nu de-a dreptul în spatele ei. Luând curba pe Râmnicu Sărat Âşi uluit fiind că încă stăteam pe Âşa, am adunat în spatele nostru cea mai lungă Âşi mai docilă coadă de maÂşini, că nu m-a claxonat nici măcar unul! Frână aveam numai pe față (Âşi cam bleagă), dar am ajuns în cele din urmă la mine acasă Âşi m-am dat jos tremurând de încordare. Ne-am luat în brațe Âşi eu, Âşi prietena, Âşi amicul descurcăreț, făcând miÂştouri Âşi declarându-ne servicii Âşi amoruri eterne. Bun, am transportat până la urmă fierul promițător la țară, făcut bucăți Âşi îndesat în Break. Acum stă pe o masă în mijlocul cu.rții, cu o prelată deasupra, să nu-l mai plouă. Suspectam pistonul să fie gripat în motor, însă - din fericire - cămaÂşa cilindrului arată bine, pistonul bine, numai segmenții uzați. Ambielajul are cea mai infimă urmă de joc în el, altminteri e bun. Desfăcând capacul ambreiajului, piesele arată curate, frumoase, fără uzuri. Piesa dințață a demarorului pare să fie, însă, sudată pe ax, ceea ce mă cam deranjează. Axul e cam obosit Âşi are o pedală de Hoinar pe post de schimbător. Nu am reuÂşit să învârt volantul până n-am desfăcut capacul la dinam: cel care a umblat ultima oară acolo a uitat să mai pună Âşi garnitura dintre capace. În consecință, rotorul era gripat de rugină pe stator. Am reuÂşit să scot statorul, dar e varză, cu multe Âşuruburi blocate, cu piesa de ebonită spartă Âşi aÂşa mai departe. Releul de încărcare trebuie desfăcut, aÂşa că nu Âştiu dacă-l mai pot regla pe urmă. Nu cred să fie vreo bobină întreruptă pe nicăieri, dar statorul (mai puțin rotorul) este destul de deteriorat. Urmează Âşi problemele/întrebările mele: De unde pot face rost de un dinam complet (stator bun, "valabil", pe 6 volți, că nu Âştiu dacă au fost Âşi pe 12V)? M-ar interesa Âşi un rotor. Preferabil Âşi platina de Jawa. Se potrivesc, totuÂşi, Âşi platine de la maÂşini? Îmi dau seama că rotorul e înfipt pe con. Am văzut într-un manual de reparație (link) dispozitivul-presă "S-48" pentru scoaterea rotorului (paginile 11 Âşi 32). Am făcut aÂşa ceva dintr-un Âşurub ascuțit la vârf cu polizorul, dar, înÂşurubându-l puternic, mi-e să nu-l rup Âşi să rămân cu el înfiletat acolo. Cum scoateți rotorul? Cu ce? Aveți o asemenea presă? Nu Âştiu cât o să mă înțeleg cu axul-demaror Âşi cu piesa dințată cu clichet sudată pe el. Are cineva axul Âşi piesa? M-ar interesa Âşi două roți (față-spate), dacă nu complete, măcar ele să fie bune, că ale mele sunt ruginite foarte rău. Mai mare daraua ca ocaua să le desfac, să le duc la nichelat Âşi pe urmă să le spițez la loc. Prea mulți bani, prea mult efort, rezultat îndoielnic Âşi nu Âştiu chiar Âşi-aÂşa câtă "carne" mai rămâne pe jante. O aripă spate aveți cumva de dat? Vă rog să-mi răspundeți aici sau cu mesaj privat. Precizați Âşi un preț, ca să fim civilizați Âşi să nu stau ca prostul. Dacă aveți Âşi piese de donat, le primesc cu dragă inimă. Sunt student Âşi nu fac apel la sentimentalism, dar nici n-o duc grozav cu fondurile. Ascult bucuros orice sfaturi îmi puteți da. Promit că am să revin cu poze, deocamdată am rămas fără acumulatori la camera foto. Singurele poze pe care le am pot fi găsite aici, când am postat prima dată despre motocicleta asta. Cele bune Âşi vă mulțumesc anticipat! pt piese de cz si nu numai ma poti cauta pe nr 0727196351 bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Va salut domnilor! am si eu mare nevoie de un segemt de cz 175. macar unul am eu 2 si imi mai trebuie unul pentru un motor poate sa fie si uzat dar sa mai duca cat de cat.platesc nu moca!!macar 1 normal ar trebui 2 sau toti 3 dar 1 ca nu am deloc.cz 175 deala vechi din 60 58 in diametru parca...sau si daca e mai mare putin il mai pilesc eu!va salut si va multumesc daca puteti sa ma ajutati careva rog pm pentru ca nu fregventez aceste rubrici!numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Va salut domnilor! am si eu mare nevoie de un segemt de cz 175. macar unul am eu 2 si imi mai trebuie unul pentru un motor poate sa fie si uzat dar sa mai duca cat de cat.platesc nu moca!!macar 1 normal ar trebui 2 sau toti 3 dar 1 ca nu am deloc.cz 175 deala vechi din 60 58 in diametru parca...sau si daca e mai mare putin il mai pilesc eu!va salut si va multumesc daca puteti sa ma ajutati careva rog pm pentru ca nu fregventez aceste rubrici!numai bine!! daca vrei iti vand un CZ 175 din `60 parca, complet functional ...dar daca nu vrei ,eu stiam ca mai am segmenti de rezerva ,ma voi uita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!! Mesaj completat va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!rog pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!Mesaj completat va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!rog pm Daca pui o poza ma uit ca nu cunosc javrele Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lau dnepr Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 salutare vand cilindru de cz 175 cota 0 tinut in vaselina.poze zic ca nu trebe ca e plin de vaselina nu vedeti nimik.1 milion negociabil 0740/701959 moto_lau@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_kos Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 as vrea sa va arat ce am putut sa fac dintr-un cz 175 din '61 si vreau niste parteri sincere, .. a meritat efortul, sau doar mi-am batut joc de ea,multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 as vrea sa va arat ce am putut sa fac dintr-un cz 175 din '61 si vreau niste parteri sincere, .. a meritat efortul, sau doar mi-am batut joc de ea,multam Deoarece inclin spre enduro,imi place.Dar sa ii tai suportul pentru esapament si sa ii schimbi tablele de pe lateral. Sigur arata mult mai bine decat multe "ciopare" aparute pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!Mesaj completat va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!rog pm am eu acel mecanism,60 ron neg,segmenti nu mai am,am cautat. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 (editat) sal mi-am cumparat un stator, rotor si naopilitana de minsk mi-am facut o flansa si am montat rotorul si statorul si am legat firele la napolitana ca si in scema acesta a carei nume este voschod_schem.jpg dar nu imi da scanteie in manualul de minsk este urmatorul desen vad ca exista diferenta intre a lega un stator de napolitana la voshod fata de cel de mink Schema_Electrica_Voshod schema_minsk.jpgAprindere_electronica_de_Minsk la scema de la minsk nu se inteleg literele de pe napolitana statorul e cu o singura bobina pentru aprindere napoilitana mea e neagra si corespunde ca intrari si iesiri cu cea din acest desen voschod_schem.jpg doar ca la o iesire in loc de 02 este trecut 03, eu la intrare am legat toate cele patru fire cu sunt ele in acest desen dar la iesire am legat numai M si K am mai gasit detalii de adaptare magnetou si aici http://www.motorlife.ro/motociclete/simson...ptare_dinam.htm am vazut ca la iesire trebuie legate firele altfel decat in schema care am incercat eu "Etapa 8 Distibiurea curentului de la iesirile regulatorului se face in felul urmator: - de la cele doua iesiri notate ?02? se obtine curent electric pentru lumini. - de la iesirea notata ?K? se obtine curent pentru claxon. - De la iesirea notata ?M? se duce un cablu mai gros ce se leaga printr-un surub la cadru. Daca magnetoul este folosit numai pentru obtinerea curentului electric pentru lumini, cele prezentate mai sus sunt suficiente? ?D? (chirilic) este pentru aprindere. ?D? poate fi folosit ca sursa de semnal pentru turometru electronic ce foloseste impulsuri la fiecare tura a motorului si este alimentat separat cu curent de 12 V. Iesirea notata ?01? este si ea pentru aprindere." scrie ca 01 este tot pentru aprindere dar unde se leaga dintre aceste desene care potriveste la ce am eu? sau care ar fi problema de nu am scanteie Editat Septembrie 20, 2009 de sharky_the1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 (editat) Hai ca iti iexplic eu cum se leaga napolitana aia. Pe motorlife scrie lucruri halucinante. La intrare vine asa: la 3: curentul pt aprindere (cel de la bobina cu fir subtire din interiorul magnetoului) la 02: vine curentul pt lumini nestabilizat. vine de la bobinele groase de pe stator la D(caciula): semnal scanteie. este unul dintre firele de la senzorul de pe capacul magnetoului celalalt vine legat la masa la M: aici se leaga practic 3 fire unite. capatul ramas de la bobina pt curent de aprindere, capatul ramas de la senzor si capatul ramas de la curentul pt lumini La iesire: la D(caciula): se leaga contactul. daca se pune la masa aceasta iesire, motorul se opreste la M: legi pe cadru (poti lega si cea de la intrare, sunt identice) la K: legi plusul de la bobina de inductie (minusul pe cadru) la 02 si 03: curent alternativ pt lumini la 01: curent continuu, pt releu de semnal care merge doar in curent continuu Daca faci asa, vine scanteia! Editat Septembrie 26, 2009 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Hai ca iti iexplic eu cum se leaga napolitana aia. Pe motorlife scrie lucruri halucinante. La intrare vine asa: la 3: curentul pt aprindere (cel de la bobina cu fir subtire din interiorul magnetoului) la 02: vine curentul pt lumini nestabilizat. vine de la bobinele groase de pe stator la D(caciula): semnal scanteie. este unul dintre firele de la senzorul de pe capacul magnetoului celalalt vine legat la masa la M: aici se leaga practic 3 fire unite. capatul ramas de la bobina pt curent de aprindere, capatul ramas de la senzor si capatul ramas de la curentul pt lumini La iesire: la D(caciula): se leaga contactul. daca se pune la masa aceasta iesire, motorul se opreste la M: legi pe cadru (poti lega si cea de la intrare, sunt identice) la K: legi plusul de la bobina de inductie (minusul pe cadru) la 02 si 03: curent alternativ pt lumini la 01: curent continuu, pt releu de semnal care merge doar in curent continuu Daca faci asa, vine scanteia! multumesc foarte mult mai am o intrebare deci 01 nu este pentru claxon? si daca vreau sa pun un releu si sa ii pun semnalizari se poate? (inital vreau scanteie si lumini) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 multumesc foarte multmai am o intrebare deci 01 nu este pentru claxon? si daca vreau sa pun un releu si sa ii pun semnalizari se poate? (inital vreau scanteie si lumini) 01 e curent continuu. Eu nu am reusit sa fac un claxon sa functioneze nici pe 02 nici pe 01. Releu de semnal daca pui de dacie, tre pe curent continuu (01), dar originalul de Minsk e cu bimetal si merge si pe alternativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Cumpar: - pinion cu 15 dinti pentru CZ 250 Sport (nu stiu daca se potriveste si de la Jawa 350 sau de la alte CZ-uri) - jiclor principal de 100-120 pentru carburator Jikov, precum cel din poza. Daca aveti, astept un PM. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuti Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 De vanzare piese noi CZ 175 sport model 477. Tel. 0742326879 [attachment = 536721: DSC00467.JPG] [attachment = 536722: DSC00470.JPG] [attachment = 536723: DSC00473.JPG] [attachment = 536724: DSC00477.JPG] [attachment = 536725: DSC00479.JPG] [attachment = 536726 : DSC00482.JPG] [attachment = 536727: DSC00483.JPG] [attachment = 536729: DSC00487.JPG] [attachment = 536730: DSC00489.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536733: DSC00494.JPG] [attachment = 536734: DSC00496.JPG] [attachment = 536735: DSC00497.JPG] [attachment = 536736: DSC00498.JPG] [attachment = 536737: DSC00499.JPG] [attachment = 536738: DSC00501.JPG] [attachment = 536739: DSC00502.JPG] [attachment = 536740: DSC00503.JPG] [attachment = 536741: DSC00505.JPG] [attachment = 536742: DSC00507.JPG] [attachment = 536743: DSC00508.JPG] [ attachment = 536744: DSC00509.JPG] [attachment = 536745: DSC00510.JPG] [attachment = 536746: DSC00514.JPG] [attachment = 536747: DSC00515.JPG] [attachment = 536748: DSC00517.JPG] [attachment = 536749: DSC00519 . JPG] [attachment = 536750: DSC00523.JPG] [attachment = 536751: DSC00524.JPG] [attachment = 536752: DSC00525.JPG] [attachment = 536753: DSC00526.JPG] [attachment = 536754: DSC00527.JPG] Mesaj completat Precizari: Complet Bord, Carburator, Bobina inductie 6v, incarcare Releu 6V, semnalizare Releu 6V, 6v complet Dinam, Buson rezervor si robinet benzina, spate foaie, de departe, cu cilindru patut, 6V Claxon, cilindru si chiuloasa, cu segmenti piston si ambielaj Cota 0, cabluri (kilometraj, fata Frana, ambreiaj, acceleratie), cutie viteza completa, lampi spate (lampile semnalizare nu mai sunt), carcasa Tractiune Lant, Lant (Favorit) si Tractiune pana, coarne cu comenzi, complet ambreiaj, toba esapament si patut, viteze pedala - pornire, anvelope325 si 350 / 16 si camere de aer, butuci fata - spate cu rulmenti, furca fata, Carena până în prezent, toate de CZ 175 Sport model 477. Unele din piese se potrivesc si la Jawa sau Cz 175 din modelele 1965. Mentionez ca piesele noi soare. Printre piese sunt si un rezervor de benzina Jawa model 1965, scarite fata spate si de Mobra, aripa fata Mobra, anvelopa aparat de fotografiat si de aer Mobra. Cilindrul si ambielajul sunt pentru Jawa 175 model de anii 1965. Mai multe detalii la tel.0742326879 Mesaj completat Precizari: Bord complet, carburator, bobina inductie 6v, releu incarcare 6v, releu semnalizare 6v, dinam complet 6v, buson rezervor si robinet benzina, foaie spate, far, cilindru cu cot, claxon 6v, cilindru si chiuloasa, ambielaj cu piston si segmenti cota 0, cabluri( kilometraj , frana fata, ambreiaj,acceleratie ), cutie viteza completa, lampi spate ( lampile semnalizare nu mai sunt), carcasa lant tractiune, lant (Favorit) si pinion tractiune, coarne cu comenzi, ambreiaj complet, toba esapament si cot, pedala viteze - pornire, anvelope325 si 350 /16 si camere de aer, butuci fata - spate cu rulmenti, furca fata,carena far , toate de CZ 175 Sport model 477. Unele din piese se potrivesc si la Jawa sau Cz 175 modelele din 1965. Mentionez ca piesele sun noi. Printre piese sunt si un rezervor de benzina Jawa model 1965, scarite fata si spate de Mobra, aripa fata Mobra, anvelopa si camera de aer Mobra. Cilindrul si ambielajul sunt pentru Jawa 175 model anii 1965. Mai multe detalii la tel.0742326879 Mesaj completat Nu am timp sa stau pe net. Va rog sa ma contactati la tel. 0742326879 pentru precizari asupra pieselor si a pretului acestora. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Hai ca iti iexplic eu cum se leaga napolitana aia. Pe motorlife scrie lucruri halucinante. La intrare vine asa: la 3: curentul pt aprindere (cel de la bobina cu fir subtire din interiorul magnetoului) la 02: vine curentul pt lumini nestabilizat. vine de la bobinele groase de pe stator la D(caciula): semnal scanteie. este unul dintre firele de la senzorul de pe capacul magnetoului celalalt vine legat la masa la M: aici se leaga practic 3 fire unite. capatul ramas de la bobina pt curent de aprindere, capatul ramas de la senzor si capatul ramas de la curentul pt lumini La iesire: la D(caciula): se leaga contactul. daca se pune la masa aceasta iesire, motorul se opreste la M: legi pe cadru (poti lega si cea de la intrare, sunt identice) la K: legi plusul de la bobina de inductie (minusul pe cadru) la 02 si 03: curent alternativ pt lumini la 01: curent continuu, pt releu de semnal care merge doar in curent continuu Daca faci asa, vine scanteia! multumesc pentru informatile oferite am modificat o schema de mai sus pentru a arata exact cum trebuie legat mangnetoul de minsk cu o bobina interioara pentru aprindere la aceasta napolitana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_kos Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 salut , ai cumva prin piesele alea si tija de la ambreiaj, dar partea ce vine impinsa din exterior, multam anticipat si ast un pm de la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuti Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 De vanzare piese noi CZ 175 sport model 477. Tel. 0742326879 [attachment = 536721: DSC00467.JPG] [attachment = 536722: DSC00470.JPG] [attachment = 536723: DSC00473.JPG] [attachment = 536724: DSC00477.JPG] [attachment = 536725: DSC00479.JPG] [attachment = 536726 : DSC00482.JPG] [attachment = 536727: DSC00483.JPG] [attachment = 536729: DSC00487.JPG] [attachment = 536730: DSC00489.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536733: DSC00494.JPG] [attachment = 536734: DSC00496.JPG] [attachment = 536735: DSC00497.JPG] [attachment = 536736: DSC00498.JPG] [attachment = 536737: DSC00499.JPG] [attachment = 536738: DSC00501.JPG] [attachment = 536739: DSC00502.JPG] [attachment = 536740: DSC00503.JPG] [attachment = 536741: DSC00505.JPG] [attachment = 536742: DSC00507.JPG] [attachment = 536743: DSC00508.JPG] [ attachment = 536744: DSC00509.JPG] [attachment = 536745: DSC00510.JPG] [attachment = 536746: DSC00514.JPG] [attachment = 536747: DSC00515.JPG] [attachment = 536748: DSC00517.JPG] [attachment = 536749: DSC00519 . JPG] [attachment = 536750: DSC00523.JPG] [attachment = 536751: DSC00524.JPG] [attachment = 536752: DSC00525.JPG] [attachment = 536753: DSC00526.JPG] Mesaj completat Precizari: Bord complet, carburator, bobina inductie 6v, releu incarcare 6v, releu semnalizare 6v, dinam complet 6v, buson rezervor si robinet benzina, foaie spate, far, cilindru cu cot, claxon 6v, cilindru si chiuloasa, ambielaj cu piston si segmenti cota 0, cabluri( kilometraj , frana fata, ambreiaj,acceleratie ), cutie viteza completa, lampi spate ( lampile semnalizare nu mai sunt), carcasa lant tractiune, lant (Favorit) si pinion tractiune, coarne cu comenzi, ambreiaj complet, toba esapament si cot, pedala viteze - pornire, anvelope325 si 350 /16 si camere de aer, butuci fata - spate cu rulmenti, furca fata,carena far , toate de CZ 175 Sport model 477. Unele din piese se potrivesc si la Jawa sau Cz 175 modelele din 1965. Mentionez ca piesele sun noi. Printre piese sunt si un rezervor de benzina Jawa model 1965, scarite fata si spate de Mobra, aripa fata Mobra, anvelopa si camera de aer Mobra. Cilindrul si ambielajul sunt pentru Jawa 175 model anii 1965. Mai multe detalii la tel.0742326879 Mesaj completat Nu am timp sa stau pe net. Va rog sa ma contactati la tel. 0742326879 pentru precizari asupra pieselor si a pretului acestora. Multumesc. Mesaj completat De vanzare piese noi CZ 175 sport model 477. Tel. 0742326879 [attachment = 536721: DSC00467.JPG] [attachment = 536722: DSC00470.JPG] [attachment = 536723: DSC00473.JPG] [attachment = 536724: DSC00477.JPG] [attachment = 536725: DSC00479.JPG] [attachment = 536726 : DSC00482.JPG] [attachment = 536727: DSC00483.JPG] [attachment = 536729: DSC00487.JPG] [attachment = 536730: DSC00489.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536733: DSC00494.JPG] [attachment = 536734: DSC00496.JPG] [attachment = 536735: DSC00497.JPG] [attachment = 536736: DSC00498.JPG] [attachment = 536737: DSC00499.JPG] [attachment = 536738: DSC00501.JPG] [attachment = 536739: DSC00502.JPG] [attachment = 536740: DSC00503.JPG] [attachment = 536741: DSC00505.JPG] [attachment = 536742: DSC00507.JPG] [attachment = 536743: DSC00508.JPG] [ attachment = 536744: DSC00509.JPG] [attachment = 536745: DSC00510.JPG] [attachment = 536746: DSC00514.JPG] [attachment = 536747: DSC00515.JPG] [attachment = 536748: DSC00517.JPG] [attachment = 536749: DSC00519 . JPG] [attachment = 536750: DSC00523.JPG] [attachment = 536751: DSC00524.JPG] [attachment = 536752: DSC00525.JPG] [attachment = 536753: DSC00526.JPG] [attachment = 536754: DSC00527.JPG] Mesaj completat Precizari: Bord complet, carburator, bobina inductie 6v, releu incarcare 6v, releu semnalizare 6v, dinam complet 6v, buson rezervor si robinet benzina, foaie spate, far, cilindru cu cot, claxon 6v, cilindru si chiuloasa, ambielaj cu piston si segmenti cota 0, cabluri( kilometraj , frana fata, ambreiaj,acceleratie ), cutie viteza completa, lampi spate ( lampile semnalizare nu mai sunt), carcasa lant tractiune, lant (Favorit) si pinion tractiune, coarne cu comenzi, ambreiaj complet, toba esapament si cot, pedala viteze - pornire, anvelope325 si 350 /16 si camere de aer, butuci fata - spate cu rulmenti, furca fata,carena far , toate de CZ 175 Sport model 477. Unele din piese se potrivesc si la Jawa sau Cz 175 modelele din 1965. Mentionez ca piesele sun noi. Printre piese sunt si un rezervor de benzina Jawa model 1965, scarite fata si spate de Mobra, aripa fata Mobra, anvelopa si camera de aer Mobra. Cilindrul si ambielajul sunt pentru Jawa 175 model anii 1965. Mai multe detalii la tel.0742326879 Mesaj completat Nu am timp sa stau pe net. Va rog sa ma contactati la tel. 0742326879 pentru precizari asupra pieselor si a pretului acestora. Multumesc. Mesaj completat Mesaj completat S-au vandut farul,cablurile, lampa spate pozitie, anveope 350/16. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 ma intereseaza comenzile de pe ghidon si pe dreapta si pe stanga (manetele, cu manerele si intrerupatoarele) daca sunt in stare buna astept pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.