Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Dudutule, sa te dai cu placere! Asfalt uscat!!! cand faci drumetii sa ne anunti si pe noi :laugh: ca cine stie, poate ne aruncam si noi cu tine....cel putin eu, posibil si fane..si cine mai stie!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine v-am regasit pe toti!

 

Cald rau prin Bucuresti... Cum a ramas cu iesirile? Eu propun, din nou, un Bikers Otopeni pentru sfarsitul asta de saptamana, cand poate lumea.

Eu sigur voi fi acolo vineri seara.

 

In alta ordine de idei, nu mai vezi motociclete in Tokyo. Cea mai tare pe care am vazut-o a fost o yamaha din 1992, aranjata frumos. In rest doar motoare de prin anii 80, pentru ca se pare ca sunt fiabile si cel mai usor de reparat. In schimb au innebunit cu scuterele. Va atasez cateva poze sa vedeti ce piese de mobilier scot astia pe strada...

 

Revin si la subiectul ninja-ului meu. Am nevoie de bani, asa ca il las la 1000E. Pentru cei care vor sa-l vada, sunt de gasit la 0762.150.823.

post-42821-1281945561_thumb.jpg

post-42821-1281945609_thumb.jpg

post-42821-1281945629_thumb.jpg

post-42821-1281945655_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am regasit pe toti!

 

Cald rau prin Bucuresti... Cum a ramas cu iesirile? Eu propun, din nou, un Bikers Otopeni pentru sfarsitul asta de saptamana, cand poate lumea.

Eu sigur voi fi acolo vineri seara.

 

In alta ordine de idei, nu mai vezi motociclete in Tokyo. Cea mai tare pe care am vazut-o a fost o yamaha din 1992, aranjata frumos. In rest doar motoare de prin anii 80, pentru ca se pare ca sunt fiabile si cel mai usor de reparat. In schimb au innebunit cu scuterele. Va atasez cateva poze sa vedeti ce piese de mobilier scot astia pe strada...

 

Revin si la subiectul ninja-ului meu. Am nevoie de bani, asa ca il las la 1000E. Pentru cei care vor sa-l vada, sunt de gasit la 0762.150.823.intotdeauna mi-au placut motocicletele vechi.....am asociat cultura subreda de proasta calitate , cu motocicletele noi, cu ceea ce este trendy in general , la moda.....am avut cx 500 , suzuki gsx 550,yamaha xj 900 f......acum , in mod normal ar trebui sa urmeze gpz 900 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pf...m-a lovit ghinionu...motor stricat...poveste trista, presiune scazuta la ulei...pe A2...bagat in duba...etc.....deci....cine dezmembreaza gpz??? Sau voi fi eu cel ce dezmembreaza???

Salut.

Dezmembrez un GPZ,dar este 600R-ul.

Daca te pot ajuta cu un sfat sau cu ceva piese, iti stau la dispozitie: 0766.885.257 sau 0745.303.877

 

Cu respect.

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pf...m-a lovit ghinionu...motor stricat...poveste trista, presiune scazuta la ulei...pe A2...bagat in duba...etc.....deci....cine dezmembreaza gpz??? Sau voi fi eu cel ce dezmembreaza???

Ce ti s-a intamplat mai exact? Te intreb pentru ca si eu am fost in situatia ta acum vreo 2 luni cand eram pe punctul sa ma apuc de dezmembrare...La service mi-au spus ca aveam compresie 4...Norocul a fost ca inainte sa se apuce mecanicul sa desfaca mororul in doua ca sa vada ce s-a intamplat si-a dat seama ca aveam supapele stranse la maxim.Compresia a crescut imediat. A remediat problema si am fost happy iar :baldy: .Deci, poate e ceva care se poate repara.

Oricum mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ti s-a intamplat mai exact? Te intreb pentru ca si eu am fost in situatia ta acum vreo 2 luni cand eram pe punctul sa ma apuc de dezmembrare...La service mi-au spus ca aveam compresie 4...Norocul a fost ca inainte sa se apuce mecanicul sa desfaca mororul in doua ca sa vada ce s-a intamplat si-a dat seama ca aveam supapele stranse la maxim.Compresia a crescut imediat. A remediat problema si am fost happy iar :baldy: .Deci, poate e ceva care se poate repara.

Oricum mult noroc.

S-a defacut motorul, la prima vedere un cuzinet facut varza...inca nu s-a desfacut complet...cred ca maine aflu exact ce piese sunt faramate.

Eram pe A2, nivel scazut de ulei (greseala mea, stiam de asta, culmea e ca aveam 4l de ulei in spate ;))), si deodata a inceput sa-mi scada viteza, am mai mers 2 km ca sa gasesc parcare, apoi a inceput sa bata metalic rau de tot...atunci am oprit motorul imediat si m-am oprit. Cu alte cuvinte, eu am gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ti s-a intamplat mai exact? Te intreb pentru ca si eu am fost in situatia ta acum vreo 2 luni cand eram pe punctul sa ma apuc de dezmembrare...La service mi-au spus ca aveam compresie 4...Norocul a fost ca inainte sa se apuce mecanicul sa desfaca mororul in doua ca sa vada ce s-a intamplat si-a dat seama ca aveam supapele stranse la maxim.Compresia a crescut imediat. A remediat problema si am fost happy iar :baldy: .Deci, poate e ceva care se poate repara.

Oricum mult noroc.

 

 

Defectele sunt diferite. Compresia scazuta din cilindri poate fi influentata si de sistemul de distributie, ca in cazul tau (supape prea stranse , de exemplu), iar presiunea scazuta din sistemul de ungere este determinata de alti factori (pompa ulei, ulei, conducte, cuzineti, arbore, filtru etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu am spus ca am avut aceasi problema la motor. Am povestit ce am patit eu, pentru a-si da seama ca de multe ori probleme ce par grave la motor au rezolvare simpla. Eu de exemplu m-am invartit in jurul ei vreo trei zile si tot nu i-am dat de cap, pana n-am dus-o la doctor. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca a prins viata forumul. Eu incerc zilele astea sa-mi pun filtrul de benzina pe linia spre carb. Intampin si eu dificultati cu motorul in turatii mici , pana in 3000rmp , merge rau ,"sacadat" ( explicatie pe mecanica mea ) . Am inteles ca poate fi din desync la carburatoare sau o bujia dusa . App de bujii , inafara de dr8es ati pus ceva cr9... ? si daca da ce model ? Am inteles ca ar fi mai bune si uitandu-ma ca romanul pretule la cr9`uri este dublu fata de dr8es. Mai are rost sa le duc la sincronizat sezonul asta ? sau sa astept urmatorul ? si cam cat m-ar costa sincronizatul ?

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca a prins viata forumul. Eu incerc zilele astea sa-mi pun filtrul de benzina pe linia spre carb. Intampin si eu dificultati cu motorul in turatii mici , pana in 3000rmp , merge rau ,"sacadat" ( explicatie pe mecanica mea ) . Am inteles ca poate fi din desync la carburatoare sau o bujia dusa . App de bujii , inafara de dr8es ati pus ceva cr9... ? si daca da ce model ? Am inteles ca ar fi mai bune si uitandu-ma ca romanul pretule la cr9`uri este dublu fata de dr8es. Mai are rost sa le duc la sincronizat sezonul asta ? sau sa astept urmatorul ? si cam cat m-ar costa sincronizatul ?

 

Asfalt uscat!

La mine a costat 180 ron curatat+sincronizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, stiti pe unde as putea gasi o carena inferioara de Gpz '95 ? sa pot sa o prezint si eu pe a mea intreaga - Poate stiti pe cineva ce dezmembreaza vreuna

Mesaj completat

Am gasit o carena inferioara, dar baiatul cu care am vorbit mi-a spus ca este de pe un GPZ model din 1989 - aveti idee daca se potriveste ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care este diferenta dpdv tehnic dintre Kawasaki : EX500-D6 Ninja 500R (1999) si GPZ500S 1999??? difera doar denumirea????

 

ex500 are un singur disc la frana fata insa doua pistonase. gpz500 discuri duble si un pistonas pentru fiecare.

carburatoarele la gpz500 sunt din cate stiu incalzite. daca ai nevoie sa lucrezi la ele, e unpic mai multa bataie de cap, lichidul de racire trebuie scurs parca.

mai sunt multe diferente marunte pe care nu mi le aduc aminte. inclusiv la instalatia electrica.

daca nu ma insel unele ex500 au si cativa cai in minus. exista si diferente intre ex500-uri. precis modelul din 99 nu stiu.

impresia cu care am ramas e ca gpz-ul e unpic mai "sofisticat". ultimul an de fabricatie pentru gpz parca a fost 2004. 2009 pentru ex500.

 

nu stiu unde ai putea gasi o lista cu diferentele. doar astea imi vin acum in cap;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu eram curios de diferente ...

 

 

Acum stiu ca aici nu este bursa sau troc dar ma gandes ca este mia in atentia posesorilor..

 

 

As avea si eu nevoie de o oglinda si de parbriz ...

Acum daca v-ati pus parbriz de touring sau oglinzi aftermarket sau poate dezmembrati ...

In fine oricare din ele sau ambele m-ar fi de mare folos, precum si orice informatii.

 

Pentru cei din bucuresti promit sa dau o bere (la intrearea in posesie) pentru cei din afara platesc eu transportul si toate cele (ma gandeam ca rambrus ar fi cel mai ok)

 

 

Multam pentru rabdare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar le-ai curatat andrei? cum mai merge motorul?

Le-am curatat si sincronizat prin luna mai. Dar cred ca preturile sunt la fel.

Motoru'...merge, da' nu-mi place mie cum merge :P si in aprox. 2 saptamani imi vine comanda pentru kitul de distributie, plus alte acareturi pentru ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pentru ca am mai auzit ca unii posesori de GPZ sa se planga de problema cu datul in nas, postez si eu ce am patit si cum am rezolvat problema. Merita incercat in caz ca nu stiti ca este de la altceva:

 

Am o motocicleta Kawa GPZ din 1995 cumparata acum un an de zile. Schimb de ulei si filtru la timp. Anul trecut in mers mi=a dat de vreo 2 ori in nas dar pentru scurt timp si apoi a mers ok. Am schimbat bujiile cu altele noi dar am mers doar 1000km cu ele si am pus motorul la iernat. In primavara am fact schimbul de ulei si filtru si am pus bujii cu iridium exact pentru modelul meu. Acum vreo luna cand am fost la munte, dupa 100km facuti a inceput sa dea in nas. Zmucea si cand acceleram ori zmucea si mai tare ori nu se accelera si imi bubuiau si tobele uneori. La intors la fel. Numai ca trebuia sa tin ambreiajul aproape de maneta sa merga cat de cat ok. Problema ca imi facea si cand deceleram la fel. Eu franez cand am masini in spate sa se aprinda frana, in rest decelerez cand am timp si pisc doar putin de tot frana si de atunci incepe sa faca. Am zis ca e de la carburatie. Am fost cu ea la Ploiesti la firma Nivotec. Am facut carburatia, sincronizarea si tot ce tinea de carburatoare si am reglat si amestecul. Am plecat cu ea si pana la mine in oras a mers foarte bine si cand meream mai tare si cand mergeam mai incet. Cand am ajus in oras 103 km a mai dat in nas usor de tot de vreo 3 ori. Apoi timp de o luna de zile a mers bine. Am fost acum la Predeal si la dus mi=a dat usor in mas de vreo 3-4 ori asa scurt si apoi nicio problema. Asta pe la Ploiesti la 100km. La intoarcere insa a inceput sa faca figuri. La fel ca prima data. Dat in nas, zmucit, acceleram si nu se accelera deloc si parca trebuia sa ia o gura de aer si apoi sa porneasca brusc. Tot la fel am condus, adica deceleram si apoi franam. Am ajuns acasa cu ea si an sunat iar la cei din Ploiesti. M-am dus cu ea iar. Mi-au mai dichisit=o la ce trebuia adica ulei in furca sa fiu sigur, verificat instalatie electrica cu aprindere cu tot, verificat rulemti, placute frana...etc. Totul era ok. Cand am fost cu ea, tipul a mers si a observat si el ca da in nas. A facut carburatia iar dupa spusele lui (am lasat-o 2 zile la el). Ok...am platit cat am platit adica 240 lei pentru toata treaba si am plecat acasa. Dupa 40km aceeasi problema. Identica ca la primele 2 dati. Cu carburatia facuta a doua oara si verificat si fise si bujii care am inteles ca sunt bune. Sincer am fost cam suparat. Adica ma duc si platesc de doua ori (nu ma refer la ce mi=a facut pe langa carburatie) si tot la fel face. Prima data am stat acolo si am vazut ce a facut la carburatoare. Le-a demontat...le-a curatat, tinut in solutie...suflat cu aer...asamblat, verificat si reglat cu ceasuri si restul. A doua oara sa presupumen ca a facut la fel. Benzina pun Efix dar am incercat si cu alta si tot la fel face. Am fost multumit de restul reviziei dar de treaba asta chiar nu am fos multumit. Platesc de 2 ori carburatia si tot la fel face.

Acum ma gandesc daca sa fie de la bujii sau nu. Chestia ca si cu cele normale mi-a facu dar nu asa rau. A dat in nas de 2-3 ori dar mai incet. Am sa incerc sa schimb miercuri cu bujiile noi cu care am facut 1000km dar ma gandesc sa nu fie de la altceva. Poate sa fie de la faptul ca eu decelerez intai si apoi franez? Si de la asta sa inceapa sa faca figuri? Tipul a verificat si ambreiajul si a spus ca e ok. Si cablul de acceleratie la fel. Ce poate sa fie atlceva?

Acum cand am vrut sa plec cu ea dupa 4 zile in care a stat a facut la fel ca ultimele 2 dati. O lasat aproape 10 minute sa se incalzeasca, bagam in prima treapta de viteza si cand dadeam sa plec adica dadeam drumul la ambreiaj se oprea. Doar daca o turam tare pleca dar in hopuri. Si imi bubuiau si tobele. De la ce sa fie problema?

 

 

 

REZOLVAREA LA PB MEA DIN CATE OBSERV PANA ACUM :

 

Curatat contacte cric si schimbat pipe si fise de bujii cu altele noi.

 

Aici este toata discutia:

 

/index.php?showtopic=562972

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee unde gasesc un lant de transmisie mai ieftin? am gonit-o pe autostrada ceva mai bine i-am dat si vreo 200 de "kg"/h si s-a prajit lantul... nu era uns prea bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pentru ca am mai auzit ca unii posesori de GPZ sa se planga de problema cu datul in nas, postez si eu ce am patit si cum am rezolvat problema. Merita incercat in caz ca nu stiti ca este de la altceva:

 

Am o motocicleta Kawa GPZ din 1995 cumparata acum un an de zile. Schimb de ulei si filtru la timp. Anul trecut in mers mi=a dat de vreo 2 ori in nas dar pentru scurt timp si apoi a mers ok. Am schimbat bujiile cu altele noi dar am mers doar 1000km cu ele si am pus motorul la iernat. In primavara am fact schimbul de ulei si filtru si am pus bujii cu iridium exact pentru modelul meu. Acum vreo luna cand am fost la munte, dupa 100km facuti a inceput sa dea in nas. Zmucea si cand acceleram ori zmucea si mai tare ori nu se accelera si imi bubuiau si tobele uneori. La intors la fel. Numai ca trebuia sa tin ambreiajul aproape de maneta sa merga cat de cat ok. Problema ca imi facea si cand deceleram la fel. Eu franez cand am masini in spate sa se aprinda frana, in rest decelerez cand am timp si pisc doar putin de tot frana si de atunci incepe sa faca. Am zis ca e de la carburatie. Am fost cu ea la Ploiesti la firma Nivotec. Am facut carburatia, sincronizarea si tot ce tinea de carburatoare si am reglat si amestecul. Am plecat cu ea si pana la mine in oras a mers foarte bine si cand meream mai tare si cand mergeam mai incet. Cand am ajus in oras 103 km a mai dat in nas usor de tot de vreo 3 ori. Apoi timp de o luna de zile a mers bine. Am fost acum la Predeal si la dus mi=a dat usor in mas de vreo 3-4 ori asa scurt si apoi nicio problema. Asta pe la Ploiesti la 100km. La intoarcere insa a inceput sa faca figuri. La fel ca prima data. Dat in nas, zmucit, acceleram si nu se accelera deloc si parca trebuia sa ia o gura de aer si apoi sa porneasca brusc. Tot la fel am condus, adica deceleram si apoi franam. Am ajuns acasa cu ea si an sunat iar la cei din Ploiesti. M-am dus cu ea iar. Mi-au mai dichisit=o la ce trebuia adica ulei in furca sa fiu sigur, verificat instalatie electrica cu aprindere cu tot, verificat rulemti, placute frana...etc. Totul era ok. Cand am fost cu ea, tipul a mers si a observat si el ca da in nas. A facut carburatia iar dupa spusele lui (am lasat-o 2 zile la el). Ok...am platit cat am platit adica 240 lei pentru toata treaba si am plecat acasa. Dupa 40km aceeasi problema. Identica ca la primele 2 dati. Cu carburatia facuta a doua oara si verificat si fise si bujii care am inteles ca sunt bune. Sincer am fost cam suparat. Adica ma duc si platesc de doua ori (nu ma refer la ce mi=a facut pe langa carburatie) si tot la fel face. Prima data am stat acolo si am vazut ce a facut la carburatoare. Le-a demontat...le-a curatat, tinut in solutie...suflat cu aer...asamblat, verificat si reglat cu ceasuri si restul. A doua oara sa presupumen ca a facut la fel. Benzina pun Efix dar am incercat si cu alta si tot la fel face. Am fost multumit de restul reviziei dar de treaba asta chiar nu am fos multumit. Platesc de 2 ori carburatia si tot la fel face.

Acum ma gandesc daca sa fie de la bujii sau nu. Chestia ca si cu cele normale mi-a facu dar nu asa rau. A dat in nas de 2-3 ori dar mai incet. Am sa incerc sa schimb miercuri cu bujiile noi cu care am facut 1000km dar ma gandesc sa nu fie de la altceva. Poate sa fie de la faptul ca eu decelerez intai si apoi franez? Si de la asta sa inceapa sa faca figuri? Tipul a verificat si ambreiajul si a spus ca e ok. Si cablul de acceleratie la fel. Ce poate sa fie atlceva?

Acum cand am vrut sa plec cu ea dupa 4 zile in care a stat a facut la fel ca ultimele 2 dati. O lasat aproape 10 minute sa se incalzeasca, bagam in prima treapta de viteza si cand dadeam sa plec adica dadeam drumul la ambreiaj se oprea. Doar daca o turam tare pleca dar in hopuri. Si imi bubuiau si tobele. De la ce sa fie problema?

 

 

 

REZOLVAREA LA PB MEA DIN CATE OBSERV PANA ACUM :

 

Curatat contacte cric si schimbat pipe si fise de bujii cu altele noi.

 

Aici este toata discutia:

 

/index.php?showtopic=562972

 

Ai incercat sa cureti si rezervorul si cu robinetul de sub el?

Acolo se strange destul de mult mizerie din benzina.

La fel am patit si eu si trebuia sa curat acea valva regulat.

 

Apoi, cineva a venit cu ideea ca sa montez un filtru de dacie (d'ala de hartie) intre pe furtunul dintre robinetul de la rezervor si carburatoare, astfel retinand o parrte din mizerie. CEA MAI MARE PROSTIE, PATITA PE PIELEA MEA.

Dupa ce am monat filtrul, nu reuseam sa mai merg normal cu ea. Imi dadea in nas aproape in toate situatiille: mers tare, mers incet, mers constant - iar cand trageam ambreiajul, murea motorul.

De fiecare data "aruncam un ochi" la filtrul asta de dacie si mereu era plin cu benzina. Nu stiam ce sa-i mai fac, nu stiam care e problema.

Pana la uram am decis sa scot acest filtru si sa o alimentez "pe direct", asa cum era si prima oara.

Am scapat de problema in secunda urmatoare, nu s-a mai oprit, nu mi-a mai "dat in nas".

 

Deci parerea mea e sa verifici rezervorul si cu robinetul, e posibil sa fi intrat ceva gunoi acolo sau ce se mai depune din benzina pe fund.

 

Bafta! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee unde gasesc un lant de transmisie mai ieftin? am gonit-o pe autostrada ceva mai bine i-am dat si vreo 200 de "kg"/h si s-a prajit lantul... nu era uns prea bine...

Pai Fane....daca te grabesti....sa sti ca nu se racea cafeaua... :lol:) intra aici pentru lant http://www.motonetro.ro/motocykly.php?znac...44&rok=1990

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scumpe rau lanturile, mai ieftin este un kit de lant ..cat de proasta este lumea cum sa ceri mai oameni buni 350 de lei pe un lant cand cu 350-400 de lei iti iei un kit complet de lant(cu pinioane cu tot).

Mesaj completat

stai mai ca vazui si unele pe la 260-300 de lei ... scz :lol: dar totusi

Editat de "Fanes"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...