ionas_gpz Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 O intrebare pentru GPZ-isti : Trebuie sa dau rezervorul jos pentru a schimba filtrul de aer ... De ce trebuie sa tin cont atunci cand dau rezervorul jos ? Da.Filtrul de aer este sub rezervor. Sa pui furtunele la locul lor si sa nu se suceasca,pt ca ramai fara benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Da.Filtrul de aer este sub rezervor. Sa pui furtunele la locul lor si sa nu se suceasca,pt ca ramai fara benzina. MS de raspuns ... o sa am eu grija ... vreau sa golesc benzina din rezervor si sa-i vad culoarea ... daca e ceva suspect o schimb si i fac si o curatare la rezervor ...( cu peria de curatat damigenele ) apropo ... de miscat asa inainte de pornit ... eu am mai impins in curte la ea apoi eliberam ambreiajul sa se mai miste pistoanele sa nu fie fie blocate ... ca nu l-am mai pornit de ceva timp ... fac bine ? inainte sa-l pornesc sau nu??? astept sugestii ... deocamdata trebuie sa-i incarc bateria Editat Martie 5, 2012 de Adrian13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 MS de raspuns ... o sa am eu grija ... vreau sa golesc benzina din rezervor si sa-i vad culoarea ... daca e ceva suspect o schimb si i fac si o curatare la rezervor ...( cu peria de curatat damigenele ) apropo ... de miscat asa inainte de pornit ... eu am mai impins in curte la ea apoi eliberam ambreiajul sa se mai miste pistoanele sa nu fie fie blocate ... ca nu l-am mai pornit de ceva timp ... fac bine ? inainte sa-l pornesc sau nu??? astept sugestii ... deocamdata trebuie sa-i incarc bateria Ai grija cand montezi rezervorul sa nu zgarii carenele Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Ai grija cand montezi rezervorul sa nu zgarii carenele Spor O sa am Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Mai am o gramada de piese din cele 2 gpz-uri,dezmembrate.Cereri: PM Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 M-am apucat sa mai lucrez la motor sa-l aduc la viata ... am dar rezervorul jos ca sa am acces mai usor la motor dar m-am lovit de o problema ... Vroiam sa dau bujiile jos ca sa le curat sau daca e cazul sa le schimb doar ca nu pot sa umblu la ele pentru ca nu am cheie compatibila... sunt pe 18 ... voi ce bujii aveti ? si cam pe unde pot sa gasesc cheie de bujii pe 18 ? Se poate porni motorul cu spray de tip engine starter pulverizat ori pe furtunul de alimentare ori direct in carburator prin intermediul cutiei de dupa filtrul de aer??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 iei o teava,un surub de 18 si faci un mulaj dupa el.simplu.bujiile nu sunt stranse tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 nu mai e nevoie ... a pornit la prima cheie dupa ce am pulverizat o siringa de 2 ml pe furtunul de alimentare ... inainte de marele inghet l-am lasat sa arda tot de pe furtun ca sa nu inghete sau sa se deterioreze ... si acum nu pornea pentru ca nu avea ce sa arda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 nu mai e nevoie ... a pornit la prima cheie dupa ce am pulverizat o siringa de 2 ml pe furtunul de alimentare ... inainte de marele inghet l-am lasat sa arda tot de pe furtun ca sa nu inghete sau sa se deterioreze ... si acum nu pornea pentru ca nu avea ce sa arda ... exact asa am procedat si eu,am umplut carburile cu seringa prin furtunul de alimentare.....rezultatul...a pornit la sfert si dadusem ceva la automat,pana sa imi treaca prin cap ideea. M-am apucat sa mai lucrez la motor sa-l aduc la viata ... am dar rezervorul jos ca sa am acces mai usor la motor dar m-am lovit de o problema ... Vroiam sa dau bujiile jos ca sa le curat sau daca e cazul sa le schimb doar ca nu pot sa umblu la ele pentru ca nu am cheie compatibila... sunt pe 18 ... voi ce bujii aveti ? si cam pe unde pot sa gasesc cheie de bujii pe 18 ? Se poate porni motorul cu spray de tip engine starter pulverizat ori pe furtunul de alimentare ori direct in carburator prin intermediul cutiei de dupa filtrul de aer??? cheia de bujii este compatibila cu cele de opel. la un gsxf am folosit pentru bujii o cheie de vectra. cred ca se gasesc la piese auto. ieri m-am apucat de surubarit la motor,mai concret demontat roata fata,gresat rulmentii,curatat etrierii. are cineva idee cum se scot rulmentii din butucul rotii? eu nu am gasit solutia si i-am uns demontand semeringul de protectie. am facut bine si asa pentru ca ce avea acolo nu se mai putea numi vaselina. la montaj am dat de necaz...la ultimul surub de la etrier....cand l-am strans a facut ...tzac si.....s-a rupt . noroc ca restul ramas s-a scos foarte usor. deci,atentie la ce cuplu strangeti suruburile,daca nu aveti dinamometrica.... urmeaza rulmenti roata spate,bascula si am de gand sa dau lantzul jos pentru o curatare amanuntita in motorina. la final vreau sa-i montez un ungator automat pentru lantz, home made,plecand de la ideile baietilor postate pe forum. vine varaaaaa!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 La asta a mea curge antigel in diverse locuri, dupa iarna. Of, mare of. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 La asta a mea curge antigel in diverse locuri, dupa iarna. Of, mare of. Am eu radiator daca acolo ai probleme..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Mersi, dar buba nu e acolo. S-au imbatranit O-ringurile de la tevi de racire care intre in bloc de cilindrii pe spate si pe fata. Ce e interesant este ca au inceput sa scurge mai multe deodata. Asa, cu ocazia primaverii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WDASCHER Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Va salut, caut si eu un rotor de alternator(oala cu magneti)pentru un GPZ 500 din 91. Ma poate ajuta cineva?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
termita Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Salut, am o nelamurire pe partea electrica la un GPZ500s din 92: Am incarcat bateria in weekend, tinuta cateva ore pe redresor cu capacele scoase, electrolit arhisuficient. Cand am scos-o de pe redresor avea vreo 14V la borne. Alaltaieri seara am masurat-o iar, a iesit cam 12.8V. Dimineata am masurat iar (tot ~12.8V) si am pus-o pe motor, dupa vreo 6-7 chei a pornit. Daca masor acum bateria cu contactul scos arata cam 12.45V. Daca pornesc motorul, indiferent de turatie tensiunea la bornele bateriei este cam 13.5V, variatii mici exista cand o turez (maxim 4000 rpm am incercat) dar sunt cateva sutimi de volt. Releul de incarcare e nefolosit, original Kawasaki (luat de la United Motors, Pipera). Am masurat tensiunile separat intre cele trei cabluri care vin de la alternator la releu, dau ~60V c.a. Am desfacut si la alternator sa vad inauntru, pare ok, curat si frumos, mai mare dragul sa te uiti, nu-s fire atarnand, nu-s urme de pilitura sau mai stiu eu ce. Intrebarea: e ok sa fie doar 13.5V la bornele bateriei? sau trebuie neaparat sa fie 14V? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) Vreau sa schimb aprinderea(magnetou...) la un motor de prin 93 cu al unuia de prin 99...de ce ar trebui sa tin cont...ce mmodificari ar trebui facute(daca e cazul)....si tamas...tare imi e ca in curand iti fac concurenta... Cand am desfacut motorul...toata aprinderea era facuta praf..(magneti sariti, sparti...) Editat Martie 23, 2012 de Tzestos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salut, am o nelamurire pe partea electrica la un GPZ500s din 92: Am incarcat bateria in weekend, tinuta cateva ore pe redresor cu capacele scoase, electrolit arhisuficient. Cand am scos-o de pe redresor avea vreo 14V la borne. Alaltaieri seara am masurat-o iar, a iesit cam 12.8V. Dimineata am masurat iar (tot ~12.8V) si am pus-o pe motor, dupa vreo 6-7 chei a pornit. Daca masor acum bateria cu contactul scos arata cam 12.45V. Daca pornesc motorul, indiferent de turatie tensiunea la bornele bateriei este cam 13.5V, variatii mici exista cand o turez (maxim 4000 rpm am incercat) dar sunt cateva sutimi de volt. Releul de incarcare e nefolosit, original Kawasaki (luat de la United Motors, Pipera). Am masurat tensiunile separat intre cele trei cabluri care vin de la alternator la releu, dau ~60V c.a. Am desfacut si la alternator sa vad inauntru, pare ok, curat si frumos, mai mare dragul sa te uiti, nu-s fire atarnand, nu-s urme de pilitura sau mai stiu eu ce. Intrebarea: e ok sa fie doar 13.5V la bornele bateriei? sau trebuie neaparat sa fie 14V? Multam! tot 13,5 imi arata si mie cand am schimbat bateria.in manual scrie ca baga 14-15. cei de la care am luat acumulatorul mi-au zis ca-i ok. am reusit sa verific tot spatele,dat jos bascula,telescop,tot sistemul suspensiei spate,lantz si am gasit....surprize,surprize. toate bucsile de pe bratul pe care se prinde telescopul,in partea de jos sunt uzate,dupa curatare si gresare,jucau ca maseaua stricata. nu am avut teflon decat pentru cea de la telescop si mai sunt de facut inca 4 bucati + ca nu le-am verificat si pe cele de pe bratele care fac legatura cu bascula . ferodourile de pe saboti sunt prinse in pocnituri si crapate,probabil,cine le-a montat le-a strans prea tare. avand in vedere ca sabotii noi bat undeva la 130 ron,are careva idee ce ferodouri ar merge? binenteles ca vor trebui din nou nituite,dar cu simt de raspundere. cine stie ce pret are teflonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Vreau sa schimb aprinderea(magnetou...) la un motor de prin 93 cu al unuia de prin 99...de ce ar trebui sa tin cont...ce mmodificari ar trebui facute(daca e cazul)....si tamas...tare imi e ca in curand iti fac concurenta... Cand am desfacut motorul...toata aprinderea era facuta praf..(magneti sariti, sparti...) Problema rezolvata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Problema rezolvata! mai multe detalii,sa stim si noi cum ai facut!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Am niste placute de frana fata uzate 10%,5-6mm 'carne' pt gpz 500 model cu un singur etrier pe fata(single disc). 50lei posta inclusa. Pm. ceva poze cu tel: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 mai multe detalii,sa stim si noi cum ai facut!! Simplu: Luat aprinderea de pe un alt motor pff cine are un releu de incarcare compatibil pt o gpz-ica?? Tamas??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Simplu: Luat aprinderea de pe un alt motor pff cine are un releu de incarcare compatibil pt o gpz-ica?? Tamas??? prezent! Ai pm. Si adaugat si in lista pe messanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Simplu: Luat aprinderea de pe un alt motor pff cine are un releu de incarcare compatibil pt o gpz-ica?? Tamas??? Corect dar ai luat de pe un motor fabricat pana in 94 cele fabricate dupa 94 au rotorul cu diametrul mai mare un singur senzor pentru aprindere si 3 ploturi pe rotor . Nu potriveste de nici o culoare numai daca pui si Cdi de pe modelul cu un singur senzor. si banuiesc ca difera si curba de avans deci greu de facut si nu merita. Pe motor din 1998 am mai pus un senzor de aprindere dar este "crima si pedeapsa".Am povestit toate astea pentru ca am aflat de pe forum ca potriveste rotorul fabricat dupa 94 pe cel fabricat inainte POVESTI propun cu aceasta ocazie sa scrieti pe doar ce stiti sigur eventual incercat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Corect dar ai luat de pe un motor fabricat pana in 94 cele fabricate dupa 94 au rotorul cu diametrul mai mare un singur senzor pentru aprindere si 3 ploturi pe rotor . Nu potriveste de nici o culoare numai daca pui si Cdi de pe modelul cu un singur senzor. si banuiesc ca difera si curba de avans deci greu de facut si nu merita. Pe motor din 1998 am mai pus un senzor de aprindere dar este "crima si pedeapsa".Am povestit toate astea pentru ca am aflat de pe forum ca potriveste rotorul fabricat dupa 94 pe cel fabricat inainte POVESTI propun cu aceasta ocazie sa scrieti pe doar ce stiti sigur eventual incercat. Numai bine asa,foarte bine! la obiect. asta era de stiut,daca se potriveste pur si simplu fara "n" modificari. un paste fericit,binenteles pe doua roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 asa,foarte bine! la obiect. asta era de stiut,daca se potriveste pur si simplu fara "n" modificari. un paste fericit,binenteles pe doua roti! Multumesc de urari la fel sa ai si tu daca doresti sa faci modificarea se poate dar mai greu am facut merge brici pot sa te ajut. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Corect dar ai luat de pe un motor fabricat pana in 94 cele fabricate dupa 94 au rotorul cu diametrul mai mare un singur senzor pentru aprindere si 3 ploturi pe rotor . Nu potriveste de nici o culoare numai daca pui si Cdi de pe modelul cu un singur senzor. si banuiesc ca difera si curba de avans deci greu de facut si nu merita. Pe motor din 1998 am mai pus un senzor de aprindere dar este "crima si pedeapsa".Am povestit toate astea pentru ca am aflat de pe forum ca potriveste rotorul fabricat dupa 94 pe cel fabricat inainte POVESTI propun cu aceasta ocazie sa scrieti pe doar ce stiti sigur eventual incercat. Numai bine Am luat aprinderea(cu tot cu volanta) de pe un motor din 99 si am pus-o pe unul din 93-94 (modelele vechi) fara nici o modificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.