Xomin Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 de unde pot cumpara si eu un imbus de 50 in sase laturi in forma de "L" iar latura pe care se afla imbusul sa fie de minim 65-70 mm (pentru desfacut roata spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 aaaaaa daca nu gasesti rapid io am rezolvat omprovizand la bricostore la fitttinguri si robineti e un robinet a carui hexagon e exact cat trebe... succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 aaaaaadaca nu gasesti rapid io am rezolvat omprovizand la bricostore la fitttinguri si robineti e un robinet a carui hexagon e exact cat trebe... succes o sa dau o fuga pe acolo ... insa nu pricep cum faci sa strangi/desfaci suruburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 1, 2009 Autor Share Postat Martie 1, 2009 de unde pot cumpara si eu un imbus de 50 in sase laturi in forma de "L" iar latura pe care se afla imbusul sa fie de minim 65-70 mm (pentru desfacut roata spate) deci ce vrei tu................ imbus pt roata spate................???????????? acolo ai 5 sau 6 suruburi cu torx nicidecum cu imbus pe fata ai nevoie de un imbus de 22 mai greu de facut dar se rez si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 my bad.... credeam ca ptr roata fata ianachim are deptate... pe spate e torxi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 orice imbus si orice torx au doua laturi - una lunga si una scurta. poti pune torx-ul cu bratul lung in prezon iar pe bratul scurt pui prelungitorul pe care il gasesti in trusa de scule cu care a venit motocicleta. sau orice alta teava cu diametrul interior putin mai mare decat diametrul torx-ului. pentru roata fata nu trebuie neaparat imbus de 22. poti suda o piulita de 22 cu alta mai mica (17 sa zicem), introduci piulita de 22 in locul imbusului si actionezi tot ansamblul cu o cheie de 17. e mult mai mic si mai usor decat un imbus de 22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Eu votez pentru saua joasa de la TT - pe care de altfel o am si eu. Ti-am urmat sfatul si am comandat de la Touratech. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Suportii de coburi nu-mi sunt de folos, intereseaza pe careva sa-i cumpere? Daca da, astept raspuns pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6, 2009 Autor Share Postat Martie 6, 2009 Suportii de coburi nu-mi sunt de folos, intereseaza pe careva sa-i cumpere? Daca da, astept raspuns pe PM. EU ZIC SA.I PASTREZI SA ITI APARE MOTO INCAZ DE CAZATURA ESTE CA O RANFORTARE SISTEMUL ALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 saptamana asta am schimbat kit-ul de ambreiaj (disc, placa presiune, soare si alte cateva acareturi) simptom - ambreiajul avea cursa utila foarte mica si tinea foarte sus. inca nu incepuse sa patineze aiurea. km: 73k operatiunea a fost efectuata la Bavaria. cost - nitel peste 3000 RON (piese + manopera) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 1100 sau 1150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 1200 simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Ah... Nu ma asteptam la un 12 cu 73kkm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 nici eu nu prea. insa in prima ei tinerete fostul proprietar mi-a spus ca a mers o vreme cu handguard-ul stang tuflit peste maneta de ambreiaj astfel incat aceasta nu-si mai revenea complet. practic au fost sute (poate o mie) de km in care a mers cu ambreiajul usor patinat. ma gandesc ca o fi avut si asta un cuvant de spus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 din exp proprie ambreiajul e f usor de patinat--ex la urcari de borduri... cursa mica in partea superioara.... nu i-am dat de cap cum sa o modific (cursa si momentul in care debraiaza) ai pus ambreiaj stock? io cand ii va sosi clipa sper sa pot pune asa ceva : http://www.touratech.com/shops/001/product...84df6195a43780c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Salutare, Am o problema cu 1100gs-ul meu din 95, am descris-o aici, daca aveti careva o parere m-ar ajuta tare mult... Cele bune. Editat Martie 7, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Adicatelea prostii care nu stiu engleza, n-ar putea sa te ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 care stii? cum se regleaza din maneta, ABS-ul? am mai pus niste intrebari pe aici si cred ca, ori sunt handicapat eu de pun intrebari deampoolea ori nici majoritatea de aici nu stiu sau nu citesc forumul, sau ii doare-n shtanga. rasai soare, rasai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 care stii? cum se regleaza din maneta, ABS-ul? am mai pus niste intrebari pe aici si cred ca, ori sunt handicapat eu de pun intrebari deampoolea ori nici majoritatea de aici nu stiu sau nu citesc forumul, sau ii doare-n shtanga. rasai soare, rasai ! ai citit de aici articolele legate de abs? http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 care stii? cum se regleaza din maneta, ABS-ul? am mai pus niste intrebari pe aici si cred ca, ori sunt handicapat eu de pun intrebari deampoolea ori nici majoritatea de aici nu stiu sau nu citesc forumul, sau ii doare-n shtanga. rasai soare, rasai ! ce anume vrei sa reglezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 ce anume vrei sa reglezi? surubul din dosul manetei de frana regleaza declansarea ABS-ului: cind se infileteaza se declanseaza mai rapid sau mai tarziu? mai am o intrebare si cu surubul de la maneta de ambreiaj, cand se umbla acolo(hai ca asta as banghi-o eu,cred,ca in fct de uzura discului) intrebam cum se seteaza suspensia in functie de drum ... dar canci... ori lumea rade de mine ori merge"braila" si asteapta si ea un baiet de mic dus la scoala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 din exp proprie ambreiajul e f usor de patinat--ex la urcari de borduri...cursa mica in partea superioara.... nu i-am dat de cap cum sa o modific (cursa si momentul in care debraiaza) ai pus ambreiaj stock? io cand ii va sosi clipa sper sa pot pune asa ceva : http://www.touratech.com/shops/001/product...84df6195a43780c fiind ambreiaj actionat hidraulic nu ai cum sa-i reglezi zona din cursa in care incepe sa tina. de aceea in momentul in care decupleaza foarte sus e primul simptom de uzura a discului. da, am pus disc stoc. diferenta fata de comportamentul anterior este imensa si oricum nu cred ca mai apuc eu sa-l omor si pe asta . erau pe advrider niste topicuri in care unii se cam plangeau de discurile ceramice de la touratech. surubul din dosul manetei de frana regleaza declansarea ABS-ului: cind se infileteaza se declanseaza mai rapid sau mai tarziu?mai am o intrebare si cu surubul de la maneta de ambreiaj, cand se umbla acolo(hai ca asta as banghi-o eu,cred,ca in fct de uzura discului) intrebam cum se seteaza suspensia in functie de drum ... dar canci... ori lumea rade de mine ori merge"braila" si asteapta si ea un baiet de mic dus la scoala bill, esti absolut sigur? suruburile din spatele celor doua manete nu fac decat sa modifice pozitia levierului fata de manson. pentru cei cu maini mai mici se pot pozitiona mai aproape. asta-i tot. nu regleaza nici ABS-ul si nici cursa utila a ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 9, 2009 Autor Share Postat Martie 9, 2009 bill, esti absolut sigur? suruburile din spatele celor doua manete nu fac decat sa modifice pozitia levierului fata de manson. pentru cei cu maini mai mici se pot pozitiona mai aproape. asta-i tot. nu regleaza nici ABS-ul si nici cursa utila a ambreiajului. asa am vazut si eu ca fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 (editat) surubul din dosul manetei de frana regleaza declansarea ABS-ului: cind se infileteaza se declanseaza mai rapid sau mai tarziu?mai am o intrebare si cu surubul de la maneta de ambreiaj, cand se umbla acolo(hai ca asta as banghi-o eu,cred,ca in fct de uzura discului) intrebam cum se seteaza suspensia in functie de drum ... dar canci... ori lumea rade de mine ori merge"braila" si asteapta si ea un baiet de mic dus la scoala Declansarea ABS-ului nu se regleaza din acele suruburi. Ajustind acele suruburi vei modifica doar pozitia manetei de frana fata de manson ( au mai spus-o si altii ininatea mea) ABS-ul declanseaza atunci cand roata tinde sa se blocheze. Practic unitatea de ABS proceseaza datele pe care le primeste in permanenta de la Senzorii de ABS ( unul este pe roata fata, celalalt il ai in carcasa grupului de transmisie de la roata spate). Atunci cand incepi sa franezi senzorul transmite catre unitate ceea ce "vede", si anume faptul ca roata se invarte si nu este inca blocata ( citeste fantele de pe roata polara, sau roata / inel de ABS , cum vrei sa- spui) In acest moment daca pilotul continua franarea, imprimind o forta si mai mare in maneta de frana ( in functie de necesitatea imediata), roata tinde sa se blocheze. Automat senzorul transmite ( datorita acelorasi fante) faptul ca roata tinde sa se blocheze, iar unitatea isi va face treaba , trimitind in maneta / pedala de frana impulsuri care te vor face sa incetezi oarecum aplicarea fortei ce genereaza blocarea sistemului ABS , de fapt a rotii. De aceea se spune ca la orice vehicol MOMENTUL DE MAXIMA EFICIENTA AL FRANARII este tocmai momnetul imediat premergator blocarii rotii si a "intrarii" in functiune a ABS-ului. De aici si zicala: "am pus o frana de mi-a intrat ABS-ul ", adica am folosit frana la eficienta maxima. Simplu , nu ??? Ce poti tu sa reglezi este distanta intre senzorul de ABS fata si roata polara ( aceea cu fante). Verifica si regleaza cu o lera daca distanta respectiva este intre 0,2 mm si 1,7 mm. Doar asa vei putea sta linistit ca senzorul isi face treaba. Mai poti regla insa si altceva : dozajul fortei de franare, astfel incat sa nu fie nevoie sa intre ABS-ul in functiune, dar asta depinde numai si numai de tine ci nu de vreo componenta a motocicletei sau vreun reglaj fin al acesteia. Editat Martie 12, 2009 de marele alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 mersic la toti ca mi-am clarificat problema. eu daca am luat mobra din deutch, am avut parte si de cartea ei tot in germana, asa ca "0" traducere si incercam eu , vezi doamne, sa reglez ambreiajul(ca la cele cu cablu, cu jocul respectiv), abs-ul(chiar daca stiam ca la auto nu se regleaza). Ma gandeam eu cat de fine pot fi setarile, ca nu vedeam diferente . ramane de vazut, care sunt, totusi , setarile de drum... in principiu macar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.