Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aaaaaa

daca nu gasesti rapid io am rezolvat omprovizand la bricostore la fitttinguri si robineti

e un robinet a carui hexagon e exact cat trebe...

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaa

daca nu gasesti rapid io am rezolvat omprovizand la bricostore la fitttinguri si robineti

e un robinet a carui hexagon e exact cat trebe...

succes

 

 

o sa dau o fuga pe acolo ... insa nu pricep cum faci sa strangi/desfaci suruburile :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde pot cumpara si eu un imbus de 50 in sase laturi in forma de "L" iar latura pe care se afla imbusul sa fie de minim 65-70 mm (pentru desfacut roata spate)

 

 

 

deci ce vrei tu................

 

imbus pt roata spate................????????????

acolo ai 5 sau 6 suruburi cu torx nicidecum cu imbus

 

pe fata ai nevoie de un imbus de 22 mai greu de facut dar se rez si asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice imbus si orice torx au doua laturi - una lunga si una scurta. poti pune torx-ul cu bratul lung in prezon iar pe bratul scurt pui prelungitorul pe care il gasesti in trusa de scule cu care a venit motocicleta. sau orice alta teava cu diametrul interior putin mai mare decat diametrul torx-ului.

 

pentru roata fata nu trebuie neaparat imbus de 22. poti suda o piulita de 22 cu alta mai mica (17 sa zicem), introduci piulita de 22 in locul imbusului si actionezi tot ansamblul cu o cheie de 17. e mult mai mic si mai usor decat un imbus de 22

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportii de coburi nu-mi sunt de folos, intereseaza pe careva sa-i cumpere?

 

Daca da, astept raspuns pe PM.

 

EU ZIC SA.I PASTREZI SA ITI APARE MOTO INCAZ DE CAZATURA

ESTE CA O RANFORTARE SISTEMUL ALA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana asta am schimbat kit-ul de ambreiaj (disc, placa presiune, soare si alte cateva acareturi)

 

simptom - ambreiajul avea cursa utila foarte mica si tinea foarte sus. inca nu incepuse sa patineze aiurea.

 

km: 73k

 

operatiunea a fost efectuata la Bavaria. cost - nitel peste 3000 RON (piese + manopera)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu prea. insa in prima ei tinerete fostul proprietar mi-a spus ca a mers o vreme cu handguard-ul stang tuflit peste maneta de ambreiaj astfel incat aceasta nu-si mai revenea complet. practic au fost sute (poate o mie) de km in care a mers cu ambreiajul usor patinat. ma gandesc ca o fi avut si asta un cuvant de spus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din exp proprie ambreiajul e f usor de patinat--ex la urcari de borduri...

cursa mica in partea superioara.... nu i-am dat de cap cum sa o modific (cursa si momentul in care debraiaza)

ai pus ambreiaj stock?

io cand ii va sosi clipa sper sa pot pune asa ceva : http://www.touratech.com/shops/001/product...84df6195a43780c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu 1100gs-ul meu din 95, am descris-o aici, daca aveti careva o parere m-ar ajuta tare mult...

 

Cele bune.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stii? cum se regleaza din maneta, ABS-ul? am mai pus niste intrebari pe aici si cred ca, ori sunt handicapat eu de pun intrebari deampoolea ori nici majoritatea de aici nu stiu sau nu citesc forumul, sau ii doare-n shtanga.

 

rasai soare, rasai !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stii? cum se regleaza din maneta, ABS-ul? am mai pus niste intrebari pe aici si cred ca, ori sunt handicapat eu de pun intrebari deampoolea ori nici majoritatea de aici nu stiu sau nu citesc forumul, sau ii doare-n shtanga.

 

rasai soare, rasai !

ai citit de aici articolele legate de abs?

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stii? cum se regleaza din maneta, ABS-ul? am mai pus niste intrebari pe aici si cred ca, ori sunt handicapat eu de pun intrebari deampoolea ori nici majoritatea de aici nu stiu sau nu citesc forumul, sau ii doare-n shtanga.

 

rasai soare, rasai !

 

ce anume vrei sa reglezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce anume vrei sa reglezi?

 

surubul din dosul manetei de frana regleaza declansarea ABS-ului: cind se infileteaza se declanseaza mai rapid sau mai tarziu?

mai am o intrebare si cu surubul de la maneta de ambreiaj, cand se umbla acolo(hai ca asta as banghi-o eu,cred,ca in fct de uzura discului)

intrebam cum se seteaza suspensia in functie de drum

... dar canci... ori lumea rade de mine ori merge"braila" si asteapta si ea un baiet de mic dus la scoala

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din exp proprie ambreiajul e f usor de patinat--ex la urcari de borduri...

cursa mica in partea superioara.... nu i-am dat de cap cum sa o modific (cursa si momentul in care debraiaza)

ai pus ambreiaj stock?

io cand ii va sosi clipa sper sa pot pune asa ceva : http://www.touratech.com/shops/001/product...84df6195a43780c

fiind ambreiaj actionat hidraulic nu ai cum sa-i reglezi zona din cursa in care incepe sa tina. de aceea in momentul in care decupleaza foarte sus e primul simptom de uzura a discului.

 

da, am pus disc stoc. diferenta fata de comportamentul anterior este imensa si oricum nu cred ca mai apuc eu sa-l omor si pe asta :D. erau pe advrider niste topicuri in care unii se cam plangeau de discurile ceramice de la touratech.

 

 

surubul din dosul manetei de frana regleaza declansarea ABS-ului: cind se infileteaza se declanseaza mai rapid sau mai tarziu?

mai am o intrebare si cu surubul de la maneta de ambreiaj, cand se umbla acolo(hai ca asta as banghi-o eu,cred,ca in fct de uzura discului)

intrebam cum se seteaza suspensia in functie de drum

... dar canci... ori lumea rade de mine ori merge"braila" si asteapta si ea un baiet de mic dus la scoala

:lol:

 

bill, esti absolut sigur? suruburile din spatele celor doua manete nu fac decat sa modifice pozitia levierului fata de manson. pentru cei cu maini mai mici se pot pozitiona mai aproape. asta-i tot. nu regleaza nici ABS-ul si nici cursa utila a ambreiajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bill, esti absolut sigur? suruburile din spatele celor doua manete nu fac decat sa modifice pozitia levierului fata de manson. pentru cei cu maini mai mici se pot pozitiona mai aproape. asta-i tot. nu regleaza nici ABS-ul si nici cursa utila a ambreiajului.

 

 

asa am vazut si eu ca fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surubul din dosul manetei de frana regleaza declansarea ABS-ului: cind se infileteaza se declanseaza mai rapid sau mai tarziu?

mai am o intrebare si cu surubul de la maneta de ambreiaj, cand se umbla acolo(hai ca asta as banghi-o eu,cred,ca in fct de uzura discului)

intrebam cum se seteaza suspensia in functie de drum

... dar canci... ori lumea rade de mine ori merge"braila" si asteapta si ea un baiet de mic dus la scoala

:)

 

Declansarea ABS-ului nu se regleaza din acele suruburi.

Ajustind acele suruburi vei modifica doar pozitia manetei de frana fata de manson ( au mai spus-o si altii ininatea mea)

ABS-ul declanseaza atunci cand roata tinde sa se blocheze.

Practic unitatea de ABS proceseaza datele pe care le primeste in permanenta de la Senzorii de ABS ( unul este pe roata fata, celalalt il ai in carcasa grupului de transmisie de la roata spate).

Atunci cand incepi sa franezi senzorul transmite catre unitate ceea ce "vede", si anume faptul ca roata se invarte si nu este inca blocata ( citeste fantele de pe roata polara, sau roata / inel de ABS , cum vrei sa- spui) In acest moment daca pilotul continua franarea, imprimind o forta si mai mare in maneta de frana ( in functie de necesitatea imediata), roata tinde sa se blocheze. Automat senzorul transmite ( datorita acelorasi fante) faptul ca roata tinde sa se blocheze, iar unitatea isi va face treaba , trimitind in maneta / pedala de frana impulsuri care te vor face sa incetezi oarecum aplicarea fortei ce genereaza blocarea sistemului ABS , de fapt a rotii.

De aceea se spune ca la orice vehicol MOMENTUL DE MAXIMA EFICIENTA AL FRANARII este tocmai momnetul imediat premergator blocarii rotii si a "intrarii" in functiune a ABS-ului.

De aici si zicala: "am pus o frana de mi-a intrat ABS-ul ", adica am folosit frana la eficienta maxima.

 

Simplu , nu ???

 

Ce poti tu sa reglezi este distanta intre senzorul de ABS fata si roata polara ( aceea cu fante). Verifica si regleaza cu o lera daca distanta respectiva este intre 0,2 mm si 1,7 mm. Doar asa vei putea sta linistit ca senzorul isi face treaba. Mai poti regla insa si altceva : dozajul fortei de franare, astfel incat sa nu fie nevoie sa intre ABS-ul in functiune, dar asta depinde numai si numai de tine ci nu de vreo componenta a motocicletei sau vreun reglaj fin al acesteia.

Editat de marele alb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersic la toti ca mi-am clarificat problema. eu daca am luat mobra din deutch, am avut parte si de cartea ei tot in germana, asa ca "0" traducere si incercam eu , vezi doamne, sa reglez ambreiajul(ca la cele cu cablu, cu jocul respectiv), abs-ul(chiar daca stiam ca la auto nu se regleaza). Ma gandeam eu cat de fine pot fi setarile, ca nu vedeam diferente .

ramane de vazut, care sunt, totusi , setarile de drum... in principiu macar

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...