Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nici eu nu prea. insa in prima ei tinerete fostul proprietar mi-a spus ca a mers o vreme cu handguard-ul stang tuflit peste maneta de ambreiaj astfel incat aceasta nu-si mai revenea complet. practic au fost sute (poate o mie) de km in care a mers cu ambreiajul usor patinat. ma gandesc ca o fi avut si asta un cuvant de spus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din exp proprie ambreiajul e f usor de patinat--ex la urcari de borduri...

cursa mica in partea superioara.... nu i-am dat de cap cum sa o modific (cursa si momentul in care debraiaza)

ai pus ambreiaj stock?

io cand ii va sosi clipa sper sa pot pune asa ceva : http://www.touratech.com/shops/001/product...84df6195a43780c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu 1100gs-ul meu din 95, am descris-o aici, daca aveti careva o parere m-ar ajuta tare mult...

 

Cele bune.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stii? cum se regleaza din maneta, ABS-ul? am mai pus niste intrebari pe aici si cred ca, ori sunt handicapat eu de pun intrebari deampoolea ori nici majoritatea de aici nu stiu sau nu citesc forumul, sau ii doare-n shtanga.

 

rasai soare, rasai !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stii? cum se regleaza din maneta, ABS-ul? am mai pus niste intrebari pe aici si cred ca, ori sunt handicapat eu de pun intrebari deampoolea ori nici majoritatea de aici nu stiu sau nu citesc forumul, sau ii doare-n shtanga.

 

rasai soare, rasai !

ai citit de aici articolele legate de abs?

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stii? cum se regleaza din maneta, ABS-ul? am mai pus niste intrebari pe aici si cred ca, ori sunt handicapat eu de pun intrebari deampoolea ori nici majoritatea de aici nu stiu sau nu citesc forumul, sau ii doare-n shtanga.

 

rasai soare, rasai !

 

ce anume vrei sa reglezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce anume vrei sa reglezi?

 

surubul din dosul manetei de frana regleaza declansarea ABS-ului: cind se infileteaza se declanseaza mai rapid sau mai tarziu?

mai am o intrebare si cu surubul de la maneta de ambreiaj, cand se umbla acolo(hai ca asta as banghi-o eu,cred,ca in fct de uzura discului)

intrebam cum se seteaza suspensia in functie de drum

... dar canci... ori lumea rade de mine ori merge"braila" si asteapta si ea un baiet de mic dus la scoala

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din exp proprie ambreiajul e f usor de patinat--ex la urcari de borduri...

cursa mica in partea superioara.... nu i-am dat de cap cum sa o modific (cursa si momentul in care debraiaza)

ai pus ambreiaj stock?

io cand ii va sosi clipa sper sa pot pune asa ceva : http://www.touratech.com/shops/001/product...84df6195a43780c

fiind ambreiaj actionat hidraulic nu ai cum sa-i reglezi zona din cursa in care incepe sa tina. de aceea in momentul in care decupleaza foarte sus e primul simptom de uzura a discului.

 

da, am pus disc stoc. diferenta fata de comportamentul anterior este imensa si oricum nu cred ca mai apuc eu sa-l omor si pe asta :D. erau pe advrider niste topicuri in care unii se cam plangeau de discurile ceramice de la touratech.

 

 

surubul din dosul manetei de frana regleaza declansarea ABS-ului: cind se infileteaza se declanseaza mai rapid sau mai tarziu?

mai am o intrebare si cu surubul de la maneta de ambreiaj, cand se umbla acolo(hai ca asta as banghi-o eu,cred,ca in fct de uzura discului)

intrebam cum se seteaza suspensia in functie de drum

... dar canci... ori lumea rade de mine ori merge"braila" si asteapta si ea un baiet de mic dus la scoala

:lol:

 

bill, esti absolut sigur? suruburile din spatele celor doua manete nu fac decat sa modifice pozitia levierului fata de manson. pentru cei cu maini mai mici se pot pozitiona mai aproape. asta-i tot. nu regleaza nici ABS-ul si nici cursa utila a ambreiajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bill, esti absolut sigur? suruburile din spatele celor doua manete nu fac decat sa modifice pozitia levierului fata de manson. pentru cei cu maini mai mici se pot pozitiona mai aproape. asta-i tot. nu regleaza nici ABS-ul si nici cursa utila a ambreiajului.

 

 

asa am vazut si eu ca fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surubul din dosul manetei de frana regleaza declansarea ABS-ului: cind se infileteaza se declanseaza mai rapid sau mai tarziu?

mai am o intrebare si cu surubul de la maneta de ambreiaj, cand se umbla acolo(hai ca asta as banghi-o eu,cred,ca in fct de uzura discului)

intrebam cum se seteaza suspensia in functie de drum

... dar canci... ori lumea rade de mine ori merge"braila" si asteapta si ea un baiet de mic dus la scoala

:)

 

Declansarea ABS-ului nu se regleaza din acele suruburi.

Ajustind acele suruburi vei modifica doar pozitia manetei de frana fata de manson ( au mai spus-o si altii ininatea mea)

ABS-ul declanseaza atunci cand roata tinde sa se blocheze.

Practic unitatea de ABS proceseaza datele pe care le primeste in permanenta de la Senzorii de ABS ( unul este pe roata fata, celalalt il ai in carcasa grupului de transmisie de la roata spate).

Atunci cand incepi sa franezi senzorul transmite catre unitate ceea ce "vede", si anume faptul ca roata se invarte si nu este inca blocata ( citeste fantele de pe roata polara, sau roata / inel de ABS , cum vrei sa- spui) In acest moment daca pilotul continua franarea, imprimind o forta si mai mare in maneta de frana ( in functie de necesitatea imediata), roata tinde sa se blocheze. Automat senzorul transmite ( datorita acelorasi fante) faptul ca roata tinde sa se blocheze, iar unitatea isi va face treaba , trimitind in maneta / pedala de frana impulsuri care te vor face sa incetezi oarecum aplicarea fortei ce genereaza blocarea sistemului ABS , de fapt a rotii.

De aceea se spune ca la orice vehicol MOMENTUL DE MAXIMA EFICIENTA AL FRANARII este tocmai momnetul imediat premergator blocarii rotii si a "intrarii" in functiune a ABS-ului.

De aici si zicala: "am pus o frana de mi-a intrat ABS-ul ", adica am folosit frana la eficienta maxima.

 

Simplu , nu ???

 

Ce poti tu sa reglezi este distanta intre senzorul de ABS fata si roata polara ( aceea cu fante). Verifica si regleaza cu o lera daca distanta respectiva este intre 0,2 mm si 1,7 mm. Doar asa vei putea sta linistit ca senzorul isi face treaba. Mai poti regla insa si altceva : dozajul fortei de franare, astfel incat sa nu fie nevoie sa intre ABS-ul in functiune, dar asta depinde numai si numai de tine ci nu de vreo componenta a motocicletei sau vreun reglaj fin al acesteia.

Editat de marele alb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersic la toti ca mi-am clarificat problema. eu daca am luat mobra din deutch, am avut parte si de cartea ei tot in germana, asa ca "0" traducere si incercam eu , vezi doamne, sa reglez ambreiajul(ca la cele cu cablu, cu jocul respectiv), abs-ul(chiar daca stiam ca la auto nu se regleaza). Ma gandeam eu cat de fine pot fi setarile, ca nu vedeam diferente .

ramane de vazut, care sunt, totusi , setarile de drum... in principiu macar

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersic la toti ca mi-am clarificat problema. eu daca am luat mobra din deutch, am avut parte si de cartea ei tot in germana, asa ca "0" traducere si incercam eu , vezi doamne, sa reglez ambreiajul(ca la cele cu cablu, cu jocul respectiv), abs-ul(chiar daca stiam ca la auto nu se regleaza). Ma gandeam eu cat de fine pot fi setarile, ca nu vedeam diferente .

ramane de vazut, care sunt, totusi , setarile de drum... in principiu macar

 

:)

 

 

Daca te referi la setarile suspensiei pentru R 1200 GS, la drum... .

Incearca asa: Nu stiu ce greutate ai, insa BMW recomanda la drum ( sosea) pentru un pilot de aproximativ 85 kg, fara bagaje, o setare a suspensiei spate pe standard ( rotesti rozeta ajustabila a telescopului spate pina reglezi pe 'STD", la semn )

In functie de bagajele pe care le ai ( cu sau fara genti laterale , cu sau fara top case) , dar si de existenta unui pasager, reglezi suspensia in concordanta cu calitatea asfltica a drumului.

Tinind cont de toate aceste variabile, dar si de stilul de condus ( mai agresiv sau mai lejer) incearca diferite reglaje si o sa sesizezi ca daca suspensia iti este prea moale , motocicleta tinde sa "topaie" de roata spate in curbe, daca este prea tare, o sa te scuture putin la drum intins. Nu uita de reglajul pentru ulei al telescopului. Cel mai bine e sa-l pui intre "S'' si ''H" si dupa aceea sa incerci diferite combinatii.

Atentie insa si la presiune din roti. E FOARTE importanta daca doresti reglaje de finete ale suspensiei: 2, 2 bar fata si 2,5 spate pentru plimbari solo, 2,5 bar si 2,9 bar pentru plimbari cu pasager si bagaje.

Un reglaj corect al presiunii te ajuta sa ai un bun feed-back al soselei in ghidon si un bun control , mai ales in curbe , asupra motocicletei...asta ca sa nu mai vorbim de o amprenta corecta a anvelopei la sosea ( pata de contact cu asfaltul , cea care de fapt iti da senzatia de aderenta) si bineinteles de o uzura corecta si uniforma a anvelopelor.

Sunt convins ca stiai toate acestea , dar nu le constientizai... .

Editat de marele alb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu daca am luat mobra din deutch, am avut parte si de cartea ei tot in germana, asa ca "0" traducere

In aceeasi situatie sint si eu !

Are careva in format electronic cartea tehnica in limba engleza sau romana pentru GS1150 ?

Pe net nu l-am gasit. Am o gramada de articole de pe advwisdom, am manualul de intretinere de 50 mb, dar acea carte tehnica e utila ca am toate notiunile de baza stranse la un loc.

Sau, daca are careva timp si bunavointa, poate face o scanare. Ar fi super !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde se poate echilibra roata de pe spate prin buc.? (in afara de bavaria)

se poate echilibra pe aparatele folosite la un service auto?

 

atentie ce intrebi

ce fel de roata

spite

turnata

echilibrare cu plumbi

centrare spite

 

etc

da un pm si.ti explic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit saua joasa de la Touratech (prin posta). Primele impresii:

1. Este joasa :friends:

2. Este ciudata. Prima impresie a fost negativa, din punct de vedere al confortului. Dar dupa ceva km pare buna. Sunt curios cum o fi la drum lung.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit saua joasa de la Touratech (prin posta). Primele impresii:

1. Este joasa :friends:

2. Este ciudata. Prima impresie a fost negativa, din punct de vedere al confortului. Dar dupa ceva km pare buna. Sunt curios cum o fi la drum lung.

 

Spor

 

Ajungi mai bine cu picioarele jos cu saua asta ?

Cam ce intaltime ai ?

Te intreb pentru ca sunt si eu tentat de un 1200GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajungi mai bine cu picioarele jos cu saua asta ?

Cam ce intaltime ai ?

Te intreb pentru ca sunt si eu tentat de un 1200GS.

Da ajung mai bine. Pun ambele talpi deodata pe pamant, la limita. Am 1,75m. Dar depinde de conformatie. Am un prieten la fel de inalt (adica scund :friends: ), dar care ajunge mult mai greu.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde se poate echilibra roata de pe spate prin buc.? (in afara de bavaria)

se poate echilibra pe aparatele folosite la un service auto?

daca ai r12gs standard (adica cu jante turnate) echilibrarea teoretic poti s-o faci la orice vulcanizare care are masina de echilibrat + un adaptor pentru roata moto. verificate sunt service-urile Sama, Autozone si Pneurom.

daca te referi la centrare sau roluire n-am informatii.

 

 

Da ajung mai bine. Pun ambele talpi deodata pe pamant, la limita. Am 1,75m. Dar depinde de conformatie. Am un prieten la fel de inalt (adica scund :lol: ), dar care ajunge mult mai greu.

Spor

conteaza nitel si cum esti imbracat! :cheers:

eu cu pantalonii de tura cand au ambele mesade montate ajung jos mai greu decat cu cei de oras. si am cam aceeasi conformatie :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ajung mai bine. Pun ambele talpi deodata pe pamant, la limita. Am 1,75m. Dar depinde de conformatie. Am un prieten la fel de inalt (adica scund :friends: ), dar care ajunge mult mai greu.

Spor

 

Mersi !

Eram curios pentru ca eu am aproape 1,73m inaltime.

Am vazut ca in loc de sa se pot pune amortizoare cu cursa reglabila ...dar pretul e ametitor (Wilbers la Wunderlich ... 1069 Euro...cursa 25-100mm). Cu chestiile alea cred ca si pe adventure ne-am putea urca :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...