Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

mersic la toti ca mi-am clarificat problema. eu daca am luat mobra din deutch, am avut parte si de cartea ei tot in germana, asa ca "0" traducere si incercam eu , vezi doamne, sa reglez ambreiajul(ca la cele cu cablu, cu jocul respectiv), abs-ul(chiar daca stiam ca la auto nu se regleaza). Ma gandeam eu cat de fine pot fi setarile, ca nu vedeam diferente .

ramane de vazut, care sunt, totusi , setarile de drum... in principiu macar

 

:)

 

 

Daca te referi la setarile suspensiei pentru R 1200 GS, la drum... .

Incearca asa: Nu stiu ce greutate ai, insa BMW recomanda la drum ( sosea) pentru un pilot de aproximativ 85 kg, fara bagaje, o setare a suspensiei spate pe standard ( rotesti rozeta ajustabila a telescopului spate pina reglezi pe 'STD", la semn )

In functie de bagajele pe care le ai ( cu sau fara genti laterale , cu sau fara top case) , dar si de existenta unui pasager, reglezi suspensia in concordanta cu calitatea asfltica a drumului.

Tinind cont de toate aceste variabile, dar si de stilul de condus ( mai agresiv sau mai lejer) incearca diferite reglaje si o sa sesizezi ca daca suspensia iti este prea moale , motocicleta tinde sa "topaie" de roata spate in curbe, daca este prea tare, o sa te scuture putin la drum intins. Nu uita de reglajul pentru ulei al telescopului. Cel mai bine e sa-l pui intre "S'' si ''H" si dupa aceea sa incerci diferite combinatii.

Atentie insa si la presiune din roti. E FOARTE importanta daca doresti reglaje de finete ale suspensiei: 2, 2 bar fata si 2,5 spate pentru plimbari solo, 2,5 bar si 2,9 bar pentru plimbari cu pasager si bagaje.

Un reglaj corect al presiunii te ajuta sa ai un bun feed-back al soselei in ghidon si un bun control , mai ales in curbe , asupra motocicletei...asta ca sa nu mai vorbim de o amprenta corecta a anvelopei la sosea ( pata de contact cu asfaltul , cea care de fapt iti da senzatia de aderenta) si bineinteles de o uzura corecta si uniforma a anvelopelor.

Sunt convins ca stiai toate acestea , dar nu le constientizai... .

Editat de marele alb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu daca am luat mobra din deutch, am avut parte si de cartea ei tot in germana, asa ca "0" traducere

In aceeasi situatie sint si eu !

Are careva in format electronic cartea tehnica in limba engleza sau romana pentru GS1150 ?

Pe net nu l-am gasit. Am o gramada de articole de pe advwisdom, am manualul de intretinere de 50 mb, dar acea carte tehnica e utila ca am toate notiunile de baza stranse la un loc.

Sau, daca are careva timp si bunavointa, poate face o scanare. Ar fi super !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde se poate echilibra roata de pe spate prin buc.? (in afara de bavaria)

se poate echilibra pe aparatele folosite la un service auto?

 

atentie ce intrebi

ce fel de roata

spite

turnata

echilibrare cu plumbi

centrare spite

 

etc

da un pm si.ti explic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit saua joasa de la Touratech (prin posta). Primele impresii:

1. Este joasa :friends:

2. Este ciudata. Prima impresie a fost negativa, din punct de vedere al confortului. Dar dupa ceva km pare buna. Sunt curios cum o fi la drum lung.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit saua joasa de la Touratech (prin posta). Primele impresii:

1. Este joasa :friends:

2. Este ciudata. Prima impresie a fost negativa, din punct de vedere al confortului. Dar dupa ceva km pare buna. Sunt curios cum o fi la drum lung.

 

Spor

 

Ajungi mai bine cu picioarele jos cu saua asta ?

Cam ce intaltime ai ?

Te intreb pentru ca sunt si eu tentat de un 1200GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajungi mai bine cu picioarele jos cu saua asta ?

Cam ce intaltime ai ?

Te intreb pentru ca sunt si eu tentat de un 1200GS.

Da ajung mai bine. Pun ambele talpi deodata pe pamant, la limita. Am 1,75m. Dar depinde de conformatie. Am un prieten la fel de inalt (adica scund :friends: ), dar care ajunge mult mai greu.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde se poate echilibra roata de pe spate prin buc.? (in afara de bavaria)

se poate echilibra pe aparatele folosite la un service auto?

daca ai r12gs standard (adica cu jante turnate) echilibrarea teoretic poti s-o faci la orice vulcanizare care are masina de echilibrat + un adaptor pentru roata moto. verificate sunt service-urile Sama, Autozone si Pneurom.

daca te referi la centrare sau roluire n-am informatii.

 

 

Da ajung mai bine. Pun ambele talpi deodata pe pamant, la limita. Am 1,75m. Dar depinde de conformatie. Am un prieten la fel de inalt (adica scund :lol: ), dar care ajunge mult mai greu.

Spor

conteaza nitel si cum esti imbracat! :cheers:

eu cu pantalonii de tura cand au ambele mesade montate ajung jos mai greu decat cu cei de oras. si am cam aceeasi conformatie :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ajung mai bine. Pun ambele talpi deodata pe pamant, la limita. Am 1,75m. Dar depinde de conformatie. Am un prieten la fel de inalt (adica scund :friends: ), dar care ajunge mult mai greu.

Spor

 

Mersi !

Eram curios pentru ca eu am aproape 1,73m inaltime.

Am vazut ca in loc de sa se pot pune amortizoare cu cursa reglabila ...dar pretul e ametitor (Wilbers la Wunderlich ... 1069 Euro...cursa 25-100mm). Cu chestiile alea cred ca si pe adventure ne-am putea urca :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a veni in ajutorul celor ce doresc sa-si puna xenon, si pentru a diminua timpul necesar gasirii unei solutii optime, am atasat citeva imagini cu relocarea pe care am facut-o azi - atit a balasturilor cit si a droserelor (plural pentru ca am pe ambele faze) - si de care sunt foarte multumit!

 

Aceasta repozitionare chiar era necesara, intrucit accesul la clapeta de reglaj al farului era foarte dificil, iar zona in care aceastea au fost puse intitial - sub contact pt. balasturi, repectiv sub bord pentru drosere - lasa senzatia unui spatiu sufocat!

 

Imi pare rau ca n-am facut poze si cu locatia initiala, dar tocmai am precizat-o mai sus.

 

Cit despre calitatea luminii generate de instalatie … las imaginile sa vorbeasca. Si atentie, afara era soare!

 

post-4731-1237145341_thumb.jpg

post-4731-1237145366_thumb.jpg

post-4731-1237145386_thumb.jpg

post-4731-1237145408_thumb.jpg

post-4731-1237145428_thumb.jpg

post-4731-1237145443_thumb.jpg

post-4731-1237145463_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tau ... eu am prins blasturile si noul claxon in acelasi loc

 

 

 

Pai da, da' se pare ca la modelul pe care-l ai tu, este singura solutie!

Uitindu-ma cu atentie, am observat ca exista diferente din punct de vedere constuctiv - n-am stiut si n-am banuit acest aspect!

 

Oricum, eu unul sunt multumit de ce-am facut!

 

Am acces mult mai usor la mufe, la becurile din far, la clapeta de reglaj al acestora, si - nu in ultimul rind - asa cum se poate vedea din poze, zona a vevenit "foarte aerisita"!

 

Se pare ca informatia mea se adreseaza doar celor cu modelul dupa 2008 - sau /si posibil 2007.

 

Oricum, cred ca e bine de avut in vedere si aceasta optiune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca par offtopic, dar: ca sa se stie ca nu neglijam pe nimeni, va amintesc ca se pregateste prima intrunire a posesorilor de BMW la Voineasa. La sfirsitul lunii ar trebui sa dam raspunsul definitiv la locatia de cazare, deci cei care se gindesc sa vina, trebuie sa achite avansul si, daca nu au facut-o deja, sa se adauge in coada listei facute pe topic.

 

/index.php?...6655&st=180

 

Aici aveti datele pentru avans, iar pina acolo aveti restul amanuntelor, in cazul in care ati venit mai tirziu si ati pierdut explicatiile.

 

O sa fie chef de chef plus coclaureala pentru cei care vor vrea sa se ia in piept cu vremea de mai, asa ca, indiferent de experienta sau tip de BMW, oricine este binevenit, indiferent daca este forumist activ sau doar cititor. Nu ezitati, nu se stie niciodata cit de mindri veti fi mai incolo, cind veti putea povesti nepotilor ca ati participat la prima intrunire BMW din istoria tarii asteia! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Scuze si eu daca par offtopic,

 

 

Pentru cei ce vor sa vina la VOINEASA!!!

Daca vor fi mai mult de 40 de persoane inscrise la TOMBOLA, vom avea o TOMBOLA!!!!!

Nu uitati sa veniti cu bani pentru TOMBOLA!

Pentru cei interesati este vorba de un BMW-DAKAR 2005!

 

 

Va scriu aceste randuri pentru a va informa asupra unui nou mod de a cumpara o motocicleta. Este vorba de un soi de tombola.

 

Ce este tombola de motociclete?

Este un sistem prin care oricine poate participa la tragerea la sorti pentru o motocicleta cu o investitie minima.

Cum functioneaza?

- Fiecare motocicleta este valorificata de propietar la o anumita suma de bani. Valoarea i se imparte la numarul de persoane inscrise. Numarul de tichete rezultate sunt practic sansele fiecarui membru la extragerea de la tombola.

- Sa luam un exemplu concret: o motocicleta in valoare de 4000 de eu.

II impartim valoarea la numarul de persoane inscrise (40), de unde rezulta ca fiecare tichet (de la 1 la 40) valoreaza 100 de eu. Orice membru poate cumpara unul sau mai multe tichete. Sansele lui de castig la tombola cresc pe masura ce tichetele cumparate sunt mai multe.

ATENTIE: numarul tichetelor nu este fix.

 

 

Astept sugestii, reclamatii si o lista cu cei ce doresc sa se inscrie!

 

 

 

 

 

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

se vinde:

 

toba plus evacuare noi noutze...........800 eu

parbriz ........fumuriu nou (doar plesticul )120 euro

oglinzi in cutie 80 euro

crash bar ,,,,,100 euro

aripa fatza 30 euro

axe cu came +culbutori .,...schimbate cu axe de tunning in primii 2000 km---400 euro

 

PIESELE DE ADVENTURE SUNT NOI ........LE-AM SCHIMBAT UNELE DIRECT LA ACHIZITZIONAREA MOTORULUI (TOBA EVACUAREA).......SI DUPA 2000 KM (AXELE SI CULBUTORII)..........

 

PC POKET ASSUS 636-------SE POATE PUNE PE SUPORTUL DE PARBRIZ SAU GHIDON........1+4 GB MEMORIE ,MP3 ,BLUETOTH,NAVIGATZIE I-GO 2008......,WINDOWS MOBILE 6,WIRRLESS.............150 EURO

 

HONDA VF 500 F AN FABRICATZIE 1986 ,,,,,,,,PT IESE SAU RECAROSARE .......FUNCTZIONEAZA PERFECT DAR NU SE POATE INMATRICULA ....ARE 74 CAI SI 40000 KM......700 EURO

CHIT DE AMBREIAJ NOU PT ACELASI MOTOR,,,,,,,,,,90 EURO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a crapat un simering la transmisia finala. Am aruncat-o la Bavaria, sa vad ce stiu si baietii astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti-am zis: mare grija sa nu iei in primire mobra decat dupa ce o plimbi vreo 5 km. Nu zic ca Bavaria sunt carnati insa se poate sa-ti schimbe doar saiba de la scurgere. Aia tine bine si cu presiune in final. Ce nu tine, este (de fapt sunt) semeringul de peste rulment si garnitura dintre partile carcasei rotorului. Puteai sa testezi inainte,puneai o saiba noua,curatai finala si cauciucul si ii dadea in forta vreo 10 km. Daca tot se scurgea ulei e clar ca nu e de la scurgere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici,daca ai noroc este doar garnitura dintre jumatati. Eu totusi cred ca trebuie sa schimbi rulmentul cu simeringul aferent. Daca alea-s puscate , incepe sa curga dupa rotor si se prelinge pe carcasa. Nu stiu cat te-ar putea costa reparatia. Pe mine m-a costat 138 EUR insa aici ora de munca e mai scumpa.

 

rear.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: MARE RUGAMINTE!!! Am nevoie(imprumut si daca este ok o si cumpar) de o sa de adventure fiind cea mai la indemana metoda de a vedea daca pozitia pasagerului se schimba ..s-a va explic: vreau ca pasagerul sa stea la acelasi nivel cu mine, diferenta de nivel de la saua standard de la GS este suparatoare in cazul meu nevasta-mea este inalta si la drum se tine de mine nu de manerele din spate dar eu fiind pozitionat prea jos o oblig sa se incline spre fata si la drum apar dureri de spate!! mai am varianta unei sei dintr-o bucata de la touratech sau wunderlich dar cea mai rapida si al indemana solutie ar fii asta cu saua de adventure mai ales ca am citit pe topic ca o parte ati renuntat la ea in favoarea uneia aftermarket deci sper ca cineva v-a avea buna vointa s-a ma ajute!!!multumesc anticipat Raul!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e si varianta sa se tina de manerele alea - incomodeaza mult mai putin :cheers:

Este mult mai bine ca pasagerul sa se tina de pilot deoarece pe viraje se sincronizeaza mult mai bine!!noi mergem asa de 19ani si daca ma dau cu ea sau solo este la fel ..pt mine nevastamea chiar nu este o povara pe moto indiferent de cat de virajat este traseul dar acum cand am trecut de la Varadero al GS 1200 a aparut aceasta mica problema de confort din cauza diferentei dintre cele doua parti ale sei!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai sunt doua variante:

Ori te paraseste si isi alege un mascul mai inalt,pastreaza motocicleta,sau cauti tu o piesa mai micuta..dupa gusturi.. :cheers:

Cum dracu sa bagi banii in sea?

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...