bogdan_harea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Frumos la Zetea n-a ce zice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 10, 2011 Admin Share Postat August 10, 2011 Nu cred ca este problema de turnare aici. Nu stiu, eu o pun pe seama faptului ca vor sa scape de kilograme cu orice pret, pentru a le face mai fasnete si mai economice, dar cu ce pret! Subtiaza carene si elemente importante de cadru. Un tanc ca 1100/1150 nu cred ca poate pati asa ceva. PS:@Gabyshor..cind vedem si noi filmerile alea facute de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Nu cred ca este problema de turnare aici. Nu stiu, eu o pun pe seama faptului ca vor sa scape de kilograme cu orice pret, pentru a le face mai fasnete si mai economice, dar cu ce pret! Subtiaza carene si elemente importante de cadru. Un tanc ca 1100/1150 nu cred ca poate pati asa ceva. PS:@Gabyshor..cind vedem si noi filmerile alea facute de tine? nu stiu unde sa le pun. sunt destul de mari. si din pacate, de editare n-am avut timp inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Nu cred ca este problema de turnare aici. Nu stiu, eu o pun pe seama faptului ca vor sa scape de kilograme cu orice pret, pentru a le face mai fasnete si mai economice, dar cu ce pret! Subtiaza carene si elemente importante de cadru. Un tanc ca 1100/1150 nu cred ca poate pati asa ceva. PS:@Gabyshor..cind vedem si noi filmerile alea facute de tine? In pozele astea nu se vede spartura in sctiune, dar in altele erau fotografiate in detaliu si structura aluminiului era clar foarte mare. Este vorba de structura cristalina rezultata dupa turnare. Posibil defect de material, putin probabil pt ca atunci s-ar sparge loturi intregi de piese, sau greseala de turnare mai probabila dupa mine. Evident usurarea motocicletei face ca solicitarile in material sa creasca si evident frecventa defectelor. Editat August 11, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 11, 2011 Admin Share Postat August 11, 2011 O tine si asta de personalitate, stiu eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 -e posibil sa fi mers pe-o roata si fiind de putin timp proprietar s-a dezechilibrat, a intrat cu roata in copac de aici si urma de pe copac cu scoarta dislocata regasita intre janta si anvelopa, ceva detalii atasate pozelor puse de proprietar de unde au fost transpuse ? -defect de material si la jamba stanga (partea lucioasa)la a mea pe care culiseasa simeringul de ulei, porozitate in material de care se freaca simeringul, ulterior cedand, a doua oara, doar stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Mai oameni buni - chiar nu sunt subiectiv - da' inainte de a incerca sa denigrati atat marca cat si modelul, mai bine va informati cate astfel de cazuri s-au intamplat, la NUMARUL DE BUCATI VANDUTE! S-ar putea sa ramaneti mai mult decat surprinsi - ca sa nu spun cracanati - de rezultat! Nu de alta, da' altfel nu faceti decat sa confirmati mesajul transmis de " vulpea care nu ajunge la struguri ..."! Ca va convine sau nu, R 1200GS deocamdata ramane cel mai bine vandut model al tututor timpurilor al bavarezilor! Sau cum spune un amic microbist ... "CLASAMENTUL VORBESTE!" Ati vazut voi in ce conditii s-a intamplat incidentul din poza? De ce va bagati in seama aiurea? Tipic romanesc: toate lumea le stie pe toate si se pricepe la toate! Apropos, daca tot cunoasteti asa de bine marca, modelul si tehnologia de fabricatie, daca va pricepeti la defecte si cauze, de ce nu va trimiteti CV-ul la BMW? Poate cu ajutorul vostru vor fi eliminate toate problemele pe care le intampina firma asta de rahat - si vor putea produce ceva cu care sa nu se mai faca de cacao! Posesorilor acestui model le doresc sa se bucure de el - asa cum fac eu - si ... "sa nu mai "puna botu" la toate prostiile. Nu de alta, da' pe forumul acesta pana citesti un post din care sa iei ceva bun ... treci prin " tz" pagini de aberatii! Numai bine, la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 11, 2011 Autor Share Postat August 11, 2011 tau" man aici te contrazic chiar daca sunt posesor unele lucruri au inceput sa fie schimbate eu am vazut exemple ......nu le.am citit pe net la modelul vechi aveam o protectie la alternator care pe cel nou nu am mai regasit.o si era in masa o bucata de plastic finisajul rezervorului dupa ce a fost scos din matrita difera de cel vechi si altele NU NUMAI IN CAZUL BMW si si la alte marci prin dorinta imensa de scadere a costurilor scade si calitatea FABRICANTII vor sa aibe acelasi profit sau chiar mai mare pe un nr mai scazut de unitati vandute de unde............... din productie cum....... scazand calitatea ps. NU SPUN CA MI.AS LUA ALTCEVA insa e cam naspa sa platesc mai mult cu 2500 euro pe un model 2010 fata de un model 2007 dar lumea toata e in schimbare si se doreste un consum cat mai mare unde sunt masinile alea de tineau 20 de ani acum la max 5 ani cam vrei s.o schimbi EU UNUL CLAR RAMAN FIDEL ACESTEI JUCARII dar asta nu ma face sa nu recunosc defectele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Intr-adevar, unde e marfa, e si paguba Ca mai pun eu cate o poza cu defecte la 12gs, asta e. Si restu mobrelor au defecte, si la japoneze noi, insa alea nu sunt la fel de mult mediatizate. Si intr-adevar, e o treaba sa ai 1 motor rupt in 2 la 1000 de bucati vandute decat un motor rupt in 2 la 250 de bucati vandute (cum ar fi japonezele). Si defecte care iti pun viata in pericol nu ii doar cadrul ce se rupe, ca mai is si altele, gen voblaj la 160 la ora (st1200) si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Intr-adevar, unde e marfa, e si paguba Ca mai pun eu cate o poza cu defecte la 12gs, asta e. Si restu mobrelor au defecte, si la japoneze noi, insa alea nu sunt la fel de mult mediatizate. Si intr-adevar, e o treaba sa ai 1 motor rupt in 2 la 1000 de bucati vandute decat un motor rupt in 2 la 250 de bucati vandute (cum ar fi japonezele). Si defecte care iti pun viata in pericol nu ii doar cadrul ce se rupe, ca mai is si altele, gen voblaj la 160 la ora (st1200) si altele Care e modelul de japoneza produs in prezent cu probleme la 1 din 125? Editat August 11, 2011 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 11, 2011 Autor Share Postat August 11, 2011 si sa nu uitam CATE MOTO JAPONEZE NOI s.au vandut in 3 ani in romania si cate BMW noi s.au vandut .,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 si sa nu uitam CATE MOTO JAPONEZE NOI s.au vandut in 3 ani in romania si cate BMW noi s.au vandut .,... Ce relevanta are ce zici tu? Motor nou isi ia cine are bani. SI cine are bani, daca e snob, o sa isi ia ce e mai scump. BMW e printre cele mai scumpe si mai cunoscute. Deci isi ia BMW. Oricum BMW si Harley sunt in acceeasi oala - BMW in europa, Harley in america. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 ... Ma uit la poza ta cu invidie. Ultima data cand am campat pe plaja cu a mea, aproape ca mi-am dizlocat umarul stang ca s-o scot din nisip, eu aveam Metzeler Tourance ... as fi dat orice pentru o pereche de TCK-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 11, 2011 Autor Share Postat August 11, 2011 Ce relevanta are ce zici tu? Motor nou isi ia cine are bani. SI cine are bani, daca e snob, o sa isi ia ce e mai scump. BMW e printre cele mai scumpe si mai cunoscute. Deci isi ia BMW. Oricum BMW si Harley sunt in acceeasi oala - BMW in europa, Harley in america. revin la ideea ta CA SCRIE bmw CA SCRIE KTM ca scrie yawa ori honda NU conteaza ....pt mine conteaza cum ma simt cand o pilotez ps . masina BMW nu mi.as lua DACA AS AVEA BANI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 tau" man la modelul vechi aveam o protectie la alternator care pe cel nou nu am mai regasit.o si era in masa o bucata de plastic - crezi oare ca vei ramane vreodata in drum, din aceasta cauza? finisajul rezervorului dupa ce a fost scos din matrita difera de cel vechi si altele - DA-MI VOIE SA SPUN CA MA INDOIESC; EU UNUL NU AM VAZUT NICIO DIFERENTA! sa nu-mi spui ca rezervoarele montate pe modelele 2010 si 2011 sunt chiar mai usoare si subtiri pentru ca s-a facut economie de material?! ... scadere a costurilor scade si calitatea - la mine ADV. 2011 versus GS 1200 model 2008: exact acelasi consum: 5,1 l / 100 km, la o viteza de 100 km/h, 3500 rot / min, incarcat cu bagajele pentru camparea la mare, cauciucuri TKC 80 si parbrizul mare de la ZTechnik - CINE NU CREDE, ESTE INVITAT SA MEARGA CU MINE SI SA SE CONVINGA! ca atare, eu unul pana sa vorbesc de scaderea calitatii - pentru ca asta se vede (sau nu) in timp - pot vorbi intai de imbunatatirea performantelor! insa e cam naspa sa platesc mai mult cu 2500 euro pe un model 2010 fata de un model 2007 - NU, ZAU?! de unde naiba ai scos-o si p-asta?! banuiesc ca nu vorbesti de bmw?! pretul pe care l-am platit eu a fost acelasi ca cel din 2008 - nu uita ca tva-ul a crescut cu 5%! se stie ca pastrez si bonurile de benzina, asa ca cine vrea sa se convinga ... n-are decat, pot sa demonstrez cu oferte si facturi! EU UNUL CLAR RAMAN FIDEL ACESTEI JUCARII - idem si eu - ca doar din acest motiv sunt la a treia bucata luata de la Bavaria. cu cat se spun mai multe rele despre ea, cu atat o iubesc mai mult! asa ca ... bagati baieti, nu va retineti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Intr-adevar, unde e marfa, e si paguba Ca mai pun eu cate o poza cu defecte la 12gs, asta e. Si restu mobrelor au defecte, si la japoneze noi, insa alea nu sunt la fel de mult mediatizate. Si intr-adevar, e o treaba sa ai 1 motor rupt in 2 la 1000 de bucati vandute decat un motor rupt in 2 la 250 de bucati vandute (cum ar fi japonezele). Si defecte care iti pun viata in pericol nu ii doar cadrul ce se rupe, ca mai is si altele, gen voblaj la 160 la ora (st1200) si altele unde ai gasit date asa exacte ? 1 din 1000 bmw si 1 din 250 japan... Editat August 11, 2011 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 unde ai gasit date asa exacte ? 1 din 1000 bmw si 1 din 250 japan... Nu ti-ai dat seama ca vorbea la modu general si nu din exemple clare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu ti-ai dat seama ca vorbea la modu general si nu din exemple clare? io mi-am dat seama dar tocmai aici e greseala,toti spun BMW = fiabilitate...si la bmw in ultima vreme tocmai pe fiabilitate nu mai sunt ce-au fost odata fata de ceilalti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 tau" man aici te contrazic chiar daca sunt posesor unele lucruri au inceput sa fie schimbate eu am vazut exemple ......nu le.am citit pe net la modelul vechi aveam o protectie la alternator care pe cel nou nu am mai regasit.o si era in masa o bucata de plastic finisajul rezervorului dupa ce a fost scos din matrita difera de cel vechi si altele NU NUMAI IN CAZUL BMW si si la alte marci prin dorinta imensa de scadere a costurilor scade si calitatea FABRICANTII vor sa aibe acelasi profit sau chiar mai mare pe un nr mai scazut de unitati vandute de unde............... din productie cum....... scazand calitatea ps. NU SPUN CA MI.AS LUA ALTCEVA EU UNUL CLAR RAMAN FIDEL ACESTEI JUCARII dar asta nu ma face sa nu recunosc defectele ianachime, te a batut soareale in cap ) tu sa spui asta, mai rar asa ceva. dincolo de gluma, - sunt de acord cu tot ce spui - m am uitat ( asa cum tu vezi in curtea ta, eu in a mea:) ) la modelele mai noi de varadero- pana mea, finisari din ce in ce mai aiurea. nu mai vorbesc de cat de spartan a devenit bordul. reduceri de costuri..ca peste tot deci nu e boala doar la " voi" ci e generala. ma rog, e o diferenta de pretdestul de mare dar ideea ramane si nici eu nu mi as lua altceva, ba chiar as spune ca mi as lua acelasi model din acealasi an . deh, eu sunt mai conservator. iar daca mai sus s a inteles ca am dat cu pietere, nu i asa, pur si simplu era stupefiat tinand cont de ce model era si cate parale vine..de..ruptura. respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Daca se rupea in urma unui accident, cat de usor, putea fi scuzabil, dar indiferent pe unde ai merge, daca nu ai lovit ceva, nu este. Iata ca se intampla sa avem aceeasi parere de data asta dar... asa cum spunea si Aurelian este relevant clar si proportional, la cate se intampla. Apoi, mai este un "dar": nu stii la ce "chinuri" a fost supusa in prealabil motocicleta si, si mai important, in ce conditii exact s-a intamplat. Dan a pus doar niste poze, fara vreo explicatie. Dupa cum se vede in poze si pare un drum forestier banal, cam greu de crezut... ma uitam cand am schimbat moto la cea veche si observam clar diferente de calitatensi finisaj intre cele 2 cu minusuri pe cea noua Pana acum senzatia mea este invers dar m-ai facut curios si o sa "studiez" problema, cand am ocazia sa am ambele variante una langa alta. Conteaza insa si exact la care repere anume te referi, care ti se par tie reprezentative. insa e cam naspa sa platesc mai mult cu 2500 euro pe un model 2010 fata de un model 2007 Aici, fiind vorba de cifre, nu exista dubii si iti spun sigur ca gresesti. Undeva iti scapa ceva si nu faci comparatia corect, poate din cauza diferitelor "inginerii financiare" (leasing, buy-back, tva, discount etc) prin care ai luat cele 2 motociclete. Pretul de lista nu era diferit (sensibil, cel putin) intre 2007 si 2010/2011 la exact acelasi motor cu ACELEASI DOTARI. unde sunt masinile alea de tineau 20 de ani acum la max 5 ani cam vrei s.o schimbi Pai tu intrebi, tu raspunzi. Inainte lumea isi lua un obiect (ex masina sau moto) de care se atasa foarte tare. Apoi, poate nici progresul tehnologic nu era asa rapid ca acum. In plus, produsele oferite de banci&co, buyback-ul etc. sunt din ce in ce mai variate si atractive si te fac sa ai acces mai usor la noul model care de obiecei are ceva mai atractiv decat anteriorul. Eu unul recunosc ca nu ma vad tinand actuala motocicleta mai mult de 3 ani. Si pana la urma, in cazul lui BMW si mai ales GS e chiar bine cand vezi cat de bine isi tine pretul in timp. io mi-am dat seama dar tocmai aici e greseala,toti spun BMW = fiabilitate...si la bmw in ultima vreme tocmai pe fiabilitate nu mai sunt ce-au fost odata fata de ceilalti Eu unul cand spun BMW nu spun neaparat fiabilitate, desi in 5 sezoane cu BMW nu am avut nicio problema, n-am ramasa niciodata in drum; vad insa alte calitati (indiferent ca sunt certe sau subiective) pe care nu le-am vazut la alte motociclete. Ce relevanta are ce zici tu? Motor nou isi ia cine are bani. SI cine are bani, daca e snob, o sa isi ia ce e mai scump. BMW e printre cele mai scumpe si mai cunoscute. Deci isi ia BMW. Oricum BMW si Harley sunt in acceeasi oala - BMW in europa, Harley in america. Cu cateva minute inainte facusem un comentariu la adresa postului asta al tau pe care l-am sters, nevrand sa risc sa te judec daca am inteles gresit; totusi, mai ales in contextul in care i-ai raspuns lui Ianachim la acel post, ce vrei sa zici? Exista multi oameni care "au bani" (desi notiunea din ghlimele e tare relativa) si n tipuri de motociclete pe piata, din care foarte multe japoneze. Deci, care este ideea ta? N-as vrea sa inteleg o gandire romaneasco-proletarista (ca si cea ca oricine are BMW, Mercedes sau SUV e automat parvenit sau manelist) si sa vad o legatura de tipul BMW=snob... gresesc? Editat August 11, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Imi cer scuze pentru miss-leading, dar... "I was trying to avoid this piece of stone about fist size on the road and hit it. I was forced to go of road into soft sand and was trying to drive out but there was this big tree stump which my front wheel hit it and it ripped the front ball-joint out. After that bike was heading towards the pinetree and hit it. From that tree it impacted around facing towardrs directions where i came from and slung me on that rock on my back. My back protector took most of the impact and saved me from worst. Broken wrist is worst. And yes, i´m well medicated. Best thing is that doctor said no "household work" eg. vacuuming etc. for long time " Deci putem lauda in continuare sigla BMW La faza asta nu stiu ce mobra se putea descurca mai bine. Si eu am rupt GS-ul in 2 la accident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Postul meu se adreseaza fanatismului lipsit de fond cu care ianachim vorbeste de bmw. Tonul e acelasi cu al lui. Fiecare intelege ce vrea. Afirmatia lui indica in mod evident o indoctrinare data de publicitatea aberanta a BMWului. Si o mai spune de parca ar fi un mare adevar. Imi aduce aminte de niste harley-isti care sustin ca motoarele lor sunt cele mai tari si japonezele si europenele sunt praf. Cand cu totii stim ca obiectiv vorbind, harley are niste motoare din evul mediu. Nu ca boxerele BMW ar fi departe ca idee tehnologica. Bravo BMW si Harley pentru ca ati reusit sa promovati antichitati ca motoare moderne. Bravo pentru publicitate si pentru promovarea MARCII, nu a motorului in sine. Editat August 11, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Imi cer scuze pentru miss-leading, dar... "I was trying to avoid this piece of stone about fist size on the road and hit it. I was forced to go of road into soft sand and was trying to drive out but there was this big tree stump which my front wheel hit it and it ripped the front ball-joint out. After that bike was heading towards the pinetree and hit it. From that tree it impacted around facing towardrs directions where i came from and slung me on that rock on my back. My back protector took most of the impact and saved me from worst. Broken wrist is worst. And yes, i´m well medicated. Best thing is that doctor said no "household work" eg. vacuuming etc. for long time " Deci putem lauda in continuare sigla BMW La faza asta nu stiu ce mobra se putea descurca mai bine. Si eu am rupt GS-ul in 2 la accident... neeee. varadero sigur ramanea intreg. rupea copacu in doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu mai bateti campii cu cea mai vanduta motocicleta in cazul GS-ului. In cazul particular GS, BMW a reusit pt prima data de la infiintarea firmei sa produca un model in acelasi ordin de marime ca majoritatea motoarelor japoneze. Sa vanda japonezii cateva sute de mii de exemplare dintr-un singur model este deja banal pt ei. Cu toate aste suma defectelor tuturor motoarelor japoneze la un loc, nu egaleaza pe cele reusite de BMW, care oricum stau mai bine decat Moto Guzzi, Aprilia sau KTM. Ce trebuie inteles si tratat ca atare, BMW nu mai este interesat de mult sa fabrice Motociclete (ca M mare), singurul lucru de care sunt intradevar interesati este PROFITUL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 singurul lucru de care sunt intradevar interesati este PROFITUL. ... te pomeni ca tu ai lucra pentru valuta de Vatican (moneda natioanla ar fi "Dumnezo' tz'ajute") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.