ianachim Postat Mai 16, 2012 Autor Share Postat Mai 16, 2012 eu unul am pus 99% de 95 si la ceva timp mai arunc in rezervor un aditiv si curatator de inject Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) 1. Am cautat pe topic informatii referitoare la uleiul de motor si am gasit doua posturi: tau care zicea ca la Bavaria i-au pus Castrol Power 1 Racing 10W-50 si khk, cu Power 1 GPS 10W-40. Am trimis un mail si in Nemtzia unde a avut reviziile facute a mea si mi-au raspuns ca au folosit Power Power 1 (10w40) si atat, denumirea "GPS" (bidon verde) nu mai exista din 2010, daca mai gasiti undeva vedeti cum este cu valabilitatea. Eu am vazut atat la sevrice la Viena cat si la mecanicul venit de la München care intretinea motocicletele de la hotelul de teste in Tirol ca foloseau 10w40 la R-uri si Racing la K-uri. Hai ca n-am mai apucat sa dau edit... inca una: Simtiti vreo diferenta intre benzina de 95 si cea de 98, ca putere sau consum? Am incercat de mai multe ori 98 si n-am simtit nicio diferenta. Editat Mai 16, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Am incercat de mai multe ori 98 si n-am simtit nicio diferenta. Stii bine ca in Austria/Germania nu vei simti niciodata diferenta intre benzina de 95 si cea de 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 eu unul am pus 99% de 95 si la ceva timp mai arunc in rezervor un aditiv si curatator de inject arunci banii,da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 16, 2012 Autor Share Postat Mai 16, 2012 arunci banii,da We make money, money we spending Get mad honey, swimming and women Imported linen, Egyptian cotton The party just started, the party ain't stoppin' Keep shit poppin', poppin' these bottles Haters keep hatin', fuckin' these models So much money like we own the lotto Pull up to a club in a white Murcielago He don't make dollars, he don't make cents He don't make you rich, he don't mean shit Shit... we the shit.. I mean how much better can it get? Harleys, Maserati, Gallardoes, we make too much dough And we spend it all day... Welcome to St-Tropez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 We make money, ......... Welcome to St-Tropez da, stiu,..dupa ce-ti revii o sa te doara capu' eu beau bere , e mai sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Hai ca n-am mai apucat sa dau edit... inca una: Simtiti vreo diferenta intre benzina de 95 si cea de 98, ca putere sau consum? Nu de-alta, dar tot din manual: "Alternative fuel grade - Premium unleaded (slight power - and consumption - related restrictions) 95 ROZ/RON, 89 AKI" Cu aia de 98 (OMV 100) trage ceva mai bine dar si consuma putin mai mult... Alto 101 nu recomand, e mult mai proasta decat cea de la Omv, pe masuratelea. Niste prieteni le-au masurat in momentul in care faceau reglajele la un Evo 9 cu stand-alone si au trebuit sa modifice avansul cu 4 pct. ceea ce s-ar traduce ca are aprox 95-96! tot ce pot sa ti spun - cumparat alto 101 de la navodari, testat pe XX ( honda 1100 , 4 in linie) alt motor, alt consum, alta dinamica. desi mersesm destul cu el, parca il redescopeream atunci. poate s-au prostit de atunci ( cam 3 ani )insa ..sigul nu era "placebo". la mine ala de 100 omv nu m-a incantat deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Ai prin o zi mai buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Ca idee, vezi ca ai combinat gresit quote-ul ala, de reiese ca eu as fi comentat de tipurile alea de benzina. La un motor ca cel de XX m-as astepta sa fie alta poveste. Banuiesc ca are o compresie mult mai mare. La GS ar trebuie sa stea altfel lucrurile. Eu am incercat un singur plin cu 98 si n-am simtit diferenta, dar inca nu simt asa de bine motocicleta. Plus ca la GSA, daca vii cu 3 litri de benzina in rezervor si pleci cu 33... cam greu sa iei si asta in calcul cand incerci sa simti diferenta la CO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Nici eu nu am simtit vreo diferenta intre 95 si Alto 101 (Rompetrol). Nici la consum, nici la dinamica. Doar la buzunar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) Trebuie sa schimb discurile de frana de fata, am abs, imi poate spune si mie cineva unde pot gasi aftermarketuri(site-uri sau furnizori din tara) si daca la ele merge sa pun discul de abs? Ce cauciucuri imi recomandati pentru mers on-road, ma intereseaza in primul rand aderenta (am citit de bine de Conti TrailAttack, Anakee 2 si Tourance EXP).Multumiri anticipate. Editat Mai 17, 2012 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 17, 2012 Autor Share Postat Mai 17, 2012 Trebuie sa schimb discurile de frana de fata, am abs, imi poate spune si mie cineva unde pot gasi aftermarketuri(site-uri sau furnizori din tara) si daca la ele merge sa pun discul de abs? Ce cauciucuri imi recomandati pentru mers on-road, ma intereseaza in primul rand aderenta (am citit de bine de Conti TrailAttack, Anakee 2 si Tourance EXP).Multumiri anticipate. cati km ai de schimbi discurile??? tourance exp +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Nu are discuri originale si cred ca sunt ovalizate, asa mi-a spus baiatul de la care am luat motorul, are cca. 50k (e din 2005).Discurile sunt foarte ok, nu sunt uzate, dar la viteza, cand franez mai ferm, parca sare, nu prind franele, e ca la masina, la bmw am avut aceeasi problema si din cauza asta cred ca sunt ovalizate, am aceeasi senzatie cand franez la motocicleta.E deranjanta chestia si alea oem sunt 2100 de lei, de asta as vrea tot ceva aftermerket.Nu stiu ce inseamna plus 1.Mersi. Nu are discuri originale si cred ca sunt ovalizate, asa mi-a spus baiatul de la care am luat motorul, are cca. 50k (e din 2005).Discurile sunt foarte ok, nu sunt uzate, dar la viteza, cand franez mai ferm, parca sare, nu prind franele, e ca la masina, la bmw am avut aceeasi problema si din cauza asta cred ca sunt ovalizate, am aceeasi senzatie cand franez la motocicleta.E deranjanta chestia si alea oem sunt 2100 de lei, de asta as vrea tot ceva aftermerket.Nu stiu ce inseamna plus 1.Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 17, 2012 Admin Share Postat Mai 17, 2012 http://www.louis.de/_3005ed84144a09752d3dd8f74081e17753/index.php?topic=wgr&article_context=bikedb&wgr=512&hersteller=0&anzeige=0&typ_id=0307 Iti poti comanda de la louis.de, prin romimoto sau la kronau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 dar daca vezi ca cele neoriginale fac probleme (ceea ce poate nu-i de mirare, ca d-aia or si fi mai ieftine) mai merita sa risti?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 are cca. 50k (e din 2005). Nu vreau sa fiu rautacios...dar la 50 k de km, discul meu ( unicul si singurul de altfel ) nu are gram de uzura. Iar la a ta, cu dublu disc, is ovale...hmmmm. S'o fi dat racing pe ploaie, probabil si s'au decalit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Nu are discuri originale si cred ca sunt ovalizate, asa mi-a spus baiatul de la care am luat motorul, are cca. 50k (e din 2005).Discurile sunt foarte ok, nu sunt uzate, dar la viteza, cand franez mai ferm, parca sare, nu prind franele, e ca la masina, la bmw am avut aceeasi problema si din cauza asta cred ca sunt ovalizate, am aceeasi senzatie cand franez la motocicleta.E deranjanta chestia si alea oem sunt 2100 de lei, de asta as vrea tot ceva aftermerket.Nu stiu ce inseamna plus 1.Mersi. Nu are discuri originale si cred ca sunt ovalizate, asa mi-a spus baiatul de la care am luat motorul, are cca. 50k (e din 2005).Discurile sunt foarte ok, nu sunt uzate, dar la viteza, cand franez mai ferm, parca sare, nu prind franele, e ca la masina, la bmw am avut aceeasi problema si din cauza asta cred ca sunt ovalizate, am aceeasi senzatie cand franez la motocicleta.E deranjanta chestia si alea oem sunt 2100 de lei, de asta as vrea tot ceva aftermerket.Nu stiu ce inseamna plus 1.Mersi. daca la 50.000 km nu are discurile originale. o avea oare chiar aia 50.000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 Nu vreau sa fiu rautacios...dar la 50 k de km, discul meu ( unicul si singurul de altfel ) nu are gram de uzura. Iar la a ta, cu dublu disc, is ovale...hmmmm. S'o fi dat racing pe ploaie, probabil si s'au decalit... eu la 100000 le aveam super ok..sooooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 E posibil sa fi pus placute aftermarket, la fel de posibil sa fi mers mult curbe (munte, circuit) si din cauza asta sa se fi dus discurile. 2 seturi de discuri in 50.000km? pana mea nu-s chiar consumbile discurile de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 2 seturi de discuri in 50.000km? pana mea nu-s chiar consumbile discurile de frana Daca a folosit numai placute Ferodo este foarte posibil Discul meu pe spate se uza vazand cu ochii de la placutele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 18, 2012 Admin Share Postat Mai 18, 2012 Daca omul a vazut ca nu sunt originale inseamna ca discurile sunt aftermarket, wave. Merg pe logica, pentru ca daca avea tot originale nu avea de unde sa-si dea seama ca au fost schimbate, nu se vede nicio diferenta. Daca sunt wave atunci are logica, probabil fostul propietar le-a schimbat si din motive estetice.. Cum sunt de fapt discurile, identice cu originalul sau wave? Revenind, la vechiul RT am schimbat si eu discurile cu unele aftermarket, de pe louis si s-au comportat bine. Lucas, mai precis. Chiar vad ca actualul propietar le are si acum pe mobra, nu tot ce nu este de prim montaj este prost.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 stiu pe cieva cu discuri d-alea chinezesti care e multumit de ele. a dat 120 euro si are peste 25.000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 18, 2012 Admin Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Da draga, dar nu avea BMW! Stii ca noi suntem pretentiosi.. Editat Mai 18, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 daca la 50.000 km nu are discurile originale. o avea oare chiar aia 50.000? Te'am lasat pe tine sa insinuezi ca nu are km reali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.