Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa inteleg ca este posibil sa fie filmuletul facut de Continental cu camere profi care sa denatureze realitatea?

Ca doar nu cred sa se indoieasca nimeni de calitatile unui GS :bounce:

 

Pilot / piloti profi (este careva pe aici), duble (poate zeci pentru un cadru), motorete pregatite (repet, motorete, nu motoreta)... asta inseamna clipuri promo la orice marca... sunt realitate, da - in sensul ca nu-s CGI... in rest, numai realitate ca gigel ia motoreta din showroom si face ce face tipu' din promo nu e ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc calitatile superioare in off road ale unui KTM 950/990 ADV, dar cu siguranta si GS-ul trecea prin apa aia,

insa probabil rider-ul GS-ului nu a fost destul de hotarat sau nu a vrut sa-si uda picioarele :)

 

Desi este doar un clip publicitar, insist cu filmuletul postat adineauri de mine la care nimeni nu a zis nimic

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=lhVpXGqocX4

 

:scratch:

 

Nu de alta, dar nu-mi place sa nu fiu bagat in seama :)

 

Aici mi se pare o idee cam deplasata ENDURO cu GS-ul. Am facut si eu test cu GSA, e grea nene de enduro. Plus ca omul in videoclip a mers pe drum de DACIE, in nici un caz pe enduro. De filmat a fost filmat misto impresionant, cauciucuri cu crampoane....... ce sa mai, dar in realitate si cu un HORNET de 600 poti sa mergi pe unde a mers domnu' cu GS.

 

Frumoasa filmarea pe asfalt, mai ales stoppie in 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne intelegem domnilor, nu vroiam sa demonstrez calitatile GS-ului prin acel filmulet, doar mi-a placut si atat.

Evident sunt constient ca pilotul nu este unul obisnuit "de pe strada", in schimb pun pariu ca motoarele nu au fost pregatite, sunt absolut stock.

 

In ceea ce priveste endureala cu GS-ul ADV, da, este mult prea greu, nici cardanul nu te ajuta, etc., deci nu zic ca este un motor de enduro.

Ceea ce au facut baietii in filmulet, nici nu este dealtfel enduro, cel mult rally raid.

 

In schimb tot ce au facut cu motorul in filmulet (partea de drum forestier), poate face oricine cu ceva experienta de enduro (adica cativa ani pe motoare dedicate pt asa ceva),

nu trebuie sa fii Cyrill Despres pt a merge asa.

Cel mai greu este sa nu-ti para rau de motor, fiindca daca-l scapi in decor, sigur nu ramane intreg precum un KTM EXC.

 

Dar chiar nu vreau sa pronim o polemica pe aceasta tema, evident ca GSA nu este motor de enduro, si nici nu sunt "orbit" de calitatile lui, este doar un motor bun, care unora le place, altora mai putin.

 

ALTCEVA:

 

Pe voi cat va tine un set de placute?

Cred ca nu mai mult decat pe mine...:)

Nu o sa ma credeti, motorul are 64.0000 km si pe fata sunt inca placutele originale, iar canelurile alea de pe ferodouri mai au o adancime de ca 1,5 mm (ferodoul in sine are inca peste 3 mm grosime).

Pe spate le-am schimbat la aprox. 40.000 km, setul 2 merge inca mult si bine.

 

Oi fi mergand eu in ritm de pensionar? Nu cred, insa folosesc " excesiv " frana de motor, sunt obsedat de frana de motor :)

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

ALTCEVA:

 

Pe voi cat va tine un set de placute?

Cred ca nu mai mult decat pe mine...:)

Nu o sa ma credeti, motorul are 64.0000 km si pe fata sunt inca placutele originale, iar canelurile alea de pe ferodouri mai au o adancime de ca 1,5 mm (ferodoul in sine are inca peste 3 mm grosime).

Pe spate le-am schimbat la aprox. 40.000 km, setul 2 merge inca mult si bine.

 

Oi fi mergand eu in ritm de pensionar? Nu cred, insa folosesc " excesiv " frana de motor, sunt obsedat de frana de motor :)

dupa 40.000 si ale mele pe fata erau cu destula carne pe ele ,dar franarea mi s-a parut ca se facea destul de dur inainte de oprire.Pana la urma le-am schimbat,

Discul cum se prezinta?

Editat de FLR-BV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza un straight pipe pentru un r1200gs 2006.

Daca stiti pe cineva care poate sa ma ajute si sa nu fie un pret exagerat a-si fi recunoascator.

Caut sa sune ceva de genu : http://www.youtube.c...h?v=7ldBRTqgD4E

Multumesc. beer.gif

 

sau daca are cineva o toba mai veche si nu are nevoie de ea ca sa ii scot filtru laugh.gif

Editat de wicked10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

service wallis budapesta

 

acum 3 ani am facut revizia la ei si am fost multumit

asa ca anul asta special am vrut sa merg la ei

am dat un mail tradus pe google in ungureste si in 30 de minute aveam raspuns

pentru a clarifica totul am mai dat 2 mail

programare facuta perioada de timp de lucru stabilita ca de acolo mai aveam de calatorit in ziua aia inca destul si vream sa stiu cand e gata moto

mi.au trimis lista de preturi/deviz

am vazut ca nu aveau uleiul pe care l doream eu

si mi.au spus ca pot veni eu cu el fara probleme

 

asa ca la ora 7.30 am fost acolo

la 8 s .au apucat de treaba iar eu m.am dus la hotel sa dorm pana la 2 cand m.au sunat sa vin sa ridic moto

 

revizie de 30000

schimbat

ulei motor

ulei cutie

ulei cardan ................nu mi.au facturat ca in romania 2 litri!!!!!! ci doar 1.3 litri pentru cardan si cutie

lichid de frana

filtru aer

filtru ulei

balansare/echilibrare/sincronizare

 

inlocuit un semering la ext cardan ca supura putin

am zis sa mi schimbe si bujiile dar mi.au explicat ca nu are sens

 

 

aveam o oglinda care se balanganea si am lasat.o asa sa vad daca o strang

 

surprinzator...au strans oglinda si mi.au facut presiunea ca la carte si au spalat si motorul

 

oferta pret BMW romania brasov...2200 ron din care scad bujiile 275 ron

1930 ron unde nici nu aveau soft si nici stampila pe garantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

platit in ungaria 1350 ron (inclus uleiul dus de mine)

 

acum sa nu incepeti cu ...drum...cazare..masa... ca oricum trebuia sa plec din tara

deci asta trebuie facut

iti planifici service si mai bagi si o plimbarica .balaton.austria.serbia.slovenia sau unde vrei sa ti rozi anvelopele

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oferta pret BMW romania brasov...2200 ron din care scad bujiile 275 ron

1930 ron unde nici nu aveau soft si nici stampila pe garantie!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!

 

platit in ungaria 1350 ron (inclus uleiul dus de mine)

 

acum sa nu incepeti cu ...drum...cazare..masa... ca oricum trebuia sa plec din tara

 

 

cu tot cu drum cazare si masa tot iesi mai bine , esti tratat omeneste ai mobra in service care clar are personal mai bun si mai instruit decat la noi ( testat pe piela mea , la masina ) si unde mai pui si plimbarica :cheers: as fi procedat la fel

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai mare daraua decit ocaua, parerea mea..drum/oboseala/cazare te costa mai scump..se merita doar in cazul tau, ca ai avut un drum de facut sau pt.cei de linga granita, sa mergi pina acolo din Bucuresti iesi mult mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mare daraua decit ocaua, parerea mea..drum/oboseala/cazare te costa mai scump..se merita doar in cazul tau, ca ai avut un drum de facut sau pt.cei de linga granita, sa mergi pina acolo din Bucuresti iesi mult mai scump.

 

 

pai...sa l mutam de dan mai la sud???:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

service wallis budapesta

 

acum 3 ani am facut revizia la ei si am fost multumit

asa ca anul asta special am vrut sa merg la ei

am dat un mail tradus pe google in ungureste si in 30 de minute aveam raspuns

pentru a clarifica totul am mai dat 2 mail

programare facuta perioada de timp de lucru stabilita ca de acolo mai aveam de calatorit in ziua aia inca destul si vream sa stiu cand e gata moto

mi.au trimis lista de preturi/deviz

am vazut ca nu aveau uleiul pe care l doream eu

si mi.au spus ca pot veni eu cu el fara probleme

 

asa ca la ora 7.30 am fost acolo

la 8 s .au apucat de treaba iar eu m.am dus la hotel sa dorm pana la 2 cand m.au sunat sa vin sa ridic moto

 

revizie de 30000

schimbat

ulei motor

ulei cutie

ulei cardan ................nu mi.au facturat ca in romania 2 litri!!!!!! ci doar 1.3 litri pentru cardan si cutie

lichid de frana

filtru aer

filtru ulei

balansare/echilibrare/sincronizare

 

inlocuit un semering la ext cardan ca supura putin

am zis sa mi schimbe si bujiile dar mi.au explicat ca nu are sens

 

 

aveam o oglinda care se balanganea si am lasat.o asa sa vad daca o strang

 

surprinzator...au strans oglinda si mi.au facut presiunea ca la carte si au spalat si motorul

 

oferta pret BMW romania brasov...2200 ron din care scad bujiile 275 ron

1930 ron unde nici nu aveau soft si nici stampila pe garantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

platit in ungaria 1350 ron (inclus uleiul dus de mine)

 

acum sa nu incepeti cu ...drum...cazare..masa... ca oricum trebuia sa plec din tara

deci asta trebuie facut

iti planifici service si mai bagi si o plimbarica .balaton.austria.serbia.slovenia sau unde vrei sa ti rozi anvelopele

 

 

 

ai facut o economie teoretica de 96l de benzina, care practic i-ai consumat pe drum, dar felul in care au lucrat e clar, ai iesit mai castigat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai facut o economie teoretica de 96l de benzina, care practic i-ai consumat pe drum, dar felul in care au lucrat e clar, ai iesit mai castigat!

 

 

practic eu nu am calculat NEAPARAT economia

altele au fost considerentele de am preferat UNGARIA

 

iesirea era oricum planificata asa ca nu am facut decat in loc de balaton sa merg spre budapesta.....

 

iar pe drum de miercuri seara pana luni la pranz am bagat 3000 km

iar pe drum am dat 270 euro gaz

si cam 30 taxe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit a aparut! :banana:

 

post-9546-0-58356100-1349192075_thumb.jpg

 

Asdar, nu va fi un motor de 1250 cum se preconiza ci ramane la cilindreea de 1200 (1170) cmc.

Insa totul va fi nou sau imbunatatit, nu numai motorul: design, frane, suspensii, transmisie, esapament, lumini, dotari etc.

 

post-9546-0-92072600-1349192306_thumb.jpgpost-9546-0-25990900-1349192322_thumb.jpg

 

Cateva date tehnice:

 

- motor de 1170cmc, racit mixt cu lichid si aer;

- putere 125cp @7700rpm, cuplu max. 125Nm @6500rpm

- cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj uscat cu functie anti-hopping;

- greutate la gol (gata de drum, cu plinurile facute) 238kg, similara cu cea a modelului anterior, avand in vedere ca acum si ABS este standard;

- rezervor 20L;

- anvelope cu dimensiuni in premiera: 120/70-19 (fata) si 170/60-17 (spate)

- alternator 580w;

- frane fata cu doua discuri (305mm) cu etrieri radiali cu cate 4 pistonase; spate un disc de 276mm cu 2 pistonase; ABS standard decuplabil;

- se pastreaza sistemele telelever si paralever, imbunatatite; cardanul va fi acum ca la seria K, pe partea stanga;

 

post-9546-0-23904800-1349193572_thumb.jpgpost-9546-0-63797400-1349193593_thumb.jpg

post-9546-0-87925400-1349194050_thumb.jpgpost-9546-0-09152900-1349194065_thumb.jpg

 

 

Printre optionalele noi:

- dynamic ESA (cu functie de reglare automata in functie de suprafata de rulare);

- selectarea modului de rulare (riding modes): Rain, Road, Dynamic, Enduro sau Enduro-Pro, cu influente asupra motorului, suspensiilor, ABS-ului si ASC-ului;

- far principal cu LED; lumini de zi;

- cruise-control;

- computer PRO (spre deosebire de cel standard, cu functii extinse pt. off-road).

 

post-9546-0-70215400-1349194452_thumb.jpgpost-9546-0-85161600-1349194463_thumb.jpg

post-9546-0-21258700-1349193993_thumb.jpgpost-9546-0-83921100-1349194006_thumb.jpg

post-9546-0-14746200-1349194117_thumb.jpgpost-9546-0-88829200-1349194130_thumb.jpg

post-9546-0-39380100-1349194197_thumb.jpg

 

Spre deosebire de concurenta recenta unde parbrizul se poate regla doar cu ajutorul sculelor, la noul GS parbrizul se va putea regla simplu, chiar si in mers, cu o singura mana:

 

post-9546-0-35576700-1349194312_thumb.jpgpost-9546-0-93353400-1349194329_thumb.jpg

 

Cheia si protectia (optionala) de far pt. enduro:

 

post-9546-0-23715400-1349194554_thumb.jpgpost-9546-0-64007400-1349194568_thumb.jpg

 

Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor.

 

post-9546-0-81057300-1349194631_thumb.jpg

 

Bineinteles, nu vor lispi si optionale deja intalnite la modelul anterior, precum RDC, suspensie mai joasa, proiectoare cu LED, manere incalzite, jante "spitate", alarma, scut enduro, crashbar, case-urile vario etc.

Se vor putea comanda trei niveluri de echipare la care se pot adauga diverse optionale/accesorii: Touring, Dynamic sau Offroad. Culori: rosu, alb, albastru sau gri. Acum se va putea alege intre patru tipuri de sei: standard, joasa, inalta sau Rallye.

 

Alte poze:

 

post-9546-0-83035300-1349194747_thumb.jpgpost-9546-0-16948000-1349194763_thumb.jpgpost-9546-0-74827500-1349194787_thumb.jpg

 

Foarte probabil va urma si varianta Adventure. Astept cu interes si preturile dar mai ales testele (mai ales cele personale) :bounce:

 

Bineinteles, in colectia de echipamente 2013, nu vor lipsi si cele specifice GS:

 

post-9546-0-75653400-1349195687_thumb.jpg

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor.

post-9546-0-81057300-1349194631_thumb.jpg

 

 

O mica gluma pe seama ciorchinelui de butoane din poza:

post-23938-0-96211800-1349197914_thumb.jpg[

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...