Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca e mai convenabil ca ala vechi o sa vedem... daca nu, pp ca ala vechi se ieftineste.

 

Ca politici de pret nu cred ca se ieftineste nimic...targetul lor de consumatori e destul de clar definit,mira m as sa nu fie cam cum 500-1000EUR peste modelul anterior. Pe segmentul asta e multa lume dispusa sa aloce banii pt upgrade, mai ales cei ce nu s au regasit in modelele concurentei.

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea o sa doara...

 

progres :)

 

Tehnic, nu doare, cred ca din contra; financiar, da, si eu m-am gandit imediat la asta, logic este posibil dar nu la asta se reduce totul in viata, esti avizat si daca nu vrei, nu cumperi. Oricum, pe langa toate celelalte costuri, diferenta nu poate fi de speriat.

 

Legat de semnalizatoare, stiu, este chestie de gust dar mai ales de obisnuinta, discutia este deja clasica si lunga. Eu insa le-am avut pe ambele si dupa ce te obisnuiesti, este muult mai intuitiv si mai la indemana cu "sistemul bmw"; cum am zis, am mai condus iar clasic si de exemplu la multe manevre consecutive, mai ales in aglomeratie, cand te joci mult si cu ambreiajul, sistemul clasic mi se pare obositor. Deci eu vad progresul clar in favoarea sistemului bmw, cu tastele alea mari si foarte usor de actionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnic, nu doare, cred ca din contra; financiar, da, si eu m-am gandit imediat la asta, logic este posibil dar nu la asta se reduce totul in viata, esti avizat si daca nu vrei, nu cumperi. Oricum, pe langa toate celelalte costuri, diferenta nu poate fi de speriat.

 

Financiar: diferenta la tkc de exemplu pt spate intre 130 si 150 e de 75E ( cam de la 100 la 175)... eu schimb spatele intre 5k - 8k si din ce stiu nici pe GS-uri ( 800 sau 1200 ) nu tine mai mult.

 

Tehnic: in afara de aspect prefer cauciucuri mai inguste in special cand e vorba de lipsa de asfalt.

 

Legat de semnalizatoare, stiu, este chestie de gust dar mai ales de obisnuinta, discutia este deja clasica si lunga. Eu insa le-am avut pe ambele si dupa ce te obisnuiesti, este muult mai intuitiv si mai la indemana cu "sistemul bmw"; cum am zis, am mai condus iar clasic si de exemplu la multe manevre consecutive, mai ales in aglomeratie, cand te joci mult si cu ambreiajul, sistemul clasic mi se pare obositor. Deci eu vad progresul clar in favoarea sistemului bmw, cu tastele alea mari si foarte usor de actionat.

 

Corect la faza cu obisnuinta ca dupa ce m-am dat mai mult cu R1200GS, cand m-am urcat pe motor acasa dadeam claxon in loc de semnal... acum, ultima afirmatie e discutabila tinand seama ca e phased out...

 

pe drum d-asta fac si eu enduro cu TDM-ul meu din 92 :)

 

Si pe ala unde ziceai ca "muvi misto" faci la fel... :P judecata dubla.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca politici de pret nu cred ca se ieftineste nimic...targetul lor de consumatori e destul de clar definit,mira m as sa nu fie cam cum 500-1000EUR peste modelul anterior. Pe segmentul asta e multa lume dispusa sa aloce banii pt upgrade, mai ales cei ce nu s au regasit in modelele concurentei.

 

:goodposting:

 

Este de departe peste orice concurenta, ca dotari, tehnica etc. Cel putin clar mai mult decat ma asteptam eu. Normal, astept si testele. Este firesc sa fie mai scumpa si n-am dubii ca lumea va plati in plus pt. tot ce ofera. Cine ar da 13-14.000 la concurenta, sigur mai da 1000 fara sa clipeasca daca si-o doreste, vorbim de un hobby, o "jucarie".

Am mers pe XTZ si m-am lamurit; singura sansa sa se aropie o are Tiger-ul dupa parerea mea. De fapt, BMW pe ei ii si considera primii concurenti. Restul nu prea e concurenta dupa parerea mea. E ca si cum ai zice ca Opel concureaza Audi pt. ca ofera o masina la fel de mare dar mai ieftina. Dar vanzarile o vor dovedi din plin. Daca nu ma insel, 12GS-ul s-a vandut din 2004 pana acum in 170.000 de exemplare (stiu, "concurenta" nu prea exista) dar numarul asta spune multe. Si segmentul asta este in plin avant.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de departe peste orice concurenta, ca dotari, tehnica etc. Cel putin clar mai mult dcat ma asteptam. Normal, astept si testele. Este firesc sa fie mai scumpa si n-am dubii ca lumea va plati in plus pt. tot ce ofera. Cine ar da 13-14.000 la concurenta, sigur mai da 1000 fara sa clipeasca daca si-o doreste, vorbim de un hobby, o "jucarie".

 

OMG, e clar peste orice chiar in lipsa oricaror teste :) Numai din poze si specs e clar :) Si fara pret la fel de clar :) Ah, si ultima parte... e clar... nimeni n-a cumparat concurenta ... doar BMW toata lumea da' a pus ciocanu' pe ele sa nu mai semene si a schimbat emblemele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnic: in afara de aspect prefer cauciucuri mai inguste in special cand e vorba de lipsa de asfalt.

Stim cu totii care e realitatea cu asfalt/off in segmentul asta. Deci tehnic e un avantaj. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca politici de pret nu cred ca se ieftineste nimic...targetul lor de consumatori e destul de clar definit,mira m as sa nu fie cam cum 500-1000EUR peste modelul anterior. Pe segmentul asta e multa lume dispusa sa aloce banii pt upgrade, mai ales cei ce nu s au regasit in modelele concurentei.

 

Nu m-am referit in sensul de convenabil la pret motoreta asta, nici nu ma gandeam la acest aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos manca l ar tata, mai putin ciocul. Pbbil or sa faca bani buni Wunder si TT cu o varianta mai normala. Asteptam GSA ul, preturile si beta tester ii ....eu nu m as baga sa schimb DOHC ul pana nu face noua jucarie cam doi ani pe piata.

Ciocul ala cuplat cu parbrizul ala ii da un look de GSX-R :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum i-a copiat Multistrada. Acum am senzatia ca s-au inversat rolurile.

Nu-mi plac: ciocul, ciudateniile alea pe care le-au pus pe post de carene laterale, 120 pe fata si noianul de butoane. Plus ca s-a dus dreacu hackingul cu xenoane. :)

In rest... fie intr-un ceas bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul este totusi in baie de ulei, separat, daca nu ma insel..

 

Citat de pe bmw-motorrad <<Erstmals setzt BMW Motorrad eine kompakte Nasskupplung ein, die speziell fĂźr den drehmomentstarken Boxer optimiert wurde>>.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul este totusi in baie de ulei, separat, daca nu ma insel..

 

Citat de pe bmw-motorrad <<Erstmals setzt BMW Motorrad eine kompakte Nasskupplung ein, die speziell fĂźr den drehmomentstarken Boxer optimiert wurde>>.

 

Cred ca am gresit eu, e "umed" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era culmea ca BMW sa renunte la cioc dupa ce aproape toti l-au adoptat. Pana si noul DL1000 model 2013 il are.Marea dezamagirii nu este claxonul sau semnalizarea, ci faptul ca nu au mers pana la cap cu motorul. Probabil este o varianta interimara spre adevaratul 1250 cu ambreiajul scufundat in ulei.

 

La renumarare a iesit ca ambreiaju e in ulei :)

DL1000 2013-Prototip are o "frumusete" de cioc si far de Transalp...

post-6973-0-56898400-1349212959_thumb.jpg

post-6973-0-42187600-1349212970_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima senzatie a fost ca seamana cu Multistrada.

 

Apoi am vazut treaba aia rotunda in fata, unde era decupat motorul. Nu stiam sigur daca e ambreiajul sau alternatorul... S-a dovedit a fi ambreiajul, deci gata cu patinari din cauza la simeringuri care cedeaza. Un plus zic eu, care compenseaza cu alternatorul mai mic ca si putere decat modele precedente. Si altenatorul nu mai e deasupra motorului in fata, deci nu mai ai grija curelei, care oricum costa 30 de lei, si l-au pus zic eu tot in ulei. Asta poate insemna ca nu mai e cu excitatie ci cu magnet permanent. Si atunci sa vezi tu piata de desfacere pentru regulatoare de tensiune pe beamvee :)

 

Altfel, ca si constructie, pare a avea centrul de greutate mai jos. Acelasi DOHC dar zic eu mai manevrabil, de vreme ce e mai jos. Mai usor de ridicat. Mai... mai bine il lasau asa cum era el dinainte :)

 

Daca pana acum credeam ca o sa scada pretul la 1200 pre 2012, teama mi-e ca ma insel. O sa ramana lumea la ce e sigur. Racit cu apa si mai multa putere sau mai multa bataie de cap (a se citi costuri) la reparat? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum i-a copiat Multistrada. Acum am senzatia ca s-au inversat rolurile.

Nu-mi plac: ciocul, ciudateniile alea pe care le-au pus pe post de carene laterale, 120 pe fata si noianul de butoane. Plus ca s-a dus dreacu hackingul cu xenoane. :)

In rest... fie intr-un ceas bun!

nu stiu cu ce ia copiat multistrada zau poate ma lamuresti si pe mine...faptul ca e tot touring sau?

 

acum despre motor cum multi au spuso si sunt deacord ciocul ala e urat rau si parca disproportioneaza motoreta , farul in schimb mi se pare interesant si parca se preteaza mai bine cu offroad ul nus de ce da asa imi inpira mie in rest o redesenare la ce a fost cu exceptia rotii spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Devenise asa, un soi de moda ca mai toate mobrele dual sport sa dezvolte cioc si cardan. Iar acum, e prima data dupa R1100 cand GS-ul incepe sa schimbe linia designului. Mie mi se pare ca si-a pierdut ceva din aerul robust pe care il aveau modelele anterioare. Si am strania senzatie ca nu-s singurul.

 

In fine, nu era decat o observatie subiectiva, nu cred ca merita sa devina obiectul unei "lamuriri".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bunica mea ar mai fi trait si ar fi fost interesata de fenomenul moto si ar fi vazut noul BMW si noul KTM ar fi spus : "-S-a intors lumea cu sus-n jos maica!" Primele poze pe care le vad cu noul BMW sunt cu cramponate iar primele poze cu noul KTM cu gume de strada WTF !!!!

 

Si ce naiba au toti de au inceput sa faca tobele alea asa de mari si de turtite zici ca sunt arme SF!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima senzatie a fost ca seamana cu Multistrada.

 

Apoi am vazut treaba aia rotunda in fata, unde era decupat motorul. Nu stiam sigur daca e ambreiajul sau alternatorul... S-a dovedit a fi ambreiajul, deci gata cu patinari din cauza la simeringuri care cedeaza. Un plus zic eu, care compenseaza cu alternatorul mai mic ca si putere decat modele precedente. Si altenatorul nu mai e deasupra motorului in fata, deci nu mai ai grija curelei, care oricum costa 30 de lei, si l-au pus zic eu tot in ulei. Asta poate insemna ca nu mai e cu excitatie ci cu magnet permanent. Si atunci sa vezi tu piata de desfacere pentru regulatoare de tensiune pe beamvee :)

 

Altfel, ca si constructie, pare a avea centrul de greutate mai jos. Acelasi DOHC dar zic eu mai manevrabil, de vreme ce e mai jos. Mai usor de ridicat. Mai... mai bine il lasau asa cum era el dinainte :)

 

Daca pana acum credeam ca o sa scada pretul la 1200 pre 2012, teama mi-e ca ma insel. O sa ramana lumea la ce e sigur. Racit cu apa si mai multa putere sau mai multa bataie de cap (a se citi costuri) la reparat? :)

 

Treaba cu ambreiajul e f. OK. Mult mai ieftin si mai usor de intretinut. La treaba cu alternatorul nu ma pronunt pt. ca nu ma pricep. Iar faptul ca-i racit cu apa il pune pe sosea mai mult decat ar fi vrut lumea sa-l puna inainte :D Nu zic ca e rau ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citesc de 6 pagini si inca ma minunez..........................

 

ALOOOOOOOOOOOOO

TOVARASI

SUNTEM IN 2012..........TOAMNA

 

VRETI MOTOARE CA IN 1990??????????

VRETI LOOK CA IN 1970?????????????????

VRETI FIABILITATE CA IN 1980???????????????????

 

BMW/KTM NU MAI ESTE CE A FOST.......ESTE PUR MARKETING, ESTE TOTAL AXAT PE A VINDE CAT MAI MULT SI NICIDECUM A TINE CAT MAI MULT UN PRODUS LA CONSUMATOR

 

KTM A VAZUT CA BMW VINDE PE SEGMENTUL GS/GSA CE MAI BINE SI ATUNCI A ADAPTAT 990 "CERINTELOR" CUMPARATORILOR

CATI INTRA CU VACA DE 990 IN TEREN....????????????????

ASA CA DAI SI ADAPTEAZA.L PENTRU STRADA

 

DE CE CARDAN PE STANGA , DE CE PE DREAPTA

 

PAI IN PUII MEI, SA VANDA CAT MAI MULTE PIESE DE SCHIMB

SA NU SE MAI POTRIVEASCA DE LA UN AN LA ALTUL

 

TELEFOANELE MOBILE DE CE SCHIMBA MUFELE DE LA UN MODEL LA ALTUL?????????

 

NU SUNTEM DECAT O PIATA DE CONSUM

VREI CUMPERI

NU VREI ...RAMAI CU SH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...