Okesz Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Caut protectii pentru protectiile de chiuloasa, respectiv protectie pt scut motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Se pare ca domeniul protectiilor este foarte profitabil asa ca Wunderlich a mai scornit una: protectii pt. sidecase-urile vario, bineinteles extensibile ca si cutiile. Momentan negre si costa 269€. http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8161148-2-2300/shop/Parts-pool/8/Kofferschutzbuegel-schwarz.htm wunderlich-kofferschutzbuegel.jpg Asta chiar ca-i cea mai aiurea idee ... ramai la fel de lat si cand n-ai gentile ca presupun ca se dau jos destul de incomod, costa cat mai bine iei o cutie in caz ca o spargi si mai adauga si kile in plus... bull-bar mai trebe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2012 Admin Share Postat Decembrie 13, 2012 Caut protectii pentru protectiile de chiuloasa, respectiv protectie pt scut motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Caut protectii pentru protectiile de chiuloasa, respectiv protectie pt scut motor Memorabil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 In acelasi ton ar trebui o asigurare pentru asigurarea CASCO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 se pare ca (p-afara) "dracu' nu e chiar asa de negru"! http://advrider.com/forums/showthread.php?t=657113&page=268 - posturile 4012 & 4013 sa vedem la noi ce si cum ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Concurenta isi spune cuvantul. La oferta generoasa din clasa si preturile trebuie aliniate. Totusi un GS cu detoate se va apropia de 20000 la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Concurenta isi spune cuvantul. La oferta generoasa din clasa si preturile trebuie aliniate. Totusi un GS cu detoate se va apropia de 20000 la noi. Bogdan, sper sa nu fi dezamagit, dar se pare ca lucrurile nu stau asa deloc ...! Si mie mi-au spus la Bavaria ca in configuratia full, noul GS va fi "clar si binisor" sub pretul actualului GSA! Lucru normal de altfel, intrucat - ca si la sah - regele trebuie protejat! Ca atare, avand in vedere ca un GSA, cu toate optionalele - repet, optionale si nu asccesorii - este la 18.044 euro, cotatiile anuntate pe advrider.com vin sa confirme cele spune de cei de la Bavaria. Pretul va fi evident in functie de configuratie, iar avantajul de a comanda optionalele la pachet si de a nu le cere separat, este discountul (primit pe pachet)! Acest lucru l-am verificat atat la GS-ul cat si la GSA-ul pe care le-am avut inainte. Iar in ceea ce priveste modul in care noul GS poate fi configurat - asta in situatia in care nu-l doresti basic (adica doar cu ABS) - optiuni sunt pentru fiecare - http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/enduro/2012/r1200gs/r1200gs_overview.html - si chiar destul de bine definite. Recunosc, pe mine evident ca ma tenteaza pachetul OFFROAD, dar fiecare ... "cu ce-l doare"! Concurenta cred ca trebuie sa-si faca griji, intrucat pretul noului GS va fi o (mare) surpriza / problema pentru ea. Acum, ca ST-ul de 1200 nu are optiunile / facilitatile noului GS ... sper sa nu te faca si mai inversunat! Daca ne dorim o motocicleta enduro si touring cu parbriz reglabil, cu cruise control, cu - bla, bla, bla ... - ne (mai) uitam in curtea celor de la Yamaha? Stiu ca performantele si facilitatile pe care le ofera noul GS te fac sa nu dormi linistit, da' ... ce vina avem noi, daca Yamaha n-a stiut sa faca acest pas de la inceput, cu ST 1200? Ah, ca au ce copia acum si ca vor pune si ei poate la urmatoarea generatie de ST 1200 tot ce are GS -ul acum ... ramane de vazut; pai nu? V-om vedea ce va urma, da' - fara a fi subiectiv - cred ca noul GS "va da tonul la cantect" pentru foarte mult timp ...! Noi sa fim sanatosi si sa fie pace - inclusiv pe forumul acesta - ca asta este cel mai important! Sunt pregatit sa-ti citesc reactia ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) ST-ul are tot ce-i trebuie, parbriz reglabil, cruis control, o super suspensie, si o super ciclistica. Nu mai vorbesc de ABS si TC, care sunt din alta generatie decat cele vechi montate pe GS. Deocamdata sta inca bine dupa 3 ani de la achizitie. Evident sunt curios de noul GS. Ma astept sa fie inbunatatit exact acolo unde intra in functiune "personalitatea si caracterul"adica unde scartaia. Ne vedem la Arc in primavara. Sper sa vii calare.Legat de ton, ce are noul GS si nu are Explorer-ul? Evident in afara de reprezentanta in RO. Editat Decembrie 16, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Bogdan, recunosc ca am fost (putin) rautacios si ca vroiam sa "te pisc" un pic. Fara picanteriile tale ... forumul e ceva monoton! Iti multumesc ca ai dat dovada de intelepciune si ca n-ai muscat momeala! Oricum nu aveam de gand sa intram in polemica; vroiam doar sa vad ca inca intr-o perioada "inactiva" ... esti inca "activ"! Acum vorbind serios, stii si tu ca - de departe - cea mai buna motocicleta, este ... cea pe care o ai! Pai nu? Tu macar ai una ...! Pe mine m-a mancat undeva si-am vandut-o - iar acum (recunosc ca) regret profund. Poate citeste si Martin randurile astea si ... imi face un pustiu de bine ...! Ian, te rog fara comentarii - da, ai avut dreptate! Fiecare isi cumpara ce-i place si ce poate. Important este sa fim oameni in primul rand, iar ca si motociclisti, sa ne ajutam de fiecare data intre noi. Viata este (prea) scurta si daca - la varsta pe care o avem - ne-o irosim cu " a mea este cea mai tare" ... traim degeaba! Cu siguranta ca ne vom vedea la Arc si vom mai merge si impreuna. Eu tot sper sa-l intorc pe Martin ...! Daca nu .... nu stiu ce va urma, da' cu siguranta va fi tot o bavareza (cu cardan). Recunosc, GSA-ul a fost motorul care mi-a placut cel mai mult si care mi-a ramas in inima. Nu stiu daca pot rezista pana la anul cand (probabil) va apare cel nou. Naiba stie ...?! Dupa cum spuneam mai sus ... sa fim sanatosi si sa fie pace! Prietene, iti doresc numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Prin martie cred ca apare. Nu mai este mult si cred ca merita asteptarea. Comparativ cu cel vechi este net superior, modificat pe ici, pe colo, prin partile esentiale. Ma astept la o tranzitie rapida a fanilor marcii la noul GS. Editat Decembrie 17, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 De plastic sau de aluminiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 In acelasi ton ar trebui o asigurare pentru asigurarea CASCO. Pai exista asa ceva si se numeste firma de Reasigurare. La fel cum 1200'le GS vine din fabrica cu protectia protectoare a protectiei de pe proiector. De regula Hella.:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 O cupla din aceea albastra puteti sa-mi spuneti de unde o pot procura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Mufa aia nu o gasesti separat, sau cel putin e foarte greu de gasit. Partea buna e ca nu trebuie sa iti faci griji. Acolo e un sistem care seamana ca si functionalitate cu un releu. Ce face el acolo e doar sa lege pompa de benzina pe direct, ca sa faca bypass la controlerul respectiv (releul). Deci tot ce iti trebuie sunt 2 fire izolate care sa faca legatura intre bricheta si pompa, direct. Daca crezi ca nu arata bine cu 2 fire, este cablu special de cumparat. DAr 2 fire te scot din necaz lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Nasol cand se strica, misto ca este usor accesibila. La majoritatea motoarelor sunt pe dedesuptul rezervorului, greu de ajuns pe marginea drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 19, 2012 Admin Share Postat Decembrie 19, 2012 Cred ca poti incerca si pe la dezmembrari, daca nu cumpara tu alte mufe mama/tata, lipesti firele si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Au sosit preturile la Bavaria pentru noul model! Din ceea ce am vazut eu, sunt cam noua optiuni de configurare: basic + combinarea a 5 pachete. Se pare ca pentru comenzile luate pana la sfarsitul anului, livrarile vor fi la inceputul lui martie. Sunt chiar zece variante - am omis una! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Pe care ai ales-o tu? Cat ajunge unul " cu detoate"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Deocamdata nu am ales niciuna, pentru ca inca astept un raspuns de la cel caruia i-am vandut GSA-ul. Daca nu mi-l va vinde inapoi, probabil ca - dupa cum am scris intr-unul din posturile anterioare - fie voi merge pe pachetul "Active", fie voi astepta pana in 2014 - cand va apare noul GSA. Sau ... naiba mai stie ...?! Depinde de ce / cum mai visez noaptea ...! Stiu eu ce-mi rezerva ziua de maine? Se pot intampla o gramada - si in bine si in rau! Ceea ce am primit eu de la Emanuel - si sper sa nu fac vreo gafa postand asta - preturile sunt cele de mai jos. La "Basic" care este 13888 euro, se adauga cele 9 variante ce rezulta din tabel SA 230 Comfort pack 233 Touring pack 235 Dynamic pack 239 Dynamic Pack2 236 Active Pack 530 TPC Tyre pressure control x 519 Heated Grips x x 681 Panniers fastenings x x 589 Hand protection x x 590 Led Turn indicator white x x x 191 Dynamic ESA x x x 272 Preparation for GPS x x x 350 Cromed exhaust x x 221 Onboard computer pro x x 190 Enduro ASC with riding modes x x x 192 LED Headlight x x 202 Daytime riding light x 538 Cruise control x 677 Euro 1480 Euro 2188 Euro 2084 Euro 927 Euro Hai ca n-a vrut sa ia tabelul ca atare, si nu cred ca intelege nimeni nimic. Trimite-mi adresa de e-mail ca daca stau le bag de mana, ma apuca dimineata. Sau poate imi spune cineva daca / cum se poate atasa un fisie word, ca eu unul nu ma prind! ia sa vedem daca merge asa: 230 Comfort pack: TPC + heated grips + panniers fastenings + hand protection + led turn indicator white = 677 euro 233 Touring pack: heated grips + panniers fastenings + hand protection + led turn indicator white + ESA + GPS preparation + cromed exhaust + onboard computer = 1480 euro 235 Dynamic pack 1: led turn indicator white + ESA + GPS preparation + cromed exhaust + ASC with riding modes + LED headlight = 2188 euro 239 Dynamic pack 2: ESA + GPS preparation + onboard computer + ASC with riding modes + LED headlight = 2084 euro 236 Active Pack: ASC with riding modes + daytime riding light + cruise control = 927 euro Combinand cele 5 variante ies 9; plus "Basic" mie imi ies zece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Fa si tu un calcul ca eu sunt greu de cap si nu inteleg combinatiile. Cat este cel mai ieftin, probabil 13888 euro si cat cel mai scump? Preturile presupun ca sunt cu TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Eh, esti tu lenes ...! De fapt - daca nu am gresit - vad ca sunt cel putin 13 variante: basic (doar abs): 13888 basic + comfort: 14565 basic + touring: 15368 basic + dynamic 1: 16076 basic + dynamic 2 : 15972 basic + active: 14815 basic + comfort + dynamic 1: 16735 basic + comfort + dynamic 1 + active: 17680 basic + comfort + dynamic 2: 16649 basic + comfort + dynamic 2 + active: 17576 basic + touring + active: 16295 basic + dynamic 1 + active: 17003 basic + dynamic 2 + active: 16899 Separat - deci numarul de aranjamente este si mai mare - mai pot fi combinate si urmatoarele: - janta cu spite: 379 - tempomat : 326 - alarma: 218 Se intelege, preturile sunt cu tva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 tau man vezi ca noul motor abia pe GS este pus GSA ul inca nu a "suferit modificarea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Stiu; noul GSA-ul va fi disponibil (cel mai probabil) din 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Asta s-ar putea sa fie atuul major la GS, configurarea cat mai personalizata. Tempomatul este de fapt cruis control? Se plateste separat? Daca da, inseamna ca max ar fi cca 18000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.