Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Angi, dupa ce ai postat abjectia aceea, nu ai sughitat? nici ragait ...?

 

Daca nu, mai continua tu sa faci comparatii d-astea, sa vezi ce urari de Anul Nou primesti de la prietenu' Bogdan ...!

 

Dragilor, tocmai de aceea am si spus ca eu consider ca singur concurent pentru noul GS … doar noul GSA!

 

 

Bogdan, nu pune la suflet! Angi e baiat de treaba, da' cand bea ... se exprima mai plastic!

 

Ce sa-ti fac daca fluieri in biserica ....?!

 

Auzi, acum ai grija ce raspunzi, ca sa nu ajungem la concluzia ca adevarul supara ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stai linistit nu pun la suflet. Acum gusturile nu se discuta, dar totusi Yamaha chinezarie mi se pare cam mult. Daca e sa o luam pe gusturi si mie GS-ul mi se pare exagerat pe ici pe colo. Unele exagerari sunt de la facerea lumii, respectiv latimea motorului, celelalte dobandite pe parcurs respectiv dimensiunile jumatatii anterioare a motocicletei si culminand cu exagerarile electronice. Tot la cap exagerari dpmdv poate fi socotit si cardanul pe o parte, complet inutil, dar generator de complicatii mecanice, la randul lor generatoare de probleme. Dpdv al exagerarilor o compar cu Q7, nu strict dimensional. Si daca este sa fie o incheiere lucrul care ma nelamureste cel mai mult este inegaliatea componentelor dpdv al fiabilitatii. Degeaba faci pistiane, cilindrii segmenti indestructibili, daca la 30-40000 km prebuie sa farami motocicleta sa schimbi un simering de 4 euro, sau rulment, pinion si sa platesiti 400 pe manopera. Bine ca BMW a renuntat la aviatie, caci daca foloseau aceeasi filozofie, erau falimentari de mult.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este un criteriu. Si XTZ-ul este mult mai grea decat GS-ul si se simte mult mai usoara.

Faaasss! Ia du-te la bavaria si vezi preturile la oferta lor de pe podea. Si in fond tu iei un lucru numai pt ca il cumpara multi? Daca da, iti fac dadoo cateva casete nu manele, s-ar putea sa-ti placa ca sunt preferate de multi, mult prea multi.

Nici sa nu incerci sa faci un test cu el (XTZ), s-ar putea sa-ti schimbi crezul.

 

Eu cred ca dintre noi doi, eu am fost de mult mai multe ori la Bavaria! Si sa nu fi surprins de faptul ca stiu si preturile de acolo - cred ce foarte bine.

 

Bogdan prietene ... nu cred ca voi ajunge vreodata sa aleg alta marca de motocicleta! Si cred ca nici tipul / modelul!

GS-ul si GSA-ul mi se par exact croite pe cerintele si nevoile mele.

 

Nu-ti fie teama, nu-mi voi schimba crezul niciodata! Daca nu l-am schimbat atunci cand - noua fiind (1200km) - mi s-a stricat antena ring ... foarte slabe sanse!

 

Pai ia arunca tu un ochi si vezi ce oferta - si in ce configuratie - au ei pentru modelul 2012! ca daca ii intrebi de modelul 2010 cred ca se casapesc de ras ...!

 

Zici ca imi faci cadou cateva casete de manele ...? Iti multumesc pentru intentie, da'chiar nu vreau sa te privez de muzica prefearata!

Auzi la el "cateva casete cu manele" ...!

 

Da vad ca nu te incurci cu una, ai chiar destule daca iti permiti sa-mi faci cadou cateva ...! Melomanule ... iti descoperim adevarata fata ...?!

Auzi, ia vezi, poate-l convingi pe Salam sa-si iau un ST1200! Nu de alta, da' mai faci rost de niste noutati!

 

Si cum sa testez ST-ul? Unde naiba ai vazut sau ai auzit tu de ST1200 disponibil pentru test in Romania?

 

Din cate stiu eu, toate bucatile existe sunt ... TREI - din care una din 2010, inca asteapta sa fie infiata!

 

Ma duc sa mananc, ne azuim dupa!

Tine aproape, nu te lasa, tine steagul sus ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit nu pun la suflet. Acum gusturile nu se discuta, dar totusi Yamaha chinezarie mi se pare cam mult. Daca e sa o luam pe gusturi si mie GS-ul mi se pare exagerat pe ici pe colo. Unele exagerari sunt de la facerea lumii, respectiv latimea motorului, celelalte dobandite pe parcurs respectiv dimensiunile jumatatii anterioare a motocicletei si culminand cu exagerarile electronice. Tot la cap exagerari dpmdv poate fi socotit si cardanul pe o parte, complet inutil, dar generator de complicatii mecanice, la randul lor generatoare de probleme. Dpdv al exagerarilor o compar cu Q7, nu strict dimensional. Si daca este sa fie o incheiere lucrul care ma nelamureste cel mai mult este inegaliatea componentelor dpdv al fiabilitatii. Degeaba faci pistiane, cilindrii segmenti indestructibili, daca la 30-40000 km prebuie sa farami motocicleta sa schimbi un simering de 4 euro, sau rulment, pinion si sa platesiti 400 pe manopera. Bine ca BMW a renuntat la aviatie, caci daca foloseau aceeasi filozofie, erau falimentari de mult.

 

Ce vrei sa spui cu asta?La tine cardanul este pe doua parti ? Nu sari la beregata, nu ma bag in scandalul vostru, pur si simplu nu inteleg ce-ai vrut sa spui dpdv tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca dpdv semantic

 

tot citind pe aici ma intreb daca unii dintre voi v-ati luat bmw pentru ca sunt motociclete relativ bune sau din cauza ca sunt foarte scumpe si lumea stie ca sunt foarte scumpe? !

 

 

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai aproape. Sfarsitul Lumii se apropie. Nu am manele, dar la cerere fac rost. La fiecare intersectie exista un dealer.

Am crescut si noi (XTZ) suntem 6.

 

 

Uau ...! SASE bucati ...? Bravo dom'le ...!

Cine ar fi crezut vreodata ca pe criza asta se vor vinde - auzi dumneata - sase bucati in trei ani...?! Tu vorbesti serios, sau te tii de glume?

 

Clar, Romania e tara tuturor posibilitatilor ...!

Sa-l vad eu p-ala care spune ca romanu' nu se pricepe la motociclete ...!

 

Sper sa va ajute bunul Dumnezeu, si in 2013 sa fiti chiar sapte!

Nu de alta, da' din punct de vedere contabil, o motocicleta se amortizeaza in 5 ani.

Ca atare, daca nu exista vreun binevoitor (si) pentru exemplarul din 2010 - desi mi se pare exagerat de mare pretul la care este evaluata - atunci Ciprian in 2014 ar trebui sa ... o caseze, sau sa o doneze!

 

Auzi, sa nu-mi zici ca ST-ul e ca vinul - stii tu chestia cu vechimea ...!

 

Fraierii de la Bavaria au comandat deja 11 bucati. Daca ma intrebi pe mine, pot sa-ti spun ca pana in iunie nu le vor mai avea ...!

 

In 2005 cand aveam GS-ul 650, un grec cu care lucram la Kodak, mi-a spus ca si fratele lui avea o motocicleta BMW si ca inaintea ei avusese tot una BMW - nu se pricepea, asa ca nu stia de ce modele era vorba.

 

INSA, mi-a spus o vorba pe care de multe ori mi-o aduc aminte: "Aurelian, once you have owned a BMW bike, you'll always be sticked to this brand"

 

Omule ... eu unul cred ca avea dreptate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

acum inteleg de ce nu mai ajungi sa mi termini si mie gentile alea comandate acum 3 LUNI.....

te racai cu "tau pe forum in loc sa faci un bmw ist fericit......

 

 

rusine........de 3 ori rusine

 

 

aerele astea de superioritate le-ai dobandit greu sau erai talentat de mic?!

m a mangaiat pe mine pe ouuuua si asa a devenit fan GSA.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa ca avem si nou in Club vreo 10 bucatele de bmw-uri dar nimeni nu-si da cu tesla-n bilute de cat de valoros e el si cat de prapaditi sunt ceilalti de au avut alta optiune...

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa ca avem si nou in Club vreo 10 bucatele de bmw-uri dar nimeni nu-si da cu tesla-n bilute de cat de valoros e el si cat de prapaditi sunt ceilalti de au avut alta optiune...

omule

intelege o data ca de aia voi MUNTENII" sunteti ...fruntea .....ca nu va da ti cu tesla.ncoaie"

 

iar noi astia mai din sud suntem cu gura mare ..ce sa facem si noi ...macar atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca dpdv semantictot citind pe aici ma intreb daca unii dintre voi v-ati luat bmw pentru ca sunt motociclete relativ bune sau din cauza ca sunt foarte scumpe si lumea stie ca sunt foarte scumpe? ![/

quote]

 

Auzi ortace, n.ai vrea matale sa trolezi prin alta parte. Eu l.am intrebat pe Bogdan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

acum inteleg de ce nu mai ajungi sa mi termini si mie gentile alea comandate acum 3 LUNI.....

te racai cu "tau pe forum in loc sa faci un bmw ist fericit......

 

 

rusine........de 3 ori rusine

 

 

 

m a mangaiat pe mine pe ouuuua si asa a devenit fan GSA.....

Iane, nu te mai cacarisi pe tine. Sunt aproape gata. Astazi, daca ma crezi, am platit salariile si am ramas fara un leu in casa. Cateva zeci m-ar fi ajutat sa cumpar balamale si cateva maruntisuri pt tine. Luni sunt iar bogat si mergem mai departe. Cand vrei cutiile uita-te pe geam si-ti trece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum gusturile nu se discuta, dar totusi Yamaha chinezarie mi se pare cam mult.

----------

 

Bogdan, nu trebuie sa te superi pentru ca n-am zis cu rautate. Sper ca stii, eu nu sunt fan BMW. Sunt fan Rotax, si ala monocilindru.

Deci, nu spun ca sa te intep intr-o disputa intre firme. Cu asta se ocupa altii.

Pur si simplu, uitandu-ma atunci la ele, asta e ceea ce mi-a venit in minte. Mi s-a parut mult plastic pe ST. Habar n-am, dar asta a fost senzatia.

Repet, nu trebuie sa te superi ca n-ai de ce. E complet subiectiva afirmatia mea.

 

Cat despre comentariul lui Tau in care se spune ca ma exprim mai plastic atunci cand beau, nu ma supar. Stiu ca a glumit. Altfel......

 

Va salut.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iane, nu te mai cacarisi pe tine. Sunt aproape gata. Astazi, daca ma crezi, am platit salariile si am ramas fara un leu in casa. Cateva zeci m-ar fi ajutat sa cumpar balamale si cateva maruntisuri pt tine. Luni sunt iar bogat si mergem mai departe. Cand vrei cutiile uita-te pe geam si-ti trece.

ma ofer sa te transport maine pe une e nevoie si sa dau avans ....pentru a mi scurta ...suferinta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce vrei sa spui cu asta?La tine cardanul este pe doua parti ? Nu sari la beregata, nu ma bag in scandalul vostru, pur si simplu nu inteleg ce-ai vrut sa spui dpdv tehnic.

Trebuie sa ti-l dau o tura la schimb cu 800-le. La XTZ cardanul este clasic, cu angrenaj hipoid (primul si singurul dupa stiinta mea), deci perfect.

 

 

 

 

 

 

----------

 

Bogdan, nu trebuie sa te superi pentru ca n-am zis cu rautate. Sper ca stii, eu nu sunt fan BMW. Sunt fan Rotax, si ala monocilindru.

Deci, nu spun ca sa te intep intr-o disputa intre firme. Cu asta se ocupa altii.

Pur si simplu, uitandu-ma atunci la ele, asta e ceea ce mi-a venit in minte. Mi s-a parut mult plastic pe ST. Habar n-am, dar asta a fost senzatia.

Repet, nu trebuie sa te superi ca n-ai de ce. E complet subiectiva afirmatia mea.

 

Cat despre comentariul lui Tau in care se spune ca ma exprim mai plastic atunci cand beau, nu ma supar. Stiu ca a glumit. Altfel......

 

Va salut.

 

 

Nici o problema, data viitoare vin cu lupa, daca nu ai vazut rezervorul si carenele de plastic ale GS-ului, in schimb ai remarcat cele cateza pasticute din jurul rezervorului de tabla la XTZ.

 

 

 

 

 

 

ma ofer sa te transport maine pe une e nevoie si sa dau avans ....pentru a mi scurta ...suferinta

 

 

OK te astept la 9.Faci si o vizionare cu ocazia asta. Poze nu am mai pus ca sa nu rasucesc cutitul, stiindu-te sensibil. Scurt doar la Hornbach.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ti-l dau o tura la schimb cu 800-le. La XTZ cardanul este clasic, cu angrenaj hipoid (primul si singurul dupa stiinta mea), deci perfect.

Bogdane daca vrei sa te dai cu 800-le. Anytime...

Sa fiu sincer nu stiu daca ma incumet la ST. Pt mine e prea mare si grea si sincer clasa asta nu ma atrage.... Cel putin nu la momentul asta. Ma tot gandesc sa ma intorc la monocilindru sau sa imi cumpar inca o mobra. Am fost la mustata sa.mi iau un WR250R dar vremurile sunt prea tulburi pt mine acum.

Revenind nu am inteles chestia aia cu, cardanul pe o singura parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Uau ...! SASE bucati ...? Bravo dom'le ...!

Cine ar fi crezut vreodata ca pe criza asta se vor vinde - auzi dumneata - sase bucati in trei ani...?! Tu vorbesti serios, sau te tii de glume?

 

Clar, Romania e tara tuturor posibilitatilor ...!

Sa-l vad eu p-ala care spune ca romanu' nu se pricepe la motociclete ...!

 

Sper sa va ajute bunul Dumnezeu, si in 2013 sa fiti chiar sapte!

Nu de alta, da' din punct de vedere contabil, o motocicleta se amortizeaza in 5 ani.

Ca atare, daca nu exista vreun binevoitor (si) pentru exemplarul din 2010 - desi mi se pare exagerat de mare pretul la care este evaluata - atunci Ciprian in 2014 ar trebui sa ... o caseze, sau sa o doneze!

 

Auzi, sa nu-mi zici ca ST-ul e ca vinul - stii tu chestia cu vechimea ...!

 

Fraierii de la Bavaria au comandat deja 11 bucati. Daca ma intrebi pe mine, pot sa-ti spun ca pana in iunie nu le vor mai avea ...!

 

In 2005 cand aveam GS-ul 650, un grec cu care lucram la Kodak, mi-a spus ca si fratele lui avea o motocicleta BMW si ca inaintea ei avusese tot una BMW - nu se pricepea, asa ca nu stia de ce modele era vorba.

 

INSA, mi-a spus o vorba pe care de multe ori mi-o aduc aminte: "Aurelian, once you have owned a BMW bike, you'll always be sticked to this brand"

 

Omule ... eu unul cred ca avea dreptate!

Iar ajungem la manele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane daca vrei sa te dai cu 800-le. Anytime...

Sa fiu sincer nu stiu daca ma incumet la ST. Pt mine e prea mare si grea si sincer clasa asta nu ma atrage.... Cel putin nu la momentul asta. Ma tot gandesc sa ma intorc la monocilindru sau sa imi cumpar inca o mobra. Am fost la mustata sa.mi iau un WR250R dar vremurile sunt prea tulburi pt mine acum.

Revenind nu am inteles chestia aia cu, cardanul pe o singura parte.

Pe sosea nu este niciun pericol, mai ales ca se poate cobora mult din suspensii. Nu strica sa incerci. Deocamdata toti care s-au dat cu ea au fost incantati inclusiv cativa fosti BMW-isti. Singura exceptie Ovidiu, dar pe el il inteleg. 800-le l-am vrut cand era doar zvon, 2 cilindii paraleli si cardan, apoi curea si la final lant si sa de KTM. Nu a mai fost pt mine, dar sunt curios.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o problema, data viitoare vin cu lupa, daca nu ai vazut rezervorul si carenele de plastic ale GS-ului, in schimb ai remarcat cele cateza pasticute din jurul rezervorului de tabla la XTZ.

------------

 

Bogdan, mai citeste o data. Repet, asta a fost senzatia/gustul/impresia pe care mi-a lasat-o imaginea. Mi s-a parut mult plastic pe ST. Asta a fost "gustul" lasat de imaginea celor doua.

 

Te salut si sa ne vedem cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

daca nu i cu suparare si incurcatura sa fie 10.oo la atelier ca nu am loc altfel

si poate sub bradut le pun si eu ...asa sa i fac o surpriza lu" aia mica ca o tot amagesc mai ales dupa ce am mai si chelit.o"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate cele bune si Doane Ajuta! sa scapam si de Sfarsitul asta, AMR 1 ora si pot iesi din pivnita.



bogdan
daca nu i cu suparare si incurcatura sa fie 10.oo la atelier ca nu am loc altfel
si poate sub bradut le pun si eu ...asa sa i fac o surpriza lu" aia mica ca o tot amagesc mai ales dupa ce am mai si chelit.o"....

OK



------------

 

Bogdan, mai citeste o data. Repet, asta a fost senzatia/gustul/impresia pe care mi-a lasat-o imaginea. Mi s-a parut mult plastic pe ST. Asta a fost "gustul" lasat de imaginea celor doua.

 

Te salut si sa ne vedem cu bine.

Cred ca de vina era praful si mizeria de pe a mea, ca Aurelian are o formula sacra, paseste cu motorul pe deaspra, nu se murdareste niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca dpdv semantic

 

tot citind pe aici ma intreb daca unii dintre voi v-ati luat bmw pentru ca sunt motociclete relativ bune sau din cauza ca sunt foarte scumpe si lumea stie ca sunt foarte scumpe? !

 

 

Sergiu, motivul principal pentru care eu mi-am luat GS-ul 1200 - dupa GS 650 - a fost faptul ca dupa cele 4 motocilete detinute anterior, am inceput sa urasc lantul!

 

Eu sunt mai maniac cu curatenia, iar lantul pentru mine incepuse sa reprezinte o sursa de stress!

 

Ca atare, mi-am zis ca nu voi mai avea decat motociclete care sa indeplineasca doua conditii obligatorii: cardan si jenti tubeless!

 

Mai mult, in activitatea mea moto am avut doua accidente.

 

Primul (in '89) s-a lasat cu o fractura de rotula, pentru care am facut doua operatii. Cel de-al doilea l-am facut in '91, cand am fost cu sotia sa-i cumpar pantofii de nunta.

 

Concluzia pe care am tras-o in urma acestor doua accidente, a fost ca este bine sa ai un motor care sa-ti confere un minim de protectie.

 

Cu urmatoarele doua motocilete n-am mai avut niciun eveniment, dar tot nu ma simteam protejat pe ele.

 

Mai mult, prin 2006 un bun prieten de-al meu - cu permis din '87 - care timp de 11 ani a facut zilnic ruta Piata Rahova - Policolor cu un Ij Jupiter - se intoarcea de pe la Giurgiu, pe o Aprilia Pegaso.

La un moment dat a vrut sa se opreasca sa fumeze; cand s-a oprit si a pus piciorul drept pe pamant, l-a pus peste o punga care acoperea o mica denivelare.

Ca atare, cand s-a sprijinit pe picior, acesta s-a dus in respectiva denivelare, s-a dezechilibrat si motorul i-a cazut peste picior!

Rezultaul a fost trist: fractura si de tibie si de femur!

 

Drept urmare, uitandu-ma in stanga si-n dreapta si avand acest fix cu protectia, am inceput sa ma uit dupa BMW boxer!

 

Mi s-a parut ca este un motor care iti confera un minim de protectie - datorita cilindrilor - si mai mult, il vedeam ca fiind un motor solid, trainic, bine conceput si cu traditie.

 

Citind despre istoria BMW, avand incredere in spiritul german, vazand cum era reprezentata marca in Bucuresti ... m-am decis: R 1200GS.

Am zis ca daca este mai nou, este mai bun.

 

Asa ca am vandut GS-ul 650 si cu ce mai aveam strans - caci masina aveam ... TICO - mi-am luat GS-ul 1200!

 

Dupa trei ani l-am vandut si mi-am luat GSA-ul, pe care l-am vandut dupa 1 an - pentru ca sunt idiot!

Ambele modele mi-au demonstrat ca sunt motociclete polivalente!

 

Pe cuvantul meu, le iubesc pe amandoua! Doar alege o destinatie, iar ele te duc acolo!

 

Ca atare, acestea sunt motivele pentru care mi-am luat si-mi voi lua in continuare GS / GSA.

 

Este adevarat, costa mult si lumea se uita la tine cu invidie! Ba mai mult, de cele mai multe ori te asimileaza cu cocalarii care conduc masinile BMW si care se rup in figuri pe sosea.

 

Eu unul nu cred ca am lasat vreodata senzatia ca sunt superior datorita motocicletei - iar cei care ma cunosc cred ca o pot confirma.

 

Din contra, stilul meu de mers este unul foarte linistit - pe autostrada eu merg intre 90 si maxim 110; chiar nu simt nevoia de mai mult.

 

Recunosc ca daca am vrut sa ies in evidenta cu motorul meu a fost nu datorita marcii, ci datorita modului in care il intretin!

 

O motocicleta curata este ca o femeie bine - dupa care ... intorci capul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...