Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Luigi, nu este vorba nicicum de viteza cu care mergi, ci ... de cat de repede te poti salta pe o roata - si riscurile aferente.

Asta a fost si ideea pentru care s-a introdus aceasta optiune.

 

In 2008 cand aveam GS-ul, o singura data am decuplat ASC-ul si intentionat am plecat de pe loc mai ..."sportiv"; s-a ridicat pe o roata instantaneu!

Recunosc ca mi-a placut, dar sincer ii detest pe cei care fac asta - mai ales in trafic!

 

Atunci mi-am dat seama cat de bine - atat pentru siguranta ta, cat si a celor din jur - este sa ai ASC.

Pai daca cu 110cp a facut asa, acum la 125cp (+13.63% mai multa putere) oare cum este...?!

 

Da, GS-ul este o motocicleta (si de) strada, da' neamtul nu stie pe mana cui ajunge motorul.

Statisticile arata ca nu cei cu GS-urile fac accidentele - detasat conduc detinatorii de Hayabusa, R1, ZZR etc ...!

 

Fara doar si poate este o optiune pe care o vreau; ba mai mult, nici nu este scumpa.

 

Din punctul meu de vedere, cu cat mai multe sisteme de siguranta, ca atat mai bine - doar "paza buna trece primejdia rea", nu?!

Eu unul pentru toate motoarele de minim 100cp, pe langa ABS as fi pus standard si ASC-ul - este (mai) safe pentru toata lumea.

 

In plus, o configuratie cat mai completa, este un mare avantaj la revanzare! Am constatat asta la vanzarea ambelor GS-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori graba, soarele cu dinti, soseaua uscata, echipamentul de calitate si manerele incalzite, iti pot juca feste.

 

Chiar si tehnica ;) Laguna Seca 2011, Lorenzo - si tehnica iti joaca feste, deci nu e imbatabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum stii ca TOATE prob vechiului au fost remediate eliminate etc??????

 

mea culpa asc si abs

Ca veni vorba trebuie sa recunoasteti ca am avut dreptate 100% cand am testat vechiul GS si i-am gasit o gramada de defecte inexplicabile pt mine la asa o reputatie. BMW le-a identificat si aproape toate au fost modificate, inbunatatite, eliminate la cel nou. Sincer ma astept la un progres real. Tu ai scapat de mortaciune, esti fericit. Mai rau ca ceilalti, cu iubitele inca tinere, in garantie, care se vor uita cu jind la nou nascuta.
cum stii ca TOATE prob vechiului au fost remediate eliminate etc??????

 

te intreaba un posesor de mortaciune....

detaliaza pls, chiar nu inteleg cum te salveaza esa.
mea culpa asc si abs Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
mai ales pe k

..si mai ales cum mergi tu, de fapt ASC-ul este exact pentru unul ca tine si stilul tau de mers!

Si k-ul ala are oricum 163 de cai si este o mobra care se preteaza la dat in goarna, dar la 1200GS?

In fine, daca posesorii il considera esential inseamna ca asa o fi.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si mai ales cum mergi tu, de fapt ASC-ul este exact pentru unul ca tine si stilul tau de mers!

Si k-ul ala are oricum 163 de cai si este o mobra care se preteaza la dat in goarna, dar la 1200GS?

In fine, daca posesorii il considera esential inseamna ca asa o fi.

 

exact cum spune tau

 

si la gsa e bun asc mai ales can bagi mana in gaz si pe curbe....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba trebuie sa recunoasteti ca am avut dreptate 100% cand am testat vechiul GS si i-am gasit o gramada de defecte inexplicabile pt mine la asa o reputatie. BMW le-a identificat si aproape toate au fost modificate, inbunatatite, eliminate la cel nou. Sincer ma astept la un progres real. Tu ai scapat de mortaciune, esti fericit. Mai rau ca ceilalti, cu iubitele inca tinere, in garantie, care se vor uita cu jind la nou nascuta.

 

Hi, hi, hi ...!

Pai toata lumea stie ca tu la BMW gasesti doar defecte / hibe etc ...!

 

Vorba lui Ian, cum stii tu ca "aproape toate au fost modificate, inbunatatite, eliminate la cel nou"?!

Ai facut cumva parte din echipa care a lucrat la acest proiect? L-ai testat?

 

Eu unul - si cred ca nu sunt singurul - gasesc ca din 2004 si pana azi, modelul GS nu a facut decat sa confirme ca-si merita faima pe care o are; dovada este una singura: numar mare de unitati vandute!

De altfel, a fost declarat - si cred ca sunt slabe sanse sa-si piarda acest titlu - cel mai bine vandut model al marcii. ASTA SPUNE TOT!

 

Prietene, eu nu am scapat de nicio mortaciune!

Am facut doar prostia sa o vand si inca o data recunosc ca-mi pare rau. GSA-ul pentru mine reprezinta cea mai completa / versatila motocicleta.

Iti spun sincer ca la ora actuala, niciun alt model nu ma tenteaza mai mult decat Adv.-ul!

 

Nu stiu daca tu l-ai testat, dar daca nu ai facut-o il poti incerca - stii doar ca au la Bavaria.

Este mai usor decat ST-ul si cred - pentru eu nu am mers cu ST-ul, in Romania inca nu exista una pentru test - ca datorita motorului boxer (amplasarii centrului de greutate) este si mai agila.

 

Cand spun agila, la asta ma refer:

!

 

Cand te dai jos de pe GS si te sui pe GSA, crede-ma ca orb daca esti, vezi o mare diferenta!

 

In prezent pentru mine - desi este mai ieftin - noul GS reprezinta ... (doar) optiunea 3.

Pe primul loc se afla motocicleta pe care am vandut-o, iar pe locul 2 un GSA 2013.

Este adevarat ca rotile mai late (pentru nisip) si cruise control-ul (pt. autostrada) ma tenteaza, dar ... parca nu sunt suficiente!

 

Banuiesc ca toata lumea se uita cu jind la noul model, dar stai tu linistit, "iubitele inca tinere, in garantie" vor fi cautate si curtate in continuare; mai au multe des spus, iar vremea lor inca nu a apus.

 

In ceea ce priveste remarca ta ca modelul K1600 nu este confortabil ... da-mi voie sa ma tavalesc de ras!

De curozitate, am sa-l rog pe Emanuel sa verifice daca figurezi pe lista celor care l-au testat.

Daca nu esti acolo ... te superi daca-ti spun ca vorbesti prostii?!

 

Pentru cei interesati, pot trimite pe e-mail un fisier BMW Media Information (.pdf) de 46 de pagini, in care se spune - cred eu - totul despre noul model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai mare surprindere a mea este ca discutand in viu si pe forum cu pasionati BMW constat ca sunt varza la cap informatii. Tot ce si-a propus BMW cu noul model si locurile unde a intervenit sunt deja cunoscute. Singura dilema este daca modificarile sunt evidente dpdv al calaretului obisnuit. Legat de K nu l-am testat, dar stiu un proprietar care a modificat saua la Darian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am modificat saua la Darian inainte sa plec in Caucaz si acum as vrea sa vad daca o pot readuce la starea originala. [despre saua de F800 au curs rauri de cerneala/biti cum ca e criminala, dar asa criminala am facut 1000km/zi, iar in noua varianta cred ca 1/3 din drum l-am facut in scarite]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi, hi, hi ...!

Pai toata lumea stie ca tu la BMW gasesti doar defecte / hibe etc ...!

 

De altfel, a fost declarat - si cred ca sunt slabe sanse sa-si piarda acest titlu - cel mai bine vandut model al marcii. ASTA SPUNE TOT!

 

Prietene, eu nu am scapat de nicio mortaciune!

Pentru cei interesati, pot trimite pe e-mail un fisier BMW Media Information (.pdf) de 46 de pagini, in care se spune - cred eu - totul despre noul model.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mituri mari de marketing ca si "ideviceurile". no offence man.

tin la ...sa nu zicem cum,

nu contest cifrele deloc ci modul in care cei care cumpara asa ceva , gandesc.

 

vorbesc dpdv statistic. :) , sigur ca cei care posteaza pe motorism .ro si ai bmw sunt in afara " turmei". deci excepii toti

lma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai mare surprindere a mea este ca discutand in viu si pe forum cu pasionati BMW constat ca sunt varza la cap informatii. Tot ce si-a propus BMW cu noul model si locurile unde a intervenit sunt deja cunoscute. Singura dilema este daca modificarile sunt evidente dpdv al calaretului obisnuit. Legat de K nu l-am testat, dar stiu un proprietar care a modificat saua la Darian.

 

Bogdan, exact concluzia asta am tras-o si eu: Cea mai mare surprindere a mea este ca discutand (in viu si) pe forum cu pasionati NON BMW constat ca sunt varza la cap.

Se fie oare din cauza sidromului ... INVIDIE?

 

Legat de K nu l-am testat

Eram sigur! Insa acest lucru nu te impiedica sa afirmi ca nu este o motocicleta comfortabila! Bravos ...!!!

 

mituri mari de marketing ca si "ideviceurile". no offence man.

tin la ...sa nu zicem cum,

nu contest cifrele deloc ci modul in care cei care cumpara asa ceva , gandesc.

 

vorbesc dpdv statistic. :) , sigur ca cei care posteaza pe motorism .ro si ai bmw sunt in afara " turmei". deci excepii toti

lma

 

Noroc cu tine, caci altfel tare greu i-ar mai fi lui Bogdan "sa tina steagul sus ..."!

 

Mituri mari de marketing?

Nu stiu cu ce te ocupi tu, dar banuiesc ca (nu) stii ca in vanzari fara un marketing corespunzator ... oha rezultate - iar piata motocicletelor noi din Romania confirma acest lucru!

 

tin la ...sa nu zicem cum

ba poti sa zici cum, pentru ca judecand prin prisma cifrelor acesti ... sunt destul de multi!

 

nu contest cifrele deloc ci modul in care cei care cumpara asa ceva , gandesc.

si cu cei te deranjeaza pe tine acest fapt ...?

 

sigur ca cei care posteaza pe motorism .ro si ai bmw sunt in afara " turmei".

 

atat timp cat esti on topic, din punctul meu de vedere esti binevenit in aceasta turma; daca nu ... lasa-ne pe noi sa ne bucuram de miturile de marketing si sa ne vedem de ale noastre.

pe Bogdan il inteleg, ca la el "in curte" e cam greu sa vorbeasca cu vecinii - caci dupa cum chiar ele a spus ... sunt DOAR SAPTE - desi eu stiu doar trei!

tu insa faci parte dintr-un cerc mai elevat, de ce oare te complici cu existenta noastra?

 

pai nu ...?

 

deci excepii toti lma

oare ce ai vrut sa exprimi mai sus? poti sa vorbesti si pe intelesul turmei mele ...?

 

Vlad, vad ca esti on line; cum e, ne impartasesti primele impresii, sau nu ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare cam aiurea sa-mi exprim o parere doar dupa cateva minute petrecute pe langa ea. In afara de ceea ce se vede ca design si in poze sau de ceea ce se stie ca si dotari, n-am vazut mare lucru schimbat. Vorbim dupa test... Ca mic amanunt, am apreciat ca navi se incuie cu cheia motocicletei.

 

In rest, ma amuza iar astia care bat campii p-aici cu aceleasi aberatii repetate de ani si ani. Pacat de tine ca te mai cobori atat la nivelul lor ca stii ca n-ai cu cine. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns!

 

Eh, stii tu cum se spune - prima impresie conteaza!

 

Intrucat eu sunt mai maniac cu protectiile, spune-mi te rog daca radiatorul era sau nu protejat?

Banuiesc ca nu, intrucat de asta se vor ocupa Touratech & Wunderlich ...

 

In fisierul pe care-l am eu, la capitolul "Special accessories" nu este nimic specificat in acest sens.



Un amanunt care mie mi-a placut din prima, este faptul ca acum amortizorul spate este protejat destul de bine in configuratia standard - ca atare, nu mai trebuie cotizat la cei doi furnizori after-market.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul am ajuns la concluzia ca aceasta mobra nu merita scoasa pe offroad a.i. sa ai nevoie de atatea protectii suplimentare fata de ce-i ofera fabricantul. O mobra de adventure-offroad te poate costa pana in 3000 euro si faci toate nebuniile de pe lume cu ea, in schimb la 1200gs poti depasi usor aceasta suma din ceva accesorii sau cateva tavaleli. E o mobra excelenta de touring si macadam ocazional/necesar, insa nu cred ca merita scoasa pe offroad poate doar daca faci turul lumii sau ceva prin Africa.

Sau probabil gandesc eu Romaneste!

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, exact concluzia asta am tras-o si eu: Cea mai mare surprindere a mea este ca discutand (in viu si) pe forum cu pasionati NON BMW constat ca sunt varza la cap.

Se fie oare din cauza sidromului ... INVIDIE?

 

Legat de K nu l-am testat

Eram sigur! Insa acest lucru nu te impiedica sa afirmi ca nu este o motocicleta comfortabila! Bravos ...!!!

 

 

Noroc cu tine, caci altfel tare greu i-ar mai fi lui Bogdan "sa tina steagul sus ..."!

 

Mituri mari de marketing?

Nu stiu cu ce te ocupi tu, dar banuiesc ca (nu) stii ca in vanzari fara un marketing corespunzator ... oha rezultate - iar piata motocicletelor noi din Romania confirma acest lucru!

 

tin la ...sa nu zicem cum

ba poti sa zici cum, pentru ca judecand prin prisma cifrelor acesti ... sunt destul de multi!

 

nu contest cifrele deloc ci modul in care cei care cumpara asa ceva , gandesc.

si cu cei te deranjeaza pe tine acest fapt ...?

 

sigur ca cei care posteaza pe motorism .ro si ai bmw sunt in afara " turmei".

 

atat timp cat esti on topic, din punctul meu de vedere esti binevenit in aceasta turma; daca nu ... lasa-ne pe noi sa ne bucuram de miturile de marketing si sa ne vedem de ale noastre.

pe Bogdan il inteleg, ca la el "in curte" e cam greu sa vorbeasca cu vecinii - caci dupa cum chiar ele a spus ... sunt DOAR SAPTE - desi eu stiu doar trei!

tu insa faci parte dintr-un cerc mai elevat, de ce oare te complici cu existenta noastra?

 

pai nu ...?

 

deci excepii toti lma

oare ce ai vrut sa exprimi mai sus? poti sa vorbesti si pe intelesul turmei mele ...?

 

Vlad, vad ca esti on line; cum e, ne impartasesti primele impresii, sau nu ...?

 

so.lmaegal lamulti ani.restul e pt cei non fan zeul albastru.la o bere detaliez.btw stii cat imi da bogdan pt sustinere?:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so.lmaegal lamulti ani.restul e pt cei non fan zeul albastru.la o bere detaliez.btw stii cat imi da bogdan pt sustinere?:

Ma indoiesc....el cel putin incearca o logica proprie argumentand parerile personale la un mod cel putin subiectiv(din punctul meu de vedere), tu insa.... Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, exact concluzia asta am tras-o si eu: Cea mai mare surprindere a mea este ca discutand (in viu si) pe forum cu pasionati NON BMW constat ca sunt varza la cap.

Se fie oare din cauza sidromului ... INVIDIE?

 

Legat de K nu l-am testat

Eram sigur! Insa acest lucru nu te impiedica sa afirmi ca nu este o motocicleta comfortabila! Bravos ...!!!

 

 

Noroc cu tine, caci altfel tare greu i-ar mai fi lui Bogdan "sa tina steagul sus ..."!

 

Mituri mari de marketing?

Nu stiu cu ce te ocupi tu, dar banuiesc ca (nu) stii ca in vanzari fara un marketing corespunzator ... oha rezultate - iar piata motocicletelor noi din Romania confirma acest lucru!

 

tin la ...sa nu zicem cum

ba poti sa zici cum, pentru ca judecand prin prisma cifrelor acesti ... sunt destul de multi!

 

nu contest cifrele deloc ci modul in care cei care cumpara asa ceva , gandesc.

si cu cei te deranjeaza pe tine acest fapt ...?

 

sigur ca cei care posteaza pe motorism .ro si ai bmw sunt in afara " turmei".

 

atat timp cat esti on topic, din punctul meu de vedere esti binevenit in aceasta turma; daca nu ... lasa-ne pe noi sa ne bucuram de miturile de marketing si sa ne vedem de ale noastre.

pe Bogdan il inteleg, ca la el "in curte" e cam greu sa vorbeasca cu vecinii - caci dupa cum chiar ele a spus ... sunt DOAR SAPTE - desi eu stiu doar trei!

tu insa faci parte dintr-un cerc mai elevat, de ce oare te complici cu existenta noastra?

 

pai nu ...?

 

deci excepii toti lma

oare ce ai vrut sa exprimi mai sus? poti sa vorbesti si pe intelesul turmei mele ...?

 

Vlad, vad ca esti on line; cum e, ne impartasesti primele impresii, sau nu ...?

 

so.lmaegal lamulti ani.restul e pt cei non fan zeul albastru.la o bere detaliez.btw stii cat imi da bogdan pt sustinere?:

 

 

gata, am tatstatura completa.

so, in afara de un marketing agresiv si de fanii acerbi ( majoritatea) nu sunt dat pe spata de nimic de la ei. in afara de GT..1600

cu exceptii ( evinetde, toti de aici sunt exceptii) putin, toti posesorii de cerculet au un anumit ' mod" de a actiona in viata , diferit destul de mult de " altii".

cu foarte putine exceptii nu am intalnit nici un bmw-ist " adevarat" Care sa explice " de ce " bmw e " the best" .

( semana cu iphone-iada)

 

multi din viitorii motoclisti cad victima acesti marketing performant si se tepuiesc.

 

ca o ironie, daca cu acceasi cheie se inchide navigatia.. e super tare :)

 

ideile mele sunt adresate celor pentru care ' buget" vs " calitate" e un parametru

 

pentru restul, nu conteaza.

 

respecte si inca odata LMA

 

 

 

 

 

 

Ma indoiesc....el cel putin incearca o logica proprie argumentand parerile personale la un mod cel putin subiectiv, tu insa....

 

 

 

 

ce nu e ok te rog ?

 

bogdan e un om foarte tehnci eu sunt un user al mobrei, de asta merg pe ideea de a intreba cand nu intelg.

si nu inteleg deloc DE CE in contextul pret /calitate / utilitate.

ce am scris mai sus.

sunt pe topic de GS / gsa

 

NU K, nu gt/gtl/ nu auto.:)

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul am ajuns la concluzia ca aceasta mobra nu merita scoasa pe offroad a.i. sa ai nevoie de atatea protectii suplimentare fata de ce-i ofera fabricantul. O mobra de adventure-offroad te poate costa pana in 3000 euro si faci toate nebuniile de pe lume cu ea, in schimb la 1200gs poti depasi usor aceasta suma din ceva accesorii sau cateva tavaleli. E o mobra excelenta de touring si macadam ocazional/necesar, insa nu cred ca merita scoasa pe offroad poate doar daca faci turul lumii sau ceva prin Africa.

Sau probabil gandesc eu Romaneste!

 

 

 

Ba chiar iti recomand sa o scoti pe offroad - o sa ramai surprins de ce poate!

 

Din punctul meu de vedere asociez GS-ul cu un vehicul 4x4 - pregatit sa mearga pe oriunde - si ca atare imi place sa-l stiu echipat corespunzator. Exceptand noroiul - pe care il urasc si-l evit - GS-urile mele au vazut de toate: asfalt, iarba, pietris, pamant / drum de tara, nisip.

 

Intrucat merg pe principiul "mai bine previn decat sa vindec" consider ca protectiile - cel putin in cazul meu - nu sunt bani aruncati! Repet, este o parere personala!

 

Da, este adevarat ca te poti da si cu o motocicleta mai usoara si dedicata pentru asa ceva, DAR in cazul acesta, vorbim de lant (pe care il urasc), masina cu remorca, etc.

 

Am avut si KLR si ... multumesc, da' nu mai vreau - pana la mare ... aveam fundul tabacit de la sa!

 

Pai sa-mi fie cu iertare, da' cu GS-ul plecam de la Vadu si ma opream doar acasa - sau doar pentru pipi; idem cu GSA-ull, doar ca plecam din Bulgaria si distanta era mai mare,

 

Pe de alta parte, pe o capra nu pot cara asa mult bagaj ca pe GS.

 

Deci nu-ti fa probleme, telelever-ul si paralever-ul nu se fac de ras! E pacat sa nu iesi cu ea in natura - ma refer la drumuri in afara soselei / asfaltului.

 

Am scris intr-un post anterior ca cu GS-ul am mers - echipat fiind de campare - pe ... aratura; au fost vreo 500m si crede-ma, GS-ul n-are nico greata ...!

Este adevarat ca m-au ajutat foarte mult si cauciucurile (Heidenau K60, luate de la vocea sexy din Sag) da' pe bune ... "G"(gelände) din GS, nu e pus la misto.

 

Daca atunci suspensia de GS mi-a placut, ulterior cea de GSA ... m-a uimit!

Cei 2 cm in plus - sau mai bine spus + 10% cursa atat pe fata cat si pe spate - in teren te fac sa o iubesti!

 

Si vrei sa-ti mai spun ceva?

Avandu-le pe amandoua - GS si GSA - am ajuns la concluzia ca pentru iesiri off este mai bun GS-ul - mai ales daca are rotile spitate - pentru ca este mai usor.

 

In schimb pentru drum intins si lung, GSA-ul ... e GSA!

 

De aceea spuneam ca noul model ma tenteaza, pentru ca - din punctul meu de vedere - are doua mari facilitati:

- roti mai late - bune pentru offroad; se intelege, cu cauciucuri dedicate.

- cruise control pentru confortul unui drum lung.

 

so, in afara de un marketing agresiv si de fanii acerbi ( majoritatea) nu sunt dat pe spata de nimic de la ei.

 

Pai atunci stau si ma intreb ... cu ce ocazie "pe la noi"?

Chiar nu o spun cu rautate, da' mi se pare logic, corect si normal ca sa-ti expui niste pareri (doar) in cunostinta de cauza si nu din ce auzi de la unul sau de la altul.

 

Inteleg ca parerile tale vis-a-vis atat de marca cat si de modelul ti le exprimi in "calitate" de ... nondetinator. Este dreptul tau sa o faci - este un forum - dar in situatia aceasta - cel putin mie - imi lasi impresia ca-ti place sa te bagi in seama!

Repet, nu o spun nici cu rautate si nici ironic, dar atat timp cat nu ai detinut / condus acest model, e chiar aiurea sa dai sfaturi - sau ma rog, sa faci recomandari.

 

multi din viitorii motoclisti cad victima acesti marketing performant si se tepuiesc.

 

asa, si ...?! te-au angajat pe tine sa-i reprezinti si le aperi drepturile? ii obliga careva sa cumpere mortaciuni?

 

ca o ironie, daca cu acceasi cheie se inchide navigatia.. e super tare

 

am apreciat la Vlad ca ... NU TI-A RASPUNS DIRECT; ASTA SPUNE MULTE - sau ca sa intelegi mai bine, e vorba de ... OBRAZ!.

Omul mi-a raspuns MIE pentru ca-l rugasem sa-mi spuna ce impresie a avut dupa ce a stat pe noul GS. Cu raspunsul tau n-ai facut decat ... sa-ti scazi (singur) nota la purtare ...!

 

si nu inteleg deloc DE CE in contextul pret /calitate / utilitate.

pai daca vrei sa intelegi, e simplu: cumpara-ti unul si vei vedea / intelege contextul de mai sus. ba maimult, o sa realizezi daca noi ceilalti, am aruncat sau nu cu banii!

 

daca nu-ti poti cumpara sau daca nu vrei sa faci asta, macar vino si fa un test la Bavaria si abia apoi esti indreptatit sa "ridici doua degete ca sa poti iesi la tabla, pentru ca stii raspunsul".

altfel - inca o data, nu o spun nici cu rautate si nici ironic - nu faci decat sa te discreditezi sigur!

 

sunt pe topic de GS / gsa

corect, tocmai de aceea iti recomand inca o data sa citesti ceea ce am scris mai sus!

 

 

iti doresc numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa moara bibi....

cand ma gandesc cat mai e pana o sa scoatem moto la drum

 

o sa va castrati pe o moto care nici dracu nu a calarit.o sa ne spuna ce si cu e cu ea.....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...