Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Exista kituri dintr-o folie speciala, transparenta, multistrat, se aplica pe toate suprafetele de contact(faruri, oglinzi, coburi, etc).

Folia asta a fost folosita prima oara in scop militar de catre americani in razboiul din Golf, colantau palele elicopterelor si avioanelor impotriva nisipului, care actiona asupra lor ca in procesul de sablare.

In genul asta, dar sunt mai multe firme, chiar si la noi;

http://www.ekmpowershop9.com/ekmps/shops/bodyguarduk/r1200-gs-04-07-full-kit-241-p.asp

Se aplica ca un colant, sunt super, transparente, rezistente, nu se matuiesc, nici nu se observa pe motocicleta.

Scapi de grija omologarii, in caz ca te intereseaza asta.

Eu mi-am colantat LT-ul, inclusiv farul in care am luat o piatra, s-a zgariat doar folia, fara sa-l sparga, se vede si acum urma..

multam de idee o sa mi iau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Farul cu led are un plastic transparent, care-l acopera, doar pt a arata terminat, dar fara rol functional, nu protejaja oglinda de agresiunea atmosferica pt ca oglinda nu exista. Ledurile functioneaza cu si fara pasticul exterior la fel de bine, fiind protejate fiecare in parte de o ditai lupa groasa imposibil de spart fara AK 47. Nu am gasit o poza noaptea cu lumina celor doua modele de far sa vedem diferentele. Cel clasic nu poate fi totusi prea departe de farul vechi de GS care prin definitie era chior.



Exact la asta ma gandeam si eu citind ultimele 5 pagini. Bogdane esti ok ?

Cum pot fi OK cand vad alb pe fereastra. Ma intereseaza noul GS, prea putin pt achizitie. Evolutia proiectarii la BMW este interesanta si tocmai inlaturarea la modelul nou a gafelor de la cel vechi, evidentiate de mine acum 2-3 ani, este atractia momentului. Daca ar exista consecventa si proiectantii BMW ar trebui pusi la zid de fanii obtuzi pt ca s-au atins de obiectul adoratiei lor.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista kituri dintr-o folie speciala, transparenta, multistrat, se aplica pe toate suprafetele de contact(faruri, oglinzi, coburi, etc).

Folia asta a fost folosita prima oara in scop militar de catre americani in razboiul din Golf, colantau palele elicopterelor si avioanelor impotriva nisipului, care actiona asupra lor ca in procesul de sablare.

In genul asta, dar sunt mai multe firme, chiar si la noi;

http://www.ekmpowershop9.com/ekmps/shops/bodyguarduk/r1200-gs-04-07-full-kit-241-p.asp

Se aplica ca un colant, sunt super, transparente, rezistente, nu se matuiesc, nici nu se observa pe motocicleta.

Scapi de grija omologarii, in caz ca te intereseaza asta.

Eu mi-am colantat LT-ul, inclusiv farul in care am luat o piatra, s-a zgariat doar folia, fara sa-l sparga, se vede si acum urma..

Interesant.

Exista si la noi in RO careva care vand asa folie ? Tu de unde ai luat ?

Multumesc Luigi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comenzile nomale si cele cu detoate. Misto butonul pt semnale, clasic, fara oltenismele originale.

Parbrizul destul de mic, dar deocamdata fara fatetele caracteristice adv prin care vedeai lumea, caleidoscop.

Parbrizul este clar copiat dupa al meu fabricat in garaj (model 2012), dar fara reglajul ultra facil de la Yamaha.

post-8769-0-95763600-1357654025_thumb.jpg

post-8769-0-07285700-1357654048_thumb.jpg

post-8769-0-21671800-1357654079_thumb.jpg

post-8769-0-53952200-1357654349_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

S-au inmultit atelierele care aduc asa ceva, important sa foloseasca ceva de calitate, gen 3M sau Llumar

http://www.google.ro/#hl=ro&gs_rn=1&gs_ri=hp&cp=23&gs_id=of&xhr=t&q=folie+protectie+vopsea+auto&pf=p&tbo=d&output=search&sclient=psy-ab&oq=folie+protectie+vopsea+&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1357316858,d.Yms&fp=b926950180d9233e&biw=1166&bih=758

 

Misto butonul pt semnale, clasic, fara oltenismele originale.

Celalalt sistem, clasic BMW mi se pare mult mai ok si la indemana, odata ce te obisnuiesti cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu vad vreun motiv pt.care ar trebui ca toate sa fie la fel pe lumea asta, motocicletele, masinile femeile,sistemele, tocmai asta-i ideea, altfel ne-am plictisi mult prea repede..

Ma gandesc la tine, ce te-ai face fara topicuri despre BMW, avand in vedere ca cele despre XT12 lipsesc cu desavarsire, la noi ma refer..nu te-ai plictisi groaznic?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul vechi era deja greu pe fata acum e si mai greu probabil.Rotile alea cu cauciucuri atipice mult mai greu de gasit prin toate colturile lumii. E mai greu .

GS-ul vechi desi greu pe fata( ? )se ridica prea usor pe o roata. Spectaculos pe You tube, dar periculos in viata reala. Acest aspect cred ca a fost luat in vedere, pt cresterea sigurantei. Ce lipseste deocamdata sunt datele despre ABS si TC. Un lucru slabut se intrezareste la ABS, care inca nu este nedecuplabil. In optiunea "enduro" roata spate este decuplata de la ABS, el ramanand activ numai pe fata. O bila neagra pt BMW, dar care va fi maronita de marketingul salvator, care va creea o teorie, care sa prosteasca pe cine trebuie.

 

Nu vad vreun motiv pt.care ar trebui ca toate sa fie la fel pe lumea asta, motocicletele, masinile femeile,sistemele, tocmai asta-i ideea, altfel ne-am plictisi mult prea repede..

Ma gandesc la tine, ce te-ai face fara topicuri despre BMW, avand in vedere ca cele despre XT12 lipsesc cu desavarsire, la noi ma refer..nu te-ai plictisi groaznic?

Intru la GS doar din politete pt a intoarce vizitele BMW-istilor de la XT1200Z si oricum e iarna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad vreun motiv pt.care ar trebui ca toate sa fie la fel pe lumea asta, motocicletele, masinile femeile,sistemele, tocmai asta-i ideea, altfel ne-am plictisi mult prea repede..

Ma gandesc la tine, ce te-ai face fara topicuri despre BMW, avand in vedere ca cele despre XT12 lipsesc cu desavarsire, la noi ma refer..nu te-ai plictisi groaznic?

cred ca inginerii de la bmw citesc forumul asta. cum altfel s-ar explica faptul ca au corectat o parte din problemele semnalate de harea de acum inca doi ani?!?!

noroc cu reply-urile unora ca mai vad si eu ce scrie mister. i-am dat ignore de ceva vreme. atata geniu motociclistic, numa la el si la dan nastase mai vezi. am impresia ca incep sa se contopeasca si or sa devina aceeasi persoana.

asta e, e pustiu dincolo si-i mai simplu sa frece lumea la cap pe topicurile dedicate. si mai intra cate un aplaudac sa ne spuna cat e de (cuvant urat) bmw-ul.

noi sa fim sanatosi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Parbrizul este clar copiat dupa al meu fabricat in garaj (model 2012), dar fara reglajul ultra facil de la Yamaha."

 

In locul tau as patenta parbrizul viitorului ADV, sunt convins ca tu il ai deja gata facut in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mi-am facut eu parbrizul la XT am studiat mai multe forme facute de specialisti. Am ales unul facut de Calsi, parca, scobit pe centru. Aveau ei o teorie legat de forma si s-a cam adeverit. Problema este ca toti cunoscutii imi imputau forma considerad-o neadecvata. Acum dupa ce l-am vazut pe cel nou de la GS, foarte aproape de al meu am mai prins si eu aripi. Nu e vorba ca m-as da mare, nu e genul meu, ba din contra, am mereu o gramada de indoieli legate de ceeace fac si incerc sa ma consult cu toti prietenii pana iau o hotarare. Regret ca unii interpreteaza gresit cele scrise de mine atribuindu-mi merite sau intentii care-mi sunt straine.



Si daca este sa fiu carcotasi pana la capat parbrizul noului GS tot nu este perfect. Seamana cu al meu, dar probabil din ratiuni de design, are o cuta verticala chiar pe mijloc, care sigur va creea iluzii optice imaginii cel strabate. Si nici pe laterala nu este cine stie ce, oglinda nici nu se mai distinge prin el.

post-8769-0-54319700-1357662434_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
cad despre forma...NASPA.. o sa o ingusteze..sa o faca ca pe vitezana

dispare conforul seii si protectia la vant in laterale

Coane..asta este tendinta, eu am spus mai demult referindu-ma la k1600 ca o dau in japonezisme dpdv al carenajului, iar la k16 este evidenta chestia asta, au subtiat oglinzile si le-au urcat sus pe carena de bot, ele nu mai vin in prelungirea carenajului de far in asa fel incat sa-ti arunce curentul peste maini, saua tare, ingusta, mobra nu mai are nici pe departe latimea carenajului suficienta incat sa-ti apere picioarele si mainile de vant, ploaie, parbrizul mizerabil..ma rog, cam asa este la orice mobra de serie..

Ideea este ca n-am sa inteleg niciodata de ce la nava amiral au renuntat la opulenta, masivitatea si confortul absolut al vechiului LT, schimbau putin la look, aruncau noul motor si aveai arma suprema..daca tot s-au luat dupa japonezi trebuiau sa ia exemplu de la Goldwind, o mobra aproape neschimbata de 13 ani.

Iar tendinta se pare ca se duce si catre alte tipuri de mobre de la ei, in speta GS..

 

Parbrizul este clar copiat dupa al meu fabricat in garaj (model 2012), dar fara reglajul ultra facil de la Yamaha.

 

Ianakim a avut dreptate, protectia la intemperii mai slabuta, coatele si genunchii fleasca, cel putin cu bucatica de parbriz din dotare.

Interesant, sunt aproape identice..de aici deduc ca esti la fel de fleasca si pe XT12, nu? :laugh:

 

Nu e vorba ca m-as da mare, nu e genul meu, ba din contra, am mereu o gramada de indoieli legate de ceeace fac si incerc sa ma consult cu toti prietenii pana iau o hotarare. Regret ca unii interpreteaza gresit cele scrise de mine atribuindu-mi merite sau intentii care-mi sunt straine.

Cunoscandu-te, iti dau dreptate.. :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS-ul vechi desi greu pe fata( ? )se ridica prea usor pe o roata. Spectaculos pe You tube, dar periculos in viata reala. Acest aspect cred ca a fost luat in vedere, pt cresterea sigurantei. Ce lipseste deocamdata sunt datele despre ABS si TC. Un lucru slabut se intrezareste la ABS, care inca nu este nedecuplabil. In optiunea "enduro" roata spate este decuplata de la ABS, el ramanand activ numai pe fata. O bila neagra pt BMW, dar care va fi maronita de marketingul salvator, care va creea o teorie, care sa prosteasca pe cine trebuie.

 

Intru la GS doar din politete pt a intoarce vizitele BMW-istilor de la XT1200Z si oricum e iarna!

 

Bogdane stii ca sunt fan ABS, dar ideea cu setarea de enduro la care se decupleaza ABS-ul pe spate, mi se pare de exceptie. Vorbesc dpdv conceptual, intrucat mobra asta e prea mare si grea ca sa faci intoarceri in derapaj cu roata spate blocata, dar pentruacest sistem pus pe una mai mica, eventual aia de la Yama pe care mi-o doresc atat, mi-as da o jumate de rinichi sa se gandeasca niste ingineri sa puna asa ceva.

 

In alta ordine de idei nu intrii si pe topicul de F800GS ca si ala e BMW si nu e nimeni pe acolo.

 

 

cred ca inginerii de la bmw citesc forumul asta. cum altfel s-ar explica faptul ca au corectat o parte din problemele semnalate de harea de acum inca doi ani?!?!

noroc cu reply-urile unora ca mai vad si eu ce scrie mister. i-am dat ignore de ceva vreme. atata geniu motociclistic, numa la el si la dan nastase mai vezi. am impresia ca incep sa se contopeasca si or sa devina aceeasi persoana.

asta e, e pustiu dincolo si-i mai simplu sa frece lumea la cap pe topicurile dedicate. si mai intra cate un aplaudac sa ne spuna cat e de (cuvant urat) bmw-ul.

noi sa fim sanatosi...

 

 

 

Gabysor am incercat sa-ti dau pm si nu merge. Te rog zi-mi si mie cum se da ignore pe forumul asta ...deh am si eu cativa indezirabili.

 

Scuze pt offtopic.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant, sunt aproape identice..de aici deduc ca esti la fel de fleasca si pe XT12, nu? :laugh:Cunoscandu-te, iti dau dreptate.. :)

Sunt identice ca forma nu si ca dimensiune. Protectia acum este de exceptie la mine. Nu ma ploua aproape de loc atata timp cat sunt in miscare.

 

Bogdane stii ca sunt fan ABS dar ideea cu setarea de enduro la care se decupleaza ABS-ul pe spate mi se pare de exceptie. Vorbesc dpdv conceptual, intrucat mobra asta e prea mare si grea ca sa faci intoarceri in derapaj cu roata spate blocata dar pe una mai mica eventual aia de la Yama pe care mi-o doresc atat mi-as da o jumate de rinichi sa se gandeasca niste ingineri sa puna asa ceva. .

Pastreaza-ti rinichiul. Nu intru prea mult in amanunte ca iar se interpreteaza. Pe scurt daca ABS-ul este suficient de sensibil si are timpul de raspuns mic, NU este nevoie sa-l decuplezi integral sau pe felii. XT1200X are un astfel de ABS. Noul ABS al GS este clar un pas inainte fata de cel vechi, dar din pacate nu atat de mare ca cel facut de Yamaha, sau mai exact de cei care le construiesc ABS-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabysor am incercat sa-ti dau pm si nu merge. Te rog zi-mi si mie cum se da ignore pe forumul asta ...deh am si eu cativa indezirabili.

Scuze pt offtopic.

nu i-am dat ignore decat mental, nu si pe forum, pentru ca in ultima perioada isi bate joc de multe chestii. in fine, asta e problema mea.

so, sus daca dai click pe userul tau apare meniul asta:

intri in manage ignore prefs si te descurci tu de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul ABS al GS este clar un pas inainte fata de cel vechi, dar din pacate nu atat de mare ca cel facut de Yamaha, sau mai exact de cei care le construiesc ABS-urile.

 

Adica? L-ai testat pe asta 'nou'? Unde, cum, detaliaza... da, stiu - sunt rau.

 

Neputand fi acuzat de partinire BMW (ajunge o privire in stanga la ce am in ograda ...), nu gasesc chestii aiurea la ABS-ul BMW 'vechi'. Si am testat zic eu mai mult decat suficient ce era pe R12 si un pic ( probabil macar cam cat tine pe R12 ) pe 800. Si la asta singura obiectie ar fi ca se reactiveaza la taierea contactului. E drept ca nici pe ala de ST nu l-am testat... dar nu gasesc probleme cu ce-i pe BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica? L-ai testat pe asta 'nou'? Unde, cum, detaliaza... da, stiu - sunt rau.

 

Neputand fi acuzat de partinire BMW (ajunge o privire in stanga la ce am in ograda ...), nu gasesc chestii aiurea la ABS-ul BMW 'vechi'. Si am testat zic eu mai mult decat suficient ce era pe R12 si un pic ( probabil macar cam cat tine pe R12 ) pe 800. Si la asta singura obiectie ar fi ca se reactiveaza la taierea contactului. E drept ca nici pe ala de ST nu l-am testat... dar nu gasesc probleme cu ce-i pe BMW.

nu pricepi tu, dar a aparut yamaha st care nu-i copie dupa nimic. e totu original la ea. numa semeringurile la furca sunt copie dupa bmw (ca-s de (cuvant urat) si se strica imediat). si bineinteles are cel mai evoluat abs ever.

sa fim seriosi, bmw a pus pentru prima data abs pe o motocicleta in 1988. am condus destui km un k100lt din 1989 si abs-ul merge brici ca in prima zi, dupa atatia ani.

sunt unii pe forum asta care bat campii grav.

stiu ca-i frig afara, da unii tre sa comprime furca la motor sa nu le crape semeringurile din nou.

 

Lights1.jpg

 

Engine_Profile.jpg

 

2013-BMW-R1200GS.jpg

 

8046519536_9dbf261b2d_o.jpg

 

20_Headlight-guard.jpg

 

P90104573-X3.jpg

 

P90104742-X3.jpg

 

P90104733-X3.jpg

 

P90104995-X3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane sa.mi spui si mie cu ce fel de ABS oricat de fin bine reglat sa Yamaha poti sa iei un viraj cu derapaj roata spate adica foarte in scurt. Cum fac baietii la enduro si eu nu pot , intrucat nu vreau sa renunt la abs pe fata. Crede.ma mi.ar place mult sa pot sa decuplez roata spate doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane sa.mi spui si mie cu ce fel de ABS oricat de fin bine reglat sa Yamaha poti sa iei un viraj cu derapaj roata spate adica foarte in scurt. Cum fac baietii la enduro si eu nu pot , intrucat nu vreau sa renunt la abs pe fata. Crede.ma mi.ar place mult sa pot sa decuplez roata spate doar.

Ăla se face din accelerație, nu din frână...

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...