Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ai grija cand treci prin Otopeni sa nu aterizeze Boeing-ul pe tine!

 

nu merge sa faci chestia asta pe servietele buclucase? buleftrica va fi ceva mai jos si n-o sa te mai fu ta la ochii...zic..

poti dar fiind prea jos se murdareste repede

nu e o idee rea.....

prob e ca pe cea din stanga nu se poate pune nimic ca e toba si nuvreau sa tai banda de leduri

 

e de folosit noaptea pe ceata si cand esti in zone f intunecoase nu de mers pe dn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca discuti de cea veche, gandeste-te ca este proiectata acum 10 ani, daca nu mai mult. A fost cea mai cea la vremea ei, fiind depasita acum de cea noua. Eu am parasit-o inainte sa apara cea noua si numai pt ca 90% mergeam cu pasager si radea Ianakim de mine ca nu pot sa ma tin de el :hug:

Urmatoarea mobra , daca va exista una, va fi noul DL 1000, inca nenascut, dar care promite multe la doar 10000 euro,... probabil.

iar bogdan discutam in van.......

NICIODATA NU AM AVUT PRETENTIA SA SE TINA CINEVA DUPA MINE.........MAI ALES CU PASAGER

NICI CUM NU PUTEAM SA AM PRETENTIA CA UN 650 SA SE TINA DUPA UN 1200 SI MAI ALES tu...................

 

DECI MACAR ......LASA IMPRESIA .CA ESTI UN OM SERIOS........

 

ASTEPT INCA UNITATIILE ALEA DE STROM VANDUTE MAI MULT DECAT GS 1200............ASTA ASA ...CA SA VADA LUMEA CA MAI SI SPUI LUCRURI VERIFICABILE

 

Bogdane sunt la al doilea BMW [Xtrblack la fel cu mentiunea ca el intre cele 2 Bmw-uri a avut si un Strom] Nici una dintre mobrele mele nu se regaseste in descrierea ta.

Xtrblack daca a revenit la BMW dupa ce a detinut super mobra din discutia de mai sus o fi avut el niste motive. Tu de asemenea dupa ce ai avut mobra aia ai plecat in alta directie. Pe mine mobra aia nu m-a impresionat de loc. Ba chiar am avut o deziluzie dupa ce citisem pe toate forumurile ce misto/fiabila e ce putin consuma si am constatat direct ca nu e chiar asa.

DACA ERA ASA DE MULTUMIT DE STROM L AR FI LUAT PE CEL DE 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa i vad acum cum mai pot spune.......NU TE AM VAZUT......

Lumina alba nu e ok in spate. Pare ca dai in marshariere... In spate rosu e cel mai bine

Daca e sa nu te vada , nu te vede nici daca ai reflectorul de nocturna de pe giulesti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumina alba nu e ok in spate. Pare ca dai in marshariere... In spate rosu e cel mai bine

Daca e sa nu te vada , nu te vede nici daca ai reflectorul de nocturna de pe giulesti ...

bai golanilor

voi vreti sa mi transform motroul intr o casa de toleranta....ROSII nu le pun sa fie clar

 

poate...daca vin la arc si vand prezervative si gonflabile.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Arata..ca o aratare!

Mai de efect erau doua flashuri strobo, elegante, micute, daca le folosesti in conditiile spuse de tine.

Sau asa ceva, faceai furori, sa nu mai zic ca apareai la protv, ozn..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel vechi de 1000 era scos din discutie datorita unor probleme mecanice si lipsei ABS-ului si a TC-ului. Cel nou le are pe amandoua.Sunt greu de gasit cifre exacte si scrise in clar apropos de volumul productiei-vanzarii. Fac sapaturi si sper sa te lamuresc. Macar din seriile de pe cadru.



De exemplu motorul meu fabricat in 2005 are ultimile cifre 123811, adica intr-un an de la lansare erau deja peste 100000 de exemplare fabricate. In garajul lui Fabio sunt la iernat 7 vstroame cel mai nou 2009. O sa-ti scot seriile pe ani sa vezi evolutia productiei.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ASTEPT INCA UNITATIILE ALEA DE STROM VANDUTE MAI MULT DECAT GS 1200...

 

Hai sa nu mai lungim pelteaua aiurea aici...

Faptul ca acum este iarna nu inseamna in niciun caz ca viata s-a oprit in loc si nu avem altceva mai bun de facut decat sa stricam topicurile cu tone de discutii sterile si informatii off-topic; faceti topic separat de discutii "de iarna" si nimeni nu derajneaza pe nimeni. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

 

ca sa lamurim lucrurile

seriile nu stiu cat evidentiaza VANZARILE

 

asa cum ai scris ca bmw gs a vandut n. exemplare

in cazul in care gasesti ca strom a vandut n. exemplare poate fi comparabil................

 

RESTUL SUNT POVESTI DE IARNA ALE MOTOCICLISTILOR PLICTISITI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa schimb uleiul din cutia de viteze (GS din 2005), am citit in cartea motocicletei ca trebuie sa pun Castrol SAF XO, dar fostul proprietar a pus in ea Castrol 75W140. Am facut aprox. 10tkm sezonul trecut, probleme nu am avut de niciun fel, acum nu stiu cum sa procedez, pun acelasi tip de ulei care este acum in cutie sau sa revin la SAF XO? La cardan pot pune acelasi ulei sau trebuie altceva, pentru ca in carte nu scrie.Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai golanilor

voi vreti sa mi transform motroul intr o casa de toleranta....ROSII nu le pun sa fie clar

 

poate...daca vin la arc si vand prezervative si gonflabile.......

 

Sunt perfect de acord cu tine. Pune-le MOV .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai golanilor

voi vreti sa mi transform motroul intr o casa de toleranta....ROSII nu le pun sa fie clar

 

Sunt perfect de acord cu tine. Pune-le MOV .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimile 6 cifre din serie sunt specifice fiecarui exemplar in parte. Dupa ce ajunge la 1000000 se adauga o litera si o ia de la inceput. Mai explicit de atat nu exista. E chiar atat de greu sa accepti ca BMW face motoare putine, bune dar putine. Cum am mai spus singurul model in care au urcat vanzarile la oarecum acelasi ordin de masura cu oricare din japonezi este Gs-ul dar si la asta sunt mult sub. In statisticile globale BMW impreuna cu toti ceilalti producatori europeni intre la rubrica " si altii" care impreuna nu depasesc 3-5 %. trist pt Europa dar adevarat.

 

Si altfel..ce-ati mai facut, ce filme ati mai vazut?

Poti sa ne recomanzi ceva?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca ai doar 10.000 km nu are sens sa schimbi uleiurile.

Poti merge la fel de bine pe 75w90, 80w90 sau 75w140.

Si in cardan si in cutie intra acelasi tip de ulei.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marca nu conteaza, insa pentru 1200 GS este recomandat doar 75W-90 pentru cutie, API-GL5 din cate stiu (oricum, cam toate sunt uleiuri sintetice cu norma GL-4+GL-5; ca fapt divers, nici una dintre cele doua norme nu o include pe cealalta). Am mai auzit ca la cardan au pus unii si 85W-140, la cutie insa nu am vazut pe nimeni sa recomande alt tip. Repet, vorbim de 1200.



Pt cardan si cutie ulei "Hipod" indiferent marca, dar sa scrie pe bidon hipoid.

Nu trebuie sa scrie asa ceva si pe foarte multe nici nu e trecut acest cuvant, nici pe etichete nici pe fise. Ambele norme (GL-4/GL-5) acopera si angrenajele hipoide, in anumite conditii de presiune si viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati bagat in ceata cu schimbatul lichidului de ambreiaj (sincer nu am auzit pana acum si nici nu am citit pe forumurile de moto). Unde ma pot documenta cum se face operatia asta, nu ca as face-o eu, dar macar sa stiu cum ar trebui sa se procedeze. Cu schimbatul lichidului de frana parca a postat cineva pe topicul asta.Mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu trebuie sa scrie asa ceva si pe foarte multe nici nu e trecut acest cuvant, nici pe etichete nici pe fise. Ambele norme (GL-4/GL-5) acopera si angrenajele hipoide, in anumite conditii de presiune si viteza.

Într-un cardan cu angrenaj hipoid nu as baga un ulei pe care nu scrie hipoid, in unul normal mai merge, dar as fi mai linistit dacă găsesc cuvântul scris pe ambalaj, cu atât mai mult cu cât același producător livreaza același indicativ de ulei cu si fără " hipoid" la prețuri diferite. Poate fi si marketing la mijloc, dar dacă sunt corecti, exista o diferența între cele doua. Cel puțin așa mi-a spus un specialist in domeniu. Eu nu fac decât sa respect sfatul lui.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...