Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

 

am citit despre diferentele dintre ele. ma intereseaza parerile personale ale posesorilor de gs dupa 2008 dupa ce merg cu un gs de 2013. am fost la un test drive cu un gs de 2008 si mi-a parut sublim. oare cum o fi cu noul gs? :D

Norocul este ca la stabilirea caietului de sarcini pt noul GS nu au fost intrebati proprietarii vechiului GS. Atlfel GS 2013 era GS 2012 cvadruplu black si toti ar fi cazut pe spate!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma sperii. Bafta indiferent daca ai probleme sau doar glumesti.

 

nu-i cazul, mersi de grijanie. schimb uleiul la motor si cristalinul la ochi.

ar putea sa fie in interesul tau. daca o sa vad mai clar diferentele intre r si xt, :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti de rasul curcilor

va face BOGDAN cu capu......

si voi cadeti ca mustele in plasa

iananchime, nu i ajuta :-). lasa i sa si o ia .merita ca au bmw :-)

 

misto, ce mai, ca n startrek

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a parut un pic dubios modul enduro pro. Adica e bine ca-l are, dar modul in care se intra in el parca e imprumutat de la Yamaha . Bine ca nu tre' sa-l pui pe cric si sa-i conectezi un computer care sa acceseze serverul NASA.

Dc dreq nu l-au facut din meniu ca pe toate celelalte ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a parut un pic dubios modul enduro pro. Adica e bine ca-l are, dar modul in care se intra in el parca e imprumutat de la Yamaha . Bine ca nu tre' sa-l pui pe cric si sa-i conectezi un computer care sa acceseze serverul NASA.

Dc dreq nu l-au facut din meniu ca pe toate celelalte ?

am impresia ca mufa nu face decat sa nu-ti mai reactiveze ABS-ul si tractiunea cand opresti contactul, prin urmare le poti face si din buton doar ca se anuleaza la repornirea motorului....adica daca esti suficient de meserias pe off si inevitabili ai cazut si taiat contactul, nu mai trebuie refacuta manevra din buton..... :scratch:

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am impresia ca mufa nu face decat sa nu-ti mai reactiveze ABS-ul si tractiunea cand opresti contactul, prin urmare le poti face si din buton doar ca se anuleaza la repornirea motorului....adica daca esti suficient de meserias pe off si inevitabili ai cazut si taiat contactul, nu mai trebuie refacuta manevra din buton..... :scratch:

 

 

Din ce am inteles eu acea mufa activeaza modul Enduro PRO care lasa abs-ul activat doar pe roata fata. Roata spate putand fi blocata pt viraje cu derapaj sau doear pentru frane cu "scheme".

Imi place foarte mult acest mod al ABS-ului . MI l-as dori pe mobra insa nu inteleg de ce l-au facut asa de peste mana in stilul Yamaha si nu din buton ca la niste oameni normali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca "da fum" era cat se poate de previzibil si deja primele teste o demonstraza. Surpriza vine insa de la KTM care cel putin in testul celor de la motorrad a iesit pe locul doi, iar la capitolul motor chiar pe unu.

 

Apropos de KTM... multi au comentat despre noile dimensiuni ale rotilor la noul GS dar KTM vad ca are aceleasi dimensiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca "da fum" era cat se poate de previzibil si deja primele teste o demonstraza. Surpriza vine insa de la KTM care cel putin in testul celor de la motorrad a iesit pe locul doi, iar la capitolul motor chiar pe unu.

 

Apropos de KTM... multi au comentat despre noile dimensiuni ale rotilor la noul GS dar KTM vad ca are aceleasi dimensiuni.

 

 

Diferenta clara BMW vs KTM dpdv al rotilor este ca cei de la KTM au si o varianta cu 21 pe fata.

 

A si au si niste suspensii la rotile alea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta clara BMW vs KTM dpdv al rotilor este ca cei de la KTM au si o varianta cu 21 pe fata.

 

A si au si niste suspensii la rotile alea .

 

Cred ca nu mai este o noutate pt. nimeni ca ei (KTM) ofera la varianta R roata de 21" dar nu inteleg ce inseamna "diferenta clara", adica ce vrei sa zici, ce legatura are... este o optiune pe care ei o ofera si BMW nu, se adreseaza altui profil standard de cumparator. Si nici nu are legatura cu noua latime a rotilor cu acelasi diametru de 19" fata si 17" spate.

 

Referitor la suspensii, am vazut din postarile tale cai niste "pitici", ca mai toate "iti put"; eu de exemplu sunt foarte multumit de suspensiile pe care le am la GS-ul meu asa cum sunt multumiti mare parte din utilizatori si toata lumea zice ca la noul model sunt chiar extraordinare. Daca tu vrei altceva iar plaja de setare pe care ESA o ofera nu ti-ar fi suficienta, stii bine ca exista suspensii after-market pt cei cu asteptari extrem de inalte cum esti tu.

 

Deci la ambele puncte mentionate de tine nu vad relevanta, cu atat mai mult pe acest topic. Din cate inteleg, asteptarile tale de la o motocicleta nu sunt compatibile cu 1200GS, tocmai d-aiaexista atatea tipuri de motociclete, sa ai de unde alege.

 

Diferenta clara BMW vs KTM dpdv al rotilor este ca cei de la KTM au si o varianta cu 21 pe fata.

 

Acum imi dau seama totusi ca daca tu te-ai referit strict la diametrele rotilor, raspunsul meu de mai sus nu mai e valabil. Vorbeam de faptul ca la noul GS anvelopele au alte dimensiuni dimensiuni fata de modelul precedent si standardul clasei, sunt mai late, lucru despre care s-a tot vorbit ca ar fi marketing etc. iar eu spuneam ca tocmai am constatat ca si KTm are pe noul 1190 exact aceleasi dimensiuni de latime ca si noul GS.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut verticalitatea sa mi exprim niste puncte de vedere. In loc sa mi se demonteze cu argumente posturile. niste "unul " reminiscenta a PCR.le a sters. Sunt curios daca are "bile" sa iasa la vedere. Incep sa imi para rau de "mea culpa" se pare ca aveam totusi ceva dreptate. Daca sta ascuns e clar . Un alt pup in fundist respecta niste ordine. Ghiciti ale cui ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa mi se demonteze cu argumente posturile. niste "unul " reminiscenta a PCR.le a sters. Sunt curios daca are "bile" sa iasa la vedere. Incep sa imi para rau de "mea culpa" se pare ca aveam totusi ceva dreptate. Daca sta ascuns e clar . Un alt pup in fundist respecta niste ordine. Ghiciti ale cui ?

 

Asta este cam grav, inseamna ca "moderatorul" respectiv este fie extrem de partinitor, fie cu foarte putina minte. Si spun asta ca daca tot a facut o treaba, considerand ca isi face treaba de moderator, trebuia sa stearga si celelalte posturi inutile si off-topic, macar cele de pe aceasta pagina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut verticalitatea sa mi exprim niste puncte de vedere. In loc sa mi se demonteze cu argumente posturile. niste "unul " reminiscenta a PCR.le a sters. Sunt curios daca are "bile" sa iasa la vedere. Incep sa imi para rau de "mea culpa" se pare ca aveam totusi ceva dreptate. Daca sta ascuns e clar . Un alt pup in fundist respecta niste ordine. Ghiciti ale cui ?

pai zi. ale cui. sa stim si noi care-s jocurile .

doar de ponta stim ca e un plagiator :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@Dan Olaru, eu am ascuns(nu sunt sterse)reply-ul tau si celelelte postari care au venit ca urmare a postarii tale, am sa-ti explic si de ce;

Stii foarte bine ca ai razboaiul tau de dus la veterani cu "cealalta parte", aia este strict problema ta, ai aruncat o alta duma si la "motocicleta mea", tot in speranta ca lumea se inflameaza.

Asta cu verticalitatea ta suna bine, dar din pacate nu are nicio relevanta, atata timp cit nu am gasit absolut nicio postare de-a ta utila posesorilor de BMW, aici sau pe tot forumul!

Am suficient par alb ca sa discern nadele aruncate, lasa garagata cu PCR, cenzura si alte vrajeli..

Daca ai ceva de postat referitor la BMW fa-o, dar razboaiele du-le te rog in alta parte, pe topicul veteranilor, desi stii foarte bine ca acolo nimeni nu te asculta!

De fapt asta-i si motivul migrarii tale aici.

Nu am niciun parti pris cu Bogdan Harea cum insinuezi, dar pina la urma, desi el este un fervent critic la marcii, aduce un aport real, multi BMW-isti si-au facut adaptarile si alte modificari la el.

Asta ca un fel de ironie a sortii..

Merci de intelegere!

PS:Daca tu sau oricine altcineva nu sunteti lamuriti ma puteti suna si stam omeneste de vorba, nu are rost sa ne intindem cu explicatiile pe aici..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu mai este o noutate pt. nimeni ca ei (KTM) ofera la varianta R roata de 21" dar nu inteleg ce inseamna "diferenta clara", adica ce vrei sa zici, ce legatura are... este o optiune pe care ei o ofera si BMW nu, se adreseaza altui profil standard de cumparator. Si nici nu are legatura cu noua latime a rotilor cu acelasi diametru de 19" fata si 17" spate.

 

Referitor la suspensii, am vazut din postarile tale cai niste "pitici", ca mai toate "iti put"; eu de exemplu sunt foarte multumit de suspensiile pe care le am la GS-ul meu asa cum sunt multumiti mare parte din utilizatori si toata lumea zice ca la noul model sunt chiar extraordinare. Daca tu vrei altceva iar plaja de setare pe care ESA o ofera nu ti-ar fi suficienta, stii bine ca exista suspensii after-market pt cei cu asteptari extrem de inalte cum esti tu.

 

Deci la ambele puncte mentionate de tine nu vad relevanta, cu atat mai mult pe acest topic. Din cate inteleg, asteptarile tale de la o motocicleta nu sunt compatibile cu 1200GS, tocmai d-aiaexista atatea tipuri de motociclete, sa ai de unde alege.

 

 

Acum imi dau seama totusi ca daca tu te-ai referit strict la diametrele rotilor, raspunsul meu de mai sus nu mai e valabil. Vorbeam de faptul ca la noul GS anvelopele au alte dimensiuni dimensiuni fata de modelul precedent si standardul clasei, sunt mai late, lucru despre care s-a tot vorbit ca ar fi marketing etc. iar eu spuneam ca tocmai am constatat ca si KTm are pe noul 1190 exact aceleasi dimensiuni de latime ca si noul GS.

 

Da ma refeream la diametre care la varianta R sunt 21" si 18 " deci ambele roti sunt diferite fata de BMW R1200GS.

Cat despre suspensii ce sa faci daca sunt mic de statura macar aspiratiile sa le am inalte. Cat despre schimbat suspensiile la 1200 sper ca ai glumit nu .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos vaca la pasune

sa tocesc in pic noile NEXT ca vechile EXP erau saracile patratite si tocite

primul sentiment ... m am cacaki pe mine

simteam ca mi fuge mobra de sub mine

ghidonul fugea instant cand aplecam mobra

in cativa km m am linistit

 

sunt exact anv de forma rotunda .... prea rotunda ca ele de pe vitezana

insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul

in sfarsit... NE AM IMPRIETENIT SI AM

PLECAT LA DRUM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...